''Wie hoog klimt kan laag vallen.''

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Nee gestopt zijn met tw is typisch oldgen
 
Reactiescore
476
Falen huilen en mensen newgen noemen. Typisch oldgen.

Falen in wat? ^^
Ik huil niet hoor, met botten verpest je het spel niet voor mij, enkel voor jezelf.

Het is het zoiets als een goed cijfer halen voor een toets terwijl je alles hebt afgekeken. Je lijkt goed, maar je liegt tegen jezelf en de rest, want in werkelijkheid bak je er gewoon geen drol van.

W62 ging je ook lekker begreep ik?
 
Reactiescore
86
Falen in wat? ^^
Ik huil niet hoor, met botten verpest je het spel niet voor mij, enkel voor jezelf.

Het is het zoiets als een goed cijfer halen voor een toets terwijl je alles hebt afgekeken. Je lijkt goed, maar je liegt tegen jezelf en de rest, want in werkelijkheid bak je er gewoon geen drol van.

W62 ging je ook lekker begreep ik?
Wel lachen dat je serieus denkt dat ik bot...

En ja 62 ging idd zeer goed
 

DeletedUser3809

Guest
Nouja he, als je even kijkt naar jouw aanvalsstijl: wachten op clears (meestal van perfection) en dan daar massaal edels achter timen, getuigt dat van zeer weinig inzicht. Als je dat legitiem doet zit je regelmatig de halve dag te timen, terwijl je meer succes kan halen met wat normalere aanvallen.

Maargoed, misschien ben je wel iemand die goed is in timen, zonder al te veel inzicht en met compleet geen leven.
Maar zo gauw je dan zelf aanvallen krijgt mis je een hele zooi dodges? Ik dacht dat je zo gedreven was? Kennelijk is dat moeilijker als je het een keer zelf moet doen.

En dan heb je nog mooie praatjes als je 'niet bij je goede pc kan' en opeens niet meer kan timen :D geloofwaardig man.
 
Reactiescore
86
Dat deffen was ik ook helemaal niet. Misschien vergeten jullie dat ik daar niet alleen speel lmao. Ookal haat ik dodges en vergeet ik er wel eens 1 maar wat er die dag gebeurd is is niet door mij.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Knul steek wat meer tijd in school en nuttige dingen, daar heb je meer aan. Ben je er al uit wat je later wilt worden? :smile:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
volle week aanvallen strooien, en dorpje voor dorpje sprokkelen, alleen om alles in 1 dag plus vele malen extra weer kwijt te raken door gewoon niet te gaan deffen.

Dat noem ik het pas een account het beste gunnen...
 

DeletedUser79332

Guest
volle week aanvallen strooien, en dorpje voor dorpje sprokkelen, alleen om alles in 1 dag plus vele malen extra weer kwijt te raken door gewoon niet te gaan deffen.

Dat noem ik het pas een account het beste gunnen...

En over welk acc hebben we het nu?
 
Bovenaan