Top/Flop spelers

DeletedUser79878

Guest
Wat een noobwereld is dit, heb nog geen enkele goede speler gezien hier.
 
Reactiescore
86
Dat blijkt wel met dergelijke uitspraken ja. Het interesseert je duidelijk ook niet of de rest van tw inziet wat voor een idioot je bent met dergelijke uitspraken een acties.
Verder wist je van te voren dat je co's niet actief waren, dus nu ze belachelijk maken is ook onzin. Dat jij voor rover gaat terwijl je onder aanval ligt en dat je geen contact met je co's hebt betekent niet dat ze ineens horen te weten wat jouw plannen zijn zonder enige communicatie. Wees blij dat ze überhaupt gedodged hadden, anders had je die troepen sowieso verloren.

Dat je stopt met spelen om zo'n pietlullige reden is je goed recht, maar kom niet je oude stam of spelers uit je oude stam belachelijk maken op zo'n sneue manier alsjeblieft.
Liggen nu al week onder "massa" en er is nog geen enkele clear geland hier. Ik vroeg of er iemand kon kijken in de ochtend voor edels, en had hun ook laten weten dat ik voor rover ging. Slim is dat dan he om ineens 60 clears te dodgen, en niet naar de dichtste barbs zoals normale mensen doen, of c-dodgen zoals het hoort, nee 15 uur weg, zijn ze zeker veilig x)
Ik ben inderdaad de idioot dat ik hier zoveel tijd heb ingestoken.
 

DeletedUser78434

Guest
c4c9db955aedb3caa4df557b510996f5.png

5196dbb38369cb60c34c8cb17bc4f4a4.png

5196dbb38369cb60c34c8cb17bc4f4a4.png

86c7b8ef224575df0a1b5fec6cedf62b.png
Vooruit dodgen OP, om te huilen gewoon.. Zit je een hele week te nolifen met zogezegd een team van 10, loggen ze eens 1 maal en verprutsen alles.. Lekker pro :p

Als je dit niet had gepost, had je ook geen clears en edels gekregen. Je verpest het nu voor je eigen account..
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dit s gewoon 1 dikke fake om aanvallen uit te lokken
 
Reactiescore
1.278
Als je dit niet had gepost, had je ook geen clears en edels gekregen. Je verpest het nu voor je eigen account..

Ik ben trots op je dat je zo dorpen kan pakken, lekker bezig man jij moet jezelf wel heel goed vinden.
 
Reactiescore
1.278
Goeie meme h a h a

Mooi dat je hier leuk komt doen op het Af, maar wat probeer je het voor de rest van de stam allemaal weer te verpesten... en waarvoor een GVD dagaward!. Wat boeit het nou weer die 100 mil extra farm. Je bent echt niet wijs. Uit je frustraties voor je co's laat je je stamgenoten allemaal maar vallen. Echt geen woorden voor mensen zoals jou.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79044

Guest
Mooi dat je hier leuk komt doen op het Af, maar wat probeer je het voor de rest van de stam allemaal weer te verpesten... en waarvoor een GVD dagaward!. Wat boeit het nou weer die 100 mil extra farm. Je bent echt niet wijs. Uit je frustraties voor je co's laat je je stamgenoten allemaal maar vallen. Echt geen woorden voor mensen zoals jou. Zo debiel zie ik ze maar zelden.

Gezellig hier kom je terug om er iets leuks van te maken wordt er al meteen een hoop gezeik gemaakt op het AF :p
Als je communiceert met je co spelers voorkom je deze fouten meer kan ik er niet over zeggen.
Zo te zien is het account zonder Lars echt inactief aangezien er niet veel gedeft wordt.
 
Reactiescore
1.278
Gezellig hier kom je terug om er iets leuks van te maken wordt er al meteen een hoop gezeik gemaakt op het AF :p
Als je communiceert met je co spelers voorkom je deze fouten meer kan ik er niet over zeggen.
Zo te zien is het account zonder Lars echt inactief aangezien er niet veel gedeft wordt.

Als het mensenwerk is worden er nu eenmaal fouten gemaakt.. alleen deze reactie van Lars slaat echt alles.
Vooral van een speler die een dag eerder bjina gekickt was omdat hij 3 stacks van scouts had neergezet met daarin alle ridders... die daar stonden op de dag dat de massa aankwam. Dus hij mag hier wel leuk lopen doen op het AF terwijl IG gewoon een zielige speler is.

Een speler afkomstig uit cactus die mp joint en niet dezelfde weg volgt als de andere cactussen richting gods, na deze dagen vallen ineens een hoop puzzelstukjes op zijn plaats. Succes Lars het ga je goed stabber.
 
Reactiescore
1.278

DeletedUser73358

Guest
Wil je hiermee zeggen dat wij via Lars spioneren ofwa?

Nee hoor, enkel dat Lars een confirmed stabber is. Gisteren zette hij namelijk 3x 30k scout stacks met alle 10 de ridders op die plek. Hierdoor stond letterlijk nergens nog scouts m.b.t. fake killers. Daarnaast zou hij de nacht online blijven, maar was nergens meer te bekennen vanaf 02:30. Gelukkig via de Whapp iemand kunnen laten loggen om 08:00 om vervolgens ons de VV te sturen. Hij kwam daarnaast pas om 13:00 of zoiets terug online, wel heel toevallig allemaal.

Bear in mind dat volgens alle informatie vanuit onze kant het zeer aannemelijk was dat het een serieuze massa was gisteren (700+ incs)

2cb70375e7.png

ec5332dc28.png
989ed60888.png
97938d4f10.png
5c67858b0e.png
44fc6f0c2f.png
44fc6f0c2f.png
8347dcf5f4.png

Dat resulteerde in deze ongein:
58f587cbb8.png

En nu zien we dus dat alle kruisdef stacks uit frontdorpen worden gehaald:
3086cd369b.png

Toch durft Lars het nu op een CO-speler te gooien, terwijl hij zelf gisteren bijna van het account gekicked was. Tot zover zou ik concluderen dat je spelers zoals Lars veel liever kwijt dan rijk bent en dan ook nog durfen aan te halen dat hij zoveel voor het account gedaan heeft, lachwekkend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan