Top/flop stammen

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik was dan ook niet serieus. Maar bedankt.

In dat geval.
bmTx9m5.gif
 

DeletedUser69389

Guest
Kakaka is begonnen hoorde ik? Mijn oude medespeler zit daar blijkbaar ook al bij. Tis een olievlek zeg. Zullen morgen wel veel pijnlijke sloopberichten komen. Nu al medelijden met accounts die getroffen worden.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Snap je zelf niet hoe triest je(jullie) bezig zijn?
Tuurlijk wel, dat deze spelers nooit meer voor een stam worden gevraagd of toegelaten worden boeit ze niet :p
 

DeletedUser79997

Guest
Laat die kinderen ook eens plezier maken. Ze willen gewoon ook eens wat aandacht. Niets van aantrekken.
 

DeletedUser69389

Guest
Waarom denk je dat ze bij elkaar in een stam gaan zitten? :rolleyes:
Vroeger gold dat ja. Voor stammen die principes hanteerden ja. Maar dat is tegenwoordig nog maar zeldzaam. Als je ziet hoe spelers als Cornelis, Twan of Willem tegenwoordig toch weer een plek weten te krijgen en die hebben allen zaken indernomen die veel kwalijker zijn dan wat kata's gooien.
 

DeletedUser79687

Guest
Vroeger gold dat ja. Voor stammen die principes hanteerden ja. Maar dat is tegenwoordig nog maar zeldzaam. Als je ziet hoe spelers als Cornelis, Twan of Willem tegenwoordig toch weer een plek weten te krijgen en die hebben allen zaken indernomen die veel kwalijker zijn dan wat kata's gooien.

ben het hier niet helemaal mee eens, immers zat jij ook bij mij in de stam w23 en afgelopen classic had jou account zelfs een nap in het begin. met persoonlijk mij account.

alsof jij het moralistische toonbeeld van nederland bent.
 
Bovenaan