Top/Flop Stammen

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nou volgens mij is er veel te snel gerecruit bij hun. Ik geef Bellum hierdoor een nog grotere voordeel omdat ze nog ruimte hebben voor bewezen accounts te recruiten. Bij die Re-Or zit nu weinig plaats en spelers die nog nada hebben bewezen :/
En voordat de edelrichtingen recht getrokken zijn ben je weken verder... Tis dat er wat 100% deff stammen in de core liggen anders waren bepaalde accounts kansloos.
 

DeletedUser78889

Guest
De nieuwe stam is kansloos, kakaka ligt in hun safe zone en we weten allemaal dat kakaka de beste stam ooit is.
 

DeletedUser73162

Guest
Leuke poging van Infect en Sphere, maar dit slaat natuurlijk nergens op.

7PKlRZH.png


Een aantal spelers die al uitgesloten zijn van front met Bellum tenzij er spelers of dorpen geinternd worden.
- Sleepwell (ervanuitgaande dat deze speler er nog bij komt)
- YKMN
- Lord-michiel
- Da Vinci

Op Michiel na zou je zeggen dat dit niet de minste spelers van deze stam zijn, integendeel, dit zijn zowat de enige accounts waar nog iets van kwaliteit te vinden is. Zeer vreemde keuze om edellijnen helemaal om te gooien voor deze mislukte fusie stam, waarin zowel Sphere als Infect er slechter op wordt. De dode accounts van Aux D zullen misschien kort een positieve impuls krijgen, maar dit houd ook wel op na een paar weken.
 

DeletedUser78400

Guest
Leuke poging van Infect en Sphere, maar dit slaat natuurlijk nergens op.

Een aantal spelers die al uitgesloten zijn van front met Bellum tenzij er spelers of dorpen geinternd worden.
- Sleepwell (ervanuitgaande dat deze speler er nog bij komt)
- YKMN
- Lord-michiel
- Da Vinci

Op Michiel na zou je zeggen dat dit niet de minste spelers van deze stam zijn, integendeel, dit zijn zowat de enige accounts waar nog iets van kwaliteit te vinden is. Zeer vreemde keuze om edellijnen helemaal om te gooien voor deze mislukte fusie stam, waarin zowel Sphere als Infect er slechter op wordt. De dode accounts van Aux D zullen misschien kort een positieve impuls krijgen, maar dit houd ook wel op na een paar weken.


Je weet nooit hoe het loopt ;)
 

DeletedUser78400

Guest
Bellum heeft een 100x beter cluster en geen turken in safe, dus die gun ik toch een betere kans van slagen.

Klopt volledig, we willen ook niet dat bellum de winst gratis zou krijgen. Daarom hebben wij ook besloten om samen een stam te maken tegen bellum
 
Reactiescore
831
Klopt volledig, we willen ook niet dat bellum de winst gratis zou krijgen. Daarom hebben wij ook besloten om samen een stam te maken tegen bellum

Vanwaar komen die gedachten dat Bellum al een gratis wereld winst zou krijgen als jullie geen stam hadden gemaakt :confused:. Bestudeer andere super trage werelden en leer daar eens wat van aub.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Klopt volledig, we willen ook niet dat bellum de winst gratis zou krijgen. Daarom hebben wij ook besloten om samen een stam te maken tegen bellum

Waar speel je als ik vragen mag :p?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Volgens mij zit ie op Lord Michiel het asielzoekerscentrum, die hebben al veel buitenlanders in het cluster onder hun hoede genomen :p

Als dat zo is is LordMichiel 1 om in de gaten te houden.
 

DeletedUser78400

Guest
klopt idd, ik speel op .Da Vinci.

was sinds 55 gesopt nadat een maatje vroeg om op 63 te starten
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
klopt idd, ik speel op .Da Vinci.

was sinds 55 gesopt nadat een maatje vroeg om op 63 te starten

Kunnen wel wat van dat pp abuse van w55 van je hier gebruiken. Die events gaan veel te sloom man.
 

DeletedUser79644

Guest
Ik wil meer speculaties over mij lezen :rolleyes:

Ben benieuwd of jij je ook bij dat nieuwe groepje gaat voegen. Zou wel héél hypocriet zijn aangezien jullie een groot deel van Aux aan het overnemen waren en dan opeens ga je lekker gezellig met de helft van hun in een stam zitten. En zo niet dan ben je wel een beast :cool:. Jammer genoeg krijg je het dan waarschijnlijk zwaar te verduren.
 
Reactiescore
524
Ben benieuwd of jij je ook bij dat nieuwe groepje gaat voegen. Zou wel héél hypocriet zijn aangezien jullie een groot deel van Aux aan het overnemen waren en dan opeens ga je lekker gezellig met de helft van hun in een stam zitten. En zo niet dan ben je wel een beast :cool:. Jammer genoeg krijg je het dan waarschijnlijk zwaar te verduren.

De 2 spelers van Aux waar wij aan hebben gegrenst zijn gestopt op W63 of hebben nu (dankzij Vetus) een nieuwe toekomst in Kakaka. Op Vetus zelf zit ondertussen een nieuw team op die weinig te maken heeft met de eerder gemaakte keuzes.

Leuke analyse maar ik vraag me af welke van de 2 opties het meest hypocriet zou wezen. Andere mensen met sappige verhalen over mijn toekomst?
 
Bovenaan