Top/flop stam(men)

Deleted User - 2167192

Guest
Die bbq kan aankomende zaterdag wel, mocht er belangstelling voor wezen :rolleyes:
 

DeletedUser79332

Guest
Het schijnt dat Rotterdam ook een station heeft. Daar zou je dus ook met de trein wel moeten kunnen komen
 

DeletedUser76198

Guest
Alex staat nog op mijn bucket list :eek: over 2weken doen deze tw date?
 

Deleted User - 2167192

Guest
Het schijnt dat Rotterdam ook een station heeft. Daar zou je dus ook met de trein wel moeten kunnen komen
Dat is te lang reizen :oops: Dat is 3:18 minuten reizen dan ben ik al bezat voordat ik aankom ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78605

Guest
Wat vinden onze AF spelers nou van de stammen? Welke stammen van de top 7 (10mil plus stammen) verwachten jullie nog een spektakel van en welke stammen verwacht je dat ze langzaam en rustig zullen verdwijnen?

Persoonlijk denk ik dat -U-D- Langzaam aan zal verdwijnen en dat het vuurwerk pas zal komen over 3 maanden, als de range iets is uitgebreid.

Jullie meningen? :D
 
Reactiescore
73
Ik denk dat Hymne nog mooie dingen gaat doen, gaat leuk worden:p

En zoals @tears of a beauty. zei, denk ook dat -U-D- stilaan zal verdwijnen, zie er iig niet meer zoveel in.
 
Reactiescore
30
Ik zie KOH wel verdwijnen. Eerst Raoul1 die een flinke klapper heeft gekregen. Die ging gewoon over de knie. Master Roshi.(Abdullah) zie ik ook nog wel verdwijnen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
73
Ik zie KOH wel verdwijnen. Eerst Raoul1 die een flinke klapper heeft gekregen. Die ging gewoon over de knie. Master Roshi.(Abdullah) zie ik ook nog wel verdwijnen

Nou ik weet niet of je aanwezig was op casual 3(waar ik ondanks de aanvallen het einde heb meegemaakt), maar je mag er zeker van zijn dat ik einde van casual 6 zeker ga meemaken.Moet wel lukken:p

Trouwens, op welke Famke/-U-D- account speel jij?
 
Bovenaan