Leuke rapportjes

DeletedUser79687

Guest
Misschien moet je je eigen troepen eens tonen haha, ik heb veel meer gemold dan ik heb verloren
Maarja, nogmaals proficiat denk ik dan? Super pro jwz :oops:

kijk maar zo na de odd rank die moet nog wat stijgen:p
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
avdd en vvdd zijn actief, dus je kan letterlijk zien hoeveel je gekilled hebt in een aanval, en die liggen in beide gevallen hoger dan de troepen die hier sneuvelde.

te beschaamd om de dodgefout toe te geven en zo verkeerd beeld proberen te geven, of bang dat men os van buiten af ziet?
 

DeletedUser79687

Guest
avdd en vvdd zijn actief, dus je kan letterlijk zien hoeveel je gekilled hebt in een aanval, en die liggen in beide gevallen hoger dan de troepen die hier sneuvelde.

te beschaamd om de dodgefout toe te geven en zo verkeerd beeld proberen te geven, of bang dat men os van buiten af ziet?

^^ nah vind het eerder zielig dat zelf benoemde pros het afleggen tegen een grote noob.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
He @maretan heb jij jezelf al eens pro genoemd? Ik namelijk niet
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
moet je voornamelijk naar noobstiaan kijken :D:D:D @Devin is volgens hemzelf 1 van de grootste noobs van heel TW, wat grotendeels ook klopt :p, en we proberen het hem goed te leren. vandaar dat ik als zijn w59 co nog wel eens via de VV meekijk om aanwijzingen te geven.

He @maretan heb jij jezelf al eens pro genoemd? Ik namelijk niet
ik kan het spelletje redelijk en daar houd het bij op :p, ben blijkbaar beter (of enkel actiever kan ook) dan wie ik versla for some reaon, maar pro nah, jij? :rolleyes:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dat past gewoon in de strategie van Duckje en alleszins van Innogames zelf om dit soort community's de nek om te draaien, omdat dit er alleen maar nog meer voor zorgt dat er mensen quiten. Net als het opeens niet meer toepassen van moraalloze werelden en dit ook zonder een uitleg verkondigen.

Martijn, kun je lezen? :p

Inno heeft hier niks over te zeggen en dat is ook niet iets dat wij verzonnen hebben. Ik vind het ook omslachtig en het zorgt voor extra werk, maar het moet.
 
Reactiescore
499
Jij hebt ook weinig LC zeg
 
Reactiescore
499

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Als je oude stammaatjes gaat tellen kan ik ook 3/4 van tw gaan opschrijven :O
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Neen maar ik en Lennart zijn echte bff's hoor. Heeft recent nog in mijn vriendenboek geschreven, buiten komen schommelen, en zen snapchat chicks laten zien

Edit: vooral dat laatste.
 
Reactiescore
499
Als je nou mee naar de kroeg gaat zie je ze niet vanaf een schermpje :D
 
Reactiescore
967
moet je voornamelijk naar noobstiaan kijken :D:D:D @Devin is volgens hemzelf 1 van de grootste noobs van heel TW, wat grotendeels ook klopt :p, en we proberen het hem goed te leren. vandaar dat ik als zijn w59 co nog wel eens via de VV meekijk om aanwijzingen te geven.


ik kan het spelletje redelijk en daar houd het bij op :p, ben blijkbaar beter (of enkel actiever kan ook) dan wie ik versla for some reaon, maar pro nah, jij? :rolleyes:

Die Devin heeft ons destijds nog als noob verklaard op W62 :(
Die was klaarblijkelijk niet helemaal op de hoogte van wat er zich had afgespeeld:p
 

DeletedUser69389

Guest
Martijn, kun je lezen? :p

Inno heeft hier niks over te zeggen en dat is ook niet iets dat wij verzonnen hebben. Ik vind het ook omslachtig en het zorgt voor extra werk, maar het moet.
Nee daarom dat andere instanties niet zo bekrompen doen. Zelfs miljoenen platformen. Praat toch niet zo'n poep.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Snap nu niet waarom je zo vijandig doet, maar bon.

On topic.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Die Devin heeft ons destijds nog als noob verklaard op W62 :(
Die was klaarblijkelijk niet helemaal op de hoogte van wat er zich had afgespeeld:p

Kan hem wel begrijpen hoor, zet je dorpen leeg om gefarmed te worden om zlatan te helpen, log je volgende dag terug zitten al je dorpen in een voilere :O
 

DeletedUser78972

Guest
Ola, idd ik ben 1 van de grootste noobs hier vandaar mijn naam, maar ben bij deze gestopt op klessik met noob aangezien me clear gone is, ik had graag een beetje willen vervelen en kijken wat er van kwam maar is helaas fout gegaan via VV, wat ik niemand kwalijk neem en me ook Nie zo veel boeit eigg lol.
Dus mooi 2e dorp voor jullie haha


Die Devin heeft ons destijds nog als noob verklaard op W62 :(
Die was klaarblijkelijk niet helemaal op de hoogte van wat er zich had afgespeeld:p
Als jij van GK ben mag je helemaal niet trots zijn op deze actie en heb je geluk dat ik jullie niet geflamed heb op het AF omdat ik jullie en zlatan geloofde maar achteraf ben ik keihard in mijn aarsje gestabt weet ik onderhand haha.
 
Bovenaan