Golden Awards.

Reactiescore
142
Meest onderschatte stam:
Koh denk ik dan. Een stam die je niet makkelijk kan meten en er zitten een hoop noobjes in. Maar stiekem zitten er ook wel wat spelers in de het spelletje wel kennen. Als ze elkaar goed kunnen helpen, kan het nog een leuke stam worden.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Koh, ik verwacht veel van die kant!

Al die druk ... Pfffffff :(
 
Reactiescore
142
Hoop dat het een beetje deftig is. Wou toch ook nog eens iets bijdragen vandaag aan het AF !

Beste speler:
Glassface. Nummer 1 van de wereld. Actief, dit op zijn account en in de stam. Groeit mooi, heeft een sterke cluster.

Beste stam: Zowel KOH als Famke verdienen deze plaats. Voor mij is het op dit moment onduidelijk wie de betere is. Opheldering hierover zal er wel komen, maar nu niet.

De beste stam speler: Master Roshi. -> Actief, clusters liggen naast de mijne. Vriendelijke man waar goed valt mee samen te werken. Super content !

Het grootste ego:
Teveel om uit te kiezen :engel:

Beste leider:
Mr. Blue Note. -> heeft toch een sterke stam op poten gezet. Ook wil ik de andere leiders bedanken. Deze is nogal bevooroordeeld omdat ik geen idee heb hoe het er in andere stammen aan toe gaat. Sorry aan de rest.

Slechte leider:
Waarschijnlijk de leider waarvan zijn stam aan het afbrokkelen is.

Meest overschatte stam:
KOH -> We moeten onszelf niet de hemel in prijzen. Met de voeten op de grond.

Meest onderschatte stam:
Famke -> Onderschat nooit je vijand. Velen lijken Famke te onderschatten. Dit door een wat minder begin van hun oorlog. Terwijl ze naar mijn mening toch een goed werkende stam lijken.

Meest overschatte speler:
Asteek 2 -> vooral in het schrijven van dingen op het AF. Verwacht niet te veel ... :(

Meest onderschatte speler:
DiamondBack.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Fierce. -> zou eens willen weten hoe het daar is. En deze speler is een om in het oog te houden.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
famdecibel -> de slechtste speler op deze wereld met 36 punten (plaats 739).

Mooiste speler naam:
The Famous Lapzwans

Mooiste stam naam: The Hymn to Ninkasi

Het tofste topic:
Diegene waarop ik reageer.

Het domste topic:
Berrydebink3.0 -> onderaan Casual 6 topic te vinden.

Favoriete forum poster:
Posters zijn zo 2007 :cool:

Minst favoriete forum poster:
/

Dikste wannabe op het forum:
Iedereen heeft wel zijn momentje, niet?

Dikste wannabe in het spel:
Mezelf -> ik wil wel, maar kan niet

Mooiste profiel foto van spelers:
Lord Java -> zijn groene draak is fantastisch !!!

Mooiste profiel foto van stammen:
AZTEC

Mooiste actie van de wereld:
Mijn overstap naar Casual 6
 

DeletedUser79332

Guest
Ik zal binnenkort ook weer eens een lijstje planten hier.
 

DeletedUser70435

Guest
Wait... je viel iemand aan, terwijl je eigenlijk niet voorbereid was op een counter?

Dat...is....super...LOGISCH!
Omdat de speler die ik aanviel klaar blijkelijk inactief was. Als je een scout ronde doet en je ziet alle dorpen 400k-400k-400k in de opslag hebben zitten + geen stacks + geen dodges -> duidelijk inactief. Dan verwacht je natuurlijk niet dat deze speler vv af gaat geven :p
 

DeletedUser79785

Guest
Omdat de speler die ik aanviel klaar blijkelijk inactief was. Als je een scout ronde doet en je ziet alle dorpen 400k-400k-400k in de opslag hebben zitten + geen stacks + geen dodges -> duidelijk inactief. Dan verwacht je natuurlijk niet dat deze speler vv af gaat geven :p

Maar je moet toch zelf actief aanwezig zijn om een aanval uit te voeren?
 

DeletedUser79332

Guest
AM attack management :p

Doet alles voor je. Super makkelijk.:D
 

DeletedUser79332

Guest
Beste account:
Hierbij kijk ik naar de top 3.
Op plaats 1 op de ranglijst het glasgezicht. Qua oda wat laag. Volgens het overzicht in de oorlog niks aanvallends gepresteerd. Vermoed dat de oda dus komt van het clearen van de bb. Zijn rang 1 ods zal hier ook mee te maken hebben imo. Staat rang 1 door het edelen van bb. Puur gebaseerd op stats, ik ken de bespeler(s) dan ook niet, nog niet veel laten zien.

Op rang 2 staat die gekke Bert. Staat al bijna de hele Tijd in de top van de ranglijst. Heeft wel zijn 1e plek moeten afstaan. Qua oda doet CB het beter dan glass. Rang 4. Ods rang 2. Ik heb niet scherp waar dat precies vandaan komt. Ze zijn in iedergeval bereid om hun def weg te sturen.

Op rang 3 staat Fierce. Staat ook al een poosje in de bovenste regionen van de ranglijst. Rang1 oda, rang 23 met deffen. Is dus op beide vlakken actief.

Mijn conclusie hierbij is dat ik voor CB en Fierce. ga voor de beste speler(s). Ik verwacht ook dat hun nog een belangrijke rol gaan spelen op deze wereld.

Beste stam:
Hier moet ik voor KOH gaan. Ze laten al geruime tijd zien dat ze meedoen om de wereldwinst. Ziet er naar buiten toe stabiel uit en laten vooralsnog positieve statistieken zien in hun oorlog tegenover Famke.

De beste stamspeler:
Crazybertje. Ik waardeer het dat mensen leden in hun stam opnemen met als doel om hun op te leiden tot een betere TW speler. Dan verdien je het in mijn ogen om hier een benoeming in te krijgen.

Het grootste ego:
Heb hier niet echt iemand voor. Een groot ego op een online spel is al gauw een compensatie om iets anders te verbloemen. Wie de schoen past trekke hem aan.

Beste leider:
Famke. Ziet er goed en overzichtelijk uit. Weet wat ze willen en plannen vooruit. Dit zie ik graag.

Slechtste leider:
Leiding van DR. Heeft geen toekomst visie en waait met alle winden mee zolang het maar in hun voordeel is. Niet mijn speelstijl.

Meest overschatte stam:
Ik overschat niemand.

Meest onderschatte stam:
Hymne. Waar KOH en famke zich al laten zien op de wereld sluipt hymne er gewoon rond. Ik vermoed dat als straks de range langzaam afneemt dat we meer van hun gaan zien en dat ze nog wel eens voor verrassingen kunnen zorgen. Aan hun om dit waar te maken;):p

Meest overschatte speler:
Voor nu glassface. Rang 1 maar eigenlijk niks laten zien. Zie dit meer als een positief iets om te laten zien waarom je rang 1 staat en dat je dit verdiend. Dat heb je nu niet gedaan en daarom benoem ik je hier.

Meest onderschatte speler:
Geen idee. Ik onderschat niemand dus ik kan hier ook niet echt iemand plaatsen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met gelouterde TW spelers. Kunnen ze mijn niveau ook eens opkrikken.:p

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mensen die vies spelen en over lijken gaan.

Mooiste spelers naam:
Phuture Noize.

Mooiste stam naam:
United we stand, divided we fall. Eigen stam. Zelf bedacht dus super natuurlijk!:D

Favoriete forum poster:
tears of a beauty, asteek, st. Jimmy.

Minst favoriete forum poster:
Mensen die niks toevoegen.

Dikste wannabe op het forum:
Geen.

Dikste wannabe in het spel:
Niemand vooralsnog.

Mooiste profiel foto van spelers:
Phuture Noize. Do i need to say more?

Mooiste profiel foto van stammen:
Springt er eigenlijk geen 1 uit.

Mooiste actie van de wereld:
Die gaat in januari plaatsvinden. Dan gaat de range eindelijk omlaag.

Meest belovende speler voor de toekomst:
De toekomst zal het uitwijzen! :D

Meest belovende stam voor de toekomst:
Hymne, ik verwacht veel van die kant als de range verdwijnt.

Grootste blunder:
Geen idee.

Voor wie heb je nu echt respect:
Iedereen verdient in eerste instantie respect.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Iedereen die bereid is om mij en betere TW speler te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
42
Normaal gesproken reageer ik niet op het AF, maar wellicht toch zinvol om hier even kort op te reageren.

Beste account:
Op plaats 1 op de ranglijst het glasgezicht. Qua oda wat laag. Volgens het overzicht in de oorlog niks aanvallends gepresteerd. Vermoed dat de oda dus komt van het clearen van de bb. Zijn rang 1 ods zal hier ook mee te maken hebben imo. Staat rang 1 door het edelen van bb. Puur gebaseerd op stats, ik ken de bespeler(s) dan ook niet, nog niet veel laten zien.

Op deze wereld ben ik feitelijk met iets van 40 dorpen begonnen door de Prestigieuze Pakketten. Resultaat was dat ik nooit binnen de aanvalsrange heb gelegen van spelers in mijn omgeving. Ja, in het begin even in de range van St. Jimmy, maar tegen de tijd dat mijn dorpen uitgebouwd en de clears opgebouwd waren, was ik hem al te ver voorbij. De laatste maanden liggen alleen Crazybertje en Fierce binnen mijn range, en die liggen te ver weg om zinvol aan te vallen. Dus kan ik alleen maar groeien dankzij barbjes, ja, en daar moet ik dus mijn ODA vandaan halen. Overigens clear ik niet alleen barbjes voor mezelf, maar ook voor stamgenoten. Verder heb ik veel meer ODA verdiend dan de stats laten zien omdat ik regelmatig v.v. draai bij stamgenoten, ook bij offensieve acties.

Mijn ODS is deels verdiend met stacken van barbjes, een noodzakelijk kwaad om de spaarzame barbjes in mijn omgeving voor mezelf (of stamgenoten) te behouden. Maar alleen daarmee kom je natuurlijk niet op #1 op de ODS lijst. Ik heb ook een flinke portie van mijn def als stam-def benoemd, en die staan dus overal op deze wereld klappen op te vangen.

Meest overschatte speler:
Voor nu glassface. Rang 1 maar eigenlijk niks laten zien. Zie dit meer als een positief iets om te laten zien waarom je rang 1 staat en dat je dit verdiend. Dat heb je nu niet gedaan en daarom benoem ik je hier.

Stamgenoten die mij kennen, denken er gelukkig anders over.
Je beweert dat ik de #1 positie niet verdien. De grote vraag is: wat had ik dan moeten laten zien? Ik heb nu eenmaal niet de contacten binnen die corrupte mod-kliek om een flinke tegenstander op delete te laten zetten. Dus ik kan niet anders dan barbjes edelen en wachten tot de aanvalsgrenzen versoepeld worden, en in mijn agenda 28 juni 2019 met rood markeren omdat dan de grenzen compleet wegvallen.

Mooiste stam naam:
United we stand, devided we fall. Eigen stam. Zelf bedacht dus super natuurlijk!:D
Leuke naam. Nu nog even oefenen in het schrijven van de naam zonder spelfouten te maken :D
 
Bovenaan