Einde Classic: Awards

DeletedUser75558

Guest
Het is niet alsof jij alles in Dust hebt gedaan. Ja je hebt vaak vv gedaan. Maar ook een Joachim, Cona, Lennart, Siemen, Melle, Jessey et cetera hadden een (groot) aandeel in de naam en faam van Dust. Je moet dat niet zien als een moment om jezelf, onnodig, veel veren in de reet te stoppen.
Hahahahahahaha wat een onzin joh, Cona deed qua vv echt noppes tot niets, lennart heeft wel veel voor zijn eigen acc gedaan (maar kon zelf ook heel vaak niet door school), melle vv'de echt amper, jessey nam het soms enkel een uurtje over. Zonder mij was Dust finito vanaf dag 1 met front church.

Het gaat niet over veren in je reet stoppen, het gaat erom dat jij stammen opnoemt die als voorbeeld bestempeld worden door jou en die volledig gedragen werden door iemand als ik, die juist weer het spel verpest volgens jou.
 

DeletedUser69389

Guest
Hahahahahahaha wat een onzin joh, Cona deed qua vv echt noppes tot niets, lennart heeft wel veel voor zijn eigen acc gedaan (maar kon zelf ook heel vaak niet door school), melle vv'de echt amper, jessey nam het soms enkel een uurtje over. Zonder mij was Dust finito vanaf dag 1 met front church.

Het gaat niet over veren in je reet stoppen, het gaat erom dat jij stammen opnoemt die als voorbeeld bestempeld worden door jou en die volledig gedragen werden door iemand als ik, die juist weer het spel verpest volgens jou.
VV draaien is maar een deel van het dragen van de stam. Voor de rest is de relevantie van het hele punt mij niet geheel duidelijk behalve het inderdaad veren in je poepert stoppen door jezelf.

Maar ga voor de rest maar weer onntopic, want dit is weer een poging van jullie om de daadwerkelijke inhoud te ontwijken.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402

DeletedUser75558

Guest
VV draaien is maar een deel van het dragen van de stam. Voor de rest is de relevantie van het hele punt mij niet geheel duidelijk behalve het inderdaad veren in je poepert stoppen door jezelf.

Maar ga voor de rest maar weer onntopic, want dit is weer een poging van jullie om de daadwerkelijke inhoud te ontwijken.
Oh ja natuurlijk, wekenlang elke dag van je leven moeten opofferen voor verschillende frontaccounts, vanwege spelers die zelf "geen tijd" hebben is absoluut niet een stam dragen. Je kan gerust toegeven, dat het simpelweg een achterlijk argument van je is, omdat het niet alleen onwaar is, maar totaal hypocriet is.

Als je een hele belangrijke vv'er weghaald, waardoor ineens een hele stam omvalt, dat noem ik nog eens een stam dragen (en is ook de preciese definitie hiervan).
 

DeletedUser79791

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Time Wizard, heeft zich goed verweerd en was effectief in het aanvallen.

Beste Gestopte Speler: De Gelukzaligen, nagenoeg solo gespeeld en continue top 3 speler geweest. Actief in het vv'en en leuke stamleider.

Beste Stamspeler: Heres20buckskillme en Phuture noize, trouwe mensen en zeer leuk om mee te spelen. Hoewel 1 speler geen stamgenoot is geweest vind ik hem toch het vermelden waard :)

Wie was de grootste ego van deze classic?: Kamelenkweker(bg), die stamgenoten compleet laat internen door 1150 (vijand van Facts) of een leuke verdeling voor zichzelf maakt en uiteindelijk beschamende beledigingen moet doen, kata-actie was misschien niet netjes, maar vond het wel gepast :)

Gezelligste speler: mijn vrouwtje (L)

Beste Stam: 1150, overduidelijk. enorm veel pressie uitgevoerd dag in, dag uit. Heb zo veel treinen en edels voorbij zien komen, dat ik ze na een maand wel kon dromen :)

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Onder leiding van andries (2beers) spelen lijkt mij wel lachen. Maar blijf uiteraard ook loyaal naar mijn premades de gelukzaligen en heres20bucks. Ook leuk met Peter (time wizard) een gesprek te kunnen voeren zonder de dat er details naar buiten treden en Wouter (phuture noize) was ook een betrouwbare/gezellige speler.

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
op Sambal-bij na geheel bia!

De meest Faire Speler: Phuture noize (wouter) en Little (bauke en lennard)

De meest unfaire speler: Schedel en Kamelenkweker.

De Beste / leukste actie: Toch wel de kata-actie op kamelenkweker en schedel, wraak was heerlijk:) Maar niet voor herhaling vatbaar, op dat moment was ik een beetje op tilt geslagen :p

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Helaas maar waar, de actie van il leone, die normaal gezien bij duur herbouwen te stom voor woorden was, maar uiteindelijk een topactie was. Na meer dan een week vv gedaan te hebben van Tactical analist ben ik de vv van heres20bucks gaan doen en kon geen 2 vvs onder aanval tegelijk doen. 2 dagen daarna gooit leone 26 treinen totaal blind op zn cluster:) resultaat weten we allemaal:)

Met wie had je zeker de classic willen afsluiten:
heb de classic afgesloten met de juiste mensen.

De beste aanvaller:
De gelukzaligen.

De slechtste aanvaller: Bormsie

De beste verdediger: Time wizard

De slechtste verdediger:
no comment

De beste vv'er:
il leone en de gelukzaligen

De grootste noob / faler:
eyjafjalla, 1 aanvalsronde en lag plat jammer genoeg.

Grootste Faalstam:
bia

Dé verrassing van deze classic (Speler/actie): geen idee

De beste leider:
2beers

De slechtste leider:
kamelenkweker

Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend:
Wouter, lars, cornelis

Wie was volgens jou de beste forumposter?: geen idee

Wie was volgens jou de slechtste poster?:
geen idee

Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen?
beide mannen van heres20bucks en gelukzaligen

De grootste spammer:
Lars

Wat heb ik zelf voor deze classic betekend:
Het begeleiden van topper lars, 16 uur per dag vv draaien bij heres20bucks voor een week en het vol stacken 3 a 4 keer per week, waarvoor ik zelfs naar familie ben gegaan in de nacht om geen 24uurs regeling te krijgen. Tactical bijna 24/7 gedaan toen het onder aanval lag van leone.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Maar ga voor de rest maar weer onntopic, want dit is weer een poging van jullie om de daadwerkelijke inhoud te ontwijken.
Jij bent hier ook niet opvallend ontopic bezig. Wat je wel doet is weer doordrammen over een onderwerp die zelf zijn eigen topic heeft, hoezo hoort dit dan weer hier thuis onder de noemer "ontopic"?

Je verpest met jouw houding dit gehele topic, maar blijkbaar kom jij hard te staan over het moraalridderen op een forum van tribalwars.nl, waar je tevens niets mee bereikt. Ik ben vrij zeker dat je iets te lang met tribalwars bent bezig geweest, en iets te weinig met de realiteit buiten tw. Dan zou je al rap beseffen dat meningen, ingesteldheid, waarden en normen, en nog meer van die dingen waarvan jij blijkbaar verwacht dat iedereen dezelfde deelt als jou, verschillen. En dat het proberen overtuigen van jouw "gelijk zijn" precies het omgekeerde effect heeft.

Dus trek je nog een laatste keer af over het feit dat jij blijkbaar tot het superieure ras der twers behoort, een poëet van jewelste bent omdat je zo goed bent in het brengen van argumenten, feiten, en voorbeelden. Maar helaas, niemand heeft hier nog nood aan.

Ook werden onze posts nu en in het verleden veelal bedankt door spelers als uiting dat ze het ermee eens zijn
Proficiat met je likes die je daarmee voldoening geven. Bestonden er een manier om op een post een negatieve like te geven, ben ik zeker dat jouw likes wel al te verwaarlozen waren tov deze. Want man, wat kun jij doordrammen.

Ben ik de enige die een post van Martijn leest, halverwege denkt aan dat liedje en die foto en dan stopt met lezen?
Word on the street dat hij zelf bezig is aan een zelfgeschreven disstrack gericht naar Andries, vol met P&P die al enkele classics ongehoord is.
 
Reactiescore
86
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Time Wizard, best verdedigd en aangevallen IMO. Hadden wij echt heel veel last mee. Minimale fouten en tegen hun edels kon ik niks buiten front defs voor de edels smijten :p
Beste Gestopte Speler: Blue eyes en Geluk. Blue stackte elke 2 dagen mijn front vol met def keer op keer en daarna deed hij ook nog eens vvs wanneer ik er niet was. Geluk is een allround goede speler imo, staat elke wereld wel in de top en is meestal ook altijd solo. Dikke duim stabbertje :D
Beste Stamspeler: Blue eyes :rolleyes:
Wie was de grootste ego van deze classic?: :shrug:
Gezelligste speler: Wes, altijd lachen met die kerel
Beste Stam: 1150, vond ons ook wel best goed maar 1150 was toch zo vele beter. Deels doordat wij met 3 de stam draaiende hielden, maar ook gewoon omdat zij het beter speelden als ons
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Wes, Corne, Flexie is ook wel plezante kerel :)
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Kameel, Jungle, Shelby, Bormsie. Eerste 3 zijn wel duidelijk vgm. Bormsie is een en al intern, en hun aanvallen was ook echt slecht gewoon.. Een beetje friendly banter kan je ook niet hebben want je zegt meteen dat je niet meer op me gaat antwoorden moest de PM ondertekend worden met mijn naam ;)
Babydoll is ook echt een arrogant ventje, wil ik liever ook niet mee spelen..
De meest Faire Speler: Il Leone en Phuture, twee accounts zonders stabs of vuil spel. Als ik aan fair play denk komen alleen deze twee namen in m'n hoofd. Blij dat er toch nog accounts hoog in de rankings kunnen staan zonder stabs
De meest unfaire speler: 2Beers, actie rond .FarmAlarm. Is genoeg over gezegd
De Beste / leukste actie: Katas op Kameel hihi, om 6 uur opstaan om 200 getimede aanvallen + iets van 17 edeltreinen te gaan deffen in amper 2 uurtjes tijd was anders ook wel plezant :p
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: .FarmAlarm. Disgusting
Met wie had je zeker de classic willen afsluiten: Wes en Corne.
De beste aanvaller: The Time Wizard
De slechtste aanvaller: Bormsie, en buiten die 200 getimede aanvallen was Beers hun aanvallen ook echt slecht.. Sorry boys
De beste verdediger: Omdat ik mezelf hier niet wil opschrijven, The Time Wizard. Prima verdedigd buiten die paar fouten dan. Tenminste minder als mij :shrug:
De slechtste verdediger: Spelers van TA, gewoon omdat ze er nooit zelf waren. Adrestia was ook niet zo best
De beste vv'er: Wes, deed mijn vv van 8 tot 17, soms zelfs TA erbij en denk dat hij zelf een keer mijn account, TA en Mais allemaal tegelijk aan het deffen was, zotte kerel haha
De grootste noob / faler: TA, Eyjaf. Beide gewoon niet te bekennen vanaf er aanvallen kwamen.
Grootste Faalstam: Bia kutnoobs
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie): Dat Andries zo kan stabben als leider dan nog wel en dat er dan nog mensen achter staan.. Ik werd op cl15 nog maar beschuldigd van stabben en ik kreeg het al te horen :rolleyes:
Ook nog een grote verassing, hoe Lukas recap edels stuurt een uur na de trein terwijl die 3 uur loopt, vooruit dodged, cf dorpen verliest en daardoor dat hele cluster van dorpen verliest.. Toch goed geprobeerd noobie :p
De beste leider: Niemand
De slechtste leider: Andries stabbertje :p
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend: Wes, spelers van Time
Wie was volgens jou de beste forumposter?: Corne for sure, dont fok with corne
Wie was volgens jou de slechtste poster?: Ignotus
Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen? Door wesley zijn vvs die gewoon perfect gedaan werden is mijn motivatie altijd hoog gebleven, ook alle dode edels van Beers hielpen daar bij, thanks mannen
De grootste spammer: Thats me
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend: Buiten paar vvs draaien, elke seconde van mijn vrije tijd hieraan besteden, meerdere nachten niet slapen en daardoor het 1150 toch moeilijk maken om door mijn heen te komen, het niveau ook helpen naar beneden halen door katas te gooien op Kameel (waar ik nog steeds achter sta) niet veel :(.
 
Reactiescore
1.094
Ah ja, als je het zo bekijkt dan heb je inderdaad gelijk. Wat ik wil aangeven is dat ik er geen directe invloed op heb gehad. Ja ik had kunnen quiten maar dat lijkt me een erg drastiche reactie op het samenspelen met iemand. Dat geldt hetzelfde voor Ignotus. Bij voorkeur zou ik het niet doen maar het weegt niet om, om daarvoor niet met Lennart te gaan spelen. Het was nooit de bedoeling iemands vertrouwen te schaden.

Ik vind dat in een bepaald opzicht wel zorgelijk want je bent niet eerlijk naar jezelf en naar anderen. Zoals ik al zei die spelen dan niet, het lijkt er dan een beetje op alsof je er dan minder waarde aan hecht. Dat vind ik jammer want zo zie ik dat dus niet.

Dat je op CL16 er niet direct invloed op hebt gehad eens, heb toen ook andere erop aangesproken, echter houd je je evengoed niet aan je woord. Je had van mij de stam echt niet hoeven verlaten nee, maar ik heb een aantal gesproken (en aangesproken dus) die ook die beslissingen hebben gemaakt, maar je hebt hun ook niet de ervaring van MMB van Cl13 gedeeld, gezien toen ik het verhaal vertelde men dat voor het eerst te horen kreeg. En dan kom ik dus terug op wat ik hierboven zei.

Ik vind dat je bij ignotus er wel meer invloed op hebt gehad, iig meer dan dat je doet blijken.
Maar goed dit zijn alleen wat voorbeelden om mijn punt wat kracht bij te zetten.

Dat klopt inderdaad maar dat geld voor beide kanten. Het is niet alsof alleen de tegenstand van minder niveau was. Mijn eigen stam zou zelf ook nooit het niveau halen van bijvoorbeeld een stam als POEF en al helemaal niet als een stam als Risk. Verder als je het dus misschien net iets meer gevolgd had, dan had je gezien dat mijn stam geen enkele BG of NAP heeft gehad deze Classic waar wij tegen ik geloof 4 of 5 stammen speelden. Dat kleine beetje niveau verschil neem ik dus wel in acht. FarmAlarm had ik alleen de optie gegeven om als 6e account te spelen omdat hun dat wellicht zouden willen. Niet omdat mijn stam het nodig had. We hebben dan ook met 5 man tegen de rest gewonnen. De NAP tja dat heb ik al uitgelegd en geadresseerd.

Dan nog zou je prioriteit wel moeten zijn om er samen goed uit te komen, ondanks dat zelfs het niveau in de stam mager is. Uit de post van FA lijkt het meer een overhaastige beslissing te zijn dan dat er samen een uitweg gekozen is. En dat is op een wereld met een gebrek aan fatsoenlijk niveau helemaal niet nodig lijkt me. Heb je gewoon de ruimte om dat wel te vinden als de tegenstander toch niet zo geducht is.

En als ik de timestamps goed bekijk heb je dat aanbod gedaan op het moment dat je farmalarm kickte? Dat is toch apart, want je hebt zelf gezegd in een van die logjes dat het plan om met The time Wizard spelen al een stuk eerder was bedacht. Dan had je toch ook eerder kunnen kijken naar een fatsoenlijkere optie dan zo last-minute, of zeg ik daar iets geks? Sterker nog je had wat dat betreft ook nog 2 vliegen in 1 klap kunnen slaan en juist Adriesta niet toe kunnen laten (en eventueel die 6e speler rol kunnen aanbieden), dan had je je ook nog aan je woord gehouden, ofja deels.

Spijtig dat je het zo ziet. Ik heb in mijn lijstje niets gezegd over GK en puur alleen over UT. Sterker nog, toen Cona zei dat hij wellicht Steven ging aanspreken om met hem op een van onze accounts te komen spelen. Heb ik hem nog aangeboden om de dialoog aan te gaan met GK en hem misschien meer van mijn kant te laten zien zodat ook hij zag dat het geen bewuste ''stab'' was. Dus welke stempel heb je het over ? Ik zou prima met Steven nog samenspelen en hetzelfde geld voor UT. Wat ik wel vind is dat als je tegen je stam loopt te posten dat dat mag worden gezegd. Ik doelde niet eens op de posts over FarmAlarm maar eerder over de posts richting bijvoorbeeld een Robbert en een Ignotus. Op dezelfde middag je stamgenoot achterlijk noemen op het forum en in een adem ook vragen of hij zijn account leegzet voor je, en je OS lijst vult, dat vind ik niet kunnen nee.

Nouja ik bedoelde over dat gedoe van dat niet-objectief of in je lijstje dan UT maar een spammer noemen enzo. Vond dat wat makkelijk.

Overigens heb ik zelf toendertijd ook navraag gedaan over Zuibird en die valse beschuldigingen waar jij het over hebt. Daar klopt dus niets van. Het was wellicht niet de speler zelf die de kata's heeft gestuurd maar als je Co 3 dagen lang Kata's produceert en ze vervolgens verstuurd dan ben je in mijn boekje net zo goed verantwoordelijk. Ik geloof dat ik dit ook in ons skype gesprek nog heb gezegd, dat het helemaal niet over valse beschuldigingen ging en heb je in de POEF chat dat standpunt zelf nog verdedigd. Nou boeit het me niet of het nou waar of niet is en het doet niet af aan het feit dat UT alsnog in zijn recht staat zijn mening te verkondigen maar een boycot starten en samen met GK het ''onder de community'' gaan brengen, gaat me dan wel heel ver.

Ik denk dat we hier langs elkaar heen praten. Ziubird heeft op CL12? was het geloof ik bepaalde dingen gedaan, o.a. supports gestuurd dat er vanuit Hunt (de stam van Joel) scripts werden verstuurd (dat waren valse beschuldigingen).
Nou bleek achteraf dat het niet Bart (Ziubird zelf) was maar een co. Weliswaar valt het Ziubird (B.) tot een zekere hoogte kwalijk te nemen dat het was gebeurd, maar ik leefde eerst in de veronderstelling dat het Bart was. Dat bleek dus niet zo te zijn. Al vond ik wel dat hoe hij zich naar ons (POEF) heeft opgesteld tijdens en na CL13 niet heel netjes was, en het is dus zeker niet iemand die van mijn sympathie geniet nee. Maar daar doelde ik op in zowel de skype alsin mijn vorige post
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Best grappig dat dit uit jouw mond komt, aangezien ik zowat heel dust heb gered keer op keer door mijn uiterst goede inzet.

'Keer op keer gered'. Het probleem was met Dust is dat de gewonnen dorpen van Church nooit behouden konden worden, binnen een week kon voornamelijk Gig Graham II alles weer terug edelen. Noem het gered, maar net als op Gig Graham II was er bij Dust wel redelijk sprake van een structureel dorpen verlies, en dat heb jij niet kunnen tegen houden.

Bovendien zat ik gewoon met joachim te chatten op het moment dat wij aanvielen en hij verdedigde of andersom. Zelfde bij plop met lennart. Heb geen een moment het idee gehad dat jij of wie dan ook bezig was.

Daarnaast is dit onderwerp verder totaal irrelevant
 
Reactiescore
1.019
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Time Wizard, heeft zich goed verweerd en was effectief in het aanvallen.

Beste Gestopte Speler: De Gelukzaligen, nagenoeg solo gespeeld en continue top 3 speler geweest. Actief in het vv'en en leuke stamleider.

Beste Stamspeler: Heres20buckskillme en Phuture noize, trouwe mensen en zeer leuk om mee te spelen. Hoewel 1 speler geen stamgenoot is geweest vind ik hem toch het vermelden waard :)

Wie was de grootste ego van deze classic?: Kamelenkweker(bg), die stamgenoten compleet laat internen door 1150 (vijand van Facts) of een leuke verdeling voor zichzelf maakt en uiteindelijk beschamende beledigingen moet doen, kata-actie was misschien niet netjes, maar vond het wel gepast :)

Gezelligste speler: mijn vrouwtje (L)

Beste Stam: 1150, overduidelijk. enorm veel pressie uitgevoerd dag in, dag uit. Heb zo veel treinen en edels voorbij zien komen, dat ik ze na een maand wel kon dromen :)

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Onder leiding van andries (2beers) spelen lijkt mij wel lachen. Maar blijf uiteraard ook loyaal naar mijn premades de gelukzaligen en heres20bucks. Ook leuk met Peter (time wizard) een gesprek te kunnen voeren zonder de dat er details naar buiten treden en Wouter (phuture noize) was ook een betrouwbare/gezellige speler.

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
op Sambal-bij na geheel bia!

De meest Faire Speler: Phuture noize (wouter) en Little (bauke en lennard)

De meest unfaire speler: Schedel en Kamelenkweker.

De Beste / leukste actie: Toch wel de kata-actie op kamelenkweker en schedel, wraak was heerlijk:) Maar niet voor herhaling vatbaar, op dat moment was ik een beetje op tilt geslagen :p

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Helaas maar waar, de actie van il leone, die normaal gezien bij duur herbouwen te stom voor woorden was, maar uiteindelijk een topactie was. Na meer dan een week vv gedaan te hebben van Tactical analist ben ik de vv van heres20bucks gaan doen en kon geen 2 vvs onder aanval tegelijk doen. 2 dagen daarna gooit leone 26 treinen totaal blind op zn cluster:) resultaat weten we allemaal:)

Met wie had je zeker de classic willen afsluiten:
heb de classic afgesloten met de juiste mensen.

De beste aanvaller:
De gelukzaligen.

De slechtste aanvaller: Bormsie

De beste verdediger: Time wizard

De slechtste verdediger:
no comment

De beste vv'er:
il leone en de gelukzaligen

De grootste noob / faler:
eyjafjalla, 1 aanvalsronde en lag plat jammer genoeg.

Grootste Faalstam:
bia

Dé verrassing van deze classic (Speler/actie): geen idee

De beste leider:
2beers

De slechtste leider:
kamelenkweker

Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend:
Wouter, lars, cornelis

Wie was volgens jou de beste forumposter?: geen idee

Wie was volgens jou de slechtste poster?:
geen idee

Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen?
beide mannen van heres20bucks en gelukzaligen

De grootste spammer:
Lars

Wat heb ik zelf voor deze classic betekend:
Het begeleiden van topper lars, 16 uur per dag vv draaien bij heres20bucks voor een week en het vol stacken 3 a 4 keer per week, waarvoor ik zelfs naar familie ben gegaan in de nacht om geen 24uurs regeling te krijgen. Tactical bijna 24/7 gedaan toen het onder aanval lag van leone.
niet geheel waar, onze treintjes hadden ieder 2 clears begeleiding :eek:
 
Reactiescore
461
Lars ik heb 1 dorp verloren tegen Beers, de rest heb jij zelf verloren lol
 
Reactiescore
1.094
Ik ben blij dat ik niet als enige de teloorgang van Tribalwars heb ingeluiden maar dat samen met heel Poef heb gedaan. Grote idioot dat je dit aanhaalt alsof Martijn, robin, joel, nathan en iedereen die binnen Poef speelde Platy nodig hadden om die wereld te winnen. We hebben zelfs Platy nog aangesproken voor een eindstrijd.

Ik begrijp wel wat hij wil zeggen. Achteraf gezien, maar goed dat wisten wij uiteraard niet van te voren, hadden we de samenwerking met Sly Pooper en Platy wellicht niet hoeven inzetten. Behalve Holy Cola was de algehele inzet gewoon matig. Het is dan een keuze die je maakt om nog een klein beetje dat kwantitatieve wat GOUD had tegen te kunnen gaan, maar uiteindelijk hebben we het praktisch met eigen stamleden gedaan. En is zo'n BG dus helemaal niet bevorderend geweest voor het verloop van de wereld.
 

DeletedUser75558

Guest
'Keer op keer gered'. Het probleem was met Dust is dat de gewonnen dorpen van Church nooit behouden konden worden, binnen een week kon voornamelijk Gig Graham II alles weer terug edelen. Noem het gered, maar net als op Gig Graham II was er bij Dust wel redelijk sprake van een structureel dorpen verlies, en dat heb jij niet kunnen tegen houden.

Bovendien zat ik gewoon met joachim te chatten op het moment dat wij aanvielen en hij verdedigde of andersom. Zelfde bij plop met lennart. Heb geen een moment het idee gehad dat jij of wie dan ook bezig was.

Daarnaast is dit onderwerp verder totaal irrelevant
Vraag me echt af of jij die classic wel gespeeld hebt (volgens mij met minimale inzet), want anders had je geweten dat wij ook veel winsten op gig en hansgretel weer maakte die jullie met jullie counter weer terug pakte en zo steeds maar door, waardoor beide partijen op zo goed als even stonden.

Hoe kan je nou weten wie speelde als je niet eens in de stam zelf zit? Beetje kort door de bocht vind je niet?
 
Reactiescore
1.094
Vraag me echt af of jij die classic wel gespeeld hebt (volgens mij met minimale inzet), want anders had je geweten dat wij ook veel winsten op gig en hansgretel weer maakte die jullie met jullie counter weer terug pakte en zo steeds maar door, waardoor beide partijen op zo goed als even stonden.

Dus even om het recht te zetten de strijd Dust vs Church was praktisch even qua dorpenwinst/verlies maar jullie hadden een blok zo groot als IB ter ondersteuning van dat gevecht, en wij alleen Mier.
Leg me ook alweer even uit hoe je Dust hebt 'gered'?
 
Bovenaan