Hypocrisie op w63

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik snap echt niet waarom je R2W zou zijn als je ver onder je ledenlimit zit... Vind het echt onzin :p

Gooi het dan gewoon op TW, ze zouden het leuker maken door stam limits naar 8 te gooien bijv.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
R2W houdt niet in dat je tegen de stamlimiet zit, dat is gewoon een massastam. Dat kan r2w zijn maar hoeft niet.

R2W is recruit to win, dus specifieke recruits die er voor zorgen dat je veel makkelijker tot een winst kan komen. Die recruuts vanuit tip voldoen eraan omdat ze een directe tegenstander slooen zonder moeite, wat een weg naar wereldwinst mogelijk maakt.

Zonder die recruits hadden ze eerst onderling moeten uitvechten terwijl bellum zich nog verder klaarmaakt en het stuk lastiger wordt hun het hoofd te bieden.

Op zich een tactische zet in stambelang en voor de winst, maar wel r2w
 

DeletedUser70476

Guest
R2W houdt niet in dat je tegen de stamlimiet zit, dat is gewoon een massastam. Dat kan r2w zijn maar hoeft niet.

R2W is recruit to win, dus specifieke recruits die er voor zorgen dat je veel makkelijker tot een winst kan komen. Die recruuts vanuit tip voldoen eraan omdat ze een directe tegenstander slooen zonder moeite, wat een weg naar wereldwinst mogelijk maakt.

Zonder die recruits hadden ze eerst onderling moeten uitvechten terwijl bellum zich nog verder klaarmaakt en het stuk lastiger wordt hun het hoofd te bieden.

Op zich een tactische zet in stambelang en voor de winst, maar wel r2w

Dan kun je wel heel veel recruits als R2W bestempelen. Want eigenlijk zou iedere recruit een aanwinst moeten zijn en dus zou die de wereldwinst makkelijker maken.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Precies wat Made by God zegt.

Dus als je stam oorspronkelijk met 5 begint moet je dat maar zo houden want met welke recruit dan ook sloop je inprincipe een vijandelijke stam toch?

Ik vind je stam versterken met vijandelijke recruits gewoon goed werk van de leiding en andersom het behouden van je sterke leden ook een teken van een goede leiding.

Recruit je nou keer op keer achterelkaar je stam vol met het recruiteren van redelijk onbelangrijke recruits (spelers ver onder het professionele gemiddelde of punten aantal) uit vijandelijke anliggende stammen... Dan vind ik dat R2w..
 

Deleted User - 487931640

Guest
Nee, nu doe je bewust alsof je het niet begrijpt terwijl Maarten een goed punt maakt.

Als stam A van 2.5m in oorlog is met stam B van 2m punten, en stam A rekruteert 2 leden van stam B waardoor het ineens 3m tegen 1.5m is, dan maakt stam A gebruik van ‘recruit to win’.

Als stam A of B een neutrale partij rekruteerd valt daar nog over te discussiëren, maar je directe vijand rekruteren is gewoon recruit to win.

Directe vijand recruteren is gewoon gebeurd in Infect vs TiP en dat is waar deze discussie op gebaseerd is. 100% recruit to win, kan er niks anders van maken.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nee, nu doe je bewust alsof je het niet begrijpt terwijl Maarten een goed punt maakt.

Als stam A van 2.5m in oorlog is met stam B van 2m punten, en stam A rekruteert 2 leden van stam B waardoor het ineens 3m tegen 1.5m is, dan maakt stam A gebruik van ‘recruit to win’.

Als stam A of B een neutrale partij rekruteerd valt daar nog over te discussiëren, maar je directe vijand rekruteren is gewoon recruit to win.

Directe vijand recruteren is gewoon gebeurd in Infect vs TiP en dat is waar deze discussie op gebaseerd is. 100% recruit to win, kan er niks anders van maken.

Ik doe niet alsof ik het niet begrijp. Ik deel je visie niet... Heb er een andere blik op. Daarbij is het een waardeloze discussie... Ga lekker een classic spelen met max 6 stamleden dan heb je dit niet. Tis zeuren op een prima normaal onderdeel van t spel.

Katas bederfen spel plezier, dit is gewoon een aspect, recruiten om je stam klaar te maken voor endbattle.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Ik doe niet alsof ik het niet begrijp. Ik deel je visie niet... Heb er een andere blik op. Daarbij is het een waardeloze discussie... Ga lekker een classic spelen met max 6 stamleden dan heb je dit niet. Tis zeuren op een prima normaal onderdeel van t spel.

Katas bederfen spel plezier, dit is gewoon een aspect, recruiten om je stam klaar te maken voor endbattle.

Heb je op classic nog steeds. Huidige classic is de stam 1150 er nog van beschuldigd. Ook redelijk terecht, met 3 hadden we het mogelijk ook wel gered maar namen er alsnog 2 leden bij, 1 door belofte en de 2e omdat die perse mee moest voor de 1e.

R2W bederft ook spelplezier. De achterblijvers hebben vaak niet veel plezier meer, genoeg voorbeelden gezien met motivatie verlies of del tot gevolg.

Over het katagebruik gesproken, het is hun volste recht te kataen. De mogelijkheid in het spel is aanwezig, en er kunnen strategische voordelen aankleven. Dat het in het algemeen in de communitie word verafschuwd wilt niet zeggen dat het niet mag. Of je verder dan nog iets met die spelers te maken wilt te hebben is dan je eigen keuze. Als je er geen last van wilt hebben moet je of afspraken maken erover of ze van mening laten veranderen, dan wel met woorden of daden, en de P&P lijkt niet te werken dus ja...
 

Deleted User - 487931640

Guest
Kata’s, CF’en en vijanden rekruteren vallen bij mij onder dezelfde noemer. Het is een mogelijkheid in het spel, maar dat betekend niet dat je bij iedere aanval kata’s moet gooien en dat betekend ook niet dat je iedere keer in oorlog je vijand moet recruteren. Het is aan jezelf om te bepalen wat nodig is en wat je gaat doen. Maar je kunt niet het een verafschuwen en vervolgens het andere wel uitvoeren, dat is gewoon hypocriet.
 

DeletedUser78889

Guest
Ik doe niet alsof ik het niet begrijp. Ik deel je visie niet... Heb er een andere blik op. Daarbij is het een waardeloze discussie... Ga lekker een classic spelen met max 6 stamleden dan heb je dit niet. Tis zeuren op een prima normaal onderdeel van t spel.

Katas bederfen spel plezier, dit is gewoon een aspect, recruiten om je stam klaar te maken voor endbattle.

Dus lord michiel zijn plezier is bedorven door een kata aanval maar de overige tip leden die als vuil zijn achtergelaten zijn super blij met de huidige situatie? Als er 1 stam is die voor spelbederf zorgt is het infect.

Overigens is heel die spelbederf discussie belachelijk. Als ik smorgens moet opstaan om te deffen is dat ook kut en heb ik daar geen zin in. Dus vanaf nu is iedereen die dat doet iemand die mijn spelplezier wil afpakken volgens je kromme logica. En als kata's je zo erg storen dat je geen plezier meer hebt is tw simpelweg geen spel voor je. Ga dan lekker my little pony spelen.

Kunnen we geen regel invoeren dat er een bepaald IQ nodig is om hier te posten? Zou aardig stil worden hier buiten de kakaka posters
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Heb je op classic nog steeds. Huidige classic is de stam 1150 er nog van beschuldigd. Ook redelijk terecht, met 3 hadden we het mogelijk ook wel gered maar namen er alsnog 2 leden bij, 1 door belofte en de 2e omdat die perse mee moest voor de 1e.
Mij recruiten was net het tegenovergestelde, maakte wereldwinst alleen lastiger!
 

DeletedUser70476

Guest
Dus lord michiel zijn plezier is bedorven door een kata aanval maar de overige tip leden die als vuil zijn achtergelaten zijn super blij met de huidige situatie? Als er 1 stam is die voor spelbederf zorgt is het infect.

Overigens is heel die spelbederf discussie belachelijk. Als ik smorgens moet opstaan om te deffen is dat ook kut en heb ik daar geen zin in. Dus vanaf nu is iedereen die dat doet iemand die mijn spelplezier wil afpakken volgens je kromme logica. En als kata's je zo erg storen dat je geen plezier meer hebt is tw simpelweg geen spel voor je. Ga dan lekker my little pony spelen.

Kunnen we geen regel invoeren dat er een bepaald IQ nodig is om hier te posten? Zou aardig stil worden hier buiten de kakaka posters

Dan hoef jij ook niet meer in te loggen op het forum, zielige.
 

DeletedUser73162

Guest
Dan hoef jij ook niet meer in te loggen op het forum, zielige.

Wat een kwaliteitspost van de meneer Made by God, draagt werkelijk iets bij hierzo.

Vind het vreemd dat sommige accounts hier soepel denken over het R2W beleid van Infect, deze stam maakt namelijk de wereld van hun directe vijand (TiP) aardig dood. Waarom nog een leuk oorlogstopic maken op het AF met veel statistieken als er midden in de oorlog toch recruits van deze stam worden gedaan. Slaat absoluut nergens op.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dus lord michiel zijn plezier is bedorven door een kata aanval maar de overige tip leden die als vuil zijn achtergelaten zijn super blij met de huidige situatie? Als er 1 stam is die voor spelbederf zorgt is het infect.

Overigens is heel die spelbederf discussie belachelijk. Als ik smorgens moet opstaan om te deffen is dat ook kut en heb ik daar geen zin in. Dus vanaf nu is iedereen die dat doet iemand die mijn spelplezier wil afpakken volgens je kromme logica. En als kata's je zo erg storen dat je geen plezier meer hebt is tw simpelweg geen spel voor je. Ga dan lekker my little pony spelen.

Kunnen we geen regel invoeren dat er een bepaald IQ nodig is om hier te posten? Zou aardig stil worden hier buiten de kakaka posters

Dat je t niet eens bent met een standpunt van mij waar ik simpelweg mijn eigen mening over geef is 1 ding maar omdat zelfde feit mensen dom noemden is gewoon zielig. Als jij jezelf een voorbeeld voor de community wil noemen heb je nog veel te leren.

Als jij vind dat deffen het spel niet leuk maakt moet je dat zelf weten, ik vind dat niet het geval. Katas verwoesten een account zonder dat je er effectief tegen kan deffen, Dat is gewoon een feit. Als je in een stam bent begonnen en je speelt in een stam waar na verloop van tijd blijkt dat de meerderheid niet mee kan met het niveau wat je wil nastreven is het toch een ieders recht om een in jouwn ogen betere optie te kiezen?

Fijn dat je zo blij bent met de spelers uit KaKaKa maar ook deze hebben ieder zo hun discutabele acties. Ik vind iemand kata'en, wat tegen je eigen morele waarde is, omdat diegene niet speelt zoals jij zelf wil gewoon zwakheid.

Als iedereen dit zou doen zou elke wereld binnen notime onspeelbaar zijn. Sta erboven en blijf bij je eigen normen en waarde.
 

DeletedUser70476

Guest
Wat een kwaliteitspost van de meneer Made by God, draagt werkelijk iets bij hierzo.

Vind het vreemd dat sommige accounts hier soepel denken over het R2W beleid van Infect, deze stam maakt namelijk de wereld van hun directe vijand (TiP) aardig dood. Waarom nog een leuk oorlogstopic maken op het AF met veel statistieken als er midden in de oorlog toch recruits van deze stam worden gedaan. Slaat absoluut nergens op.

Kwaliteitsposts, laat me niet lachen. Het merendeel wat hier op het AF gebeurt is moddergooien en beledigingen rond strooien en dan ga je nu over mijn reactie huilen. Maarja zoals ik al eerder zij een aantal posters hier geilen maar al graag op elkaar.
 

DeletedUser73162

Guest
Als je in een stam bent begonnen en je speelt in een stam waar na verloop van tijd blijkt dat de meerderheid niet mee kan met het niveau wat je wil nastreven is het toch een ieders recht om een in jouwn ogen betere optie te kiezen?

Tuurlijk mag men een andere stam zoeken, maar je stam verraden is een stap te ver. Infect kan dit simpel oplossen door niet bij de tegenstander te recruiten, TiP spelers kunnen dit simpel oplossen door niet op aanbiedingen van Infect in te gaan. Beide kanten zitten in deze situatie fout, en vooral de overgebleven TiP spelers zijn hier de gedupeerden van.

Als TiP spelers zo graag weg wilden gaan, dan moeten ze maar stamloos of naar een overige stam gaan. Infect kan simpelweg andere recruits zoeken. Als er verder niks in de buurt rondloopt moet je er niet vies van zijn om deze spelers gewoon weg te spelen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Tuurlijk mag men een andere stam zoeken, maar je stam verraden is een stap te ver. Infect kan dit simpel oplossen door niet bij de tegenstander te recruiten, TiP spelers kunnen dit simpel oplossen door niet op aanbiedingen van Infect in te gaan. Beide kanten zitten in deze situatie fout, en vooral de overgebleven TiP spelers zijn hier de gedupeerden van.

Als TiP spelers zo graag weg wilden gaan, dan moeten ze maar stamloos of naar een overige stam gaan. Infect kan simpelweg andere recruits zoeken. Als er verder niks in de buurt rondloopt moet je er niet vies van zijn om deze spelers gewoon weg te spelen.


Dus waar janken jullie nou zo om? Ze staan beide in hun eigen recht zeg je? Invite de tip leden in KaKaKa en ga op je idealistische wolk zitten :p.

Toen oa jij me vroeg voor kakak werd er meermaals nadrukkelijk gezegd deze wereld niet te serieus te nemen en te dpelen voor speelplezier, maar t grootste gejank op dit af komt van KaKaKa.

Ja lekker iq dan, niveautje hoor om je te verlagen naar kata’en zodra je de dupe bent van verstering bij je tegenstander. God je klinkt als elke willekeurige noob die uitgeschakelt word omdat hij de snelheid niet kan bijbenen...
 

DeletedUser73162

Guest
Dus waar janken jullie nou zo om? Ze staan beide in hun eigen recht zeg je? Invite de tip leden in KaKaKa en ga op je idealistische wolk zitten :p.

Toen oa jij me vroeg voor kakak werd er meermaals nadrukkelijk gezegd deze wereld niet te serieus te nemen en te dpelen voor speelplezier, maar t grootste gejank op dit af komt van KaKaKa.

Ja lekker iq dan, niveautje hoor om je te verlagen naar kata’en zodra je de dupe bent van verstering bij je tegenstander. God je klinkt als elke willekeurige noob die uitgeschakelt word omdat hij de snelheid niet kan bijbenen...

Infect loopt te zeiken dat kata's het spelplezier verpest, terwijl hun acties exact hetzelfde doen. Niks janken, dit is gewoon de hypocrisie van Infect.
 

DeletedUser70476

Guest
Katas zijn in theorie gewoon 100% defbaar hoor. Er zou gewoon een verandering in spelwijze moeten zijn. Er word veel te veel gedodged, dat maakt katas effectief. Dit is mijn mening pls scheld me niet uit.

Vaak genoeg heb je geen andere optie dan te dodgen, of is dodgen op dat moment de beste/minst slechte optie. Dodgen op normale clears/fakes brengt dan ook normaal gezien niet heel veel schade met zich mee. Daarom wordt er ook zo vaak gedodged.
 
Bovenaan