Hypocrisie op w63

DeletedUser62997

Guest
Precies wat Made by God zegt.

Dus als je stam oorspronkelijk met 5 begint moet je dat maar zo houden want met welke recruit dan ook sloop je inprincipe een vijandelijke stam toch?

Ik vind je stam versterken met vijandelijke recruits gewoon goed werk van de leiding en andersom het behouden van je sterke leden ook een teken van een goede leiding.

Recruit je nou keer op keer achterelkaar je stam vol met het recruiteren van redelijk onbelangrijke recruits (spelers ver onder het professionele gemiddelde of punten aantal) uit vijandelijke anliggende stammen... Dan vind ik dat R2w..

ben ik met je eens. maar het misbruik maken van een situatie als een account op uit elkaar vallen staat en dan co spelers aanbieden vanuit de vijandelijke stam is toch wel een ander verhaal naar mijn mening.hier kun je jezelf toch wel enigszins in vinden.
 
Reactiescore
1.367
tja dat er leden van ons naar infect zijn gegaan kan inderdaad gebeuren en ze zijn gewoon over gegaan omdat ze de strijd niet aan wouden gaan met de directe vijand in de oorlog. maar het is wel jammer dat je op het moment dat een account uit elkaar valt door onderlinge ruzie tussen de spelers co spelers aanbied vanuit de vijandelijke stam. bedoel denk daar maar eens over na is een rare actie toch

ben ik met je eens. maar het misbruik maken van een situatie als een account op uit elkaar vallen staat en dan co spelers aanbieden vanuit de vijandelijke stam is toch wel een ander verhaal naar mijn mening.hier kun je jezelf toch wel enigszins in vinden.
?
 
Reactiescore
1.367
haha zegt al genoeg dat de leden van infect zelf "nergens" van weten

Ik zie niet in waarom het onze schuld is, dat ondanks ruzie de speler alsnog wilde komen?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
489
Wat vinden we van het feit dat Infect leden vv doen voor kleine spelertjes aan het front met Bellum?
 

DeletedUser72803

Guest
ben ik met je eens. maar het misbruik maken van een situatie als een account op uit elkaar vallen staat en dan co spelers aanbieden vanuit de vijandelijke stam is toch wel een ander verhaal naar mijn mening.hier kun je jezelf toch wel enigszins in vinden.

Dus als ik het goed begrijp zijn er spelers uit TiP die zich als co hebben aangeboden bij Infect?
 
Reactiescore
489
Het is zelfs zover dat een TiP lid tegen ons zei dat Red Sky te poppelen staat om hem te deffen als wij hem gaan aanvallen. Van een oorlog naar vijandelijke recruits naar een bg. Lekker is dat :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Wat vinden we van het feit dat Infect leden vv doen voor kleine spelertjes aan het front met Bellum?
Zielig van de mensen die vv geven, want idk waarom ze tw spelen als ze gewoon vv droppen bij actie.
Verstaanbaar van mensen van Infect, maar ik ben bang dat moest Bellum hetzelfde doen tegen Infect ze verder van huis zijn
 

DeletedUser79878

Guest
Het is zelfs zover dat een TiP lid tegen ons zei dat Red Sky te poppelen staat om hem te deffen als wij hem gaan aanvallen. Van een oorlog naar vijandelijke recruits naar een bg. Lekker is dat :p

Infect is bang voor beetje kakaka
 
Reactiescore
1.367
Het is zelfs zover dat een TiP lid tegen ons zei dat Red Sky te poppelen staat om hem te deffen als wij hem gaan aanvallen. Van een oorlog naar vijandelijke recruits naar een bg. Lekker is dat :p

Tsja, moeten toch keuzes maken. Kakaka, Sphere en bellum komen allemaal wel dichtbij, kunnen niet veel anders
 
Reactiescore
382
Tsja, moeten toch keuzes maken. Kakaka, Sphere en bellum komen allemaal wel dichtbij, kunnen niet veel anders
Iemand uit een stam waarmee je oorlog hebt gaan os'en gaat toch wel ietwat ver. Zelfs al hebben ze eerder samen in dezelfde stam gezeten. Daarnaast vind ik het ook een beetje zwak, gezien wij sws als enige acc van Bellum dan front zouden maken met Infect.
Zou er misschien eindelijk een beetje goede tegenstand gegeven kunnen worden :)

Maarja, aan de andere kant is het wel gewoon slim van hen om ons zo lang mogelijk dwars te zitten en onze groei te dwarsbomen.
 
Bovenaan