Top/Flop Stammen

DeletedUser77799

Guest
Dus iedereen in Aux D is ook slecht omdat Vetus met katas gooit? En iedereen in Infect is slecht omdat ze met Aux D willen fuseren?

Zal later nog terugkomen op het account Cacturne, ik speel momenteel geen werelden namelijk.

Wat de overige leden van aux D betreft, enigszins is het niet goed dat ze samenwerken met kata-spelers. Wat infect betreft, daar valt nu nog niks over te zeggen, want misschien zou een eventuele fusie dan het kata-gooien doen stoppen, who knows.
 
Reactiescore
1.367
Dus iedereen in Aux D is ook slecht omdat Vetus met katas gooit? En iedereen in Infect is slecht omdat ze met Aux D willen fuseren?

Zal later nog terugkomen op het account Cacturne, ik speel momenteel geen werelden namelijk.

Volgens mij heeft vetus geen kata's meer gegooid, heeft verder niemand in aux kata's gegooid en volgens mij zit niemand van aux in infect.

Verder een idee om de spelers op t account te verbieden om jou naam te verzieken met kata's en cf'en?

Eerlijk gezegd is dit wel een flauw tot zelfs geen argument.

Waarom? Stambeleid is kata's en cf'en...
Blijf je er zitten steun je dit dus
 

DeletedUser73162

Guest
Lewis is noob, die heeft half geen idee wat een kata überhaupt is.
 

DeletedUser79303

Guest
Top: KaKaKa

Jullie mogen de stam KaKaKa bedanken ipv van moraalridder te gaan spelen. Jullie weten toch wat voor wereld dit is? LH + uitkijktoren en nachtbonus tot 08:00! Je hoeft al amper iets te doen, gewoon je AM instellen, hier en daar een treintje sturen en af en toe zeer comfortabel deffen.

Ik vind het al erg triest dat er een aantal degelijke spelers serieus spelen op deze wereld, maar dan ook nog eens gaan janken als een kleine stam (met goede spelers) de wereld wat interessanter wil maken? Dat gaat mij iets te ver.

Volgens mij komt KaKaKa voort uit de stam Troll die hier op het AF ook duidelijk heeft gemaakt dat zij de pp-abusers van het begin v/d wereld kapot willen maken. Als jullie een beetje hadden opgelet, dan konden jullie verwachten dat er kata's kwamen en hadden jullie niet klakkeloos alles in jullie safe gedodged.

Maar natuurlijk verwacht je geen kata's, want dat is een ongeschreven regel dat mensen die niet mogen gebruiken. Echter doet KaKaKa niet mee met de eindstrijd (in mijn ogen) en vind ik het eigenlijk best wel een goede zet van deze spelers om de saaie wereldinstellingen te balanceren door hun eigen wereldinstellingen op te leggen.

Er zijn op dit moment zo'n 110k kata's op w63. Ik roep jullie allemaal op om er nog meer te bouwen en deze actief te gaan gebruiken, zo wordt het misschien nog een waardige wereldwinst ook! :cata::cata::cata:
 
Reactiescore
1.367
Top: KaKaKa

Jullie mogen de stam KaKaKa bedanken ipv van moraalridder te gaan spelen. Jullie weten toch wat voor wereld dit is? LH + uitkijktoren en nachtbonus tot 08:00! Je hoeft al amper iets te doen, gewoon je AM instellen, hier en daar een treintje sturen en af en toe zeer comfortabel deffen.

Ik vind het al erg triest dat er een aantal degelijke spelers serieus spelen op deze wereld, maar dan ook nog eens gaan janken als een kleine stam (met goede spelers) de wereld wat interessanter wil maken? Dat gaat mij iets te ver.

Volgens mij komt KaKaKa voort uit de stam Troll die hier op het AF ook duidelijk heeft gemaakt dat zij de pp-abusers van het begin v/d wereld kapot willen maken. Als jullie een beetje hadden opgelet, dan konden jullie verwachten dat er kata's kwamen en hadden jullie niet klakkeloos alles in jullie safe gedodged.

Maar natuurlijk verwacht je geen kata's, want dat is een ongeschreven regel dat mensen die niet mogen gebruiken. Echter doet KaKaKa niet mee met de eindstrijd (in mijn ogen) en vind ik het eigenlijk best wel een goede zet van deze spelers om de saaie wereldinstellingen te balanceren door hun eigen wereldinstellingen op te leggen.

Er zijn op dit moment zo'n 110k kata's op w63. Ik roep jullie allemaal op om er nog meer te bouwen en deze actief te gaan gebruiken, zo wordt het misschien nog een waardige wereldwinst ook! :cata::cata::cata:

Jammer dat je het spelplezier van anderen wilt verneuken omdat jij de instellingen niet leuk vind...

Goede spelers zijn jullie iig niet, dat laat je wel zien met deze actie
 
Reactiescore
831
Jammer dat je het spelplezier van anderen wilt verneuken omdat jij de instellingen niet leuk vind...

Goede spelers zijn jullie iig niet, dat laat je wel zien met deze actie

Ze doen dan ook niets tegen de regels. Jammer dat jij het spelplezier van anderen wilt verneuken door te zeggen dat bepaalde legale dingen niet mogen?
 

DeletedUser70476

Guest
Dus iedereen in Aux D is ook slecht omdat Vetus met katas gooit? En iedereen in Infect is slecht omdat ze met Aux D willen fuseren?

Zal later nog terugkomen op het account Cacturne, ik speel momenteel geen werelden namelijk.

Aux D werd ook als flop afgespiegelt omdat een paar spelers rare acties deden? Dus deze vergelijking gaat niet op. Je keurt deze acties goed door in de stam te blijven.

Top: KaKaKa

Jullie mogen de stam KaKaKa bedanken ipv van moraalridder te gaan spelen. Jullie weten toch wat voor wereld dit is? LH + uitkijktoren en nachtbonus tot 08:00! Je hoeft al amper iets te doen, gewoon je AM instellen, hier en daar een treintje sturen en af en toe zeer comfortabel deffen.

Ik vind het al erg triest dat er een aantal degelijke spelers serieus spelen op deze wereld, maar dan ook nog eens gaan janken als een kleine stam (met goede spelers) de wereld wat interessanter wil maken? Dat gaat mij iets te ver.

Volgens mij komt KaKaKa voort uit de stam Troll die hier op het AF ook duidelijk heeft gemaakt dat zij de pp-abusers van het begin v/d wereld kapot willen maken. Als jullie een beetje hadden opgelet, dan konden jullie verwachten dat er kata's kwamen en hadden jullie niet klakkeloos alles in jullie safe gedodged.

Maar natuurlijk verwacht je geen kata's, want dat is een ongeschreven regel dat mensen die niet mogen gebruiken. Echter doet KaKaKa niet mee met de eindstrijd (in mijn ogen) en vind ik het eigenlijk best wel een goede zet van deze spelers om de saaie wereldinstellingen te balanceren door hun eigen wereldinstellingen op te leggen.

Er zijn op dit moment zo'n 110k kata's op w63. Ik roep jullie allemaal op om er nog meer te bouwen en deze actief te gaan gebruiken, zo wordt het misschien nog een waardige wereldwinst ook! :cata::cata::cata:

Wat ben jij toch een triest figuur, menen dat je met kata's het juiste doet om deze wereld "spannend" te maken. Accountjes in KaKaKa/troll hebben ook de nodige pp gebruikt want die lagen ook ver voor op hun buurt.
 
Reactiescore
1.367
Ze doen dan ook niets tegen de regels. Jammer dat jij het spelplezier van anderen wilt verneuken door te zeggen dat bepaalde legale dingen niet mogen?

Het is ook niet tegen de regels van TW, maar wel tegen de regels die vele goede spelers hanteren. Dat jullie nu besluiten zo laf te gaan spelen zegt vrij veel.
Maar er komen geen kata's van jou toch?
 
Reactiescore
831
Het is ook niet tegen de regels van TW, maar wel tegen de regels die vele goede spelers hanteren. Dat jullie nu besluiten zo laf te gaan spelen zegt vrij veel.
Maar er komen geen kata's van jou toch?

Waarom is laf spelen überhaupt erg? Ik vind pp abusen met een premade, duizenden MBs/DUs hebben ook wel laf persoonlijk.

Verder komen er van mij geen CF's/ Kata's nee. Maar je word er gelijk mee bestempeld als je een andere mening hebt tegenover die zogenaamde 'vele goede spelers'.
 
Reactiescore
44
Ik weet niet waar het met tw heen gaat, als je dit spel speelt en je beweert verstand van het spelletje te hebben en je wil het eerlijk spelen dan zou zoiets als dit nooit gebeurd zijn.
Het is eerlijkwaar een lage actie van kakaka, en zijn heel tw niet waardig, ga lekker iets anders doen dan dit. En ja wij moeten er nog moeite insteken ook dus het doel van jullie is bereikt, hoop dat jullie er gelukkig van worden.
Ben niet van het katas gooien maar zoiets als dit verandert wel mijn denkwijze, en dit is voor mij een rede om ze toch wel te gaan gebruiken. Gaan zien of jullie dit vol gaan houden :p

Isaac
 
Reactiescore
533
Grappig :D
 
Reactiescore
44
Waarom is laf spelen überhaupt erg? Ik vind pp abusen met een premade, duizenden MBs/DUs hebben ook wel laf persoonlijk.

Verder komen er van mij geen CF's/ Kata's nee. Maar je word er gelijk mee bestempeld als je een andere mening hebt tegenover die zogenaamde 'vele goede spelers'.

Kan je niet verwijten voor het sturen van katas en maken van cf’s want dat doe je niet, wat ik je wel kwalijk neem is dat je dit gedrag goedkeurt van je stam en je je niet schaamt van wat voor rare fratsen ze uitvreten. Daar zou ik niet trots op zijn.
 
Reactiescore
1.367
Oke dus wanneer jullie kata's gooien dan geld hetzelfde voor jou.

Nee, actie reactie beleid. Jou stam gooit kata's dan kunnen die spelers ze terug krijgen. Tis toch zo grappig?
 
Reactiescore
44
Oke dus wanneer jullie kata's gooien dan geld hetzelfde voor jou.

Wat ik al heb aangegeven eerder is dat ik niet graag katas gebruik, maar dat deze actie van kakaka mijn visie beïnvloed heeft, ik ga zal nooit katas gooien naar mensen die het niet zelf gebruiken, clusterfucks evenmin, maar mensen die denken dat dat de oplossing is verdienen een eerlijke kans om te zien dat dat nooit het geval is, mochten wij katas gebruiken dan doen we dit alleen naar mensen die denken dat dat leuk is. Misschien dat ze dan zelf gaan inzien wat het effect van de katas kan doen.
 
Bovenaan