Einde Classic: Awards

Reactiescore
660
Ik gaf simpelweg aan dat de rekruut door mij erdoor was gebrand, met daarbij de reden erachter. Hoe andere dat wel of niet gebruiken zal mij een zorg zijn, ik ga me niet verschuilen achter iets en zeg eerlijk wat ik heb gedaan en waarom.

Als je elke speler veroordeeld voor het samenspelen met een niet kosjere speler, kan je heel tw veroordelen. Elke wereld heb ik wel in stammen gezeten met spelers die ik liever vandaag ontsloeg dan morgen. Uiteraard zijn er grenzen en gedane uitspraken in het verleden tellen uiteraard ook mee, maar zoals ik zei mijn beweegredenering dat ik bij sommige spelers hard uit de hoek val omdat ze samen spelen met bepaalde types is volledig situatieafhankelijk.

Als ik een Siemen, Melle of MMB moet aannemen, uiteraard met gesprekken dat er geen vage shit gebeurd die stamonwaardig is, ben ik bereid dat soort spelers aan te nemen indien dat betekend dat ik ik dan een account kan rekruten met iemand waar ik wel 100% samen mee wil spelen. Dat tactisch deed er nog niet een zoveel om, spelers die graag met elkaar in de stam zitten zijn altijd bereid muren te doorbreken om bij elkaar in de stam te komen. Uiteraard wel binnen bepaalde begrenzing, maar zoals gezegd heeft die classic MMB niks (, wat ik heb gemerkt,) geflikt en heb er totaal geen last van gehad dat ze in de stam zaten.

Dat weet ik wel howlin. Ik ben het trouwens niet eens met wat je zegt. Het gaat nu even niet over graag met bepaald mensen in een stam zitten. Eerlijk gezegd, ik denk dat jij liever niet in een stam zou zitten. Het gaat over samenspelen met niet zo kosjere mensen.
Ik heb net als jij en trouwens zelfs ook samen (en vanuit mijn oogpunt helemaal niet tegen mijn goesting) met mensen op een classic gespeeld waarvan ik kan zeggen dat niemand van die groep iets heeft mispeuterd waar ik zelf van op de hoogte was. Cl6, Cl7 en nog veel daarna. jij weet misschien meer dan ik.
De discussie die wij met twee nu voeren is ook totaal nutteloos, het gaat erover dat je naar mijn gevoel in een discussie werd gebruikt. En ja, ik kon me niet direct voorstellen dat jij zou zeggen dat je die kerel zonder schroom zou aannemen.
Jij zegt ook waar het op staat. Je hebt hem aangenomen, achteraf wetende dat die kerel paar keren niet spoorde, maar het had een naar uw gevoel nobel doel. Of ik dat ok vind trek je je niet aan. Ik heb daar geen problemen mee. Alles is dan gezegd en dan komen er ook geen discussies van twee gouden gidsen.
Maar er zijn mensen die eerst aangeven met dergelijk types niet te gaan samenspelen, om daarna doodleuk wel met die mensen te spelen. En daar verschillen ze net keihard met jou.
 

DeletedUser74552

Guest
@YoWhite , de discussie rond Martijn was niet over hetzelfde als een discussie die je voert over mmb. Ik denk wel dat je weet dat daar een gigantisch verschil in zit.
Beide recruits met een discutabel verleden. Ik zie het verschil niet. Dat Martijn meer aanspreekbaar is en meer op het AF maakt het nog geen gigantisch verschil. Ik bedoel waar hanteer jij de scheidslijn dan ?

Als howlin geen spijt heeft over die recruit, dan zegt dat veel over hem. Hij is meestal de eerste die nogal veel mensen verwijt. Heeft ook een geheugen als een olifant en weet wie er wat gedaan heeft op een wereld. Hij heeft mensen ooit verweten om bv met een siemen of een melle samen te spelen vanwege immoreel spel van deze jongens. En dan gaat hij het zelfde doen met een mastermark. Dat hij die toevallig niet kent maar daarna wel hoort wat hij allemaal heeft gedaan is dus totaal geen excuus.
Mats heeft duidelijk aangegeven dat hij daar een fout maakte.
Dit is meer richting Howlin dan mij maar ik wil wel nog even kwijt dat ik hem absoluut niet gebruikt heb om achter verschuilen. Ik verdedig mijn standpunt volgens mij al pagina’s. De enige reden waarom howlin betrokken is in de discussie is omdat hij onderdeel was van het beslissingsproces. Een groot onderdeel wel te verstaan want
hij trok aan de touwtjes voornamelijk. Dat wil niet zeggen dat ik door hem tegen mijn woord in ben gegaan. Die verantwoordelijkheid ligt compleet bij mij en dat heb ik nooit ontkend. Ik had kunnen quiten en dat heb ik niet gedaan.

Alleen als je ons aankijkt op de recruit zelf moet je ons allemaal evenredig aankijken en niet alleen mij.

Het is allemaal maar tribalwars, akkoord, maar het gaat ook over ‘toegeven’ wat je deed.
Ik ben blij dat ik geen reet van de voorbije classic afweet, maar het lijkt me toch echt niet allemaal kosjer wat er is gebeurd.
Laatste post richting Martijn(sseg) geef ik aan dat ik voorzichtiger had moeten zijn in zulke resolute uitspraken te doen.
 
Reactiescore
974
Eerlijk gezegd, ik denk dat jij liever niet in een stam zou zitten..

En dat baseer je op? w12, w14, w18, w34 en w47 zijn werelden die ik langdurig heb gespeeld en elke wereld ben ik langdurig leider/oprichter geweest van een stam. Als ik niks om een stam gaf, zou ik ten eerste elke wereld wereldhoppen zoals vele (top)spelers in die tijd dat deden. Startwerelden werden overladen door topspelers, weinig daarvan speelde door. Ik koos er altijd voor om één of twee werelden te spelen waar ik door zou spelen voor de stam.

Ten tweede is het vrij raar om leider/oprichter te worden van een stam als ik niet in een stam zou willen spelen. Persoonlijk, elk van die werelden heb ik geen fuck gecared om mijn eigen account. Heb nooit fun gehaald uit een wereld zonder stam te spelen, enige keer dat ik dat heb gedaan is cl8 sinds het acc team al beter en gezelliger was dan elke stam op die classic.

Daarentegen hou ik erg van een specifiek soort stam. Ik kan inderdaad niet in elke stam spelen. Ik houd van spelers die weten wat ze doen en daarentegen ook extreem chille gasten zijn in de stamchat. Zowel in stammen als |P|, Revo, Creed, Fire en meeste old gen classic stammen was dat het geval. Ik zou spontaan weer gaan spelen als zo'n soort stam werd opgericht.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Het was een discutabele recruit met of zonder de background story van Classic 13. Wellicht hebben we er in jou ogen nog niet uitvoerig genoeg over gesproken maar ik denk dat ik voor iedereen kan spreken als ik zeg; dat hebben we naar onze mening wel gedaan. Verder kan ik me aansluiten bij wat Howlin zei. Het was op dat moment de juiste recruit. Richting jou wil ik dan nog zeggen dat ik voorzichtiger zal zijn in wat ik tegen je zeg, daar bedoel ik mee dat ik de volgende keer misschien eerlijker zal zijn en zal zeggen dat ik niet weet of het nog een keer gaat voorkomen.

Nouja als ik zo de indrukken uit verschillende spelers en hoeken zie, lijkt me dat nog steeds niet iedereen hetzelfde verhaal en dezelfde lijn heeft. Dat vind ik gewoon ja, apart. Daardoor lijkt het inderdaad alsof het toch niet helemaal goed is overlegd zo.
Nouja terug in de tijd gaan we toch niet kunnen

Het is wel naar voren gekomen maar uiteindelijk heb ik toen ook zelf nog met Martijn gesproken op skype, en volgens mij zelfs voorgestemd uiteindelijk. @underground tacticz. Hij weet dit wellicht nog beter dan ik dat doe.

Ik kan me herrineren dat ik er iets over gelezen heb (alsin een paar regels) maar durf niet helemaal mijn vinger te leggen op wat en waar dat was. Ik denk dat als het echt uitvoerig is besproken dat het me wel is bijgebleven, dat blijven de meeste dingen namelijk wel.

Als je elke speler veroordeeld voor het samenspelen met een niet kosjere speler, kan je heel tw veroordelen. Elke wereld heb ik wel in stammen gezeten met spelers die ik liever vandaag ontsloeg dan morgen. Uiteraard zijn er grenzen en gedane uitspraken in het verleden tellen uiteraard ook mee, maar zoals ik zei mijn beweegredenering dat ik bij sommige spelers hard uit de hoek val omdat ze samen spelen met bepaalde types is volledig situatieafhankelijk.

Als ik een Siemen, Melle of MMB moet aannemen, uiteraard met gesprekken dat er geen vage shit gebeurd die stamonwaardig is, ben ik bereid dat soort spelers aan te nemen indien dat betekend dat ik ik dan een account kan rekruten met iemand waar ik wel 100% samen mee wil spelen. Dat tactisch deed er nog niet een zoveel om, spelers die graag met elkaar in de stam zitten zijn altijd bereid muren te doorbreken om bij elkaar in de stam te komen. Uiteraard wel binnen bepaalde begrenzing, maar zoals gezegd heeft die classic MMB niks (, wat ik heb gemerkt,) geflikt en heb er totaal geen last van gehad dat ze in de stam zaten.

Ik ben daar opzich mee eens. Maar toch vind ik die recruit nog steeds merkwaardig. MMB heeft absoluut geen skills, en daarnaast heeft tot en met CL13 gestabt, en heeft zeker op CL13 en CL16 misschien ook wel op CL15 (aangezien ze het bijna letterlijk elke wereld doen) geboost, flink geboost. Nouja goed jij geeft dan aan dat je niet op de hoogte was (toendertijd) van de Cl12 en CL13 stabs en wellicht ook niet van de boosts, maar daar waren een paar stamgenoten dus wel mee bekend.

En dan vind ik het nog steeds jammer/apart/discutabel waarom zo'n account wordt gerecruit. Met de reputatie van mastermarkB vind ik dat je onder geen geding hem moet recruiten.
 
Reactiescore
660
Beide recruits met een discutabel verleden. Ik zie het verschil niet. Dat Martijn meer aanspreekbaar is en meer op het AF maakt het nog geen gigantisch verschil. Ik bedoel waar hanteer jij de scheidslijn dan ?


Dit is meer richting Howlin dan mij maar ik wil wel nog even kwijt dat ik hem absoluut niet gebruikt heb om achter verschuilen. Ik verdedig mijn standpunt volgens mij al pagina’s. De enige reden waarom howlin betrokken is in de discussie is omdat hij onderdeel was van het beslissingsproces. Een groot onderdeel wel te verstaan want
hij trok aan de touwtjes voornamelijk. Dat wil niet zeggen dat ik door hem tegen mijn woord in ben gegaan. Die verantwoordelijkheid ligt compleet bij mij en dat heb ik nooit ontkend. Ik had kunnen quiten en dat heb ik niet gedaan.

Alleen als je ons aankijkt op de recruit zelf moet je ons allemaal evenredig aankijken en niet alleen mij.


Laatste post richting Martijn(sseg) geef ik aan dat ik voorzichtiger had moeten zijn in zulke resolute uitspraken te doen.

1. Martijn heeft/had geen discutabel verleden, daar is geen woord over gerept
2. Dat is niet persé tegen howlin. Ik kende hem tot gisteren dan als echt heel zwart wit in moreel spel. Hij geeft nu toe wat hij deed. Heb ik geen problemen mee. Maar dan is die gedachte wel weg.

Als ik na cl13 alle discussies over eerlijk en oneerlijk spel achter elkaar leg andries. Dat zijn gigantisch veel pagina’s. Ik zeg niet dat jij er altijd als speler slecht uitkomt. Ik ken je zo niet van classic 13. Maar zeg nu zelf, het ene na het andere. Dat is toch bizar?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74552

Guest
1. Martijn heeft/had geen discutabel verleden, daar is geen woord over gerept
Tuurlijk wel Robin, niet om Martijn hier de grond in te stampen maar een discutabel verleden heeft hij wel hoor. Hij noemde zelf een aantal werelden waar hij gestabbed heeft (met Roald), ik kan die post ff niet terug vinden maar ik ben bang dat die verwijderd is. Dan had je dus nog w50 waar hij gestabbed had. Zo hebben we toen zeker overlegd of hij mocht toegelaten worden ja of nee. Uiteindelijk besloten om hem nog een kans te geven. (Dan nog opvolgend aan Cl13 heb je natuurlijk nog het Zuibird Fiasco waar het weer fout gaat onder zijn leiding. Dat laatste kunnen we hem misschien niet helemaal aanrekenen maar als je het sommetje bij elkaar op telt dan zie ik geen Mats meest faire speler op TW.

Als ik na cl13 alle discussies over eerlijk en oneerlijk spel achter elkaar leg andries. Dat zijn gigantisch veel pagina’s. Ik zeg niet dat jij er altijd als speler slecht uitkomt. Ik ken je zo niet van classic 13. Maar zeg nu zelf, het ene na het andere. Dat is toch bizar?
Ja aan de ene kant wel maar aan de andere kant veranderd Tribalwars continu. Niet ten goede ook meestal. Het is niet meer zoals het 5 jaar geleden was en dat is terug te zien op het forum. Voor mij is dat waarschijnlijk niet zo opvallend omdat ik pas speel sinds 3 jaar terug. Ik kan begrijpen dat het voor jullie als bizar ervaren word. Mijn functie op Classic 13 was ook wel anders dan dat het is geweest op de afgelopen werelden. Ik hoop alleen maar dat mensen me op skype nog steeds als dezelfde persoon ervaren, ik doe namelijk mijn best om het AF zo goed mogelijk gescheiden te houden met mijn persoonlijke relaties met iedereen waar ik hier mee discussieer.

EDIT: Boris moet Roald zijn, dat heb ik aangepast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
Ik kan me herrineren dat ik er iets over gelezen heb (alsin een paar regels) maar durf niet helemaal mijn vinger te leggen op wat en waar dat was. Ik denk dat als het echt uitvoerig is besproken dat het me wel is bijgebleven, dat blijven de meeste dingen namelijk wel.
Ik denk dat dat komt omdat er maar een paar spelers bij ons in de groep speelden die W50 hebben meegemaakt. Volgens mij alleen Laurens, Thorsten en ik. En beide spelers buiten mijzelf waren niet zo actief op Cl13. Ik zelf kende jullie ook allemaal nog niet zo goed dus het was mij nog aftasten hoeveel waarde jullie hechtte aan een actie van een voorgaande wereld. Uiteindelijk had ik ook goed contact opgebouwd met Martijn en dat maakte het ook nog eens dubbel. Wat ik wel weet is dat de recruit van Martijn wel besproken is en al was het misschien geen week lange discussie, was het ook niet een oh Martijn laat maar joinen. Maar goed verder doet het er ook niet toe denk ik. Hetgeen wat ik wou illustreren was dat ik meer slechte ervaringen heb met Martijn dan dat ik dat heb met MMB. Voor jullie is dat wellicht compleet anders maar ik speel dan ook nog niet zo lang.
 

DeletedUser69389

Guest
Tuurlijk wel Robin, niet om Martijn hier de grond in te stampen maar een discutabel verleden heeft hij wel hoor. Hij noemde zelf een aantal werelden waar hij gestabbed heeft (met Boris), ik kan die post ff niet terug vinden maar ik ben bang dat die verwijderd is. Dan had je dus nog w50 waar hij gestabbed had. Zo hebben we toen zeker overlegd of hij mocht toegelaten worden ja of nee. Uiteindelijk besloten om hem nog een kans te geven. (Dan nog opvolgend aan Cl13 heb je natuurlijk nog het Zuibird Fiasco waar het weer fout gaat onder zijn leiding. Dat laatste kunnen we hem misschien niet helemaal aanrekenen maar als je het sommetje bij elkaar op telt dan zie ik geen Mats meest faire speler op TW.


Ja aan de ene kant wel maar aan de andere kant veranderd Tribalwars continu. Niet ten goede ook meestal. Het is niet meer zoals het 5 jaar geleden was en dat is terug te zien op het forum. Voor mij is dat waarschijnlijk niet zo opvallend omdat ik pas speel sinds 3 jaar terug. Ik kan begrijpen dat het voor jullie als bizar ervaren word. Mijn functie op Classic 13 was ook wel anders dan dat het is geweest op de afgelopen werelden. Ik hoop alleen maar dat mensen me op skype nog steeds als dezelfde persoon ervaren, ik doe namelijk mijn best om het AF zo goed mogelijk gescheiden te houden met mijn persoonlijke relaties met iedereen waar ik hier mee discussieer.
19 heb ik gestabt met Roald en Mindcontroll jegens Fair-War, Bill-Gates (Steff Alex Lannon speelde daar) en Ikki. Voor de rest nergens.
Op W50 heb ik niet gestabt. Het enige wat je als zodanig zou kunnen beschouwen is dat wij als LKO Time hebben verlaten voor het Snurk verhaal. Hetgeen jij noemt valt geen stab te noemen en was breedgedragen binnen de stam.
Met Boris gestabt? Lijkt mij stug. Alleszins in mijn tijd op Dauntless... heeft er niemand gestabt en hebben wij juist fel opgetreden tegen MMB en Paramore. Helaas is de post van Boris niet meer te zien, omdat hij met zijn account JDevisser daar te lang niet voor heeft ingelogd. Maar de reacties van Joel en mij zijn daar duidelijk zat over.

Volledig akkoord hiermee. Ik distantieer mij dan ook volledig van die beslissing en Hunt. Vanaf dit gebeurde heb ik in de stamchat mijn ongenoegen geuit en per direct die ook verlaten.

Het is schrijnend dat spelers die amper wat gedaan hebben zonder enig overleg zo'n beslissingen maken. Het is wel niet zo dat Fluffy vanaf het begin zich liet internen. Wij hebben de grootste massa tot nog toe gelanceerd op Fluffy en daar werd niet gedeft omdat de spelers die er zaten buiten Jeroen het gewoon niet aankonden/durfden. We hadden dus in no time, door de hulp van TNB , 150 dorpen winst. Toen Jeroen terug kwam en de 150 dorpen verlies zag besloot hij zijn account te verwijderen.

Vervolgens heeft één of andere kortzichtige douche beslist om Jeroen te contacteren en hem te vragen zijn account niet te verwijderen en VV bij MasterMark te zetten zodat ze konden internen en er zo min mogelijk dorpen bij Muscle kwamen. Een belachelijke en uiterst domme egoïstische beslissing waar ik zelf niks mee te maken heb. Ik geef je dan ook volledig gelijk in het veroordelen van deze actie ookal was Bact. sowieso verslagen ondanks deze situatie.

Ja nogmaals, schrijnend. Zeker omdat ze TNB edels gaan blocken welke ons eerst geholpen hebben. Wil niks met dit soort mensen te maken hebben. Ze mogen van geluk spreken dat er een tribelock is.

De één al heel wat meer dan de ander.

Ronduit trieste actie van MastermarkB. Namens Dauntless.... wil ik mededelen dat wij dit gedrag tot op het hoogste niveau afkeuren. Helaas is het niet mogelijk om dit account nog te ontslaan vanwege de instellingen. Op stats en papier mogen ze de classic misschien mee winnen, maar wij als bespelers van Dauntless... wensen verder niet meer met hen geassocieerd te worden.

Het betreft hier dus MMB en Gerard van Paramore.


Betreffende Ziubird. In de tijd dat ik op W55 speelde heb ik nooit en te nimmer last van hem gehad en was juist ik diegene die zeer kritisch stond t.o.v. zijn komst. Gedroeg zich echter keurig binnen AMB. Naar wat ik begreep is die pas toen AMB gevallen was gaan kutten.

Dus alweer een mooie poging tot haatzaaierij, maar zoals zovaak ongegrond.
 

DeletedUser74552

Guest
19 heb ik gestabt met Roald en Mindcontroll jegens Fair-War, Bill-Gates (Steff Alex Lannon speelde daar) en Ikki. Voor de rest nergens.
Op W50 heb ik niet gestabt. Het enige wat je als zodanig zou kunnen beschouwen is dat wij als LKO Time hebben verlaten voor het Snurk verhaal. Hetgeen jij noemt valt geen stab te noemen en was breedgedragen binnen de stam.
Met Boris gestabt? Lijkt mij stug. Alleszins in mijn tijd op Dauntless... heeft er niemand gestabt en hebben wij juist fel opgetreden tegen MMB en Paramore. Helaas is de post van Boris niet meer te zien, omdat hij met zijn account JDevisser daar te lang niet voor heeft ingelogd. Maar de reacties van Joel en mij zijn daar duidelijk zat over.


Het betreft hier dus MMB en Gerard van Paramore.


Betreffende Ziubird. In de tijd dat ik op W55 speelde heb ik nooit en te nimmer last van hem gehad en was juist ik diegene die zeer kritisch stond t.o.v. zijn komst. Gedroeg zich echter keurig binnen AMB. Naar wat ik begreep is die pas toen AMB gevallen was gaan kutten.

Dus alweer een mooie poging tot haatzaaierij, maar zoals zovaak ongegrond
.
De discussie was; Discutabel verleden of niet. Het antwoord dat jij hier zojuist hebt gegeven bevestigd mijn punt alleen maar. Zonder in detail te gaan over wat wel en niet stab waardig is, is je verleden discutabel. Misschien niet te vergelijken met MMB discutabel maar genoeg om ons te doen overleggen over de toelating op Cl13. Het komt dus in principe op hetzelfde neer. Sterker nog, wat ik tegen Robin ook al zei, ik heb een slechtere ervaring met jou dan dat ik dat heb met MMB.

Verder heeft dit niks met haatzaaien te maken. Ik voer een discussie en ik zeg zelfs nog ''Niet om Martijn de grond in te stampen.''. Verder doet het me weinig wat je in het verleden hebt uitgespookt, zolang je het niet doet terwijl je met mij samenspeelt en chill doet naar je medespelers zul je mij niet over je horen.
 

DeletedUser75558

Guest
Ik was de slechtste speler van poef en ik edelde je wel.

Trouwens, mensen die niet eens op een normale manier op delete kunnen gaan, dat zijn er niet veel.

Wij zijn niet de mensen die snel bg’s lopen af te sluiten. Ik raad het trouwens iedereen zoveel mogelijk af. Erger nog, door keiveel bg’s en andere domme verbonden aan te gaan zijn classic 14 tot nu totaal verkloot omdat je op het einde met de miserie zit.
Maar als je als een stam op classic 13 eerst je zelf naar de top schiet met boosters niet normaal.( mastermark), zijn stam ook nog eens een bg aangaat met uw stam, en dan de hele andere helft van de wereld gaat gebruiken als def voorraad en een verkeerde regel gaat misbruiken (al was dat dan niet jullie schuld maar goed), dan lijkt het me logisch dat wij als uitdager ook een verbondje aangingen. Bleek het achteraf niet eens nodig, kan je nagaan hoe sterk de tegenstand was.
En ik weet het hoor Paul, jij was veruit de actiefste speler, dat weet ik echt wel, als teamplayer was jij daar een voorbeeld, de manier waarom is dan weer een andere zaak, een TOTAAL andere zaak. Eigenlijk heeft alles wat jij hier zegt in een discussie over moreel spel van eender wie totaal geen zin. Ik snap zelfs niet dat je er aan mee doet. Je hebt zowat alles, maar dan ook alles wat niet mag en niet kan en niet zou hoeven meerdere keren gedaan.

@YoWhite , de discussie rond Martijn was niet over hetzelfde als een discussie die je voert over mmb. Ik denk wel dat je weet dat daar een gigantisch verschil in zit.

Als howlin geen spijt heeft over die recruit, dan zegt dat veel over hem. Hij is meestal de eerste die nogal veel mensen verwijt. Heeft ook een geheugen als een olifant en weet wie er wat gedaan heeft op een wereld. Hij heeft mensen ooit verweten om bv met een siemen of een melle samen te spelen vanwege immoreel spel van deze jongens. En dan gaat hij het zelfde doen met een mastermark. Dat hij die toevallig niet kent maar daarna wel hoort wat hij allemaal heeft gedaan is dus totaal geen excuus.
Mats heeft duidelijk aangegeven dat hij daar een fout maakte.

Het is allemaal maar tribalwars, akkoord, maar het gaat ook over ‘toegeven’ wat je deed.
Ik ben blij dat ik geen reet van de voorbije classic afweet, maar het lijkt me toch echt niet allemaal kosjer wat er is gebeurd.
Mastermark gebruikt? Naar mijn weten was mastermark helemaal niet in onze stam, maar juist in platy, waar jullie een bg mee namen. Verder heb jij mij helemaal niet ge edelt, je hebt een vv account ge edelt, vanwaar de owner van het account de vv had opgezegd (mcgregor), waardoor het account onbemand was, dus in feite edelde je bb’s.
 
Reactiescore
1.094
Ik denk dat robin het een beetje onduidelijk heeft neergezet. Platy was namelijk eerst wel onze vijand, en we hebben toen vernomen dat Fluffy hun ook benaderd heeft om tegen ons te vechten, en aangezien jullie al de stam van proscopezz, alexander en de stam van charliechapelin als BG hadden zou dat wel veel te veel van het goede zijn geweest dus.

Het komt dus in principe op hetzelfde neer.

Om wel even mijn sidenote erbij te plaatsen, dat vind ik dus niet omdat ik niet zie dat Martijn een herhaaldelijk veel overtreder is en juist mij het idee heeft gegeven zich daarin gebeterd te hebben, in tegen stelling tot dus mastermarkB (w50 moet ik zeggen dat vind ik nog steeds erg vaag).
Die hebben dan wel 1 misschien 2 werelden netter gespeeld (wat geboost maar dat is het dan ook) maar ik zou alsnog niet mijn handen ervoor in het vuur steken. Daar hebben ze naar mijn idee veel te veel en veel te vaak discutabele dingen voor gedaan.

Daarom zei ik ook dat als je oprecht was geweest over ignotus, ik daar best oke tegenover in kon staan, omdat ik dat van hem niet vind.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
660
Tuurlijk wel Robin, niet om Martijn hier de grond in te stampen maar een discutabel verleden heeft hij wel hoor. Hij noemde zelf een aantal werelden waar hij gestabbed heeft (met Roald), ik kan die post ff niet terug vinden maar ik ben bang dat die verwijderd is. Dan had je dus nog w50 waar hij gestabbed had. Zo hebben we toen zeker overlegd of hij mocht toegelaten worden ja of nee. Uiteindelijk besloten om hem nog een kans te geven. (Dan nog opvolgend aan Cl13 heb je natuurlijk nog het Zuibird Fiasco waar het weer fout gaat onder zijn leiding. Dat laatste kunnen we hem misschien niet helemaal aanrekenen maar als je het sommetje bij elkaar op telt dan zie ik geen Mats meest faire speler op TW.


Ja aan de ene kant wel maar aan de andere kant veranderd Tribalwars continu. Niet ten goede ook meestal. Het is niet meer zoals het 5 jaar geleden was en dat is terug te zien op het forum. Voor mij is dat waarschijnlijk niet zo opvallend omdat ik pas speel sinds 3 jaar terug. Ik kan begrijpen dat het voor jullie als bizar ervaren word. Mijn functie op Classic 13 was ook wel anders dan dat het is geweest op de afgelopen werelden. Ik hoop alleen maar dat mensen me op skype nog steeds als dezelfde persoon ervaren, ik doe namelijk mijn best om het AF zo goed mogelijk gescheiden te houden met mijn persoonlijke relaties met iedereen waar ik hier mee discussieer.

EDIT: Boris moet Roald zijn, dat heb ik aangepast.

Ik kan me oprecht niks van een eventuele discussie herinneren die we hebben gehad over Martijn en zijn eventueel discutabele verleden. Ik weet zelfs niet of w50 al liep. Kan best. Ik kan me wel herinneren of we hem wel/niet zouden toelaten inzake voldoende capaciteiten voor onze stam. Dat zeker.

Even voor de duidelijkheid en ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken. Spel en Skype chit chat is totaal iets anders. Ik kan zelfs een beetje met paul praten op Skype.

En nog even over die verandering. Je hoeft als persoon niet mee te veranderen Andries. Al is dat natuurlijk niet altijd even gemakkelijk.

Mastermark gebruikt? Naar mijn weten was mastermark helemaal niet in onze stam, maar juist in platy, waar jullie een bg mee namen. Verder heb jij mij helemaal niet ge edelt, je hebt een vv account ge edelt, vanwaar de owner van het account de vv had opgezegd (mcgregor), waardoor het account onbemand was, dus in feite edelde je bb’s.

Ik was erg duidelijk in mijn post. Je had de hele wereld op je hand, wat trouwens wel knap was.
Ik heb je geedeld toen je er nog VV op deed, dat het niet je account was maakt geen verschil. En idd, na een tijd kon je niet al die accounts blijven draaien, wat ik ook begrijp hoor.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Ik kan me oprecht niks van een eventuele discussie herinneren die we hebben gehad over Martijn en zijn eventueel discutabele verleden. Ik weet zelfs niet of w50 al liep. Kan best. Ik kan me wel herinneren of we hem wel/niet zouden toelaten inzake voldoende capaciteiten voor onze stam. Dat zeker.

Even voor de duidelijkheid en ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken. Spel en Skype chit chat is totaal iets anders. Ik kan zelfs een beetje met paul praten op Skype.

En nog even over die verandering. Je hoeft als persoon niet mee te veranderen Andries. Al is dat natuurlijk niet altijd even gemakkelijk.

Meer in de zin van is Martijn discutabel. Ik kan me ook alleen herrinneren dat het voornamelijk over gedrag, AF gedrag en capaciteiten ging.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
We hebben Martijn zelfs aan het begin weg gespeeld omdat iededeen hem een ongelofelijke kwal vond. De enige reden dat hij joinde was gebrek aan beter, en nee dat ging niet alleen over zijn verleden. Al had iedereen wel een ervaring met Martijn zijn debielheid en voor Andries was dat waarschijnlijk W50.
 
Reactiescore
660
Ja, maar slecht posten of wereldresults dat zijn geen zaken als bv het gebruik van een timebot of werelden om zeep helpen door gebruik van twintig boosters, of kapotkatapulteren.

Daar zat voor ons het verschil.

Vergeet niet pim dat joachim met Martijn speelde en we dat account ook gewoon moesten edelen in het begin.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Hebben toen overwogen te rekruten maar dat was snel een nee door Martijn.
 
Reactiescore
1.094
We hebben ze snel weggespeeld omdat we ze als een bedreiging zagen voor Repel die een stuk verder lag. Ook joachim zat inderdaad op dat account, en die is later op Percy Jackson gaan spelen.
Met repel erbij zaten we ook gewoon vol, dus ze konden niet eens joinen, iig niet als account.

Volgens mij zouden we die vrienden van Peter eerst in de stam uitnodigen, maar na de aanval op deukhoofd waar ze aan mee deden, lieten ze niets meer van zich horen en werden geedeld door een random dude.
 

DeletedUser74552

Guest
Inderdaad, ik had niet duidelijker kunnen brengen dan dat Pim dat doet. Classic 13 startte net na het opgeven van de strijd op W50.@robbeke De wereld liep nog door maar was wel gespeeld. @sseg wellicht dat Mats het nog weet of anders is het vast nog wel op het forum terug te vinden als ik ga zoeken. Martijn was leider van Rhei. en op dat moment Yoeri, ik en Jasey van Karma. Dan had je nog een grote stam Calm. Kortom 3 grote stammen. Rhei en Karma hadden een NAP en een gedeeld forum. Schijnbaar was Martijn achter de schermen bezig met het recruiten van Calm en liet toen de accounts van Calm blitzen op een inactief account van ons (Swiper), om vervolgens direct de recruits aan te nemen zodat ze onder de NAP zouden vallen. We konden dus technisch gezien niets terug doen vanwege de NAP en toen heeft Yoeri besloten de NAP op te zeggen en de verloren dorpen te laten voor wat het was. Dat resulteerde uiteindelijk in de eindstrijd tussen Karma + Bibbox tegen Rhei + (oud Calm).

Een hele grijze actie en dat was ook de redenering vanuit Martijn erover toen. Het was geen stab want technisch gezien kon het, het was alleen niet netjes. Nouja je kan begrijpen dat daar vanuit Karma een andere mening over was. Dat was de eerste keer dat ik aanraking kwam met Martijn volgens mij.

feb605c975b528aeb06a70650a6bfc6b.png

Ik dacht dat het meeste intern is afgehandeld op het gedeeld forum en daarna is de wereld gewoon uitgespeeld. Volgens mij is er nooit echt een apart topic gemaakt van deze bizarre actie en na deze actie is Yoeri ook gequit volgens mij. Hij was tot het opzeggen van de NAP en daarna is hij langzamerhand gestopt met spelen vanwege redenen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
We hebben ze snel weggespeeld omdat we ze als een bedreiging zagen voor Repel die een stuk verder lag. Ook joachim zat inderdaad op dat account, en die is later op Percy Jackson gaan spelen.
Met repel erbij zaten we ook gewoon vol, dus ze konden niet eens joinen, iig niet als account.

Volgens mij zouden we die vrienden van Peter eerst in de stam uitnodigen, maar na de aanval op deukhoofd waar ze aan mee deden, lieten ze niets meer van zich horen en werden geedeld door een random dude.

Volgens mij was er toen nog een plek over omdat Percy toen nog een DU account zou worden.
 
Bovenaan