Instellingen Classic #18

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
461
Omdat iemand strak kan timen wil nog niet zeggen dat die timebots gebruikt. Dat is gewoon nog belachelijker dan de verdediging van Paul.
 
Reactiescore
660
Eens met Paul, jullie moeten maar eens bewijzen dat Paul een bot gebruikt.
dat heb ik, ongeveer

Tijdje geleden kwam ik met iemand in contact op discord/classic. Ik toonde nog eens interesse in het spelletje. Hij vroeg of ik zelf ook classic had gespeeld. En van het 1 kwam het andere. Dat ik gestopt was door bv het timebotten op cl13. Zegt die kerel, "Ik heb ook zo'n bot, niet traceerbaar". 'onzin' was mijn reactie. Afgesproken op skype, en toen heeft hij het me laten zien.
Slecht stukje script waarbij je zelfs in het script zelf je lag ergens moest gaan aanpassen. Ik mocht een tijd opgeven en hij timede er op. Perfect, elke keer binnen een zeer kleine marge.

Toen vroeg ik waar hij die had verkregen en toen kwam puntje bij paultje. Het kwam via paul zijn entourage/speed.

Gevraagd of er geen problemen mee konden komen en hij zei echt wel dat hij het al echt lang gebruikte, geen probleem dus. Heb het script niet kunnen bemachtigen. Het leek sterk op dat russische ding waarbij je een pop-up kreeg waar je je tijd moest invullen en de fout (lag), alleen was deze zelfs minder goed, maar misschien nog minder traceerbaar.
Dat Russisch ding heb toentertijd aan de script mod gegeven, ben even zijn naam kwijt.

Helpt niks komma niks.

Nog een beetje rondgevraagd aan ex w1 leden en die meldde me dat er op w16 al door spelers van hun stam werd getimebot en er nooit problemen zijn geweest.


Omdat iemand strak kan timen wil nog niet zeggen dat die timebots gebruikt. Dat is gewoon nog belachelijker dan de verdediging van Paul.

definieer strak!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.019
Sorry @robbeke , maar zon verhaal is leuk, maar is niet echt geloofwaardig zonder screens of iets, ik weet dat het niet mag, maar waarom zal iemand als die een bot heeft, en gebruikt hem na een snel gesprek je bots geven? Niet dat ik je niet geloof hoor, maar je kan dit zo verzonnen hebben :)
 

DeletedUser69389

Guest
Sorry @robbeke , maar zon verhaal is leuk, maar is niet echt geloofwaardig zonder screens of iets, ik weet dat het niet mag, maar waarom zal iemand als die een bot heeft, en gebruikt hem na een snel gesprek je bots geven? Niet dat ik je niet geloof hoor, maar je kan dit zo verzonnen hebben :)
Het bewijs waar Robin over spreekt is behoorlijk betrouwbaar en geloofwaardig.
 
Reactiescore
1.094
Omdat iemand strak kan timen wil nog niet zeggen dat die timebots gebruikt. Dat is gewoon nog belachelijker dan de verdediging van Paul.

Wij zijn ook niet van gisteren hoor, zo simpel lag het echt niet.

Robbeke heeft op cl13 een aantal momenten bewaard en die opgenomen in de support. Ik kan me lang niet alles herinneren. Maar weet dat de doorslag voor de support een time was, waarbij paul 1 of 2 kansen had, en een gap van een ms of 5 had om tussen te timen, en hij nailde dat. Again, dat was de doorslag, kan een gelukstreffer zijn maar er waren constant 'gelukstreffers'.

Er had zich toen een hele discussie voor gedaan, waarbij Paul beweerde op het forum dat je consistent op 10 ms geloof ik kon timen. Makes no sense, gezien alleen al je internet (laat staan de server van tw) een x ms verschil in vertraging heeft, per moment opname. En dat is een feit, niet een mening.

De acties van hem en zijn stam op Cl13 ondersteunde de achterdochtigheid omdat het een en al een onethische vertoning was. Naast dat Paul zijn verleden en gedrag ook al niet bepaald in zijn voordeel spraken. Meen ook ergens gelezen te hebben iets over een IP-switch ofzo. In ieder geval het sloeg allemaal nergens op, en vrijwel de hele stam op CL13 was ervan overtuigd dat Paul bots gebruikte. Het was vrij overweldigend zoals gezegd.
En inderdaad dat gesprek. Tel bij elkaar op en men trok een conclusie...

Overigens wel zeer opvallend dat men hier vrij laconiek reageert op beschuldigingen gericht aan iemand die notoir is/was om zijn vuile spellen
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78389

Guest
Er had zich toen een hele discussie voor gedaan, waarbij Paul beweerde op het forum dat je consistent op 10 ms geloof ik kon timen. Makes no sense, gezien alleen al je internet (laat staan de server van tw) een x ms verschil in vertraging heeft, per moment opname. En dat is een feit, niet een mening.

Als je lag stabiel is maakt het natuurlijk helemaal niet uit hoe groot die lag is, dan moet je gewoon rekening houden met die extra tijd.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Als je lag stabiel is maakt het natuurlijk helemaal niet uit hoe groot die lag is, dan moet je gewoon rekening houden met die extra tijd.
Per momentopname zegt ie;), wat idd ook gewoon waar is, er is geen verbinding die op de ms af stabiel een lag van 100 of 500 ms oid heeft.
Harde bewijzen tegen Paul gaan het wss nooit worden, we kunnen geen inkijkje nemen in zijn pc, alleen er zijn vrij veel skype logjes door de jaren heen verschenen waar duidelijk in bleek dat Paul niet vies is van wat bots, dat in combinatie met zijn persoonlijkheid zegt voor veel mensen genoeg. Kan je blijven zeggen dat er geen bewijs is, maar dat kan me dan aan mijn reet roesten. Als je Paul gelooft, be my guest, moet je lekker met m gaan spelen.
 

DeletedUser78389

Guest
Elke keer als ik het bij mij controleer is het 14 ms en dat lijkt nooit echt af te wijken dus denk dat andere dat ook kunnen hebben. Ook zeg ik niet dat ik Paul niet geloof, maar dat je niet elke keer moet zeuren over bots als het niet duidelijk is aangetoond. Dat heeft namelijk nul nut. En ik zou nooit van mijn leven meer met Paul spelen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Elke keer als ik het bij mij controleer is het 14 ms en dat lijkt nooit echt af te wijken dus denk dat andere dat ook kunnen hebben. Ook zeg ik niet dat ik Paul niet geloof, maar dat je niet elke keer moet zeuren over bots als het niet duidelijk is aangetoond. Dat heeft namelijk nul nut. En ik zou nooit van mijn leven meer met Paul spelen.
De hele discussie begon omdat Paul beweerde dat er zo goed als nooit een timebotter gepakt is. Dan wordt er duidelijk verklaard waarom dat is, namelijk omdat er minimaal 1 bot in omloop is die niet te traceren is. Dat plus logjes van Paul die het over bots gebruiken heeft zegt vrij veel denk ik. Het is niet zo dat hij hier voor de rechter staat en er onomstotelijk bewijs moet worden gevonden, dat zouden we ook helemaal niet kunnen dus.
Beetje een geval weet ik zeker dat de Saoedi's Khashoggi om het leven hebben gelegd? Neen. Duidt alles er op? Ja. Geloof ik het dus? Ja.
 
Reactiescore
461
Naja het is wat het is. Maar als jullie aangeven dat jullie weten om welke bot het gaat, kan die toch op een of andere manier opgespoord worden ?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Naja het is wat het is. Maar als jullie aangeven dat jullie weten om welke bot het gaat, kan die toch op een of andere manier opgespoord worden ?
Wat ik weet gaat het om een soort programma dat times kan opslaan. Is dus in feite geen bot, maar je kan oneindig blijven timen tot de ms raak is, dat dus op een of andere manier opslaan en dan wordt ie op t juiste moment verzonden.
 
Reactiescore
461
2 classics geleden is Bas gepakt met een FA farm bot. Als dit opgespoord kan worden zou een timebot ook sowieso opgespoord moeten kunnen worden. En ze doen genoeg checks elke wereld.

Op 59 worden er ook een paar spelers beschuldigd van timebots. Ik heb met die spelers al eens samen op een account gezeten en heb ze nooit weten botten. Ze waren wel in elke vrije tijd die ze hadden no life hun times aan het oefenen op bbs. Als je eenmaal een time doet op een bepaalde tijd, en je probeert de volgende times ook te hitten op diezelfde tijd, merk je vanzelf dat je altijd wel heel hard in de buurt bent. Ik bedoel maar dat het wel mogelijk is om een paar strakke times na elkaar te timen, natuurlijk met een paar fails tussen, maar het is niet onmogelijk.
 
Reactiescore
1.049
2 classics geleden is Bas gepakt met een FA farm bot. Als dit opgespoord kan worden zou een timebot ook sowieso opgespoord moeten kunnen worden. En ze doen genoeg checks elke wereld.

Op 59 worden er ook een paar spelers beschuldigd van timebots. Ik heb met die spelers al eens samen op een account gezeten en heb ze nooit weten botten. Ze waren wel in elke vrije tijd die ze hadden no life hun times aan het oefenen op bbs. Als je eenmaal een time doet op een bepaalde tijd, en je probeert de volgende times ook te hitten op diezelfde tijd, merk je vanzelf dat je altijd wel heel hard in de buurt bent. Ik bedoel maar dat het wel mogelijk is om een paar strakke times na elkaar te timen, natuurlijk met een paar fails tussen, maar het is niet onmogelijk.
"Vermoeden van bots" was al genoeg
Omdat we 1.25 aanval per seconde deden die dag
 
Reactiescore
1.019
Nou @underground tacticz. ?
Ik vroeg je waarom zijn verhaal zo geloofwaardig was? Ik weet ook wel dat robbeke een van de betrouwbaarste en aardigste kerels hier is, maar wat zat er voor beweis bij zijn verhaal dan?
 
Reactiescore
1.094
Als je lag stabiel is maakt het natuurlijk helemaal niet uit hoe groot die lag is, dan moet je gewoon rekening houden met die extra tijd.

Dit is leuk, maar er is niet zoiets als 'stabiel', dat bestaat niet, in ieder geval niet op begrippen <10ms. Lag of ping wordt stabiel genoemd als het weinig fluctueert, maar het zal altijd fluctueren. Dat is simpelweg hoe zo'n signaal werkt.
Ik heb ook stabiel internet maar mijn lag fluctueert per moment (het verschilt zelfs meerdere keren binnen een seconde) 1-10ms, en dat zal bij niemand veel anders zijn.

Net een pingplotter gelopen en ff 2 minuten gepingd, en mijn lag verschilt van 8 tot 17 ms. Dat zou bij jou niet anders zijn.

Elke keer als ik het bij mij controleer is het 14 ms en dat lijkt nooit echt af te wijken dus denk dat andere dat ook kunnen hebben. Ook zeg ik niet dat ik Paul niet geloof, maar dat je niet elke keer moet zeuren over bots als het niet duidelijk is aangetoond. Dat heeft namelijk nul nut. En ik zou nooit van mijn leven meer met Paul spelen.

Dat bestaat niet. Ik weet niet 100% zeker hoe het werkt, maar volgens mij wordt zo'n signaal dus herkend omdat het fluctueert, dus op het moment dat jou 'internetsignaal' stabiel en constant 14 ms is, is het geen signaal meer en krijg je dus ook geen internet.

Het valt op te zoeken, en er zullen ook wel mensen rondlopen die daar meer verstand van hebben dan ik, maar dit bestaat dus niet.

Er zijn dus al 3 factoren die ervoor zorgen dat men niet consequent op 10ms kan timen, namelijk je lag, tw's lag & het menselijk handelen. Je kan het uiteraard benaderen en daarom zal men regelmatig goed zitten.

Nou @underground tacticz. ?
Ik vroeg je waarom zijn verhaal zo geloofwaardig was? Ik weet ook wel dat robbeke een van de betrouwbaarste en aardigste kerels hier is, maar wat zat er voor beweis bij zijn verhaal dan?

Volgens mij hebben we dat net allemaal uitgelegd.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487694086

Guest
2 classics geleden is Bas gepakt met een FA farm bot. Als dit opgespoord kan worden zou een timebot ook sowieso opgespoord moeten kunnen worden. En ze doen genoeg checks elke wereld.

Op 59 worden er ook een paar spelers beschuldigd van timebots. Ik heb met die spelers al eens samen op een account gezeten en heb ze nooit weten botten. Ze waren wel in elke vrije tijd die ze hadden no life hun times aan het oefenen op bbs. Als je eenmaal een time doet op een bepaalde tijd, en je probeert de volgende times ook te hitten op diezelfde tijd, merk je vanzelf dat je altijd wel heel hard in de buurt bent. Ik bedoel maar dat het wel mogelijk is om een paar strakke times na elkaar te timen, natuurlijk met een paar fails tussen, maar het is niet onmogelijk.
Niemand hoeft meer te zeggen dat strak timen mogelijk is hè, maar dat heeft er vrij weinig mee te maken. Het is gewoon zeker dat die 'bot' bestaat en het ligt ook net iets anders dan dat het simpelweg een programma op je pc is. Het is niet te traceren, daar zul je mij en de rest maar gewoon op moeten geloven. Als je echt per se wil weten hoe t precies werkt mag je t vragen op Skype, maar je snapt vast wel dat t niet op t af komt te staan.
 

DeletedUser79832

Guest
Is toch al zeeeer lang geweten dat paul niet vies is van bots en wat gedaanteverwisselingen?
 
Bovenaan