Einde Classic: Awards

DeletedUser74552

Guest
Beste iedereen, om het maar overzichtelijk te houden maak ik hierbij het einde wereld awards postje.
Voor degene die al een post hebben gemaakt. @Hopeful kan jij die verplaatsen naar dit topic ?

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Beste Gestopte Speler
Beste Stamspeler:
Wie was de grootste ego van deze classic?:
Gezelligste speler:
Beste Stam:
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
De meest Faire Speler:
De meest unfaire speler:
De Beste / leukste actie:
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Met wie had je zeker de classic willen afsluiten:
De beste aanvaller:
De slechtste aanvaller:
De beste verdediger:
De slechtste verdedigerr:
De beste vv'er:
De grootste noob / faler:
Grootste Faalstam:
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie):
De beste leider:
De slechtste leider:
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend:
Wie was volgens jou de beste forumposter?:
Wie was volgens jou de slechtste poster?:
Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen?
De grootste spammer:
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Oftewel elke psot na die van lennart :O
 
Reactiescore
509
Reactiescore
1.019
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): 2 beers, ik vond hun zeker het beste acc. enorm veel staminzet, misschien niet zoveel laten zien op aanvallend vlak of verdedegend als time, maar ze waren ook enorm belangrijk als osser voor time en andrestia, en andries als leider was ook weer belangrijk, ook weer met spelers uit zijn netwerk binnenhalen en dat geeft toch net dat beetje extras. een goede 2e is time natuurlijk. ook een leuk team, en hebben prima gepresteerd.
Beste Gestopte Speler er zijn binnen onze stam niet echt spelers gestopt. om hier iemand te noemen zeg ik dan maar lukas, ik vind het jammer dat hij stopte, en indirect met die actie heel facts stopte
Beste Stamspeler: robbert van adrestia, nooit zeuren, en gewoon een enorm aangename speler om mee in de stam te zitten. toen die joinde was ik iets minder enthiousast door zijn gedrag op het forum vooral, of was het vincent, geen idee. daar ben ik inmiddels wel van terug haha
Wie was de grootste ego van deze classic?: aangezien paul een tijdje meespeelde kan dat er maar 1 zijn :D
Gezelligste speler: maarten en bonaya, mijn medespelers, super leuke en gezellige medespelers waar ik nog wel een classic mee wil spelen :p
Beste Stam: 1150, meer dan terecht gewonnen, op kwaliteit. hoop het nooit meer mee te maken dat een tegenstander op delete gaat terwijl ze voorstaan in dominatie.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: maarten en bonaya, mijn huidige cos. ook lars zou meer dan welkom zijn, aan de hand van zijn goede prestaties en inzet op heres. en natuurlijk de nachtelijke vv uurtjes aan het begin van de classic :D
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: de bespelers van TA, na de stab op schedel ga ik echt niet meer met ze samenwerken
De meest Faire Speler: -
De meest unfaire speler: -
De Beste / leukste actie: nik vond de start altijd heel leuk, en de vbeslissingen die je daar moet maken. mijn beslissing om catherine moerkerke weg te spelen bleek een goede. ook onze 200 timings op een top 25 speler toen, weet even zijn naam niet meer, vond ik leuk. ook de 30 treinen actie binnen 2u op TA was een leuke actie.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: het op delete gaan van facts, en ze stonden voor in dominatie, frontste even mijn wenkbrouwen.
Met wie had je zeker de classic willen afsluiten: ik sluit hem nu af met iedereen met wie ik hem af wilde sluiten, goed gedaan jongens
De beste aanvaller: beers/bormsie/wij, wij waren de grootste :eek:
De slechtste aanvaller: haas, 700 aanvallen met de hand versturen, hij is wel actief en gemotiveerd, dus het kan nog iets worden :)
De beste verdediger: adrestia, maar ook zeker time hebben goed verdedigt. maar ik kies voor time, aangezien die toch in een eerdere fase van de wereld enorm goed heeft gedeffed, ook was er toen niet zo heel veel stamdef beschikbaar.
De slechtste verdedigerr: ta, als je van de 30 treinen er 29 dorpen meer verliest doe je toch iets niet goed hoor, ook al ben je niet online, dat stuk kon zeker beter verdedigt worden.
De beste vv'er: maarten heeft veel vv gedaan, en heeft dat vooral heel goed gedaan. time meerdere malen vooral gesafed
De grootste noob / faler: andries, vieze stabkoning :eek:
Grootste Faalstam: uiteindelijk facts,
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie): ik vind het bormsie, eigenlijk hebben ze bijna geen classic ervaring buiten kevin, en ze hebben zich goed staande gehouden en ze zijn enorm belangrijk in stamverband.
De beste leider: andries, wederom is deze voor jou, klasse gedaan weer.
De slechtste leider:
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend: maarten en bonaya, serieus wat was ik blij met hun als co's
Wie was volgens jou de beste forumposter?: bonaya had altijd grappige post, en maarten hele sterke. team P&P :eek:
Wie was volgens jou de slechtste poster?: de gelukzaligen, 300x editen en deleten, en ik kan er soms niks van volgen, jammer
Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen? andries, eeft iedereen altijd gemotiveerd kunnen houden en de stam nieuwe imulsen gegeven.
De grootste spammer: paul in de stamchat, maar dat is ook wel gezellig. hoop dat ie er nog eentje meedoet :D
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend: im just a noob, maar ik bracht toch een beetje gezelligheid in de stamchat, en heb geprobeerd mijn best te doen in de vorm van vvs pakken, etc
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Beste Stamspeler: robbert van adrestia, nooit zeuren, en gewoon een enorm aangename speler om mee in de stam te zitten. toen die joinde was ik iets minder enthiousast door zijn gedrag op het forum vooral, of was het vincent, geen idee. daar ben ik inmiddels wel van terug haha
:engel:
De grootste noob / faler: andries, vieze stabkoning :eek:
Roast hem, dit mag niet vergeten worden binnen deze community!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): 2 Beers in a Barrel. Geen idee vanwaar ze al die OS, clears, en honderden fakes bleven halen, maar er moet toch iets magisch mee gemoeid zijn. Wat mij betreft zeker het beste account van deze classic.
Beste Gestopte Speler: In mijn opzicht Lars van Heres20. Heeft zich niet onopgemerkt laten voorbij gaan, en heeft zeker bewezen genoeg te kennen van het spel. Jammer dat hij niet omringd was door actievere/betere (?) spelers, want ik ben zeker dat de vermoeidheid wel zijn rol heeft gespeeld in het deffen, ookal was hier uitstekend werk geleverd.
Beste Stamspeler: Springt niemand bovenuit, maar moest ik er toch een naam op moeten pakken Flex. Contact met hem verliep enorm goed voor ingame beslissingen tussen Adrestia en iL Leone.
Wie was de grootste ego van deze classic?: Bonaya, maarja wat houdt hem tegen he
Gezelligste speler: Emile was zeker wel gezellig asf.
Beste Stam: 1150. Hoort geen twijfel over te bestaan. Erg gezellig, goede samenwerking. Ik heb deze noeps ook wel wat bijgeleerd, of is het nu net andersom? :rolleyes:
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Emile. Ik voel dat hij mijn innerlijke onofficiële Duitse roots nog meer naar buiten kan brengen. Verder enorm aangenaam, zeker zen privé leven :D
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: De gekende stabbers/ kata'ers
De meest Faire Speler: Lukas van Heres20, mogelijks ook Wouter van Phuture. Leuk te zien dat er wel degelijk mensen waren binnen of rond Facts die zich niet wensten te associëren met het katapulteren van smeds en dergelijke.
De meest unfaire speler: Iedereen die ging lopen backstabben, en met kata's smeet mag zich hier aangesproken voelen. In het bijzonder Crusaders, die wel erg stabby stab wou zijn.
De Beste / leukste actie: Toen iemand van iL Leone belachelijk veel getimede fakes zette uit verveling, zonder ook maar de intentie te hebben te edelen
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Toen Cornelis liever ODA boostte op chaos elemental, ipv door vv de 30 clears van dat account te gebruiken om meer druk te zetten. Wat is dat voor een grap
Met wie had je zeker de classic willen afsluiten: PicturePerfect. Enorm veel respect hoe die de toen heersende situatie heeft aangepakt met het uiteenvallen van "Stam". Jammer dat de wegen gesplitst werden door onderlinge meningsverschillen binnenin hun team.
De beste aanvaller: / Geen flauw idee eigenlijk.
De slechtste aanvaller: Team Maiskolf. Als er 10 aanvallen vanuit dit account kwamen, hadden ze al hun best gedaan. Dit account bestaat voornamelijk uit def, maar zelf fakes bleven uit.
De beste verdediger: Hier kan ik geen individueel persoon op kleven, maar zeker credits naar iedereen die speelde op The Time Wizard.
De slechtste verdediger: Tactical Analist. Eerst cluster laten kapotbashen en dan te laat vv droppen, klopt toch iets niet ;)
De beste vv'er: Spelers van iL Leone. Namen vv aan zonder af te wachten of er mogelijks iemand anders dit kon doen, kortom ze draaiden er hun hand niet voor om. Een eigenschap die hun alleen maar siert.
De grootste noob / faler: Eyjaf. In men oorspronkelijke golden awards had ik ze nog geprezen als meest onderschatte speler, intussen kom ik daar graag op terug. Als je indirect beslist van zo een groot front aan te gaan (als bg van Facts fungeren en daardoor zo groot front hebben met Adrestia), moet je hierop voorbereid zijn. Niet alleen dorpenindeling, maar ook bemanning. Op beide facetten liep het hier mis, wat tot een enorm snelle intern van het account resulteerde.
Grootste Faalstam: TT2TM. Deze spelers hebben praktisch tot niets bewezen, en amper een bijdrage geleverd aan de strijd tussen Facts en 1150 - terwijl ik hun altijd zag als een relevante stam. Jammer dit.
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie): Moet wel zijn toen Crusaders stab plannen had op The Time Wizard en Adrestia toen wij al welgeteld 1 dag onder vv lagen bij hem. Enorm laag dit, vertelt meer over de speler(s) dan eender wat.
De beste leider: Andries de stabkoning. Ondanks het vele gehaat op hem als leider door zijn handelen en beslissingen, heeft hij zeker in eer en geweten gehandeld. Als hij ergens een fout maakt of een verkeerde beslissing, zal hij dit zeker toegeven of een oplossing zoeken. Verder kan ik hem alleen maar zeggen dat hij moet voortdoen zoals hij bezig is.
De slechtste leider: Wie was de leider van Facts? In mijn ogen konden veel tactische keuzes anders en beter. Vgm was er niet 1 iemand de "leider" binnen deze stam, maar heerste er een groter gevoel van democratie of net niet, waar iedereen zelf beslissingen nam. En dat is wel jammer.
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend: Geen idee, Lennart? Mooie solo of toch quasi solo start, lange dagen gedraaid toen zen account onder vuur lag.
Wie was volgens jou de beste forumposter?: Andries de stabkoning. Thanks4read
Wie was volgens jou de slechtste poster?: Ignotus. Komt door men aangeboren haat voor hem :rolleyes:
Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen? Iedereen in de stam, uiteindelijk wil je als stam winnen
De grootste spammer: Mogelijks hoor ik hierzelf thuis kijkende naar de stamchat, mogelijks niet. Anders ga ik toch maar voor Paul. Hoe die 1 boodschap kan overbrengen in 27 verschillende zinnen, prachtig
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend: Amper heeft iemand zo goed getaggd 's nachts, ongezien. Verder af en toe nog wat dorpjes aan Facts gegeven, iemand moet het doen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.164
Lennart heeft amper gedeffed, die was alleen maar aan het werken :p
 
Reactiescore
509
Heb in het begin wel gedefd :O
Alleen daarna minder haha
 
Reactiescore
461
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): 2 Beers in a Barrel, hebben netjes aangevallen, de laatste aanvallen waren ook lekker gepland, mooi uitgevoerd daar op dat account.
Ook wil ik hier The Time Wizard (Martijn niet inbegrepen) bijplaatsen omdat deze toch wel een goede 2 weken onder vuur hebben gelegen en het mooi uitgehouden hebben aangezien het aantal incs ze wel niet kregen. Ook heeft Lennart hier een hele lange tijd solo gespeeld. Chapeau
Beste Gestopte Speler: Wesley. Nog nooit gezien, speler die niet met Sangu of 1c werkt, had vaak een hoop kladbladeren vol geschreven met de hand met alles wat die moest doen. Ook speelde die een hele poos tw op zen playstation xD
Beste Stamspeler: Wesley, heeft gek veel vvs gedraaid binnen Facts. Cornelis moet ik hier ook plaatsen want hij heeft ook veel vvs gedraaid. Misschien zijn dit in de meeste spelers hun ogen niet zo een groot benoemde spelers, maar dat zijn ze zeker wel. Alleen verschillen ze in normen en waarden met andere tw spelers, wat heel spijtig is.
Wie was de grootste ego van deze classic?: Ja je kon direct zien dat Paul op Adrestia zat aan de hand van de pm's die ik van hem te lezen kreeg.
Gezelligste speler: Hier nog maar eens Wesley, altijd leuke gesprekken
Beste Stam: 1150, hebben veel gecoördineerder gespeeld tov van Facts. Ook deden Facts niet aan clusters etc toen ik er kwam spelen, wat ik ook zeer raar vond en in mijn ogen echt gewoon slecht is.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Lars, heeft zich echt heel hard bewezen deze classic. Had al op vorige werleden met hem samengespeeld maar nog niet op een classic. Hij heeft me hier zeker en vast verbaasd.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: /
De meest Faire Speler: Wouter, altijd heel vriendelijk en correct in de omgang naar andere spelers en stammen toe.
De meest unfaire speler: Jungle storm: heel rare speler, eerst zei die dat we hem mochten internen, dan weer niet, dan weer wel. Uiteindelijk mochten we hem internen en stond die zijn vv af aan een stamgenoot en had die die 2 dagen later beëindigd en zei die dat we hem moesten deffen en niet overnemen. Heeft die uiteindelijk zijn dorpen aan Bormsie afgestaan. Heel raar
De Beste / leukste actie: De classic duurde super lang, als er geen kata's gegooid waren was die misschien zelfs nog wel bezig.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Jungle storm..
Met wie had je zeker de classic willen afsluiten: Sws heel de kern van Facts die deze classic hebben afgesloten, Wouter en de speler van haas, was een hele chille kerel.
De beste aanvaller: 2 Beers in a Barrel
De slechtste aanvaller: Adrestia, maar Paul was even de instellingen vergeten..
De beste verdediger: The Time Wizard
De slechtste verdedigerr: Crusaders
De beste vv'er: Wesley, no doubt
De grootste noob / faler: Toch wel de hoofdspeler van Tactiacal Analist, was altijd wel heel vriendelijk. Maar soms zag ik hem gewoon random 1 clear gooien op elk frontdorp. Wut
Grootste Faalstam: BIA, kameel niet inbegrepen
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie): Denk dat dit wel voor iedereen duidelijk is dat Lars ons allemaal verrast heeft met zijn tijd en kunnen die hij in het acc heeft gestoken.
De beste leider: Andries pakt alles goed aan in een stam, kan zijn leden goed te baas door altijd alles heel duidelijk over te brengen. Alleen zijn actie op Farm blijft gewoon een heel lelijke, denk dat die dat zelf ook wel beseft en er spijt van heeft dat hij dit niet anders aangepakt heeft. Dit heeft zeker en vast een invloed op de komende classics.
De slechtste leider: Kan hier niet direct iemand plaatsen.
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend: Wes en Lars, hebben vaak hele nachten doorgehaald om vanalles te bespreken.
Wie was volgens jou de beste forumposter?: maretan, bleef altijd beleefd en duidelijk.
Wie was volgens jou de slechtste poster?: @Heres20BucksKillMe sorry mattie <3
Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen?: De stam, die na toch wel wat tegenslagen het nooit opgaven.
De grootste spammer: Waren altijd bloedserieus.
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend: Heb zeker Lars wel wat ondersteund, soms was ik er wat minder omdat ik een nieuwe job had, maar denk wel dat hij ook wat van me heeft opgestoken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
660
Fair en unfair wordt niet altijd ingevuld. Eigenlijk begrijp ik dat wel. Laatste tijd ben je eerder niet normaal als je fair speelt.
 

DeletedUser74552

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): The Time Wizard, is voor mij het beste account geweest deze Classic. Een moeilijke solo start in de rim doorstaan en uiteindelijk toch zeker een goede 2 weken mogen deffen met minimaal dorp verlies. Hetgeen waar ik ze nog het meest voor waardeer is het offensief op heres de laatste weken, daar lieten ze echt de classic ervaring zien en konden ze goed doorpakken.
Beste Gestopte Speler: Heres20, ongelofelijk goed gedeft als je het mij vraagt. De uren die daar in moeten zijn gestoken gaan vele te boven. Ik vind het altijd leuk om te zien dat we met een groep van 20+ moeite hebben om VVs te draaien en dan aan de overkant een stam zien van 7 man die volledig word gedraaid door een paar solide spelers. Petje af naar Lars en uiteindelijk ook Lukas. Goed gedaan boys.
Beste Stamspeler: Il Leone, Flex heeft toch zeker wat VVs gepakt waar die kon ondanks die niet altijd even succesvol waren. Niemand op het account is nog altijd rotter dan een iemand op het account. Verder hebben ze nette offensieven geregeld en een mooi account opgebouwd. Ik denk dat de classic heel anders zou zijn verlopen als zij niet zo gespeeld hadden als dat ze gedaan hebben. Al met al ook aangenaam verrast door Maarten en alle andere co's van dat account! Netjes gedaan jongens.
Wie was de grootste ego van deze classic?: FarmAlarm, mensen zullen dit misschien automatisch zien als een makkelijke uithaal om een actie goed te praten. Ik zal je vertellen dat is het niet. De korte periode dat hij bij ons in de stam heeft gezeten hebben we eigenlijk alleen maar problemen met hem gehad. Door claims heen edelen, alles willen internen wat maar los en vast zat, skype chats aanmaken met de vijand om The Time Wizard te stabben. En een hele grote bek hebben als hij er op aangesproken werd. Een erg onaangenaam team waar ik zelf niet zo snel meer mee zou spelen
Gezelligste speler: @MyPride Emile heeft een ware contributie aan de stam geleverd, niet alleen in de uren die hij erin heeft gestoken maar uiteindelijk zeker ook aan de sfeer. Vincent en Robbert konden het gelijk goed met hem vinden en ik durf te zeggen dat Emile het motivatie niveau van beide spelers flink heeft opgekrikt. Tot op de laatste minuut dat hij logde is het een aanwinst geweest in de stam. Het blijft een hele persoonlijkheid maar ik begrijp eindelijk de charme die mensen op Classic 15 voor hem hadden, toen ik hem zelf wel door de hout versnipperaar kon halen. :D
Beste Stam: 1150, Ik denk dat deze wel voor zichzelf spreekt. Op kwaliteit en strategie de classic gewonnen. Waar ik toch soms twijfelde welke offensieve weg de juiste was om te bewandelen bleken het achteraf de juiste beslissingen te zijn geweest. Petje af voor iedereen binnen de stam!
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Wat mij betreft iedereen uit 1150. Ik heb ook een soort van respect opgebouwd voor de spelers vanuit Facts die zoveel uurtjes erin hebben gestopt. Motivatie charmeert mij. Zulke spelers speel ik altijd graag mee samen.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Het team van FarmAlarm, verder geen noemenswaardige personen.
De meest Faire Speler: BormSie krijgt deze award wat mij betreft. Ze hebben de gehele classic goed contact gehad met Bia en waar Facts moeite had met de communicatie, had Bormsie echt een band met ze opgebouwd. Ze wilden altijd het beste voor de spelers van BiA. Tot op een zeker punt waar het mij frustreerde. JungleStorm, ShelbyBrothers en andere spelers uit BiA krijgen van mij ook een pluim.
De meest unfaire speler: Ik weet niet precies wie het was bij Facts die aan het roer stond met betrekking tot de BiA zaken. Ik begreep de frustratie, dorpen verliezen, geen communicatie, geen VV afgeven en niet mogen internen maar dan alsnog zou het geen reden mogen zijn om te dreigen met een massa. Het blijft je BG. En als die BG ten onder gaat zonder dat jij daar voordeel uit haalt dan zij dat maar zo.
De Beste / leukste actie: Het offensief van Leone op Tactical Analysis. Man wat hebben wij gelachen dat die treintjes erdoor gingen. Ik weet nog steeds niet of het nou zo een geweldige aanval van Leone was of dat de spelers op Tactical Analysis er gewoon met de pet naar hebben gegooid. In Ieder geval was dat een van de leukste aanvallen vond ik.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: De ''Stab'' op FarmAlarm. Stabberkoning Andries zal er nog maar een paar laatste woorden aan vuil maken. Ik begreep de ophef tot op een zeker punt. Na pagina 5 vond ik het overdreven worden en dat vind ik nog steeds. Het is een discutabele actie op zijn best en dat zie ik achteraf ook. Excuses naar FarmAlarm en de rest van de community als ik mensen teleur heb gesteld met deze beslissing. Het is nooit mijn intentie geweest iemand willens en wetens te stabben.
Met wie had je zeker de classic willen afsluiten: Ik ben erg tevreden over de groep die we hebben op dit moment en sluit daar met een goed gevoel de wereld mee af.
De beste aanvaller: Il Leone, 2 offensieven en 2 maal bakken met dorpen winst. Eerst op Eyaf en daarna op TA. Je kan hier discussieren dat ze alleen werkte omdat het tegen Eyaf was en tegen TA maar wetende dat dat je tegenstander is, is het dan juist niet geniaal dat je op zo een manier aanvalt ? Ik vond het mooi om te zien in ieder geval. Netjes gedaan boys.
De slechtste aanvaller: Haas, man aan de ene kant respect voor de tijd en moeite die hij erin steekt om honderden handmatige aanvallen te versturen met alleen bijl of alleen LC. Verder vond ik Blue Eyes ook niet zo best. Toen ik VV draaide op Adrestia kreeg ik 10 aanvallen uit 1 dorp pats achter elkaar. Dat was toch echt wel een stuk makkelijker deffen.
De beste verdediger: The Time Wizard, nogmaals petje af boys voor het werk dat jullie geleverd hebben. Ik weet niet of ik het zelf net zo goed had gedaan.
De slechtste verdediger: Eyaf, TA zijn wel 2 spelers die gelijk bij me op komen. Ik denk persoonlijk dat als ze die paar dagen dat ze aanvallen kregen wat meer gedeffed hadden of wat beter gedeffed hadden, de classic er al heel anders uit had gezien.
De beste vv'er: Flex, ondanks iedereen altijd een grote mond heeft over wat ie doet als hij eenmaal VV heeft. Doet hij het toch maar. Dat is toch het voorbeeld wat ik wil zien in mijn stamleden. Laat je nooit beïnvloeden Flex, gewoon lekker VVs blijven pakken tot je er bij neervalt.
De grootste noob / faler: Hier komt niemand echt in me op.
Grootste Faalstam: Ik denk dat alle stammen die mee hebben gedaan aan de oorlog wel een pluim kunnen krijgen dus ook hier ga ik niemand vernoemen.
Dé verrassing van deze classic (Speler/actie): Voor mij persoonlijk heeft het team Adrestia me aangenaam verrast. Toen ik uiteindelijk besloot ze samen met The Time Wizard aan te nemen dacht ik, nou gaan we het krijgen, maar dat viel uiteindelijk allemaal reuze mee. Vincent is een super aardige gast en buiten zijn achterlijke post gedrag is daar absoluut niets mis mee. Ik zou zo weer een wereld met hem spelen en sterker nog ik vind dat hij erg goed gepresteerd heeft deze classic. Met de aanwijzingen van Emile en uiteindelijk zijn motivatie heeft hij het Acc toch mooi staande weten te houden. Robbert heb ik ook een goede klik mee en zou ik uiteraard ook zo nog een wereld mee doen. Hoop dat hij dan wel wat meer tijd heeft naast zijn studie want dat was maar moeilijk te combineren deze classic!
De beste leider: Ik heb zelf geen goed woord over voor de strategieën en tactieken die de leiding van Facts heeft gehanteerd. Waar ik wel een goed woord voor over heb en ik heb dat ook al eerder gepost als een reactie op Blue Eyes is de tijd en energie die er getoond is vanuit de leiding van Facts. Leiding geven is een stuk meer dan alleen maar knopen doorhakken en dingen coördineren. Het is soms meer een sociale taak dan dat het iets ander is. Petje af dus wat dat betreft voor Cornelis.
De slechtste leider: -
Wie heeft op deze classic jouw respect nu echt verdiend: Verscheidene mensen. Niels heeft zich toch van zijn goede kant laten zien. Ik ken hem ook inactiever dan dit dus well done! Paultje mag ook wel benoemd worden. Altijd mooi als die komt bijspringen en gelijk ff alle edels doodloopt. Al met al toch fijn dat hij de moeite en tijd neemt om weer wat te helpen. Peter, een van de fijnste spelers om mee te spelen. Actief, mondig en geeft altijd zijn visie over hoe hij dingen ziet. Iets wat ik erg kan waarderen. Emile en uiteindelijk toch ook Cona! Emile vanwege zijn aandeel in de sfeer en toch zeker de uurtje die hij aan het deffen is geweest. Thanks daarvoor. Cona voor de paar uur dat hij gelogd heeft en toch ook zijn bijdrage aan de stam. Ik zou hem graag nog een keer op zijn actiefst zien, ik denk dat je dan wel een kanon van een speler in je stam hebt zitten.
Wie was volgens jou de beste forumposter?: Ik vond het allemaal kut deze classic om eerlijk te zijn.
Wie was volgens jou de slechtste poster?: Underground Tacticz, heeft weer flink wat mogen schreeuwen deze classic. Verschrikkelijk om te lezen.
Welke spelers hebben op deze classic het beste in jou naar boven kunnen halen? Ik denk dat dit op account niveau mijn een van mijn mindere classics was. We hebben echt edels doodgelopen bij bosjes en hadden veel beter kunnen presteren. Hetzelfde geld voor onze offensieven. Ik was lui en heb het stiekem ook wel druk met mijn werk en andere zaken waardoor mijn prestatie minder is geweest. Verder kunnen mijn stamgenoten altijd wel het beste in me naar boven halen en ik denk dat ik op stam niveau toch wel weer mijn steentje heb bijgedragen.
De grootste spammer: In eerste instantie zou ik zeggen Ignotus maar die was wijselijk gestopt met posten toen hij joinde. Iets wat ik erg waardeerde en niet eens om heb hoeven vragen. Dus laat ik dan maar Underground Tacticz vernoemen. De gehele Classic tegen je stam gaan posten strijkt mij toch tegen de borst. Als je echt zo een haat had voor je stamgenoten dan is het in mijn boekje; niet lullen en bij de tegenstand gaan spelen. Het blijken allemaal maar loze woorden zoals altijd.
Wat heb ik zelf voor deze classic betekend: Ik denk dat ik zelf als leider prima gepresteerd heb. Actief geweest, brandjes opgelost en uiteindelijk de juiste beslissingen gemaakt waar dat nodig was.

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Iedereen bedankt voor de activiteit en de sfeer in de stam. Op naar nog een paar Classics! :D
 

DeletedUser69389

Guest
Wie was volgens jou de slechtste poster?: Underground Tacticz, heeft weer flink wat mogen schreeuwen deze classic. Verschrikkelijk om te lezen.

De grootste spammer: In eerste instantie zou ik zeggen Ignotus maar die was wijselijk gestopt met posten toen hij joinde. Iets wat ik erg waardeerde en niet eens om heb hoeven vragen. Dus laat ik dan maar Underground Tacticz vernoemen. De gehele Classic tegen je stam gaan posten strijkt mij toch tegen de borst. Als je echt zo een haat had voor je stamgenoten dan is het in mijn boekje; niet lullen en bij de tegenstand gaan spelen. Het blijken allemaal maar loze woorden zoals altijd.

Zou ik ook zeggen wanneer je zo ontmaskerd bent omwille van je hypocriete manier van posten.

Ik heb niet de gehele classic tegen 1150 gepost als stamlid, omdat ik simpelweg niet behoorde tot 1150 vanaf dat ik zag dat jij er in zat. Ik ga alleen dan niet Laurens en Niels - daarna ook Peter, maar zeker voor de eerst genoemde twee - in de steek laten tijdens de incomings. Nadien heb ik weinig tot niets meer gedaan. Juist ook omdat ik voor de rest geen enkel aandeel wil hebben in een (eventuele) winst voor 1150 omdat ik het op de mannen van Il Leone en Time na het bijna niemand kan gunnen vanwege de manier van spelen van 1150 en/of de bespelers ervan.

Daarnaast waarom zou ik bij Facts gaan spelen? Ik kende daar niemand en diegene die ik kende staan net een gradatie hoger op de ladder dan dat jij staat, maar niet zo hoog dat ik daarvoor bereid ben om te gaan spelen. Plus dat de manier van spelen van hen mij niet aansprak.
 
Reactiescore
509
Speelde geen Laurens op Time hoor, en anders heb ik toch echt wat gemist :confused:
 
Reactiescore
1.094

Global knowledge is dan zgn. niet objectief, en jij bent dan maar een spammer, erg goedkoop ja

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: De ''Stab'' op FarmAlarm. Stabberkoning Andries zal er nog maar een paar laatste woorden aan vuil maken. Ik begreep de ophef tot op een zeker punt. Na pagina 5 vond ik het overdreven worden en dat vind ik nog steeds. Het is een discutabele actie op zijn best en dat zie ik achteraf ook. Excuses naar FarmAlarm en de rest van de community als ik mensen teleur heb gesteld met deze beslissing. Het is nooit mijn intentie geweest iemand willens en wetens te stabben.

Valt me ook op dat ik in een aantal lijstjes dat 'stabberkoning' terug zie komen. en uberhaupt dat het onderwerp nog zo wordt aangehaald. Blijkens dit stuk is er toch een gevoelige snaar geraakt, ook gezien de laatste post in die discussie een goeie 20 dagen geleden is.

Maar wat ik nog steeds niet snap he, en dat kan je wellicht zelf beter toelichten. Waarom roep je bepaalde dingen maar ga je vervolgens in, tegen wat je zelf stelt?

Ik zal een paar voorbeelden geven; Ignotus wel/niet recruiten, kan me ook nog goed herrineren dat je na de eerste keer mastermarkB in je stam te hebben gehad ook hebt gezegd dat je dat niet meer ging doen (ook een discussie met mij toendertijd), en volgende classic zat je weer met hem in de stam.

En ook - en daar wil ik naar toe- heb je een aantal keer betrapt op het noemen dat de classic saai was en geen niveau meer had. Maar vervolgens heb je wel die recruits en dat gedoe met farmalarm blijkbaar nodig? Want waarom zou je zoiets niet op een betere manier aanpakken, daar was gewoon de ruimte voor. Ik bedoel als een classic toch saai is en geen niveau meer heeft, dan kan je toch voor datzelfde geld een beter onderscheid maken tussen 'netjes' en 'niet-netjes' dan zo zwartwit stab/geen stab, of zeg ik daar iets heel geks?

Ik vind het gewoon ontzettend jammer, en dan heb je woorden zoals dat sarcatische 'stabberkoning' en 'witte ridder gedrag' (etc.) ook helemaal niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan