Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

DeletedUser45190

Guest
Wat een stelletje hypocrieten, Gods heeft zelfs een officiele samenwerking met BLCKA in de vorm van een NAP, niet dat het nu weer veel waard gezien ze de normale intern weer hanteren met weinig weerstand en front afgifte om het edel-limiet te verdelen.

Hier was absoluut geen spraken van met Kees, of met Le Roy. Een hele grote plaat voor de kop, ook hier houden jullie enkel jezelf voor de gek.

Ik vind het wel grappig dat iedereen altijd denkt te weten wat er aan de hand is, maar dat dat negen van de tien keer niet zo is gelopen.
Kusje van BLCKA-lid
 

DeletedUser79332

Guest
Ipv in het luchtledige iets te roepen moet je misschien wat duidelijker zijn wat er dan niet klopt. Dan kan men zich hier eventueel tegen weren.

Ik kan ook wel roepen klop niet, maar daar bereik je verder niks mee. Behalve een wellus nietus spelletje.
Denk dat we er daar nu al genoeg van hebben gehad..
 
Reactiescore
1.278
Ik vind het wel grappig dat iedereen altijd denkt te weten wat er aan de hand is, maar dat dat negen van de tien keer niet zo is gelopen.
Kusje van BLCKA-lid

Leg maar uit dan.
Kusje van MP-lid
 

DeletedUser73358

Guest
Top verklaring maar het was wel degelijk een NAP met allereerst dorpafgifte aan Chuchu (als voorwaarde) om vervolgens een blok tegen MP. te vormen, spijtig viel die gehele rim stam na een kleine aanval al direct helemaal in door interne spanning en door het gebrek aan kwaliteit binnen BLCKA.

Wel heel jammer dat BLCKA uitiendelijk het schoothondje van Gods moest worden, zonder daadwerkelijk een gelijkwaardige samenwerking of doeleinde behalve simpelweg nog een extra intern te blijken. We hebben het in ieder geval geprobeerd om een leuker toekomstperspectief te realiseren, maar de ''leiding'' heeft ons met opzet wekenlang genegeerd, ondanks het feit dat we een aanzienlijk beter aanbod hadden klaar liggen.

Uiteindelijk toch weer super goed uitgepakt voor ons, maar zoals gebruikelijk gaat alles bij ons niet zonder weerstand, waar je Gods enkel ziet internen.
 
Reactiescore
1.278
Zwaar is een groot woord, al is het natuurlijk wel frappant dat een stam die overduidelijk nr 1 staat, de weg met de minste weerstand inslaat. Door middel van interns op gebied van kwantiteit de bovenliggende partij worden kan immers iedereen en is ook een totaal niet uitdagende manier van spelen.

Na de intern van zlatan, doet zich nu iets nieuws voor namelijk. Gods rechtvaardigde het recruiteren omdat MP dit ook deed, hier kan ik zeker inkomen al is het natuurlijk wel een beetje hypocriet. Nu is de situatie dat Chuchu met twee accounts van BLACKA gaat fuseren, die gezamenlijk ongeveer 1,2 miljoen punten hebben. Al ben je al de bovenliggende partij lijkt mij het onwijs onnodig om zulke stappen te zetten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser58227

Guest
Daar doelde ik niet op.
Maar goed, Mp. heeft in totaliteit meer geinternd dan Gods de afgelopen 1-2 maanden. Dus niet echt een argument om jezelf zo zielig te vinden.
Dat Zlatan intern is geworden is overigens het gevolg van jullie smerige actie. Vind dat een rare toevoeging om je argument te versterken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78975

Guest
Daar doelde ik niet op.
Maar goed, Mp. heeft in totaliteit meer geinternd dan Gods de afgelopen 1-2 maanden. Dus niet echt een argument om jezelf zo zielig te vinden.
Dat Zlatan intern is geworden is overigens het gevolg van jullie smerige actie. Vind dat een rare toevoeging om je argument te versterken.
Je gaat zijn punt helemaal voorbij, maar dat overkomt je wel vaker.:rolleyes:

Wat hij en Judaism duidelijk proberen te maken is dat Gods, bijvoorbeeld op het AF haar hoop uitspreekt op een mooie uitdaging en een goed strijdbare tegenstander, maar tegelijkertijd handelingen verricht die niet stroken met die missie. Integendeel, er worden keuzes gemaakt die juist dat doel onderuit halen. Feit is dat Gods zowel op kwalitatief als kwantitatief gebied de bovenliggende partij is, des te meer er onbegrip is voor dergelijke beslissingen.

*Of hetgeen zij zeggen feitelijk waar is laat ik even terzijde.
 
Reactiescore
3.452
Op de dag dat er op het account Nida de spraakmakende e-mail -change kwam,is er direct een Pm uitgegaan vanaf Nida naar Donald Trump BLACKA
( let op account Nida stond op delete en is van delete gehaald zonder dat de eigenaar dat wist,tevens werd het account op een ander e-mail gezet waar de kanaries van op de hoogte waren)
Zoals de kanaries al eerder hebben toegegeven ,werd de vv van Nida in LDE gezet( de bg van Mp) https://gyazo.com/a6969d32228383afbcd2cca32dc44667
Het voorstel tot fusie is dus vanuit kamp Kanarie/Mp gekomen.
Afijn we weten allemaal dat ze het account Nida mee wilde nemen naar Mp,was al een team paraat als ik de mannen moest geloven.https://gyazo.com/be8d0b33ed7f71e94ef96ac308404527
Nida was een account van een paar miljoen wat in fusie wilde met Donald Trump ( dan zou de rim geheel safe zijn geweest namelijk voor de kanaries)
Vind het apart dat jullie nu zo reageren op deze situatie terwijl jullie idee veel meer omvang en impact had gehad!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.278
Op de dag dat er op het account Nida de spraakmakende e-mail -change kwam,is er direct een Pm uitgegaan vanaf Nida naar Donald Trump BLACKA
( let op account Nida stond op delete en is van delete gehaald zonder dat de eigenaar dat wist,tevens werd het account op een ander e-mail gezet waar de kanaries van op de hoogte waren)
Zoals de kanaries al eerder hebben toegegeven ,werd de vv van Nida in LDE gezet( de bg van Mp) https://gyazo.com/a6969d32228383afbcd2cca32dc44667
Het voorstel tot fusie is dus vanuit kamp Kanarie/Mp gekomen.
Afijn we weten allemaal dat ze het account Nida mee wilde nemen naar Mp,was al een team paraat als ik de mannen moest geloven.https://gyazo.com/be8d0b33ed7f71e94ef96ac308404527
Nida was een account van een paar miljoen wat in fusie wilde met Donald Trump ( dan zou de rim geheel safe zijn geweest namelijk voor de kanaries)
Vind het apart dat jullie nu zo reageren op deze situatie terwijl jullie idee veel meer omvang en impact had gehad!

Dag Inge,

Ik vind het oprecht jammer dat je niet op de situatie die ik gisteravond geschetst hebt ingaat, maar met de vinger wijst richting zaken die niet gebeurt zijn. Of ze waarheidsgetrouw zijn laat ik hier nog buiten. De situatie was hiernaast toen der tijd ook absoluut niet vergelijkbaar, momenteel zitten we in een actieve oorlog waarbij Gods zowel qua punten als oorlogsstatistieken winnende is. Maar toch maakt Gods de keuze om externe dorpen aan te trekken doormiddel van fusies, ik leg nu de vraag bij je neer waarom? Jullie hebben dit toch helemaal niet nodig is al gebleken, het enige dat je hiermee bereikt is dat de verhoudingen nog schever getrokken worden.

Kort zal ik nog op je bliksemafleider reageren, al verwacht ik dan ook dat je volledig op mij wilt reageren en dus niet enkel op dit gedeelte. Twee weken geleden had iemand van GK het eerste indirecte, maar ook directe contact met iemand van BLACKA. Daarvoor had CHUCHU van cube. het contact met BLACKA en misschien nidavellir zelf, maar hier weet ik niks van dus het verhaal van de fusie nida <> donald komt niet van ons af.

Nog iets de wereld uit helpen, toen de VV van nidavallir bij LDE stond had de stam LDE banden met ons(lees: het account GK en Nida, club west van cube. ) dit in de vorm van PBG en absoluut geen banden met MP. Van enige gesprekken tussen GK en MP wisten ze ook helemaal niks af. Een speler van LDE wilde graag verhuizen naar een groter account en NIDA was in verval, 1 + 1 = 2. Hij heeft die VV gekregen om het cluster van Nida om te ruimen + direct te kunnen kijken of het account wat voor hem was. Heb al eerder voorgesteld om die skype logs te delen als bewijs, maar daar heb ik tot dusver nog niks van gehoord. Beetje spijtig om hier keer op keer een verkeerd verhaal terug te vinden, ééntje die overigens puur is gebaseerd op aannames.

Zullen we het nu weer over het heden hebben?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
460
Nog iets de wereld uit helpen, toen de VV van nidavallir bij LDE stond had de stam LDE banden met ons(lees: het account GK en Nida, club west van cube. ) dit in de vorm van PBG en absoluut geen banden met MP. Van enige gesprekken tussen GK en MP wisten ze ook helemaal niks af. Een speler van LDE wilde graag verhuizen naar een groter account en NIDA was in verval, 1 + 1 = 2. Hij heeft die VV gekregen om het cluster van Nida om te ruimen + direct te kunnen kijken of het account wat voor hem was. Heb al eerder voorgesteld om die skype logs te delen als bewijs, maar daar heb ik tot dusver nog niks van gehoord. Beetje spijtig om hier keer op keer een verkeerd verhaal terug te vinden, ééntje die overigens puur is gebaseerd op aannames.

Zullen we het nu weer over het heden hebben?
Wat heb jij in dit stukje tekst aangehaald om de wereld uit te helpen ? Het enige wat je hier beschrijft is de situatie van Nida die zelfs een objectieve volger van w62 kan afleiden zonder maar het forum te lezen. Het gaat erom wat er intern gebeurt is en dit is al helemaal geen antwoord op Inge haar post. Inge heeft misschien geen concreet bewijs maar al deze toevalligheden en zowel ik en Jeroen die er bewust van zijn dat niemand van ons 2 het was maakt je redeneringen gewoon nog belachelijker
 
Bovenaan