Top/Flop stammen

DeletedUser67275

Guest
Die spelers hebben u stam wel verslagen dus ik zou ze wel niet afschilderen als nietsnutten tenzij je uzelf niet meer in waarde wilt laten (of wat er van overblijft).

Verslagen worden uit overmacht is wat anders dan verslagen worden uit onmacht lijkt mij zo.
 

DeletedUser73358

Guest
Dante had toch ook spelers die volledig tegen de vlakte gingen door failure, dat Cacturne, Maut en Sokaa goed stand hielden ontken ik niet maar Dante zelf was op een gegeven moment ook niet volledig kansloos als ik het goed herinner. Tuurlijk was het een overmacht, maar ik weet niet of dat altijd opging voor Dante tegenover Dejavu.

Wanneer is het trouwens onmacht, is ook maar net de vraag.
 

DeletedUser67275

Guest
Dante had toch ook spelers die volledig tegen de vlakte gingen door failure, dat Cacturne, Maut en Sokaa goed stand hielden ontken ik niet maar Dante zelf was op een gegeven moment ook niet volledig kansloos als ik het goed herinner. Tuurlijk was het een overmacht, maar ik weet niet of dat altijd opging voor Dante tegenover Dejavu.

Wanneer is het trouwens onmacht, is ook maar net de vraag.

Dat eerste viel dus echt reuze mee. Natuurlijk waren leden als Simon Stokvis, bakkeshaauwe en unknown snel weggespeeld. De spelers stelden niks voor, waren redelijk inactief en dienden eigenlijk enkel als ‘bunker’. Verder is het door met name failures teniet gedaan. Naar mijn idee begon het bij de ban die intern ior kreeg. Daar viel het noorden al direct weg. Eigen domme schuld natuurlijk, maar toch erg lullig. Bij AoD was het natuurlijk om te janken. (No offence naar jou Martijn, ik vind je nog steeds een aardige vent :D).
Nou vervolgens stonden we er met niet al teveel meer voor en begon het feest extra geconcentreerd op de rest van Dante. Hoe ik het die tijd ervaren heb, was puur overmacht, wat uiteindelijk omslaat tot onmacht ja :p

Volgens Martijn zijn het allemaal spelers die er niks van kunnen. De verhoudingen waren nu ook niet zo groot dat ook dat niets uit maakte.

Ach, zelf heb ik het ook niet zo met Mp/Dejavu. Dejavu’s edelswijze heeft de wereld behoorlijk op zijn kop gezet, waaruit de reactie van Gods niet minder dan logisch is. Sta er persoonlijk dan ook nogal erg van te kijken dat Gods hierop wordt aangekeken en beoordeeld en zowaar verweten wordt dat er hier ook gerecruit wordt. Actie leidt tot reactie, nietwaar?
 

DeletedUser61134

Guest
Hij is nu officieel terug bij af, 196 voor 196 na.
Alles wat ze nu nog pakken is verlies :p
 

DeletedUser73358

Guest
Gods zelf heeft inderdaad ook gewoon noob accounts in de stam zitten. Weet niet of er een 2e wave komt, maar anders kunnen we hun grootschalige massa (veel clears van ALW/ABOR alvast belachelijk gaan maken en wachten op de echte counter van MP. die Gods richting Walhalla zal gaan sturen.

Je mag best je ego gaan strelen, zoals jullie blijkbaar nodig vonden maar als je dan simpelweg al je voortgang na een dag of twee weer verliest ben je wel een clown.

Zo'n kans ga je niet meer krijgen, Cali/Sophia waren belachelijk slecht voorbereid en de VV's/activiteit was een ramp op dat moment.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Mja die kans komt nog vaak zat wees maar niet bang haha. Die dudes zijn de volgende keer nog steeds noob.

Overigens liepen de Beil en ALW clears op sophia en heeft dat gewoon resultaat geleverd maar no problem, we zijn gewend dat jouw posts vol fouten staat. We helpen je wel.
 

DeletedUser73358

Guest
Ja dat heeft resultaat opgeleverd gezien dat account in de nacht (4+ uur) lang onbemand was i.v.m. iemand die niet kwam opdagen. In een uurtje was het vrijwel onmogelijk om +/- 1400 incs te dodgen en 120 edels te behandelen, waar het gewoon voor een groot deel te laat voor was. Ik kon er echt niet veel meer van maken.

Na de ochtend is er bar weinig verloren gegaan en kon er door Sicks Minds ook niet doorgepakt worden. Ja natuurlijk heeft het resultaat opgeleverd als je met veel clears van spelers zoals ALW en Beil komt om een front te bashen, maar tegen welke kosten. Dat jullie nu veel spelers kunnen internen i.v.m. jullie samenwerkingen en deals (Cube) is jullie geluk, anders zouden jullie gewoon stil staan en zou dit het absoluut niet waard zijn voor die 10 dorpjes winst.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Had dat dan gezegd in je eerste post in plaats van deze onzin. En ja als we niet konden internen hadden we ook niet al onz clears gestuurd he mallerd.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
031c94ba3a17a14206a2689b2c128369.png


Weer een update na 2 dagen, heel de tering banden weer verloren. #sad
 
Reactiescore
603

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Blijkbaar goed medicijn gevonden
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Bovenaan