Top & Flop stammen

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Hoe lang is de wereld bezig
De 2 stammen die gaan domineren zoals altijd moeten dus nog gevormd worden

met hoe werelden gaan tegenwoordig zullen die er over een week wel zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Nova terug top stam confirmed
 
Reactiescore
215

Tijmen heeft eenmaal een fake gestuurd die gedoged werd en daarme de AH plette, waarna er 3 modus spelers werden weggeveegd. ik noem dit prima play. Zeker gezien er geen afspraken waren gemaakt en de stamleiding modus deze ook niet op normale wijze wilde maken.

Dus 1 actie vind ik veel te simpel iets flop te noemen. Wil niet roepen dat we topzijn. Maar van de 100 stammen die er nu zijn, zijn wij zeker niet de flopstam.
 
Reactiescore
831
Wat heeft dat te maken met het onderwerp, al vind ik een plaatje rippen zeker niet netjes als iemand daar effort in heeft gestoken. Op wie doel je.

1) Is wel degelijk on topic. Stammen worden ook zwart gemaakt omtrent katagebruik, R2W, etc... Dingen die allemaal als 'nooby' en vies worden bestempeld. Plaatjes rippen is misschien niets ingame maar het laat wel zien wat voor spelers je dan in je stam hebt.

2) Gaat om Vetus Bellator. Heb ook al 2 spelers van Fix hierover aangesproken en Vetus Bellator zelf. Maar word gewoon pal genegeerd. Dus dan laat ik hier maar effe zien wat voor een stam dat Fix is.
 
Reactiescore
461
Tijmen heeft eenmaal een fake gestuurd die gedoged werd en daarme de AH plette, waarna er 3 modus spelers werden weggeveegd. ik noem dit prima play. Zeker gezien er geen afspraken waren gemaakt en de stamleiding modus deze ook niet op normale wijze wilde maken.

Dus 1 actie vind ik veel te simpel iets flop te noemen. Wil niet roepen dat we topzijn. Maar van de 100 stammen die er nu zijn, zijn wij zeker niet de flopstam.
Zonder kata afspraken in het miss wel legitiem maar alsnog heel sneu.
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan