Instellingen Classic #18

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.491
Het gaat niet om jou veronderstelling jegens mij, het gaat erom dat het hypocriet is dat je constant zat te haten op het forum, precies over dit probleem. Vervolgens blijkt dat je je eigen "speerpunten" nu tegen je aan het werken bent, maar goed, beredeneren blijft lastig merk ik.

Maatje als je denkt dat ik mijn wereldinstellingen ga aanpassen aan een debiel die een time bot heeft zit je toch echt mis.
 
Reactiescore
2.489
De effectieve code van timebots mag gerust (nogmaals) even doorgestuurd worden. Tot op heden zijn er altijd veel geruchten maar weinig bewijzen geweest van Timebots.

(Beetje zoals de Bende van Nijvel een inside job zou zijn...)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.491
De effectieve code van timebots mag gerust (nogmaals) even doorgestuurd worden. Tot op heden zijn er altijd veel geruchten maar weinig bewijzen geweest van Timebots.

(Beetje zoals de Bende van Nijvel een inside job zou zijn...)

Heb je het op skype gestuurd, weet niet of je daar mijn berichten nog ontvangt.
 
Reactiescore
2.489
Heb je het op skype gestuurd, weet niet of je daar mijn berichten nog ontvangt.

Het Team zit niet meer op Skype :) graag even privé, via support of via Discord.
 

DeletedUser75558

Guest
De effectieve code van timebots mag gerust (nogmaals) even doorgestuurd worden. Tot op heden zijn er altijd veel geruchten maar weinig bewijzen geweest van Timebots.

(Beetje zoals de Bende van Nijvel een inside job zou zijn...)
Exact, nu horen jullie het eens van iemand die echt verstand heeft van de gang van zaken hier.
 
Reactiescore
376
@finalowner3 ik denk dat ik voor een groot deel van de community spreek als ik zeg dat het geapprecieerd zou worden moest jij eens stoppen met zulke overbodige en vooral debiele opmerkingen te geven, want vanwege de manier waarop jij nu al de hele tijd reageert geef je praktisch het signaal dat je uitgekotst wilt worden. groetjes
 

DeletedUser79927

Guest
@finalowner3 ik denk dat ik voor een groot deel van de community spreek als ik zeg dat het geapprecieerd zou worden moest jij eens stoppen met zulke overbodige en vooral debiele opmerkingen te geven, want vanwege de manier waarop jij nu al de hele tijd reageert geef je praktisch het signaal dat je uitgekotst wilt worden. groetjes

Als "lurker" moet ik juist kotsen van valse, of ongegronde, beschuldigingen.

Ik zie finalowner graag tegenwicht blijven bieden. Het is wel een lastige zaak. Iemand vals beschuldigen is eenvoudiger dan haar onschuld te bewijzen.
 

DeletedUser75558

Guest
Als "lurker" moet ik juist kotsen van valse, of ongegronde, beschuldigingen.

Ik zie finalowner graag tegenwicht blijven bieden. Het is wel een lastige zaak. Iemand vals beschuldigen is eenvoudiger dan haar onschuld te bewijzen.
Het gaat wel vaker zo hoor, dat mensen de discussie doen doven, door met persoonlijke aanvallen iemand zijn of haar verhaal te "ontkrachten". Een groot voorbeeld van zo'n hypocriet is @underground tacticz. , die jongen zat volgens mij nog geen week geleden te klagen over het feit dat mensen met ontwijkende argumentatie met hem een debat aangingen. Intussen is die zelf ook best wel een fan van zijn eigen kritiek punten, namelijk het liken van dergelijke posts, waar deze jongen zo fel tegen is.
 
Reactiescore
1.089
Oh ja want wanneer er iets niet kloppend is in een systeem van het spel, waarom laten we het dan niet nog makkelijker maken voor mensen die wel goed internet hebben en het dus kunnen exploiteren. Dit bewijst jullie gebrek aan inzicht gewoon echt.

@sseg, het punt is dat er amper nog een timebotter is gesignaleerd en dat er op basis van speculaties mensen in de ban (door de community) gedaan worden. Jullie zijn meer van guilty until proven innocent, wanneer het jullie uitkomt.

Mij lijkt het gewoon leuk omdat het eens weer wat anders is, meer niet. Dat mag de classic wel hebben. Er zijn nu een aantal seconden classics geweest, eens voor de verandering iets 'nieuws'
Je hoeft echt niet van een mug een olifant te maken wat mij betreft hoor.

Zoals ik al zei, als je rekening moet gaan houden met cheats of gebreken in een spel kan je ook gewoon beslissen niet te spelen.

Als "lurker" moet ik juist kotsen van valse, of ongegronde, beschuldigingen.
Ik zie finalowner graag tegenwicht blijven bieden. Het is wel een lastige zaak. Iemand vals beschuldigen is eenvoudiger dan haar onschuld te bewijzen.

Tegenwicht in welk opzicht? Dit is het eerste normale punt wat ik hem zie maken in maanden en alsnog gaat elke zin gepaard met 'idioot, iq van een kwast' of weet ik veel wat voor soort beledigingen deze ordinaire dwaas in huis heeft.

Het gaat wel vaker zo hoor, dat mensen de discussie doen doven, door met persoonlijke aanvallen iemand zijn of haar verhaal te "ontkrachten".

Gast, je zet bijna achter elke zin dat we allemaal een iq van een platvis hebben of iets vergelijkbaars, en dan zeg je vervolgens dit? Hoe toepasselijk..... op jezelf...

Een groot voorbeeld van zo'n hypocriet is @underground tacticz. , die jongen zat volgens mij nog geen week geleden te klagen over het feit dat mensen met ontwijkende argumentatie met hem een debat aangingen. Intussen is die zelf ook best wel een fan van zijn eigen kritiek punten, namelijk het liken van dergelijke posts, waar deze jongen zo fel tegen is.

Daar gaan we wéér, huilie huilie
 

DeletedUser75558

Guest
Mij lijkt het gewoon leuk omdat het eens weer wat anders is, meer niet. Dat mag de classic wel hebben. Er zijn nu een aantal seconden classics geweest, eens voor de verandering iets 'nieuws'
Je hoeft echt niet van een mug een olifant te maken wat mij betreft hoor.

Zoals ik al zei, als je rekening moet gaan houden met cheats of gebreken in een spel kan je ook gewoon beslissen niet te spelen.



Tegenwicht in welk opzicht? Dit is het eerste normale punt wat ik hem zie maken in maanden en alsnog gaat elke zin gepaard met 'idioot, iq van een kwast' of weet ik veel wat voor soort beledigingen deze ordinaire dwaas in huis heeft.



Gast, je zet bijna achter elke zin dat we allemaal een iq van een platvis hebben of iets vergelijkbaars, en dan zeg je vervolgens dit? Hoe toepasselijk..... op jezelf...



Daar gaan we wéér, huilie huilie
Mag jij eens quoten waar staat dat ik tegen iemand heb gezegd, dat iemand een iq van een platvis heeft. Wat ik heb gezegd, wat overigens ook gewoon klopt, is dat de beredeneringswijze van @Pimsie. gewoon achterlijk is, omdat hij eerst zegt heel erg tegen zogenaamde "timebotters" te zijn en mij daar ook fors voor beschuldigd en vervolgens wel weer de ms gap kleiner wilt maken. Dan ben je gewoon niet zo goed in beredeneren en dat blijkt, jij kan trouwens ook heel slecht conclusies trekken trouwens @sseg, want wat je hebt opgemaakt van deze hele discussie pagina, komt voor geen 5% overeen met wat er allemaal besproken is.

Daar gaan we wéér, huilie huilie
Volgens mij is de enige die een potje zit te janken ben jij, over het feit dat je behoorlijk gefrustreerd was over de basisschool leraar opmerking.
 
Reactiescore
853
Wat ik heb gezegd, wat overigens ook gewoon klopt, is dat de beredeneringswijze van @Pimsie. gewoon achterlijk is, omdat hij eerst zegt heel erg tegen zogenaamde "timebotters" te zijn en mij daar ook fors voor beschuldigd en vervolgens wel weer de ms gap kleiner wilt maken. Dan ben je gewoon niet zo goed in beredeneren
Wat heeft een kleiner ms gap te maken met zeuren over bots? Het gaat hier niet om het strak timen d.m.v. een bot, maar om een oneerlijk voordeel t.o.v. de tegenstander, in mijn ogen is er dan ook geen verband tussen het aanvragen van een kleinere gap en het haten op timebots? Zeer zwakke redenatie van je.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
En? Dan is het toch duidelijk als iemand die scripts zou gebruiken, wie ze zou hebben gebruikt, want die worden namelijk meteen gebanned.

Het effectief hebben van de scripts wilt niet perse zeggen dat je ze meteen traceerbaar kan maken of kan kraken. Als zon timebot namelijk 0 raakvlak heeft met tribalwars (het beinvloed het spel niet direct) is het alsnog niet te traceren, want wie maakte de muisclick, de persoon of het externe programmaatje.

Van de bekendste beveiligingsprotocollen is de code ook algemeen bekend en toch hebben hackers geen methodes gevonden om deze te kunnen kraken.
 
Reactiescore
1.089
Mag jij eens quoten waar staat dat ik tegen iemand heb gezegd, dat iemand een iq van een platvis heeft.

Het was een voorbeeld, er staat in mijn post 'of iets vergelijkbaars'. En aangezien jij bij bijna elke post iemands verstandelijk vermogen betwist met woorden zoals debiel, achterlijk, laag iq, is dat gewoon juist

Wat ik heb gezegd, wat overigens ook gewoon klopt, is dat de beredeneringswijze van @Pimsie. gewoon achterlijk is, omdat hij eerst zegt heel erg tegen zogenaamde "timebotters" te zijn en mij daar ook fors voor beschuldigd en vervolgens wel weer de ms gap kleiner wilt maken. Dan ben je gewoon niet zo goed in beredeneren en dat blijkt, jij kan trouwens ook heel slecht conclusies trekken trouwens

En ondanks dat heeft Pimsie dus blijkbaar het vertrouwen dat er niet zoveel gebot gaat worden of dat het niet opweegt tegen de afwisseling.
Dus ben jij heel hysterisch aan het doen voor niks.

vervolgens wel weer de ms gap kleiner wilt maken.

'Weer' Je bent wel lekker aan het overdrijven he? Alsof de afgelopen classics die ms constant zijn verlaagd ofzo. Nee er is veel seconden gespeeld, tijd voor wat anders. Mug olifant...

Volgens mij is de enige die een potje zit te janken ben jij, over het feit dat je behoorlijk gefrustreerd was over de basisschool leraar opmerking.

Nee jij moet gewoon eens ophouden met in elke zin iemand persoonlijk aan te vallen. Of dat nou met een totale misshit over die basisschool leraar is, of het feit dat je in elke zin iemands verstandelijk vermogen betwist, het is in ieder geval niet normaal.
Zit je vol met frustraties ofzo dat je in elke zin iemand moet aanvallen. Jij gaat gewoon net zo lang door met schreeuwen en schelden tot je eindelijk aandacht krijgt, het is sneu en zielig.

Wat heeft een kleiner ms gap te maken met zeuren over bots? Het gaat hier niet om het strak timen d.m.v. een bot, maar om een oneerlijk voordeel t.o.v. de tegenstander, in mijn ogen is er dan ook geen verband tussen het aanvragen van een kleinere gap en het haten op timebots? Zeer zwakke redenatie van je.

Mensen met een bot kunnen makkelijk die 33 ms hitten.
En hogere ms of seconden vereist dan meer spelvaardigheid (vnl. inzicht) om dorpen over te nemen en of te verdedigen.

Er zit wat in, maar het valt wel mee, je gaat bots altijd wel houden. In ieder geval de invloed zal er wel zijn maar wel in betrekkelijke maat. Dus het is allemaal een hoop heisha om niks
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74552

Guest
Sowieso gebruiken goede spelers antisnipes. Als je kijkt naar classic 15, dan zag je dat een trein daar met antisnipes toch gauw maar gaps van wat miss tussen de 5 en 15 ms liet liggen. Die werden ook regelmatig gesniped. Dus ja enige wat een kleine ms gap doet is het voor beginnende spelers moeilijker maken om het te snipen. Zelfs een noob hit per ongeluk nog wel een 100 ms gap maar 33 ms word toch al een stuk moeilijker. Daar moet je gewoon wat meer kansen voor hebben en overzicht waar die kansen liggen. Iets wat beginnende spelers vaak niet hebben of minder hebben.

Kortom ik denk niet dat het per sé voor of nadeel op levert voor timebotters. Alleen nadeel voor beginnende spelers. Timen zal de wereld niet winnen, dat heeft het nooit gedaan.
 
Reactiescore
1.089
Volledig mee eens
 

DeletedUser67517

Guest
1hrnh2.png

@Pimsie. haha lekker taggen
 

Deleted User - 487694086

Guest
Geven we hem toch weer zijn aandacht waar ie zo driftig naar op zoek is
 

DeletedUser78389

Guest
Mag jij eens quoten waar staat dat ik tegen iemand heb gezegd, dat iemand een iq van een platvis heeft. Wat ik heb gezegd, wat overigens ook gewoon klopt, is dat de beredeneringswijze van @Pimsie. gewoon achterlijk is, omdat hij eerst zegt heel erg tegen zogenaamde "timebotters" te zijn en mij daar ook fors voor beschuldigd en vervolgens wel weer de ms gap kleiner wilt maken. Dan ben je gewoon niet zo goed in beredeneren en dat blijkt, jij kan trouwens ook heel slecht conclusies trekken trouwens @sseg, want wat je hebt opgemaakt van deze hele discussie pagina, komt voor geen 5% overeen met wat er allemaal besproken is.


Volgens mij is de enige die een potje zit te janken ben jij, over het feit dat je behoorlijk gefrustreerd was over de basisschool leraar opmerking.

Eens met Paul, jullie moeten maar eens bewijzen dat Paul een bot gebruikt.
 
Bovenaan