''Wie hoog klimt kan laag vallen.''

Reactiescore
2.478
Nouja he, als je even kijkt naar jouw aanvalsstijl: wachten op clears (meestal van perfection) en dan daar massaal edels achter timen, getuigt dat van zeer weinig inzicht. Als je dat legitiem doet zit je regelmatig de halve dag te timen, terwijl je meer succes kan halen met wat normalere aanvallen.

Maargoed, misschien ben je wel iemand die goed is in timen, zonder al te veel inzicht en met compleet geen leven.
Maar zo gauw je dan zelf aanvallen krijgt mis je een hele zooi dodges? Ik dacht dat je zo gedreven was? Kennelijk is dat moeilijker als je het een keer zelf moet doen.

En dan heb je nog mooie praatjes als je 'niet bij je goede pc kan' en opeens niet meer kan timen :D geloofwaardig man.

Een Paul 2.0 dus :eek:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Paul 0.9 beta stage
 

DeletedUser69389

Guest
Perfection is gone.

N5JT.gif
 

DeletedUser79858

Guest
Perfection is gone.

Account Perfection heeft inderdaad na intern overleg gedeleet. Het was onbegonnen werk om met het enorme front de strijd met onze oud stamgenoten aan te gaan VS de beschikbare tijd/motivate en men heeft de spreekwoordelijke handoek in de ring gegooit.

Als ex stamgenoot van het merendeel van Vix-V weet ik het nivo van de spelers in deze stam. Buiten Noobstiaan (geintje :p) weten jullie echt wel hoe het spelletje gespeeld moet worden, en het opsplitsen van Vinage heeft een stuk balans gebracht in w59 waarbij het in ieder geval geen snelle overwinning gaat zijn. Achteraf gezien een stap die zeker gemaakt moest worden om de wereld in leven te houden, zeker als ik terugdenk dat ik persoonlijk in 8 maanden nooit serieus ben aangevallen en het merendeel van de tijd opging aan internen/BB edelen van gedelete spelers/tegenstanders

Ik wil jullie dan ook allemaal het beste toewensen! Wereld 59 zie ik ondanks de afloop van het account als een positive ervaring met over het algemeen leuke (ex) stamgenoten. Veel succes nog, en mogen de beste winnen!

Groet, Bas
 
Reactiescore
64
Account Perfection heeft inderdaad na intern overleg gedeleet. Het was onbegonnen werk om met het enorme front de strijd met onze oud stamgenoten aan te gaan VS de beschikbare tijd/motivate en men heeft de spreekwoordelijke handoek in de ring gegooit.

Als ex stamgenoot van het merendeel van Vix-V weet ik het nivo van de spelers in deze stam. Buiten Noobstiaan (geintje :p) weten jullie echt wel hoe het spelletje gespeeld moet worden, en het opsplitsen van Vinage heeft een stuk balans gebracht in w59 waarbij het in ieder geval geen snelle overwinning gaat zijn. Achteraf gezien een stap die zeker gemaakt moest worden om de wereld in leven te houden, zeker als ik terugdenk dat ik persoonlijk in 8 maanden nooit serieus ben aangevallen en het merendeel van de tijd opging aan internen/BB edelen van gedelete spelers/tegenstanders

Ik wil jullie dan ook allemaal het beste toewensen! Wereld 59 zie ik ondanks de afloop van het account als een positive ervaring met over het algemeen leuke (ex) stamgenoten. Veel succes nog, en mogen de beste winnen!

Groet, Bas


Toch leuk om ook eens een positief bericht te lezen nadat iemand is weggespeeld.
Veel succes op je volgende werelden! :)
 
Reactiescore
476
Toch leuk om ook eens een positief bericht te lezen nadat iemand is weggespeeld.
Veel succes op je volgende werelden! :)

Bas is nooit weggespeeld, zover is het nuet gekomen. Ik geef ze groot gelijk.

@Perfection, sportieve reactie. Ik kon het altijd best wel met je vinden. Ik stond destijds niet helemaal achter de afsplitsing, maar heb er achteraf geen spijt van gehad. Zoals je zegt heeft het voor wat meer evenwicht gezorgd, waardoor een eventuele winst iets meer gewaardeerd kan worden.
 

DeletedUser78972

Guest
Account Perfection heeft inderdaad na intern overleg gedeleet. Het was onbegonnen werk om met het enorme front de strijd met onze oud stamgenoten aan te gaan VS de beschikbare tijd/motivate en men heeft de spreekwoordelijke handoek in de ring gegooit.

Als ex stamgenoot van het merendeel van Vix-V weet ik het nivo van de spelers in deze stam. Buiten Noobstiaan (geintje :p) weten jullie echt wel hoe het spelletje gespeeld moet worden, en het opsplitsen van Vinage heeft een stuk balans gebracht in w59 waarbij het in ieder geval geen snelle overwinning gaat zijn. Achteraf gezien een stap die zeker gemaakt moest worden om de wereld in leven te houden, zeker als ik terugdenk dat ik persoonlijk in 8 maanden nooit serieus ben aangevallen en het merendeel van de tijd opging aan internen/BB edelen van gedelete spelers/tegenstanders

Ik wil jullie dan ook allemaal het beste toewensen! Wereld 59 zie ik ondanks de afloop van het account als een positive ervaring met over het algemeen leuke (ex) stamgenoten. Veel succes nog, en mogen de beste winnen!

Groet, Bas

Haha leuke en sportieve reactie Bas.
Heb je altijd een aardige gast gevonden en helaas moest er zoals je weet een keuze vanuit noob gemaakt worden.
Ik wens je nog veel succes zowel op TW als in RL.

Groetjes NOob
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Verre van

upload_2018-12-17_20-35-3.png
 
Bovenaan