Top/flop stammen

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Eindelijk een ervaren kracht gestrikt. @underground tacticz. Ik hoor uit bronnen, notabenen uit Kakaka zelf dat je hun stamleider bent geworden, gefeli! Hoop dat dit je wereld winst word.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Naar het schijnt heeft zelf 74% van de classic spelers (uit goede bron, namelijk mezelf), hun acc op delete gegooid omdat ze weten toch niet te kunnen winnen van UT als leider in kakaka.
 

DeletedUser3368

Guest
Heerlijk al die anonieme spelers op deze classic. Ze zouden er eens een regel van moeten maken dat eenieder verplicht zou moeten ondertekenen met zijn spelersnaam op het forum, kijken of men dan nog zo een grote mond heeft :)
 

DeletedUser73162

Guest
Heerlijk al die anonieme spelers op deze classic. Ze zouden er eens een regel van moeten maken dat eenieder verplicht zou moeten ondertekenen met zijn spelersnaam op het forum, kijken of men dan nog zo een grote mond heeft :)

Een zeer goed idee. Sms nu je target naar kakaka.
 

DeletedUser3368

Guest
Waar staat KaKaKa eigenlijk voor en wat hebben 'jullie' nou eigenlijk echt bereikt?
 

DeletedUser3368

Guest
Een verwijzing naar de Ku Klux Klan? Behoorlijk zorgwekkend en tekenend als dat expres gedaan is en je de geschiedenislessen goed kent. Ik hoop dat dit niet zo is, anders zou ik toch aanraden contact op te nemen met een psycholoog.
 

DeletedUser69389

Guest
Een verwijzing naar de Ku Klux Klan? Behoorlijk zorgwekkend en tekenend als dat expres gedaan is en je de geschiedenislessen goed kent. Ik hoop dat dit niet zo is, anders zou ik toch aanraden contact op te nemen met een psycholoog.
De KKK wordt niet behandeld in het curriculum hoor.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Een verwijzing naar de Ku Klux Klan? Behoorlijk zorgwekkend en tekenend als dat expres gedaan is en je de geschiedenislessen goed kent. Ik hoop dat dit niet zo is, anders zou ik toch aanraden contact op te nemen met een psycholoog.

Rustig maar Jeroen (denk ik). Anders is Yero jeroen..
 

DeletedUser73162

Guest
Een verwijzing naar de Ku Klux Klan? Behoorlijk zorgwekkend en tekenend als dat expres gedaan is en je de geschiedenislessen goed kent. Ik hoop dat dit niet zo is, anders zou ik toch aanraden contact op te nemen met een psycholoog.

Als je iets onderzoek had gedaan dan had je gevonden wat het betekend :)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
en kakaka3 die nog opgericht gaat worden?
 
Bovenaan