Top/Flop Stammen

Reactiescore
2.062
Wat er met The Unknown is gebeurd, hebben wij als Re-Or geen verklaring voor, de spelers van dit account reageren opeens nergens meer op en het lijkt erop dat ze een full ban hebben gehad of op delete zijn gegaan. Dit is erg jammer, want dit account hadden we erg nodig in de oorlog met bellum. Het account Michiel heeft inderdaad een ban, die in mijn ogen onterecht is. Hopelijk krijgen we snel een uitspraak van de moderators. Dit is zeker niet express gegaan, omdat het account een massa kreeg van kakaka. Het account stond er juist heel goed voor, sorry kakaka dat jullie precies nu een massa deden.

Aangezien jullie als leeghoofden reageren op dit forum, vindt ik het wel grappig dat het account precies nu gebanned is.
 
Reactiescore
831
Oh komop nou jullie hebben geen verklaring voor zowel Lord Michiel als voor The Unknown. Maar is weer heel makkelijk om ons te beschuldigen.

Het gaat volgens mij gewoon niet zo lekker in Reor, krijg je als je zo random recruit.
 

DeletedUser73162

Guest
Wat een toeval weer dat re-or precies tijdens de massa dat account banned weet te krijgen. En achteraf het maar gooien op dat ze er niks van af weten en het account er o zo goed voor stond. Jullie houden me niet voor de gek.
 
Reactiescore
2.062
Jij bent ook heel moeilijk voor de gek te houden, nee ik ga niet prijs geven waar michiel voor gebanned is. Ik beschuldig kakaka ook zeker nergens van!
 

DeletedUser77658

Guest
Deze wereld wordt met de seconde interessanter om te volgen :p
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
2.062
Zou maar niet in kakaka gaan spelen, die spelen heel smerig :)
 

DeletedUser78889

Guest
Hoezo spelen wij smerig?

Jullie hebben een speler die of banned is en op grijs is gegaan als straf, of hij gaat liever grijs dan dorpen aan zijn stam te geven , zal wel een reden voor zijn ;)
En michiel weet ik niet wat aan de hand is , ben benieuwd of hij straks een aftrek krijgt want dan ga ik wel lachen :D
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367

DeletedUser73162

Guest
Zou idd lache zijn als michiel door dubbellog 30% aftrek gaat krijgen.
 
Bovenaan