Leuke rapportjes

DeletedUser79687

Guest
ik kreeg een leuk rapportje..
op een oude bekende hier op het af.

Aantal: 0 0 0 0 206 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 15 0 0 0 0
Geloof: De eenheden waren gelovig. Gevechtskracht: 100%

Aantal: 10 1 516 92 65 0 0 10 0 0
Verliezen: 10 1 516 92 65 0 0 10 0 0
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Wat een prestatie, iemand kunnen clearen die niet serieus speelt en zen tw app niet meer werkt :eek:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Flame off :mad:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Reactiescore
1.089
Dus wacht je mag niet meer in-game namen posten maar als mensen hier 20 posts lang over thierry baudet, katoenplukkerij of feministische star trek kapsels aan het praten zijn is het allemaal prima?

Juist
 

DeletedUser79687

Guest
wat wel een kenmerk van de hypocrisie op het af is:p

als ik het was geweest had het af volgestaan met likes onder het rapportje^^
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dus wacht je mag niet meer in-game namen posten maar als mensen hier 20 posts lang over thierry baudet, katoenplukkerij of feministische star trek kapsels aan het praten zijn is het allemaal prima?

Juist

wat wel een kenmerk van de hypocrisie op het af is:p

als ik het was geweest had het af volgestaan met likes onder het rapportje^^

Heeft weinig met hypocrisie te maken.

Ik zelf vind het ook niet nodig om het te verwijderen, maar, zoals in de post staat, zijn dit wetten die boven de forumregels van Inno gaan.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Haha, enorme winnaar ben jij. Men android app werkt al dagen niet door een error 2032, nogal lastig spelen dan lijkt me. Ik ben ongeveer 12u aan troepen kwijt, als je denkt dat dat "verliezen" is of een verloren situatie, zegt dat meer over jou. Maar ik ga iig niet verder een dorp uitbouwen terwijl ik op 80% vd tijd nieteens weet of ik een inc heb of niet zonder elke 5min eens tw te openen haha
2q8t5p4.png
 
Reactiescore
1.089
Heeft weinig met hypocrisie te maken.

Ik zelf vind het ook niet nodig om het te verwijderen, maar, zoals in de post staat, zijn dit wetten die boven de forumregels van Inno gaan.

Op die manier wordt het ook onmogelijk gemaakt om nog enigszins tw gerelateerd te praten. Met als gevolg die bakken met onzin.
 

DeletedUser69389

Guest
Op die manier wordt het ook onmogelijk gemaakt om nog enigszins tw gerelateerd te praten. Met als gevolg die bakken met onzin.
Dat past gewoon in de strategie van Duckje en alleszins van Innogames zelf om dit soort community's de nek om te draaien, omdat dit er alleen maar nog meer voor zorgt dat er mensen quiten. Net als het opeens niet meer toepassen van moraalloze werelden en dit ook zonder een uitleg verkondigen.
 

DeletedUser79687

Guest
wie wil er nieuwe rapportjes zien.

of mag dat ook al niet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Misschien moet je je eigen troepen eens tonen haha, ik heb veel meer gemold dan ik heb verloren
Maarja, nogmaals proficiat denk ik dan? Super pro jwz :oops:
 
Bovenaan