Top/flop stammen

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Mooie DU stam ja
 

DeletedUser3368

Guest
Je moet niet letten op het AF. Het niveau hier is al jaren aan het zakken, we zitten momenteel op kelderniveau.

Zie het inderdaad met de jaren verslechten. Zo jammer... Waar is die mooie tijd met ouderwets lekker harde propaganda. Mag wat mij betreft wel weer terug komen!
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Zie het inderdaad met de jaren verslechten. Zo jammer... Waar is die mooie tijd met ouderwets lekker harde propaganda. Mag wat mij betreft wel weer terug komen!

Helaas zijn de werelden tegenwoordig ook met 100 spelers en letterlijk 2 en soms 3 noemenswaardige stammen... Spel speelt zich amper meer af op t AF :p. Wat ook een goed ding is inprincipe.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nee das jammer :(

Waarom? Vind t af leuk maar t continu onderuit schoffelen van elkaar en hoge geblaat word niemand beter van en zorgt alleen maar voor een slechte sfeer in de community.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Waarom? Vind t af leuk maar t continu onderuit schoffelen van elkaar en hoge geblaat word niemand beter van en zorgt alleen maar voor een slechte sfeer in de community.

Nee dat ben ik met je eens, daar zit niemand op te wachten. Maar goede P&P is tof om te lezen en ook dat zie je weinig, vooral omdat het meerendeel van de posters in die categorie valt die jij noemt.
 
Bovenaan