Top/Flop stammen

DeletedUser60085

Guest
f656a6ba3ab730f592bb54c9eb6720d9.png


Omdat de vorige zoveel likes kreeg gooi ik er nog een, dit is na 4 uur. GG?

Iemand wil goedkoop likes scoren :rolleyes:
 

DeletedUser58227

Guest
Dit had ik wel aan zien komen.
De enige kans voor Mp. om deze wereld te winnen was door een samenwerking aan te gaan met Cube. Die kans hebben ze verspeeld door Cube. dood te recruiteren en daarmee hebben ze hun eigen doodvonnis getekend.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Dit had ik wel aan zien komen.
De enige kans voor Mp. om deze wereld te winnen was door een samenwerking aan te gaan met Cube. Die kans hebben ze verspeeld door Cube. dood te recruiteren en daarmee hebben ze hun eigen doodvonnis getekend.

Feit.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Dat zijn forse tikken zo te zien. Ben benieuwd hoe het spel zich gaat vorderen, maar denk niet dat Mp atm kansloos is.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Misschien wat nieuwe recruits doen?

Heb t wereldverloop natuurlijk niet meegemaakt maar stammen zien er niet al te groot uit, zal de manier waarop zijn eerder, dat bekritiseerd wordt neem ik aan?
 

DeletedUser74825

Guest
Get high had dan toch beter wat front overgenomen tegen Gods. Neeeeh, dat doen ze niet laten we liever focussen op Cactus en laten we daarna kanarie rekruteren.

Slechtste leiding: Dejavu & Dejavu2.0 (Mp) keep up the good work :like:
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.278
Get high had dan toch beter wat front overgenomen tegen Gods. Neeeeh, dat doen ze niet laten we liever focussen op Cactus en laten we daarna kanarie rekruteren.

Slechtste leiding: Dejavu & Dejavu2.0 (Mp) keep up the good work :like:

Dit kan je op basis van 1 massa niet concluderen, een slechte leiding maakt er een zeur bende van en laat zo de stam klappen, een goede leiding kijkt in de positieven en laat een stam na een flater opkrabbelen. Voor de rest snap ik niet hoe ons account hier weer bij betrokken wordt, lijkt wel of we van alle dingen die negatief lopen in de wereld op een of andere manier de schuld krijgen.

Voor de rest trouwens mooie massa van Gods chapeau, dit had niet moeten gebeuren. Laten we hier binnen MP lessen uit trekken. Verliezen lijden kan je altijd als stam, maar dit was onnodig.

Wil trouwens ook CACTUS een compliment geven dat wij de oorlog tussen Cube en CACTUS hebben kunnen uitvechten zonder hier op het AF leuk te komen doen met statistiekjes of onnodige stookpartijen. Vooral in vergelijking tot wat je nu ziet gebeuren was dat echt een verademing.
 
Reactiescore
1.278
Bovenaan