Hypocrisie op w63

DeletedUser70476

Guest
Hij heeft het zichzelf aangedaan. Vandaag (en niet alleen vandaag) heeft hij de ene domme opmerking na de andere gemaakt. Karma zou ik zo zeggen. Het waait wel weer over joh, drama queen.

Je naam veranderen in Fetus (voor 500pp) als een "grap" op de naam Vetus en geobsedeerd door deze speler zijn noem ik pas een drama queen zijn. Snap je zelf gewoon niet hoe zielig je nu overkomt?
 
Reactiescore
1.367
Hij heeft het zichzelf aangedaan. Vandaag (en niet alleen vandaag) heeft hij de ene domme opmerking na de andere gemaakt. Karma zou ik zo zeggen. Het waait wel weer over joh, drama queen.

Nee, niet echt mezelf aangedaan. Zitten gewoon veel Forum gebruikers bij die kant, vrij logisch dat er dan met zoveel gepost word :)
Oh ja en niet te vergeten dat mensen dingen "lezen" die er niet zijn...

En dan niet te vergeten alle spelers die mij nu bashen om shit die er niet is, ipv kakaka te bashen om het breken van de dingen die ze zelf vorige werelden "verafschuwden"
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79644

Guest
Je naam veranderen in Fetus (voor 500pp) als een "grap" op de naam Vetus en geobsedeerd door deze speler zijn noem ik pas een drama queen zijn. Snap je zelf gewoon niet hoe zielig je nu overkomt?

Of... Is gewoon een grap. Ik heb echt wel PP genoeg, no worries.
 
Reactiescore
1.454
@kakaka-leider je post was echt lachwekkend... triest. Ik hoop oprecht dat je een keer te veel tegen een muur aangeknalt bent, want als je er echt zo over denkt...
 
Reactiescore
1.454
De redenatie is dom weg slecht... het hele verhaal is een grote drogreden om immoreel gedrag (zoals deze vast gesteld is door de community door de jaren) goed te keuren.

Wanneer je een punt wil beargumenteren is het van belang dat je er geen drogredenen bijhaalt. Deze zijn bijzonder makkelijk te verwerpen. Dit is dus jammer, want er is een potentie om een bijdrage te doen aan de discussie die daardoor om zeep wordt geholpen.

Daarnaast bevat de bijdrage gewoon leugens. Dit zorgt er voor dat de bijdrage gewoon meteen in de prullemand gesmeten kan worden, want de geloofwaardigheid is direct weg. Natuurlijk zullen mensen dit niet zien (ala Trump) en je geloven, maar dat betekent niet dat mensen met enige kennis van de geschiedenis van w63 en voorgaande werelden hier volledig door heen kijken.

Vandaar vindt ik het een lachwekkend trieste post. Wat een mooie bijdrage aan de discussie had kunnen zijn eindigt op deze manier in een teleurstelling.

PS: @burgemeester snorhaar , wanneer je een punt probeerd te maken, kan je beter niet eindigen met een belediging. Niet alleen maak je jezelf belachelijk, maar het neemt meteen waarde van je punt weg.
 

DeletedUser78889

Guest
Waar zie jij leugens dan? Ben erg benieuwd.

En de community van tw bedraagt meer mensen dan een paar brulapen die op het forum komen roepen wanneer ze een kata op zich krijgen. Kata's zijn een onderdeel van het spel wat 0,0 heeft te maken met vuil spel. Vuil spel is misbruik maken van achterpoortjes of regels niet naleven. Maar eenheden in het spel gebruiken is alles behalve vies spel. Als je dat niet kan inzien heeft het geen nut om te discussiëren er over ;)
 

DeletedUser79303

Guest
Daarnaast bevat de bijdrage gewoon leugens. Dit zorgt er voor dat de bijdrage gewoon meteen in de prullemand gesmeten kan worden, want de geloofwaardigheid is direct weg. Natuurlijk zullen mensen dit niet zien (ala Trump) en je geloven, maar dat betekent niet dat mensen met enige kennis van de geschiedenis van w63 en voorgaande werelden hier volledig door heen kijke
Leugens? Die screen van Aux D's spionnenpraktijken is wel legit en zeker belangrijke informatie. Dat punt van r2w is ook sterk. En kijk eens naar die memes, puur goud :biggrin:

Originele P&P, 10/10
 

DeletedUser78889

Guest
De mensen op het forum zijn maar een klein deel van de community. Echter vergeten veel mensen dat omdat ze de andere groep niet horen. Als je tegen kata's bent gebruik ze dan niet maar ga niet zagen als wij gewoon dit spel willen spelen om te relaxen.

Er bestaat geen tribalwars etiquette, dit is een oorlogspel waarin je alle middelen moet gebruiken die je tot je beschikking hebt :)
 
Reactiescore
1.367

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Zeg je tot je account gehacked is, je stam bestaat uit spionnen en je dorpjes 26p hebben :)
Middelen die het spel dus biedt, begrijpend lezen is soms ver te zoeken. Niets anders van je verwacht
 

DeletedUser70476

Guest
De mensen op het forum zijn maar een klein deel van de community. Echter vergeten veel mensen dat omdat ze de andere groep niet horen. Als je tegen kata's bent gebruik ze dan niet maar ga niet zagen als wij gewoon dit spel willen spelen om te relaxen.

Er bestaat geen tribalwars etiquette, dit is een oorlogspel waarin je alle middelen moet gebruiken die je tot je beschikking hebt :)

PP gebruikers willen dit spel toch ook gewoon spelen om te relaxen? PP gebruikers gebruiken toch ook gewoon functies in het spel? Dat wordt dan wel als triest spel beschouwd, en kata gebruik mag dan niet als triest beschouwd worden volgens jou?
 
Reactiescore
489
Wat een gelul hier, op mensen die hier nu blijven doorgaan dat katagebruik ok is en alles van zichzelf goedpraten zou ik niet meer ingaan. We zullen het ingame wel zien.

TW is een spel waar ieder op zijn manier mag spelen, maar ontkennen dat er wel regels zijn die al enkele jaren gelden tussen de deftige stamlen/spelers omtrent kata’s, CF’ etc is gewoon bullshit.
 
Reactiescore
1.367
Middelen die het spel dus biedt, begrijpend lezen is soms ver te zoeken. Niets anders van je verwacht

Het spel bied de optie om met meerdere mensen op 1 account te spelen. Tada, foute co erop weg troepen, welkom vijandige edels.

En de persoonlijke beledigingen mogen ook wel ophouden, maak je enkel jezelf belachelijk mee
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Met diezelfde logica kan je idd iemand hacken ja, want ja aanmelden op een account hoort bij het spel. Wat ben jij een debiel, begrijp al waarom niemand jou mag
 

DeletedUser79303

Guest
TW is een spel waar ieder op zijn manier mag spelen, maar ontkennen dat er wel regels zijn die al enkele jaren gelden tussen de deftige stamlen/spelers omtrent kata’s, CF’ etc is gewoon bullshit.
Niemand ontkent dat er ongeschreven regels zijn, ze zeggen enkel dat ze niet heilig zijn. Inderdaad, bijna iedere zelfrespecterende stam maakt elke wereld weer afspraken met hun vijanden over kata's en CFs, maar als een stam dat niet wil, nou boeie, dan maar die stam kapot maken met hun eigen streken, dat is ook wel eens leuk voor de verandering lijkt me

Het feit dat er iedere wereld weer opnieuw afspraken gemaakt worden over kata's en cfs laat wel zien dat zij moreel gezien van een ander niveau zijn dan bijvoorbeeld spionnen en stabs, want over dat laatste hoeven geen afspraken gemaakt te worden omdat het zo vanzelfsprekend is (dat gaat namelijk echt over vertrouwen en gedrag). Maar kata's zijn zoals sommigen hier zeggen een optie die door het spel gegeven wordt, dat is toch wel iets anders dan de vergelijkingen die anderen hier maken met stabs, spionnen etc.
Het spel bied de optie om met meerdere mensen op 1 account te spelen. Tada, foute co erop weg troepen, welkom vijandige edels.
Hier weer zo'n domme drogreden. In de prestaties staat er ook niet "Stab (Hout - Level 1) Stab 1 speler(s). Volgende level: Stab 5 speler(s).", maar wel de prestatie Vandaal. Kata's worden actief aangemoedigd in dit spel, maar stabben en spionnen enzo zijn toch echt iets anders.

Ik zeg niet dat ik voor kata's ben zelf, maar man wat een domme redenaties van jullie kant zeg
 
Reactiescore
1.367
Met diezelfde logica kan je idd iemand hacken ja, want ja aanmelden op een account hoort bij het spel. Wat ben jij een debiel, begrijp al waarom niemand jou mag

Denk ik doe jullie zielige niveau eens na.
Maar, wie ben je als je zo goed alles van mij weet.
 
Reactiescore
1.367
Niemand ontkent dat er ongeschreven regels zijn, ze zeggen enkel dat ze niet heilig zijn. Inderdaad, bijna iedere zelfrespecterende stam maakt elke wereld weer afspraken met hun vijanden over kata's en CFs, maar als een stam dat niet wil, nou boeie, dan maar die stam kapot maken met hun eigen streken, dat is ook wel eens leuk voor de verandering lijkt me

Het feit dat er iedere wereld weer opnieuw afspraken gemaakt worden over kata's en cfs laat wel zien dat zij moreel gezien van een ander niveau zijn dan bijvoorbeeld spionnen en stabs, want over dat laatste hoeven geen afspraken gemaakt te worden omdat het zo vanzelfsprekend is (dat gaat namelijk echt over vertrouwen en gedrag). Maar kata's zijn zoals sommigen hier zeggen een optie die door het spel gegeven wordt, dat is toch wel iets anders dan de vergelijkingen die anderen hier maken met stabs, spionnen etc.

Hier weer zo'n domme drogreden. In de prestaties staat er ook niet "Stab (Hout - Level 1) Stab 1 speler(s). Volgende level: Stab 5 speler(s).", maar wel de prestatie Vandaal. Kata's worden actief aangemoedigd in dit spel, maar stabben en spionnen enzo zijn toch echt iets anders.

Ik zeg niet dat ik voor kata's ben zelf, maar man wat een domme redenaties van jullie kant zeg


Ik ga niet mee in je argument dat "katas een optie door het spel gegeven" iets anders is dan spioneren...

laatste jaren worden spioneren, katas en cf's in zelfde rijtje geplaatst met hacken daar weer boven.
 
Bovenaan