W59 - Expose The Stabbers

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Goed verhaal man! Dit zou dan onbetwistbaar een enorme stab en schending zijn.

Nap tussen Vinage en Vix-V verloopt: 14 september om 16u00

14c9xyg.jpg

wkg2dd.jpg

 
Reactiescore
1.478
Chaosstorm is ook een stabber dan. Ik verwacht niet dat de vinage er veel tegen gaat doen helaas, al hoop ik van wel. Dan nog is het kansloos, zeker met zo'n kwantitatieve voorsprong, om dat dorpje te edelen, of je het nou als clusterfuck beschouwt of niet.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Chaosstorm is ook een stabber dan. Ik verwacht niet dat de vinage er veel tegen gaat doen helaas, al hoop ik van wel. Dan nog is het kansloos, zeker met zo'n kwantitatieve voorsprong, om dat dorpje te edelen, of je het nou als clusterfuck beschouwt of niet.
Hoezo kwantitative voorsprong? Volgens mij is het vrij duidelijk dat Vinage en GI samenwerken hoor
 
Reactiescore
1.478
Hoezo kwantitative voorsprong? Volgens mij is het vrij duidelijk dat Vinage en GI samenwerken hoor
Voor mij is dat helaas wat minder duidelijk. Alhoewel ze wel een enorme hoeveelheid def naar mij hebben gestuurd, je kan beter eerst ergens anders aanvallen.

Stel GI werkt met vinage samen, dan heeft vix-v met de 2 mb stammen alsnog 10 miljoen punten voorsprong.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Voor mij is dat helaas wat minder duidelijk. Alhoewel ze wel een enorme hoeveelheid def naar mij hebben gestuurd, je kan beter eerst ergens anders aanvallen.

Stel GI werkt met vinage samen, dan heeft vix-v met de 2 mb stammen alsnog 10 miljoen punten voorsprong.

Tsja, als jij de andere stammen waarmee Vinage een samenwerking heeft buiten beschouwing wil laten komt het hierop neer. Het lijkt me echter wel eerlijk om alle stammen in de samenwerking mee te nemen dan ;)
 
Reactiescore
1.478
Tsja, als jij de andere stammen waarmee Vinage een samenwerking heeft buiten beschouwing wil laten komt het hierop neer. Het lijkt me echter wel eerlijk om alle stammen in de samenwerking mee te nemen dan ;)
Doe maar dan. Laat de volledige stats maar zien.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Chaosstorm is ook een stabber dan. Ik verwacht niet dat de vinage er veel tegen gaat doen helaas, al hoop ik van wel. Dan nog is het kansloos, zeker met zo'n kwantitatieve voorsprong, om dat dorpje te edelen, of je het nou als clusterfuck beschouwt of niet.

Jammer genoeg niet alleen Chaosstorm. Ik heb gisteren om 23u22 ook een clear van Flipping Pages op Banana soraka zien aankomen. Ook flipping pages schond dus de NAP tussen Vinage en Vix-V. Des te raarder dat uitgerekend Vinagers nu met de vingers naar Vix-V wijzen. Gezien Vix-V geen enkele nap heeft geschonden.
 

DeletedUser69389

Guest
Doe maar dan. Laat de volledige stats maar zien.
Drie weken terug alleszins had GI nog een BG met nagenoeg alles wat niet tot Vinage behoorde. Ze polsten ook ons (AoD) of wij hun pact wilden joinen. Dat was door 9300 gedaan in samenspraak met bijvoorbeeld Glo en GI.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Doe maar dan. Laat de volledige stats maar zien.

Alright, daar gaan we dan:

Kant 1: Vix-V + Above. + Whale. = 57 miljoen punten
Kant 2: Vinage + GI + Glo + -NAS- + Rep. + 9300 + Vogel + ~PB~ + Rose. = 76,3 miljoen punten

Tot zover die veelbesproken 'kwantitatieve overmacht'
 
Bovenaan