W59 - Expose The Stabbers

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
het is mij toch iets met die jankers hier, als het niet in hun voordeel uitdraait
eerst clears vragen aan mij voor een targit
paar dagen later mij aanpakken via pm da noem ik geen manieren hebben
en het ging niet over mijn kata want je had geen enkele reden om over mijn kata te spreken nooit in fout geweest
alhoewel zelf nu ben ik niet in fout want ben nooit akkoord gegaan met die opgelegde regels
boerderijen moeten aanvaardt worden
nee je had het over een dorpje die amper 4 uren van mij andere dorpje was en dit noemde je cluster fucking man man
altijd maar iets negatief zoeken over mij om er voordeel uit te halen

en zo zie je maar je zoekt continu hulp om aan vrienden te geraken om mij te kunnen killen
ben jij niet genoeg skils ervoor om mij persoonlijk aan te vallen of laat je altijd andere de kastanjes uit het vuur halen
zoals die massa voor jouw waar ik aan mee geholpen heb

love kata op boerderijen

wil iedereen mij aanpakken dan is het zo maar dan maken ze ook een kruis over deze wereld
dan zijn de onwaardige winnaars al bekent

feli

Ehm, als ik het goed zie worden er bij Fluffy momenteel ook smederijen kapot gekataet, maar daar weet jij vast niets van?
 
Reactiescore
476
Hoogstwaarschijnlijk zal Solidbaptism binnen een paar dagen ook De Sukke gaan katapulteren, gezien hij daar (totaal random) incommings op heeft lopen.

Jep, ongeveer 120 incs met slechts losse kata’s zonder begeleidende troepen. Totaal nutteloos, maar het doel lijkt me duidelijk.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Jep, ongeveer 120 incs met slechts losse kata’s zonder begeleidende troepen. Totaal nutteloos, maar het doel lijkt me duidelijk.

Zelfde geld voor noobstiaan, en helaas zaten er bij 2 wel begeleiding (rip fakeblock) en idd recht op de smid :O

Geen idee waarom, want het is nou niet dat je er iets mee bereikt (rofl)
 

DeletedUser77348

Guest
Ehm, als ik het goed zie worden er bij Fluffy momenteel ook smederijen kapot gekataet, maar daar weet jij vast niets van?
ik ga niet voor smederijen
alleen boerderijen en verzamelplaats en muur
en als ik smederij gedaan was nooit mijn bedoeling om dit te doen zal via tel verkeerd gedrukt hebben
maar ik wil toch eerst da rapportje zien dan
zo ja wil ik direct een dorpje afstaan als het zo is
 

DeletedUser78972

Guest
het is mij toch iets met die jankers hier, als het niet in hun voordeel uitdraait
eerst clears vragen aan mij voor een targit
paar dagen later mij aanpakken via pm da noem ik geen manieren hebben
en het ging niet over mijn kata want je had geen enkele reden om over mijn kata te spreken nooit in fout geweest
alhoewel zelf nu ben ik niet in fout want ben nooit akkoord gegaan met die opgelegde regels
boerderijen moeten aanvaardt worden
nee je had het over een dorpje die amper 4 uren van mij andere dorpje was en dit noemde je cluster fucking man man
altijd maar iets negatief zoeken over mij om er voordeel uit te halen

en zo zie je maar je zoekt continu hulp om aan vrienden te geraken om mij te kunnen killen
ben jij niet genoeg skils ervoor om mij persoonlijk aan te vallen of laat je altijd andere de kastanjes uit het vuur halen
zoals die massa voor jouw waar ik aan mee geholpen heb

love kata op boerderijen

wil iedereen mij aanpakken dan is het zo maar dan maken ze ook een kruis over deze wereld
dan zijn de onwaardige winnaars al bekent

feli

Beste Trekvogel,
Ik wil je eerst bedanken voor de zoveelste onzinnige post.
Verder zal ik het na deze post niet uitgebreid meer over dit soort kwesties gaan hebben.

Ik heb je benaderd om de 'CF' terug te geven aan degene in wiens cluster het dorp lag, of het nou legaal was of niet.
Omdat niemand contact nam/wou nemen vroeg ik dat om het voormalig Vinage bij elkaar te houden en het 'probleem' voor sommige op te lossen.
Aangezien er al veel mensen klaar met jou en je speelwijze waren heb ik het geprobeerd je uit te leggen op een normale manier en je bij het gereel te houden.
Echter sprong je gelijk in de verdediging en kwam je met onredelijke voorstellen zoals dat je 27 'CFs' in jou cluster wou ruilen voor dat ene dorp.
Verder kwam er nog veel meer onzin van jou kant en verklaarde je jezelf vogelvrij.
In principe heb je je eigen pad gekozen en je aller laatste kans zelf verpest.

Dat je van katas niet vies bent wist ik allang, of het nou in opdracht was of niet.
Je houdt er van om boerderijen te slopen en ik zoek geen hulp om jou te 'killen', ik hoop alleen dat hetzelfde gebeurd bij jou evenals bij iedereen die katas gebruikt.

Dat je wat clears hebt geleverd bij een massa ben ik je ook nog steeds dankbaar voor en heeft niets met 'kastanjes uit het vuur te laten halen' te maken, dat heet gebruik maken van de middelen die er zijn zodra dat nodig is.

Voor negativiteit heb je zelf gezorgd door je zo op te stellen en misschien moet je je eigen advies is even opvolgen door een mooie lange strandwandeling te maken, een paar rondjes Terschelling ofso.
Ik hoop dat je dan beseft waarom je in deze positie zit en waarom katas niet fijn zijn.

Gr Noob
 

DeletedUser77348

Guest
s morgen is het te koud om die strand wandeling te doen ;-)

onzinnige post dat is wederzijds alleen gebruiken jullie betere woorden dan ik
en kan je het beter uitleggen dan ik maar ja wie ben ik jullie verhaal kloppen gewoon niet 100 procent je mag dat draaien zolang je wilt

dus ik ging die ene dorp moeten verplicht afgeven van jullie maar die 27 dorpen werden goedgekeurd
da kan ik dus niet begrijpen mijne werd met afschuwelijk bekeken maar die 27 waren normaal

dat jullie deze wereld gaan winnen dat is zekers dat en verdiennen jullie dit ja maar onder de naam van vinnage maar nu niet
gewoon matte naaiers en ik heb het niet over mij ik was toch nooit welkom en ging dat ook nooit zijn gewoon aan het lijntje houden
wat ik wel verschiet dat de rest van de wereld gewoon toekijkt en speelt om te verliezen da is machtig en ik heb het over de stam
Gi al honderde plannen gehoord en al 101 geen actie gezien lol

en die kata heb ik totaal geen probleem als er ook op mij boerderijen komt dat is terecht maar om er zo een haat gedoe van te maken is erover
dit zijn de regels nee dat zijn jullie eigen uitgevonden regels en niet volgens tw spel
een bordspel speel je toch ook volgens de regels pas je toch ook niet aan
 
Reactiescore
1.476
een bordspel speel je toch ook volgens de regels pas je toch ook niet aan
Moet jij is met mijn vrienden een bordspel gaan spelen.

dus ik ging die ene dorp moeten verplicht afgeven van jullie maar die 27 dorpen werden goedgekeurd
da kan ik dus niet begrijpen mijne werd met afschuwelijk bekeken maar die 27 waren normaal
Ding is meer dat die ene cf van jou bij kamp vinage hoorde, en dus aan ons (en onze speelstijl) gerelateerd was. Die 27 andere dorpen hebben we niks over te zeggen, hoe kansloos die ook zijn mogen. En clears had je er sws wel voor kunnen krijgen.
 

DeletedUser77348

Guest
Moet jij is met mijn vrienden een bordspel gaan spelen.

Ding is meer dat die ene cf van jou bij kamp vinage hoorde, en dus aan ons (en onze speelstijl) gerelateerd was. Die 27 andere dorpen hebben we niks over te zeggen, hoe kansloos die ook zijn mogen. En clears had je er sws wel voor kunnen krijgen.


dan moet er eerst een oplossing aangeboden worden niet altijd met een dreigende taal gebeurt worden
want dit was voor mij gewoon de druppel van de zoveelste pm van uit jullie naar mij

ik ben altijd bereidt om te luisteren als het altijd maar van 1 kant moe komen kan dit nooit lukken
zoals in een relatie geven en nemen en niet altijd nemen of dit moet je moet het enigste dat ik moet is sterven en naar het toilet gaan
de rest is van zou het kunnen of wil hoe kunnen we dit doen slagen
met respect spelen kan geen kwaad hoor
met de top van het klassement begin van het spel akkoordje gooien over kata waar ik in het begin niet van wist en dan maar met de vinger wijzen blijft nog altijd maar een spel waar er communicatie veel verkeerd kan lopen vergeet dit niet maarja bij jullie zijn er daar die veel kortzichtig en veto's stellen en direct van de daken roepen zoals kleine kinderen dit mag niet dit is een schande dit moet terug met moet gestraft worden

nee hoe komt het hoe kunnen we dit oplossen beetje anders reageren kan nooit gene kwaad

och over bordspel och je zou eens moeten weten hoe veel keer ik dat doe
en zelf in competitie stratego en die regels worden gespeeld volgens dat ze uitgevonden zijn geen eigen regels of opgelegde regels


bordspel wordt gespeeld zoals het hoort
anders moe je maar ganzenspel spelen of zou je de 6 niet gebruiken :)
 

DeletedUser77348

Guest
Ehm, als ik het goed zie worden er bij Fluffy momenteel ook smederijen kapot gekataet, maar daar weet jij vast niets van?
chicago5 15.09.18 20:26
goeie avond
er gaat de ronde dat ik smederijen plat goooi
zou ik daar een rapportje kunnen van zien
zo ja dat is zekers niet mijn bedoeling dan
.TheFluffyDog 16.09.18 13:33
Niet jij, solidbaptism wel
chicago5 16.09.18 14:12
oke
ken die speler niet
chicago5 16.09.18 14:15
kan je dit dan eens vertellen aan de rest van je stamgenoten dat ik niet op smederij heb geknald voor het weer zijn eigen leven lijdt
.TheFluffyDog 16.09.18 14:20
Hoezo? Jij kata't boertjes, da's geen haar beter
chicago5 16.09.18 14:24
ik wil gersut ook op smederijen gaan ook hoor als je dat liever zou hebbben
da is geen probleem voor mij
maar zeggen dat ik smederijen ga en ik doe het niet is nog altijd een verschil
ik ontken niet van mij boerderijen en ik zeg dat ik fan van kata ben
dat is geen leugen
maar een leugen creeren die niet klopt is wel een verschil
dus als deze leugen niet ontkent wordt zal ik bij de volgende keer wel op smederijen gaan als er toch geen verschil is en toch gezegt wort dat ik smederijen knalt dan moe ik mij niet inhouden erin
snap je het verschil nu of nog niet
en met wie heb ik te maken aan de overkant de jos of de leider van jullie zowiezo een vv
.TheFluffyDog 16.09.18 14:31
Och, het boeit me allemaal niet zoveel wat jij nog dreigt mbt katas, je gooit ze toch wel. Zie het verschil tussen boer of smidje ook niet zo heel erg moet ik bekennen.
Tsja, dat is voor jou een vraag, voor mij een weet ;)
Ik ben niet Jos in ieder geval
chicago5 16.09.18 14:32
ik weet wie je bent hoor noobidistaan
de manier van spreken heb ik het gevoel dat jij dat bent
.TheFluffyDog 16.09.18 14:32
Je hebt het mis :)
chicago5 16.09.18 14:33
dan weet ik het niet
wel jammer dat je een leugen niet wilt ontkrachten zo zie je dat jullie
verder bouwen op leugens en een eigen leven laat lijden
en dat is met zo veel andere dingen ook is er iets klein gaat dit zowiezo vergroot worden

ik vindt dit wel een verschil juist is juist
[/quote]



dus ik ga niet voor smederijen jammer dat er leugen weer verteld wordt die dan een eigen leven laten leiden dat is met zo veel dingen van jullie

jammer
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Solidbaptism katapulteerde inderdaad de smederijen bij Fluffy (zoals aangegeven in een screen die ik hier eerder postte). Chicago pakt ''alleen'' zeer grootschalig de boerderijen, iets wat evenmin algemeen geaccepteerd is.

Daarbij snap ik niet dat je contact houdt met iemand die meermalen informatie doorstuurd, dat is eigenlijk hetzelfde als een spion hebben.

En om wie zou dit dan moeten gaan precies?
 

DeletedUser77348

Guest
Solidbaptism katapulteerde inderdaad de smederijen bij Fluffy (zoals aangegeven in een screen die ik hier eerder postte). Chicago pakt ''alleen'' zeer grootschalig de boerderijen, iets wat evenmin algemeen geaccepteerd is.



En om wie zou dit dan moeten gaan precies?


ik ga wel die boerderijen terug opbouwen hoor voor jullie ;-)
en van spion weet ik niks van
 

DeletedUser78825

Guest
altijd een verschil ertussen

tussen een leugen en geen leugen hoor

dus als jullie er geen verschil in zien dan is het oke dat ik dit ook uitvoer nu?

Ik heb nooit gezegd dat er geen verschil is tussen een leugen en geen leugen. Probeer me geen woorden in de mond te leggen.
Ik nam gewoon een quote uit een gesprek.
 

DeletedUser77348

Guest
Ik heb nooit gezegd dat er geen verschil is tussen een leugen en geen leugen. Probeer me geen woorden in de mond te leggen.
Ik nam gewoon een quote uit een gesprek.

;-)

nu weet ik dat jij het bent als vv :)
 
Bovenaan