The Infected Pirates

DeletedUser73162

Guest
Ik geef een voorbeeld, Kata's, CF's etc zijn gewoon spel verziekend

Als je zulke dingen wilt voorkomen moet je er vroeg bij zijn, ik snap wel dat TiP die CF niet zomaar afstaat aan een direct vijand zonder afspraken.
 
Reactiescore
1.367
Als je zulke dingen wilt voorkomen moet je er vroeg bij zijn, ik snap wel dat TiP die CF niet zomaar afstaat aan een direct vijand zonder afspraken.

Ligt net aan je mentaliteit. Ik zou dat soort dorpen niet eens nemen, maar ja, laffe spelers met laffe tactieken...
 

DeletedUser73162

Guest
Ligt net aan je mentaliteit. Ik zou dat soort dorpen niet eens nemen, maar ja, laffe spelers met laffe tactieken...

Je zegt zelf net dat je vroeger kata'en leuk vond. Deze spelers weten niet beter, en als hun dat niet uitgelegd wordt, dan zullen ze het ook niet zo serieus nemen.
 
Reactiescore
1.367
Je zegt zelf net dat je vroeger kata'en leuk vond. Deze spelers weten niet beter, en als hun dat niet uitgelegd wordt, dan zullen ze het ook niet zo serieus nemen.

Daarom dat ze niet luisteren naar de leider als die zegt dat het voor niemand leuk is :p
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser62997

Guest
Schijt aan oorlog is oorlog de rest is bs. Infect is gewoon zuur omdat Da Vinci zijn complete off heeft verspeeld op 1 lid van tip. En nu gaan zeuren over 1 dorp in hun "cluster"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Schijt aan oorlog is oorlog de rest is bs. Infect is gewoon zuur omdat Da Vinci zijn complete off heeft verspeeld op 1 lid van tip. En nu gaan zeuren over 1 dorp in hun "cluster"

Tsja, vroeger gebruikte men een leuk scriptje waardoor je zonder problemen een heel account in puin kon kata'en, maar dat is nu verboden omdat het voor niemand leuk is. Hoe zou jij het vinden als we vannacht 100 dorpjes in je cluster zouden pakken?

Maar boontje komt op zn loontje zullen we maar zeggen, want jullie worden toch weggespeeld ;)
 

DeletedUser62997

Guest
We zullen zien lone ranger. Maar ook hier ruik je weer het zure gehalte Rise against
 
Reactiescore
215
Ben benieuwd, laat ze nog ff leven wil binnenkort ff helpen deffen.
Deze keer met troepen. :p
Tis een leuke strijd lijkt me.
 
Reactiescore
1.367
Ben benieuwd, laat ze nog ff leven wil binnenkort ff helpen deffen.
Deze keer met troepen. :p
Tis een leuke strijd lijkt me.

oeh welk accie ga je op
 
Reactiescore
215
Moest ff kijken monymaker, maar ik heb het na mijn intern niet meer gevolgd. Weet wel dat infect een zeer capabele spelersgroep heeft. En vind ruben zeker een topper.
Maurice kon ik nog niet maar kan prima ritsen met treintjes iets wat ik zelf graag doe.
Starte dit als een pp wereld, ff 1 a 2 weke geprobeerd bij te trekken maar slim weggespeeld door ynmn. Hulde daarvoor.

Denk dat dit echt een leuke core battle is.

Zie al wat gezeur over een dorpje e.d. dus....
 
Reactiescore
1.367
Moest ff kijken monymaker, maar ik heb het na mijn intern niet meer gevolgd. Weet wel dat infect een zeer capabele spelersgroep heeft. En vind ruben zeker een topper.
Maurice kon ik nog niet maar kan prima ritsen met treintjes iets wat ik zelf graag doe.
Starte dit als een pp wereld, ff 1 a 2 weke geprobeerd bij te trekken maar slim weggespeeld door ynmn. Hulde daarvoor.

Denk dat dit echt een leuke core battle is.

Zie al wat gezeur over een dorpje e.d. dus....

meerdere cf's van tip al gehad ja :)
En de spelers van tip willen die niet afstaan

niet echt een geweldig acc voor mij, maar waarschijnlijk actie genoeg
 

DeletedUser78400

Guest
Schijt aan oorlog is oorlog de rest is bs. Infect is gewoon zuur omdat Da Vinci zijn complete off heeft verspeeld op 1 lid van tip. En nu gaan zeuren over 1 dorp in hun "cluster"

Hier worden me nog eens wat dingen gezegd in deze zin.

Infect is gewoon zuur omdat Da Vinci zijn complete off heeft verspeeld op 1 lid van tip,
vgm weet je meer dan mij? Wij hebben een paar dorpen winst gepakt toen wij bij jullie op bezoek kwamen waarnaast er natuurlijk ook gewoon een speler van TIP tja niet meer in TIP zit en nu ondertussen ook niet meer bestaat. We hebben op die CF die jullie geplaatst hebben lekker wat def weg gebeukt aangezien jullie ervoor kiest om op muur 0 te deffen. Daarom stuurde we ook vanuit de off dorpen die nog in opbouw waren (rond de 1k bijl) Er kwamen steeds kleine aantallen def bij die we steeds er weer uit knalde tot we een edel in de buurt hadden. Maar toen kwamen de wat grotere aantallen def in de buurt en hebben we natuurlijk niet meer moeite in die CF gestopt want def wat daar staat kan ergens anders geen werk doen ;)

En nu gaan zeuren over 1 dorp in hun "cluster"
'Zeuren? nee hoor alleen aangeven aan iedereen hoe het spel gespeeld word bij de vijand. "cluster" ja zoals je ziet ligt dat dorp midden tussen YKMN, Lord, Meister en Vinci in, Dus ja dat is midden in het stam cluser.
 
Reactiescore
1.367
Schijt aan oorlog is oorlog de rest is bs. Infect is gewoon zuur omdat Da Vinci zijn complete off heeft verspeeld op 1 lid van tip. En nu gaan zeuren over 1 dorp in hun "cluster"

Poeh Poeh, letterlijk alle off van tip dood, hoeveel winst?

En de timings... Om te huilen
 
Bovenaan