Waarom vogels in een volière horen en niet achter een typemachine.

DeletedUser69389

Guest
Ik vind dat het bij een account zelf begint, zonder medewerking van de spelers krijg je een account namelijk ook niet actief. Je kan bijvoorbeeld maar met spelers blijven komen, maar als een account ze blijft afwijzen kom je maar nergens. Het is dus in mijn opinie in eerste instantie verantwoordelijkheid van het account, doordat de stam natuurlijk baat heeft bij een actief account zullen ze verhoging van de activiteit op een account natuurlijk proberen te stimuleren.

Het verhaal van jou over Cube en MP heb je overigens volledig gelijk in hoe je het zo zegt, alleen zit het iets anders in elkaar. Er was hier namelijk niet spraken van nieuwe team, maar team versterking. Het oorspronkelijke team eraf gooien is bijvoorbeeld nooit over gesproken, daarom is er ook contact gezocht met de bespelers van nidavellir wat de mogelijkheden waren, het account GK had altijd al zijn contact via jeroen en jonas van nidavellir. Lukass bijvoorbeeld niet bij onze gezamenlijke chat op skype met nidavellir en team GK waarin we afspraken maakten over edellijnen etc. Toen Jeroen wegviel(zette zijn account op delete en dit werd toen door een andere co speler voorkomen), was hierdoor Jonas ook het meest logische aanspreekpunt voor ons. Jonas klonk positief over de overstap waardoor we wat zijn gaan rekenen en beredeneren, mocht een overstap zo ver komen zou een nieuw team bijvoorbeeld nodig zijn en lijn technisch zou het ook mogelijk moeten zijn. Uiteindelijk heb ik ook nog Lukass aangesproken toen door wat ontwikkelingen het overgans process een stuk sneller moest gaan, dat GK over zou gaan was duidelijk de andere account(s) niet. Lukass wilde het blijkbaar niet of was hier in ieder geval onduidelijk over en toen Jeroen nog opdook ging niks door.

Lang antwoord met een hoop irrelevante informatie voor jouw post, maar waar het op neerkomt is dat het dus geen compleet nieuw team was, het oorspronkelijke team bleef erop + toevoeging.

Edit. R.I.P. dubbelpost
Wat een wansmakelijke vertoning om de situatie alweer te verdraaien en te verfraaien voor jullie. Neem gewoon jullie verlies. Jullie praktijken zijn openbaar gemaakt. Gele Kanarie heeft gewoon smerig spel vertoond.
 

DeletedUser7072

Guest

Als een aap het kan, dan ook een vogel!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.049
Ik ga niet dit hele onzin topic volgen maar wil 2 dingen kort zeggen:
- Twan wilde niet uit zichzelf in de leiderchat zitten. Vgm ook een keer geleaved
- Jeroen was wel degelijk inactief en zette zomaar zijn acc op delete. Lukas (@Purple Swag ) was zn motivatie kwijt en ook inactief
 

DeletedUser73358

Guest
Ik ga niet dit hele onzin topic volgen maar wil 2 dingen kort zeggen:
- Twan wilde niet uit zichzelf in de leiderchat zitten. Vgm ook een keer geleaved
- Jeroen was wel degelijk inactief en zette zomaar zijn acc op delete. Lukas (@Purple Swag ) was zn motivatie kwijt en ook inactief

Bedankt Rens, opheldering hierin wordt zeer gewaardeerd. Het is namelijk lastig om discussies aan te gaan waar je een verdediging moet opzetten voor heel veel verwijten, met weinig steun van derden. Ze proberen je op ieder puntje te pakken en als je niet alles kunt ontkrachten dan is de aanname dat de rest automatisch allemaal waar is.

Natuurlijk was het allemaal deels te verwachten en hoort het nou eenmaal bij het maken van zware en invloedbare beslissingen. Zoals het verlaten van Cube. Zulke keuzes vallen nooit goed bij iedereen en gezien Anton, ik en Daan heel actief zijn geweest op het forum tegen Cactus en in mindere mate Gods is het hun goed recht.

Ik blijf er toch echt bij dat dit hele verhaal zo extreem is opgeblazen. Een deel omdat het vroegtijdig gelekt was, ver voordat we concrete plannen hadden, nog een deel omdat Cube-spelers het niet konden hebben dat wij de stam zouden verlaten en tot slot nog een deel omdat we op dit AF enorm veel Gods-fanboys hebben zoals Martijn. Geen enkele kant had het recht om zonder overleg met de hoofdspeler een team voor dat inactieve account te vinden, dat Cube moreel gezien een iets betere positie had ontken ik hierin niet, maar dat is vrij verwaarloosbaar i.v.m. het feit dat een deel van Cube de stam zou verlaten en dat het vanaf dag 1 al een sterke leiding ontbrak met weinig cohesie en bereidheid voor de stam.

Natuurlijk was dit voor ons eigen belang, maar GK had in het verleden wel bevoegdheden om knopen door te hakken ook zonder de toestemming van Jeroen i.v.m. de inactiviteit. De verwachting was dat wij wel wisten wat juist was voor het account en een toekomst in MP. zou ook de sterkste zet geweest zijn voor dat account, vandaar dat wij hier ook naar gekeken hebben. Spijtig heeft dit allemaal niet mogen baten en kwam Jeroen boos terug, maar ik hoop dat hij zich realiseert dat het feitelijk niet anders was binnen Cube.

In conclusie vind ik het logisch dat wij Jonas hebben gecontacteerd om te kijken naar de opties en ik vind niet dat wij vies spel hebben laten zien. We hebben gebruik gemaakt van onze contacten, zoals vaak het geval binnen TW is.

Ik snap dat Stan het nu wilt laten blijken dat wij een verkeerde of foute beslissing gemaakt hebben maar vooralsnog vind ik dat MP. een sterke keuze was, zelfs met de zware over reactie van Gods (Cube samenwerking) en alle verwijten/haat op ons gericht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77629

Guest
Ik kan me best in een aantal punten van jou vinden hoor, dat heb ik ook gezegd op het moment dat jullie Cube zouden verlaten, maar jullie acties omtrent nida kun je niet rechtpraten. Hoe kun je het ooit normaal vinden om een gestopte CO van een account te gebruiken om dat account voor jou te laten werken? wie ben jij om beslissingen te maken over dat account? Als de laatste en orginele speler van nida besluit dat het account op del gaat dan heeft GK toch niks met die beslissing te maken?
 

DeletedUser58227

Guest
Zijn gewoon een paar knulletjes die het te hoog in de bol hebben gekregen ofzo, geen idee wat ze denken.
We zouden hun account eens afhandig moeten maken en er dan mee naar de vijand stappen, kijken of ze het dan ook nog een normale actie vinden.
 

DeletedUser73358

Guest
Ja zeker wel, als een account op delete gaat zonder contact naar de stam/co-spelers of zonder tegen problemen aan te lopen (edelrichting/uitdaging etc). Vind ik best dat je mag proberen om te kijken of je dat kan beinvloeden om de situatie te fixen.

Accounts groeien deels ook door een stam en je buren, he. Je investeert toch in accounts en als die dan zonder reden of argumentatie op delete staan zal iedere stam/speler dit proberen te fixen.

Het zou wat zijn als je iemand keihard helpt voor weken en je werkt lang samen en oppeens is zo'n iemand pleiten en laat geen reactie of notificatie en geeft geen mogelijkheid om het op te lossen.

Ik kan best wel wat far-fetched en overdreven voorbeelden noemen, maar uiteindelijk zelf vind ik niet dat we iets verkeerd gedaan hebben hoor. Het feit dat Cube het exact zelfde probeerde met Nida en dat dit doorgaans vrij normaal is (zelfde geld voor Morgan waar Cube ook een team op wou zetten toen letterlijk alle spelers stopten) bevestigd dit enkel. Doorgaans is een gedemotiveerde of gestopte hoofdspeler niet te beroerd om dit toe te laten, maar Jeroen dus wel.

Stan zoekt een reden om te haten, maar ga het alsjeblieft niet proberen af te schuiven op drogredenen en ulterior motives.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73358

Guest
Zijn gewoon een paar knulletjes die het te hoog in de bol hebben gekregen ofzo, geen idee wat ze denken.
We zouden hun account eens afhandig moeten maken en er dan mee naar de vijand stappen, kijken of ze het dan ook nog een normale actie vinden.

Nergens beweren wij het hoog in onze bol te hebben en we kopiëren jou kinderlijk gedrag ook niet. Hoezo zou je ons account afhandig moeten maken, wij zijn toch nog actief en voordat wij op delete zouden gaan, dan zouden we de stam/omgeving de kans geven om met een oplossing te komen.

Ik heb in voorgaande werelden al meermaals mijn accounts weggegeven aan andere spelers toen ik de interesse verloor of geen tijd meer had.
 
Reactiescore
967
Anton, ik en Daan

Beetje jezelf boven mij zetten, egoïst!

Zijn gewoon een paar knulletjes die het te hoog in de bol hebben gekregen ofzo, geen idee wat ze denken.
We zouden hun account eens afhandig moeten maken en er dan mee naar de vijand stappen, kijken of ze het dan ook nog een normale actie vinden.

Niet inhoudelijk reageren maar wel verwijten blijven gooien en op de man spelen. Hoe volwassen van je.:confused:
 

DeletedUser58227

Guest
Zegt meer over jullie mentaliteit dan de mijne dat jullie vinden in deze zaak juist gehandeld te hebben. Zegt dus wel degelijk iets over jullie persoonlijkheid en visie ja. Dus als je je aangesproken voelt misschien eens gaan kijken waaraan dat kan liggen.
 
Reactiescore
967
Zegt meer over jullie mentaliteit dan de mijne dat jullie vinden in deze zaak juist gehandeld te hebben. Zegt dus wel degelijk iets over jullie persoonlijkheid en visie ja. Dus als je je aangesproken voelt misschien eens gaan kijken waaraan dat kan liggen.

Heeft weinig met aangesproken gevoelen te maken, gezien je rechtstreeks op ons duidt en niet lulraak wat in het rondte schreeuwt.
Maar blijkbaar ben je te naïef om na een bash-lijst verder in te gaan op tegenreacties die komen. Dan is dat in ieder geval duidelijk en lijkt het mij ook onnodig om nog woorden erover vuil te maken.
 

DeletedUser73358

Guest
Als jij vind dat het wat over ons zegt dan is dat prima. Wie weet zegt het inderdaad wat over mijn persoonlijkheid en visie. Maar wel grappig want Cube, waar jij dus in de leidingschat zat heeft precies hetzelfde gedaan op Morgan (een nieuw team proberen erop te zetten) daar was het wachtwoord verkregen door een co-speler en niet de hoofdeigenaar. Vervolgens ook op Nida was die intentie aanwezig.

Vind die intentie zelf trouwens niet verkeerd, zelfs al gaat dit niet via de hoofdspeler, maar via een CO-speler. In het geval van Nida was de hoofdspeler aardig inactief en had het account zelfs op delete gezet. Dus ja, volledig logisch dat je het wilt oplossen via een vriendelijke co-speler.

Maar dat maakt je dus een hypocriet Stan, tenminste de stam waar jij onderdeel van was (die beslissingen zijn jou niet ontgaan gezien je er op gereageerd had). Cube probeer je toch ook nu niet de grond in te trappen met een specifiek eigen topic. Nee dat doe je enkel omdat je ons nu vreselijk haat.
 

DeletedUser58227

Guest
Maar blijkbaar ben je te naïef om na een bash-lijst verder in te gaan op tegenreacties die komen. Dan is dat in ieder geval duidelijk en lijkt het mij ook onnodig om nog woorden erover vuil te maken.

Nee hoor, ik ben dit topic verschillende keren inhoudelijk op jullie reacties in gegaan en heb met dit topic duidelijk aangetoond dat jullie een vies spelletje spelen. Excuseert u mij dat ik niet elke dag lappen tekst aan het schrijven ben om op jullie slappe smoezen te reageren. Komt vanzelf wel als je mij de tijd geeft.

Ja zeker wel, als een account op delete gaat zonder contact naar de stam/co-spelers of zonder tegen problemen aan te lopen (edelrichting/uitdaging etc). Vind ik best dat je mag proberen om te kijken of je dat kan beinvloeden om de situatie te fixen.
Juist, als stam mag je daar naar kijken ja. Jij had op dat moment al besloten naar Mp. over te stappen en daarmee was je vanaf dat moment een vijandig account. Oftewel, op dat moment ben je geen lid meer van Cube. en zou je afstand moeten nemen van de zaken die in Cube. spelen. Het zou toch bizar zijn als Ice nu opnieuw inactief wordt, wij als Apog daar een team voor regelen en het dan mee naar onze eigen stam nemen. Tenzij dit in goed overleg met de spelers is gegaan en zij aangeven juist van stam te willen wisselen is dat natuurlijk geen manier van spelen. Heel zeker dat Mp. het daar niet mee eens gaat zijn. :tongue:
Je hebt er bewust voor gekozen met een gestopte speler van Nidavellir over te spreken. Lukas en Jeroen die die zelfde week nog gelogd hadden heb je hierin niet betrokken. Je zat nota bene in een groepchat met de spelers van Nidavellir en jullie zelf. Toch heb je er voor gekozen jullie voorstel niet hier aan te kaarten, maar het privé met Jonas te regelen achter de rug om van Jeroen en Lukas.

Ik kan best wel wat far-fetched en overdreven voorbeelden noemen, maar uiteindelijk zelf vind ik niet dat we iets verkeerd gedaan hebben hoor. Het feit dat Cube het exact zelfde probeerde met Nida en dat dit doorgaans vrij normaal is (zelfde geld voor Morgan waar Cube ook een team op wou zetten toen letterlijk alle spelers stopten) bevestigd dit enkel. Doorgaans is een gedemotiveerde of gestopte hoofdspeler niet te beroerd om dit toe te laten, maar Jeroen dus wel.

Doorgaans laten spelers zich wel internen of er een nieuw team op zetten inderdaad. Maar dat is ook niet jouw zorg als vijandelijk account. Jeroen heeft er voor gekozen niet samen met jullie naar de vijand over te stappen. Niet zo'n heel gekke situatie in deze en zeker niet het feit dat hij niet over wilde stappen naar de vijand. Jullie konden die keuze echter niet accepteren en jullie probeerden jullie ideeën over wat het beste zou zijn te forceren bij andermans account.

Ik heb in voorgaande werelden al meermaals mijn accounts weggegeven aan andere spelers toen ik de interesse verloor of geen tijd meer had.

Ook aan de vijand? Meestal doe je dit aan je stamgenoten, en zelfs dan blijft de keus bij Jeroen of hij het account weggeeft of op delete zet. Dat is zijn keuze en die heb je te respecteren wat jij er ook van vindt. Jij hebt het recht niet daarover te beslissen, jammer dat jullie meenden dit wel te hebben. En daar zijn jullie de fout ingegaan.

Als jij vind dat het wat over ons zegt dan is dat prima. Wie weet zegt het inderdaad wat over mijn persoonlijkheid en visie. Maar wel grappig want Cube, waar jij dus in de leidingschat zat heeft precies hetzelfde gedaan op Morgan (een nieuw team proberen erop te zetten) daar was het wachtwoord verkregen door een co-speler en niet de hoofdeigenaar. Vervolgens ook op Nida was die intentie aanwezig.

Vind die intentie zelf trouwens niet verkeerd, zelfs al gaat dit niet via de hoofdspeler, maar via een CO-speler. In het geval van Nida was de hoofdspeler aardig inactief en had het account zelfs op delete gezet. Dus ja, volledig logisch dat je het wilt oplossen via een vriendelijke co-speler.

Maar dat maakt je dus een hypocriet Stan, tenminste de stam waar jij onderdeel van was (die beslissingen zijn jou niet ontgaan gezien je er op gereageerd had). Cube probeer je toch ook nu niet de grond in te trappen met een specifiek eigen topic. Nee dat doe je enkel omdat je ons nu vreselijk haat.

Morgan en Nidavellir waren sowieso totaal andere accounts en situaties dus in geen enkel opzicht met elkaar te vergelijken. Er is gewoon contact geweest met de "actieve" spelers van Morgan en die hadden geen bezwaar tegen het feit het account nog geregeld zou worden door Cube. Sterker nog, sommige spelers van Morgan twijfelden zelfs terug te komen spelen.

Jij ziet echter niet het verschil in dat Cube. stamgenoten zijn van Morgan & Nidavellir waar Gele Kanarie een vijand is. Wat Cube. voor zijn leden probeert te regelen en Gele Kanarie in principe voor zijn vijanden op dat moment is dan ook in geen enkel opzicht met elkaar te vergelijken.
Je probeert constant te benoemen dat Cube. ook vies zou zijn als ze spelers voor hun eigen leden proberen te regelen, waar Gele Kanarie dat probeert te regelen bij vijandige accounts om deze accounts zo mee te nemen naar hun eigen stam. Je ziet zelf toch ook wel daar een degelijk verschil in zit, of hoe wil jij deze situaties in vredesnaam als gelijk beschouwen?

Daarnaast komt nog het feit dat het e-mail adres en wachtwoord op Nidavellir is veranderd door jullie/Jonas. Dat maakt de situatie alleen maar erger en verdachter. Cube. was nooit van plan accounts afhandig te maken van de eigen spelers om het zo voor 'persoonlijk' succes te kunnen gebruiken, dat weet je zelf ook heel goed. Dat is ook een belangrijk detail je hier vergeet.

Dat maakt mij dus ook zeker niet hypocriet ik deze situaties anders beoordeel. Overigens is er nooit concreet gesproken over nieuwe teams op Nidavellir & Morgan in die "leidingschat" geregeld, dat is allemaal privé geregeld door spelers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73358

Guest
Juist, als stam mag je daar naar kijken ja. Jij had op dat moment al besloten naar Mp. over te stappen en daarmee was je vanaf dat moment een vijandig account. Oftewel, op dat moment ben je geen lid meer van Cube. en zou je afstand moeten nemen van de zaken die in Cube. spelen. Het zou toch bizar zijn als Ice nu opnieuw inactief wordt, wij als Apog daar een team voor regelen en het dan mee naar onze eigen stam nemen. Tenzij dit in goed overleg met de spelers is gegaan en zij aangeven juist van stam te willen wisselen is dat natuurlijk geen manier van spelen. Heel zeker dat Mp. het daar niet mee eens gaat zijn. :tongue:
Je hebt er bewust voor gekozen met een gestopte speler van Nidavellir over te spreken. Lukas en Jeroen die die zelfde week nog gelogd hadden heb je hierin niet betrokken. Je zat nota bene in een groepchat met de spelers van Nidavellir en jullie zelf. Toch heb je er voor gekozen jullie voorstel niet hier aan te kaarten, maar het privé met Jonas te regelen achter de rug om van Jeroen en Lukas.

Dit argument is vrij zwak, hoezo zou Cube dit als stam wel mogen en wij niet. Wij hebben toch overlegt met een co-speler en die stond erachter. Wij hebben verreweg het meeste contact met Nida gehad, hebben knopen voor deze speler mogen doorhakken en hadden gezamelijke samenwerkingen. (Hoezo waren wij vijanden, we waren op goede termen en zochten een degelijke oplossing voor het account)

Daarnaast was Cube geen samenhangende stam dus als je dit als speerpunt voor je argument haalt dan vind ik het maar zwak.

Doorgaans laten spelers zich wel internen of er een nieuw team op zetten inderdaad. Maar dat is ook niet jouw zorg als vijandelijk account. Jeroen heeft er voor gekozen niet samen met jullie naar de vijand over te stappen. Niet zo'n heel gekke situatie in deze en zeker niet het feit dat hij niet over wilde stappen naar de vijand. Jullie konden die keuze echter niet accepteren en jullie probeerden jullie ideeën over wat het beste zou zijn te forceren bij andermans account.

Keer op keer kom je aankaarten dat het een vijandige stam is, alle andere stammen zouden dan vijandige stammen zijn. Forceren hebben we niet gedaan, het wachtwoord is nooit veranderd en Jeroen heeft er welliswaar ook voor gekozen om niet verder binnen Cube te gaan, dus zo vol van Cube had hij het schijnbaar dan toch niet. Jullie konden deze keuze ook niet accepteren, gezien jullie bezig waren met een nieuw team. Klein beetje hypocriet Stan, althans zo lijkt het.

Ook aan de vijand? Meestal doe je dit aan je stamgenoten, en zelfs dan blijft de keus bij Jeroen of hij het account weggeeft of op delete zet. Dat is zijn keuze en die heb je te respecteren wat jij er ook van vindt. Jij hebt het recht niet daarover te beslissen, jammer dat jullie meenden dit wel te hebben. En daar zijn jullie de fout ingegaan.

Maar wie zegt dat wij dit meenden, ik vind dat je ten alle tijden moet proberen om dit te voorkomen. Dit deed Cube, maar wij ook. Een top 10 account dat op delete staat zonder goede reden of contact richting je eigen stam zegt zeker wel wat over de spelers. Zoals meermaals aangegeven had Nida ten alle tijden 100% zelfbeschikking tot het account.

Jeroen liet niets van zich horen, als een account al een paar dagen op delete staat heb je niet de luxe om eventjes een paar dagen extra af te wachten, sorry maar dit zijn allemaal idealistische gevallen. Ja het is altijd wel zo netjes, maar in praktijk doet bijna niemand dit.

Ik denk dat het aan Nida zelf was om te claimen wie in dat geval wel/niet vijanden waren. Het feit hij ook Cube geen toegang tot het account gezet heeft maakt je punt ook niet veel sterker. Daar was schijnbaar ook weinig motivatie voor, want nogmaals jullie probeerden precies hetzelfde.

Morgan en Nidavellir waren sowieso totaal andere accounts en situaties dus in geen enkel opzicht met elkaar te vergelijken. Er is gewoon contact geweest met de "actieve" spelers van Morgan en die hadden geen bezwaar tegen het feit het account nog geregeld zou worden door Cube. Sterker nog, sommige spelers van Morgan twijfelden zelfs terug te komen spelen.

Je geeft aan ''actieve'' spelers op Nida waren er dus geen ''actieve'' spelers, maakt dat het verhaal dan eerlijker voor de hoofdspeler of niet. Volgens mij is dat niet de discussie die je wilt voeren en waar je reeds ook niet echt het punt van probeerde te maken.

Jij ziet echter niet het verschil in dat Cube. stamgenoten zijn van Morgan & Nidavellir waar Gele Kanarie een vijand is. Wat Cube. voor zijn leden probeert te regelen en Gele Kanarie in principe voor zijn vijanden op dat moment is dan ook in geen enkel opzicht met elkaar te vergelijken.
Je probeert constant te benoemen dat Cube. ook vies zou zijn als ze spelers voor hun eigen leden proberen te regelen, waar Gele Kanarie dat probeert te regelen bij vijandige accounts om deze accounts zo mee te nemen naar hun eigen stam. Je ziet zelf toch ook wel daar een degelijk verschil in zit, of hoe wil jij deze situaties in vredesnaam als gelijk beschouwen?

Ja, ik benoem constant dat Cube geen samenhangende stam was, er was geen cohesie, niemand stuurde OS, spelers stonden op delete of waren runners. Natuurlijk vergelijk ik een samenwerking met een speler al voor Cube en binnen Cube vrij intensief met zoals ik gedeeld heb recht om samenwerkingen aan te gaan van Jeroen gezien hij althans destijds van ons vernam dat wij het beste voor het account voor ogen hadden. Zelfs exclusief Jeroen hadden wij het beste voor ogen, Nida binnen MP zou uiteraard goed voor het account zijn en een aanvullend actief team ook. Dus nee, ik zie de rol van Nida binnen Cube althans in het bestek waarin wij er onderdeel van waren niet heel relevant. Het account heeft namelijk enkel met ons samengewerkt en als West-Cube de stam verlaat vind ik dat ook vrij vergelijkbaar.

Ook hier kan ik de vraag omkeren, wat geeft Cube het recht om in die genoemde positie te bepalen wat er met accounts zoals Nida gebeurd. Dat de overgebleven leden van Cube met de ideologie zaten om een onrealistische strijd aan te gaan terwijl een groot deel van de ex-spelers de hoop in de stam allang verloren hadden.

Daarnaast komt nog het feit dat het e-mail adres en wachtwoord op Nidavellir is veranderd door jullie/Jonas. Dat maakt de situatie alleen maar erger en verdachter. Cube. was nooit van plan accounts afhandig te maken van de eigen spelers om het zo voor 'persoonlijk' succes te kunnen gebruiken, dat weet je zelf ook heel goed. Dat is ook een belangrijk detail je hier vergeet.

Het wachtwoord is nooit veranderd, deze discussie heb ik al uitvoerig gevoerd en het klopt inderdaad dat een e-mail veranderen not done is. Maar nogmaals wie zegt dat wij hier bij betrokken waren, er waren namelijk meerdere partijen betrokken. Je blijft het ons vooralsnog verwijten zonder bewijs maar in de tussentijd hebben wij al bewijs geleverd dat co-spelers van Nida zonder account toegang voor het account samenwerkingen wouden aangaan voor lange termijn.

Dat maakt mij dus ook zeker niet hypocriet ik deze situaties anders beoordeel. Overigens is er nooit concreet gesproken over nieuwe teams op Nidavellir & Morgan in die "leidingschat" geregeld, dat is allemaal privé geregeld door spelers.

Iedereen zal een situatie anders beoordelen en dat is lang niet allemaal prive geregeld, het kwam nota bene naar voren in de chat en toen was je hier ook niet oppeens tegen. Jou huidige mening is dus dat Cube, gezien Nida in die stam zat wel het recht had om dit te coordineren en GK niet. Hoop dat ik voldoende heb beargumenteerd waarom ik daar toch echt anders over denk. De samenwerking tussen GK en Nida was 10x intensiever dan Nida en CUBE, hence we hadden onderling gezamelijke samenwerkingen.

Niet dat ik het uberhaupt relevant vind, maar dit is jou argument dat de acties van Cube wel acceptabel maakt en die van GK niet. Sorry maar waarom zou een APOG waar Nida nooit wat mee gedaan heeft oppeens wel over een account mogen praten en iemand waar meerdere samenwerkingen, aanvallen en beslissingen mee gemaakt zijn niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58227

Guest
Dit argument is vrij zwak, hoezo zou Cube dit als stam wel mogen en wij niet. Wij hebben toch overlegt met een co-speler en die stond erachter. Wij hebben verreweg het meeste contact met Nida gehad, hebben knopen voor deze speler mogen doorhakken en hadden gezamelijke samenwerkingen. (Hoezo waren wij vijanden, we waren op goede termen en zochten een degelijke oplossing voor het account)

Daarnaast was Cube geen samenhangende stam dus als je dit als speerpunt voor je argument haalt dan vind ik het maar zwak.

Oke, jij vindt het een zwak argument en de meesten vinden dit een goed argument. Dat is dus het verschil in mentaliteit/visie hoe je dit spel hoort te spelen. Jij vindt het normaal om nieuwe spelers op accounts in een vijandige stam te plaatsen om dit account zo naar je eigen stam te halen. Ik vind dat niet normaal. Tja, daar gaan we nooit uitkomen. In combinatie met jou verleden en wat je ook deze wereld weer hebt laten zien is het in ieder geval wel duidelijk waar jij als speler voor staat, of beter gezegd juist niet. Als de rest van de community hier van op de hoogte is, is mijn doel in ieder geval bereikt. Terugdraaien kunnen we het helaas toch niet meer, en het toegeven of je excuses aanbieden hoef ik ook niet van jullie te verwachten merk ik.

Keer op keer kom je aankaarten dat het een vijandige stam is, alle andere stammen zouden dan vijandige stammen zijn. Forceren hebben we niet gedaan, het wachtwoord is nooit veranderd en Jeroen heeft er welliswaar ook voor gekozen om niet verder binnen Cube te gaan, dus zo vol van Cube had hij het schijnbaar dan toch niet. Jullie konden deze keuze ook niet accepteren, gezien jullie bezig waren met een nieuw team. Klein beetje hypocriet Stan, althans zo lijkt het.

Nee, letterlijk op dat moment was Mp. inderdaad nog geen vijand. Op het moment dat jullie Cube. zouden leaven en Mp. zouden joinen zou Mp. wel per direct vijand worden. En gezien het al vast stond jullie naar Mp. zouden gaan, stond het ook al vast Mp. vijand zou worden. We zouden dus met enkele dagen al front krijgen met elkaar. Met een aantal dagen zouden jullie zelfs aansluiting vinden met jullie nieuwe stamgenoten uit Mp. Oftewel, op het moment duidelijk werd Mp. aan het proberen was Cube. dood te recruiteren was Mp. onze vijand.

Overigens een leugen het nooit is veranderd. Het e-mail adres en wachtwoord zijn wel degelijk veranderd, of komt Jeroen dat hier uit zijn duim zuigen?
Vreemd dat Jeroen zelfs heeft laten zien dat Jonas een aanvraag tot verandering heeft gedaan. Zal vast gephotoshopt en een groot verzinsel zijn.

Maar wie zegt dat wij dit meenden, ik vind dat je ten alle tijden moet proberen om dit te voorkomen. Dit deed Cube, maar wij ook. Een top 10 account dat op delete staat zonder goede reden of contact richting je eigen stam zegt zeker wel wat over de spelers. Zoals meermaals aangegeven had Nida ten alle tijden 100% zelfbeschikking tot het account.

Als je niet meent het recht te hebben andermans account af te nemen, snap ik ook niet je hier een poging toe doet. Vreemd.
Die 100% had hij inderdaad wel omdat je die 14 dagen regel hebt inderdaad. Jullie hebben echter wel geprobeerd dit zonder overleg af te nemen door de gegevens aan te passen. Feit je dit binnen 14 dagen nog kunt draaien is natuurlijk geen excuses, of je had Jeroen duidelijk erbij moeten betrekken dat hij op de hoogte was zijn account gegevens veranderd werden.

Overigens negeer je mijn vraag waarom je ervoor hebt gekozen alles privé met Jonas te regelen, en dit niet in de groep met de spelers van Nidavellir doet. Jullie hebben een groep met de spelers van Nidavellir. Kan geen kwaad de beheerder van Nidavellir ook op de hoogte te houden van zulke beslissingen toch? Jullie kiezen er bewust voor het buiten Jeroen en Lukas om te regelen en het enkel met een speler te regelen die al enkele weken is gestopt op Nidavellir en zelf aangeeft ook niet meer te gaan willen spelen, noch de tijd te hebben daarvoor.

Dat klopt wij hebben geprobeerd Nidavellir inderdaad binnen Cube. te houden, maar dit is ook altijd in samenspraak gegaan met Jeroen. Het zou kunnen zijn Lukas een enkele keer daarvoor is benaderd, dat weet ik niet. Lukas was overigens een speler die recent nog had gelogd waar Jonas al lang niet meer op Nida meer speelde. Sowieso is uiteindelijk altijd alles in samenspraak gegaan met Jeroen en hebben we hem nooit geprobeerd iets achter hem om te regelen. Nogmaals, het is onzin wij ons als stamgenoten hier voor moeten verantwoorden tegen jullie, een vijand die accounts probeert af te pakken. Dat is de omgekeerde wereld.

Je geeft aan ''actieve'' spelers op Nida waren er dus geen ''actieve'' spelers, maakt dat het verhaal dan eerlijker voor de hoofdspeler of niet. Volgens mij is dat niet de discussie die je wilt voeren en waar je reeds ook niet echt het punt van probeerde te maken.

Nogmaals, Morgan was een heel ander account dan Nida. Morgan zaten spelers op die runde bij de eerste incommings en vervolgens niets meer van zich lieten horen in eerste instantie. Even later is er weer contact gelegd en is netjes in samenspraak geregeld we er nieuwe spelers op mochten zetten als we geschikte spelers konden vinden. Morgan heeft hier nooit bezwaar tegen gehad. Sterker nog, sommigen overwogen zelfs terug te komen als er een nieuw team gevonden kon worden. Geen idee waar je Morgan ineens vandaag haalt, totaal irrelevant en oninteressant. Is dan ook het laatste ik hierover zeg.

Zelfs exclusief Jeroen hadden wij het beste voor ogen, Nida binnen MP zou uiteraard goed voor het account zijn en een aanvullend actief team ook.

Sow, zelfs exclusief Jeroen. Wat moeten jullie goede intenties hebben gehad voor een spelersloos account zoals je zelf aangeeft. Moet wel heel erg veel betekenis voor jullie hebben gehad een account zonder spelers waar voorheen een vervelende speler op zat, die stroef was in de communicatie en niets voor de stam overhad. Zijn overigens niet mijn woorden, maar die van jullie zelf. Ik neem één simpele citaat.
Slizz: "Dat Jeroen van Nida weinig voor z'n stam over had was al duidelijk."
Weet niet wat voor balle smoes dit dan weer is om goed te praten je Nida probeerde mee te nemen naar Mp., maar het is onzin het account zoveel waarde had voor jullie in de zin dat jullie er een geweldig verleden mee hebben gehad. Op het moment Cube. te verlaten heb je gewoon los te laten je niet meer met interne zaken kunt moeien.

Iedereen zal een situatie anders beoordelen en dat is lang niet allemaal prive geregeld, het kwam nota bene naar voren in de chat en toen was je hier ook niet oppeens tegen. Jou huidige mening is dus dat Cube, gezien Nida in die stam zat wel het recht had om dit te coordineren en GK niet.

Heb daarnet voor de zekerheid even de groep terug gelezen en er is niet gesproken om spelers op dat account te zetten. Laat staan dat er is besproken om accounts afhandig te maken van spelers. Is niet aan bod gekomen, is overigens ook irrelevant of dat in die groep aanbod is gekomen of niet. Privé is het toch wel geregeld, en dat is opgenomen door de leiding van Cube. die dat hoort te doen. Niet door gekke interne partijen ofzo.
 
Reactiescore
1.278
Zucht komen er nog nieuwe dingen want ik lees nog steeds dezelfde shit die ik al een paar dagen lees.
 
Reactiescore
1.278
Jullie kunnen idd beter stoppen met deze discussie. Iets wat krom is kan je namelijk niet recht lullen...

Iets wat geforceerd kromgebogen word gehouden door de massa valt inderdaad met drie man niet naar de originele vorm terug te laten schieten.
 
Bovenaan