Einde wereld Awards

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Hij is nooit begonnen. Jij kent Dennis duidelijk nog niet.
 

DeletedUser78031

Guest
Hij is nooit begonnen. Jij kent Dennis duidelijk nog niet.

Wat eend lui persoon!
Neem eend voorbeeld aan ons. Zoals de vriend van de grootvader van @Duckje ooit zong:

Hij vliegt, Hij waggelt, en hij zwemt.
Hij kwekt voor jou, Hij kwakt voor haar.

Jullie mensen moeten ook eends wat assertiever worden!@
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik zal me binnekort ook is aan een lijstje wagen:)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Telkens als ik nieuwe berichten zie ben ik hoopvol. Tevergeefs.... :(
 
Reactiescore
222
Hele lijst was foetsie ineens weg, dus maar een nieuwe gemaakt. Is iets kleiner en iets minder uitleg. Maar mezelf kennende word het anders nooit meer wat :)

Voormalige / Huidige spelersnaam W60:
Tragedy under Grace
Beste speler : Mystery men, meerdere keren dat ik wat probleempjes met 1 of meer vd spelers van MM had, maar wat een geweldige spelers om te hebben. Hoe vervelend ze soms ook waren, de inzet die hun toonde was wel erg hoog.
Beste gestopte Speler : AK. Als dat team bij elkaar bleef en actief bleef had dat echt het beste acc op de wereld geweest.
Beste stamspeler : Dzjenghis, deden altijd VV's. stuurden altijd off en def waar het nodig was en deed nooit ergens moeilijk over.
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Geheel red.
Meest ontrouwe speler: -
Grootste wannabe , in-game : -
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Red, duidelijk toch.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Koets, had er persoonlijk veeel meer van verwacht.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Geheel red. Jeremy, nua, DBA.
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : stabbers etc blalba.

De mooiste PERSOONLIJKE actie :
keiharde runnen bij de 1e incs.
De mooiste WERELD actie : Patrick op het account halen, wat een held.
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : AK
Grootste verrassing van W60 (kan een actie zijn, maar ook een account) : Het instorten van zowel koets als adios.
Grootste stabber van W60: -
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: Hoewel er weinig vv nodig was op TuG, toch veel liever geen VV nodig gehad, voor de rest imo prima wereld geweest.

De beste aanvaller :
Mystery men
De beste verdediger : IJKYO, TAS
De beste VV'er : Dzjenghis
Grootste flop (speler) : Initium Novum
Grootste flop (stam) : Koets
De beste stamleider: Joachim, hoewel die zijn foutjes maakte, toch wel echt heel belangrijk geweest voor red.
De slechtste stamleider: -
Grootste P&P abuser : -

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?
Tas, IJKYO, Trase, Dzeng & MM
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? De uiterst linker flank van Red dichtedelen en daarmee cala afschermen tegen een anders veel te diep liggend adios.
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? Mid-game
Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
Dan had cala een veeel te groot onhoudbaar front, wat wel de val van had kunnen zijn.
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? RBC & bounty hadden dan een veel makkelijker doorgang in de rim daar.
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ? Als iemand die moeite deed voor andere, met de weinige tijd die ik had op veel momenten. Oh en ik hoop ook dat ze mijn dronken hoofd onthouden hihi
 
Bovenaan