Top/Flop stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79785

Guest
Ja dus? Wij hebben toch niks met onze bg's hun kata's te maken.. tot op het moment dat ze op dekeul gebruikt werden hebben we er nooit gebruik van gemaakt. Ik ben het eens dat het niet kon dat een bg kata's gooit en wij er vervolgens op zouden edelen. Daar heb ik uit alle macht geprobeerd iets voor te regelen om dat te voorkomen in de toekomst. Maar 882 wilde het niet meer oplossen.

Ja, maar jullie gooien ze over en weer naar elkaar, dus blijkbaar vinden jullie het beide prima. Dat is toch met BD niet het geval? Stap daar eens uit joh, van die gedachte dat als anderen het doen dat wij daar ook schuldig aan zijn.. wij wilden ze niet want het bederft ons spelplezier. Daarom maakten we de afspraak. Als jullie die dan opzeggen en die kata's zo gebruiken is het toch niet raar dat men niet door wilt spelen?

Hoe vaak ga je nog proberen dit terug te kaatsen naar ons?

De schuld ligt bij BD, en eigenlijk zelfs bij jou persoonlijk.

Omdat het hele zaakje rondom bossbassie + kata's van S vs. De Keul wel erg shady was, en heel erg veel weg had, van het bewust omzeilen van de gemaakte afspraken, hebben wij (lees:eek:nze diplomaat) vernieuwde afspraken met jullie gemaakt.

Dit kan je niet ontkennen toch?

Later kregen wij dus te horen, dat jij per ongeluk of expres, deels vergeten bent deze vernieuwde afspraken door te geven aan bossbassie. Waardoor hij dus deze afspraken heeft geschonden, wat uiteindelijk de druppel was, die ons de afspraken heeft doen opzeggen.

Zullen we dit nu afsluiten?
 

DeletedUser78605

Guest
Hehe...
Ja ik zij dat ik niet wou deffen. En nee ik was idd niet thuis. Ik was bij een vriend.
Je speelde op patrickb3 en Jky-
En die troepen die ik stuurde (offensidve troepen) was afgesproken met Freek omdat ze anders als verdediger toch niets waard zijn. Ze kunnen dan toch beter iets doen.

Mooie comeback, sterk beargumenteerd en mooie bewijzen.
Ohnee, het is je weer niet gelukt om iets zinnigs met enige onderbouwing neer te kwakken.
Als je er niet bent, heb je zo iets als een vv.. Mocht je niet weten hoe dit werkt, maak gerust een support vraag, daar leggen we het je haarfijn uit :)

Van het account patrickb3 heb ik nog nooit gehoord, zal dus wel een stamgenoot van jou zijn, 1 van de vele account's die niets hebben betekend op deze wereld.. Jky- heb ik ook niet op gespeeld, slechts 1 keer fout gelogd en dit direct aangegeven bij de support, zoals het hoort. Maar jullie zullen ook wel weten hoe het hoort ondertussen toch? Vaak genoeg een ban gehad ;)

De manier van aanvallen zegt genoeg over jullie style en de ervaring die het account heeft. Vrij weinig.
 

DeletedUser79785

Guest
2k6npp.jpg
 

DeletedUser79332

Guest
Tis toch wat met de mods in opleiding tegenwoordig... beetje aanvallen versturen naar spelers. Moet niet gekker worden. :rolleyes::rolleyes:
 
Reactiescore
592
Hoe vaak ga je nog proberen dit terug te kaatsen naar ons?

De schuld ligt bij BD, en eigenlijk zelfs bij jou persoonlijk.

Omdat het hele zaakje rondom bossbassie + kata's van S vs. De Keul wel erg shady was, en heel erg veel weg had, van het bewust omzeilen van de gemaakte afspraken, hebben wij (lees:eek:nze diplomaat) vernieuwde afspraken met jullie gemaakt.

Dit kan je niet ontkennen toch?

Later kregen wij dus te horen, dat jij per ongeluk of expres, deels vergeten bent deze vernieuwde afspraken door te geven aan bossbassie. Waardoor hij dus deze afspraken heeft geschonden, wat uiteindelijk de druppel was, die ons de afspraken heeft doen opzeggen.

Zullen we dit nu afsluiten?

Ik hoef het niet 'terug te kaatsen', ik geef de reden van het 'opgeven', en dat dat door jullie kata's komt. Daar is toch niks aan te veranderen? Dat is gewoon onze/mijn reden dus lijkt me niet dat je dat kan opdraaien naar onszelf of iets..

Ja dat wordt nu al een tijdje geopperd, maar wat is dan precies datgene geweest wat ik achter zou hebben gehouden? Dat wordt meermaals beweerd maar ben me niet bewust van iets achterhouden om de afspraak te verpesten ofzo? Dus als je daar wat meer uitleg over wilt geven kan ik het misschien wel begrijpen. + waarom zou ik de eigen gemaakte afspraak niet willen behouden? x)

Ik heb via pm van Brooks ontvangen dat het vertrouwen in afspraken met ons maken weg was, en dat jullie er meer voordeel uit haalden om de afspraak op te zeggen dan te behouden. Ik heb nog gevraagd wat betreft ons/mijn voorstel niet acceptabel was, en daar werd niet op gereageerd. Oftewel ik wilde het nog altijd oplossen, jullie niet meer.

Nogmaals, ik zie graag de uitleg over 'wat ik wel niet achter zou hebben gehouden', anders lijkt het me dat je zonder onderbouwing de schuld van het opzeggen bij mij wilt leggen.
 

DeletedUser78679

Guest
Ik hoef het niet 'terug te kaatsen', ik geef de reden van het 'opgeven', en dat dat door jullie kata's komt. Daar is toch niks aan te veranderen? Dat is gewoon onze/mijn reden dus lijkt me niet dat je dat kan opdraaien naar onszelf of iets..

Ja dat wordt nu al een tijdje geopperd, maar wat is dan precies datgene geweest wat ik achter zou hebben gehouden? Dat wordt meermaals beweerd maar ben me niet bewust van iets achterhouden om de afspraak te verpesten ofzo? Dus als je daar wat meer uitleg over wilt geven kan ik het misschien wel begrijpen. + waarom zou ik de eigen gemaakte afspraak niet willen behouden? x)

Ik heb via pm van Brooks ontvangen dat het vertrouwen in afspraken met ons maken weg was, en dat jullie er meer voordeel uit haalden om de afspraak op te zeggen dan te behouden. Ik heb nog gevraagd wat betreft ons/mijn voorstel niet acceptabel was, en daar werd niet op gereageerd. Oftewel ik wilde het nog altijd oplossen, jullie niet meer.

Nogmaals, ik zie graag de uitleg over 'wat ik wel niet achter zou hebben gehouden', anders lijkt het me dat je zonder onderbouwing de schuld van het opzeggen bij mij wilt leggen.

Ga dan gewoon op delete en stop met zagen.
 
Reactiescore
146
882 moet niet gaan liegen!, ze zijn zelf begonnen met katas, alleen was het sturen van 400 kata-aanvallen een "vergissing" in hun ogen

bij de eerste 200 x kata-abuse stond de instelling nog verkeerd en bij de tweede 200 x kata-abuse kon de de onderling gemaakte afspraak niet meer gevonden worden.
Al bij al zeer vreemd, en de eerlijkheid van deze "vergissing" wordt door mij nog steeds in twijfel getrokken.

Maar bij beide voorvallen is er een oplossing gekomen, en er zijn nieuwe afspraken gemaakt.

De laatste keer was het de alliantie die de fout was ingegaan, want laat ik vooropstellen dat ik het niet goedkeur zoals de aanvallen gegaan zijn.

Waar ik wel kritiek op heb is het afwerken van dit incident, want het is afgeketst op een paar dorpjes welke niet afgegeven werden door BD.
Ik ben ervan overtuigd indien hier wat meer tijd voor was uitgetrokken er best een oplossing had kunnen zijn, helaas is hier niet voor gekozen.


Ik denk dan ook eerder dat dit voorval verschillende spelers van 882 goed uitkwam zodat ze onder de kata-afspraak uit konden komen, en bepaalde spelers kapot te katapulteren
dit om sneller resultaat te boeken omdat ze in een impasse dreigde te komen.
 

DeletedUser76198

Guest
Ik herkende de schrijfstijl al als degene die altijd een veel te grote bek heeft via vv accounts :)
 
Reactiescore
146
vind ik dan knap, want ik voer nooit geen gesprekken via de vv's welke ik draai.

Maar misschien kun je een screen laten zien van die gesprekken en met de datum dan kan ik hier laten zien dat je het mis hebt.;-)
 

DeletedUser76198

Guest
vind ik dan knap, want ik voer nooit geen gesprekken via de vv's welke ik draai.

Maar misschien kun je een screen laten zien van die gesprekken en met de datum dan kan ik hier laten zien dat je het mis hebt.;-)

Ik kan niet met zekerheid zeggen of de rest van je stam de waarheid spreekt dus ga ik mijn stelling niet verder verdedigen :engel:
 

DeletedUser76198

Guest
En haal je daar ook plezier uit? 882 is een beetje aan het rondspelen, half serieus en jij moet op door ons gekozen momenten deffen :eek:
 
Reactiescore
146
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar spelers van 882 die altijd hebben volgehouden geen kata-abuse toe te passen omdat ze daar fel op tegen zijn (waarschijnlijk eigen belang), hoever die gaan om een speler helemaal kapot te katapulteren, en dan naderhand trots gaan lopen roepen dat ze deze wereld gewonnen hebben, en dat het altijd anderen waren die vuil spel speelden.


Bijna net zo benieuwd naar de spelers welke valse aantijgingen maken.:p
 
Bovenaan