Top/Flop Stammen

DeletedUser57377

Guest
Martijn heb je enig bewijs dat Kakaka het is geweest? Zo ja zou ik het graag willen zien.

Ik ben uit Kakaka gegaan en zou graag zien dat al hun dorpen platgebrand worden. Met bewijs dat hun de ban hebben veroorzaak kan ik veel schade toerichten. Al hoewel ze altijd ontkent hebben er iets mee temaken te hebben.

EN NEE HET BOEIT ME NIET DAT IK GEEN KABAB MEER KRIJG :mad:
 

DeletedUser78889

Guest
Serieus?:eek:
vanwaar de keuze?

Racistisch gedrag naar onze leiding , zij hadden er geen zin meer in en grootste deel van kakaka heeft besloten dus ook te stoppen. We zijn na onze geslaagde aanval op michiel op een hoogtepunt dus een mooi moment om te stoppen.

Ps : Dragon dancer is een verrader en een noob die snel weggespeeld zal worden :D
 
Reactiescore
1.454
Dus dit betekent dat we eindelijk van jullie af zijn :O:O:O
 

DeletedUser73162

Guest
Dus dit betekent dat we eindelijk van jullie af zijn :O:O:O

De geest van kakaka en vooral Karim zal voor eeuwig op deze wereld rondzwerven. Vanavond gaan we met karim een laatste keer kebab eten om het goed af te sluiten.
 
Reactiescore
1.454
De geest van kakaka en vooral Karim zal voor eeuwig op deze wereld rondzwerven. Vanavond gaan we met karim een laatste keer kebab eten om het goed af te sluiten.

Dus we zijn van jullie af?
 
Reactiescore
1.454
Nee we gaan op grijs maar jullie zijn nog niet van ons af.o_O

Waarom? Waarom zijn we niet van jullie af? Is dat te veel gevraag :'(
 
Reactiescore
239
Van Karim?

Net gaan eten daar!

giphy.gif
 

DeletedUser69389

Guest
Van Karim?

Net gaan eten daar!

giphy.gif
Ik dacht eerder aan dit:

giphy.gif


Deze man is namelijk net zo lachwekkend als Kakaka leider zijn vertoning op het AF als leider van de flop stam Kakaka.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79644

Guest
Je weet best wat ik bedoel.

Meer dan 40 van de 50 pagina's op dit topic zijn off-topic, ga nu niet de moraalridder uithangen met je "kunnen we weer on-topic boys xDDDDDD".
Jullie hebben vanaf het begin van W63 al geen moer gegeven om het forum, laat het gewoon zijn gangetje gaan en ga iets nuttigs doen ofzo.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Jullie hebben vanaf het begin van W63 al geen moer gegeven om het forum, laat het gewoon zijn gangetje gaan en ga iets nuttigs doen ofzo.

Hier klopt dus helemaal niets van.

Veruit de meeste modacties die uitgevoerd worden, worden uitgevoerd op dit forum, en dat is altijd al zo geweest.
Ik heb heel lang heel veel toegelaten, en daar komt nu een einde aan.
 
Bovenaan