De geheime eigenaar van ingame account Tim010

Reactiescore
1.089
Ik heb andre op de classic ook als een bewonderingswaardig irritant persoon meegemaakt dus het verbaast me helemaal niks.
Dit gaat om classic 13 waarin de classic bijna voorbij late game was (mijn stam was een fractie weg van overwinning), en het slechts een kwestie van dominatie percentage behalen, opedelen van de vijand was in een wereld die gedomineerd werd door mijn stam en barbarendorpen.

Ik had André ik denk wel 5x heel duidelijk gemaakt dat ik hem best met rust wilde laten op de classic mits hij spelers zou edelen. Ik moedigde dat ook sterk aan want het zou ervoor zorgen dat die andere spelers niet meer in staat zouden zijn om barbaren te edelen, en zoals bekend is het edelen van barbaren dominatie % verlagend, en wereldvertragend.
Echter na 5x vragen bleef hij en zijn stam nog steeds barbaren edelen, en toen we een grootschalige aanval probeerden op te zetten op andere spelers, waarin zijn stam mee zou doen, was het meer profiteren dan daadwerkelijk 'meedoen'.

Ik was er klaar mee want hij is of 1 ongeloofelijk dom want hij kan niet begrijpend lezen, of 2 hij hield zich van de domme, op een wereld waar hij toch niks meer in te brengen had, was dat alleen maar irritant en vertragend. Dat maakt hem achterbaks.

Laatste keer dat ik screenshots verwijder. Bij een volgende screenshot die PII bevat (Naam, ip-adressen, noem maar op) gaat het topic weg.

Mag ik wel even noemen dat wanneer mensen mij beledigen of proberen te beledigen met betrekking tot privésfeer, of mijn naam gebruiken zonder dat ze mij kennen en of daar toestemming voor hebben gekregen, ik bijna niemand van jullie op dit forum zie. En als ik jullie zie, verwijderen jullie alleen maar de post. En als het de officiele EU regeltjes aangaat, dan is het vrouw en kinderen eerst, en dreigen met vanalles en nog wat.

Ik vind dat heel kinderachtig.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
46
Met vriendelijke Groeten,
De ECHTE Tim010

Maar tim, hoe weten we nou dat jij wel de echte tim bent
Misschien ben jij ook wel nep :eek:

Het kan best zijn dat dit heel dom overkomt maar ik dacht voor het lezen van deze posts dat je forum account en in-game gelinkt waren, dus als je een name-change zou kopen dat je forum naam ook zou veranderen, dus ik doe maar alsof ik nog steeds niet beter weet
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Maar tim, hoe weten we nou dat jij wel de echte tim bent
Misschien ben jij ook wel nep :eek:

Het kan best zijn dat dit heel dom overkomt maar ik dacht voor het lezen van deze posts dat je forum account en in-game gelinkt waren, dus als je een name-change zou kopen dat je forum naam ook zou veranderen, dus ik doe maar alsof ik nog steeds niet beter weet

triestige wereld hé, iedereen wil altijd andersmans gerief. Wel als forumaccount verdwijnt dan zal ik niet meer terug komen :p Al vraag ik me echt af wat er nog is om naar terug te keren. Ingame, forum en community zijn enorm zwakke weerspiegelingen van wat ze ooit geweest zijn.
 
Reactiescore
46
triestige wereld hé, iedereen wil altijd andersmans gerief. Wel als forumaccount verdwijnt dan zal ik niet meer terug komen :p Al vraag ik me echt af wat er nog is om naar terug te keren. Ingame, forum en community zijn enorm zwakke weerspiegelingen van wat ze ooit geweest zijn.

Oh nee bedoelde het meer als in, laten we zeggen dat mijn account 'DragonGoesOppai' heette toen ik het forum account aanmaakte.
Als ik dan een namechange zou kopen voor mijn account naar bijvoorbeeld 'DragonGoesOppai2' , dat mijn forum account dan ook zou veranderen naar 'DragonGoesOppai2'

Ik ben overigens nog niet bepaald lang op het forum (actief) geweest, dus ik zou niet weten hoe het ooit was, maar zie dat idd wel vaker langskomen :x

Geen idee wat je trouwens met die eerste zin bedoelde o_O
 
Reactiescore
7.918
Hoi Tim, kun je mij even adden op Skype? (kan je niet meer vinden namelijk) ben wel nieuwsgierig geworden.
 
Reactiescore
46
Gadver skype
Ik heb jou volgens mij trouwens ook nog tim
 
Reactiescore
46
Nu skype ook nog echt gebruiken :x
Discord > Skype
 
Bovenaan