Vraag adelshoeve Classic

DeletedUser80000

Guest
Hallo,

Ik heb al enkele jaren geen tw meer gespeeld, en heb een vraagje over de adelshoeve op de classic wereld. In de wereldinstellingen of de hulp kon ik het niet terugvinden...

Na m'n eerste edelman staat er "
In het dorp / Totaal0/1
Er kan geen edelman meer worden opgeleid"
in mijn adelshoeve.

Betekent dit dat je telkens je adelshoeve ook moet upgraden om een nieuwe edelman te kunnen sturen, of "reset" deze cap van 1 nadat mijn eerste edelman zijn dorp heeft geedeld.

En dan ook, als je een som van adelshoeve v 4 hebt, 2 in 2 dorpen elk, kan je dan vanuit 1 dorp 4 edelmannen maken?

Alvast bedankt,
Majorbuzzkill23
 
Reactiescore
1.019
hoi,

met elk adelshoeve level, kan je 1 edel erbij krijgen. je kan in 1 dorp 4 edels krijgen, maar dan moet je wel de pakketjes en adelshoeve levels hebben. in je eerste dorp kan je dus nooit een treintje krijgen aangezien een adelshoeve maar tot level 3 gaat.
 

DeletedUser80000

Guest
Sorry, toch nog ff een vraag...

Na m'n eerste dorp te edelen, staat er nu dit in mijn adelshoeve;
Het aantal edelmannen dat nog opgeleid kan worden
Som adelshoeven: 1
- Edelmannen beschikbaar: 0
- Edelmannen in opleiding: 0
- Aantal veroverde dorpen: 1
Er kan nog geproduceerd worden:0

Van wat ik hierboven las, dacht ik dat ik nu terug 1 edelman kon maken, aangezien ik 1 hoeve heb en 0 edelmannen. Of komt dit enkel omdat ik de gs nog niet heb?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Aantal edelmannen dat je kan maken:

Som adelshoeve levels van al je dorpen, min het aantal dorpen dat je veroverd hebt.

Stel je hebt vier dorpen met lvl drie adelshoeve in al je dorpen dan kun je dus 12 (4 x 3) - 3 (1 dorp is je startdorp) = 9 edelmannen maken.
 
Bovenaan