Het bedank Topic voor gestopte spelers :)

DeletedUser

Guest
Ze moeten gewoon deze wereld sluiten.
Geen winnaar aanwijzen, iedereen 500pp geven en veel geluk toewensen.
Zo heeft iedereen rust; de spelers, twteam en alle hackers/botters.

Iedereen blij!
Laten we dit eens doen, deze wereld verdient oprecht geen winnaar.
 

DeletedUser79767

Guest
P en ship gewoon opheffen.
De spelers die nog wel eerlijk willen spelen, en plezier willen maken mogen mijn stam joinen.
spelers die dat niet op kunnen brengen mogen een eind oprotten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28445

Guest
Zijn alle noobs weer uitgepraat? Tjonge. Je kan ook inderdaad gewoon ophouden met dat gestab, wat Mark en Kenneth zeggen. Verder even afwachten tot support met meer komt.
 

DeletedUser79767

Guest
tis toch te gek voor woorden wat erop deze wereld allemaal gebeurd is afgelopen tijd.
Heb veel gezien op tw, maar deze wereld slaat nu wel echt alles
 
Reactiescore
179
P. moet dan ook fair zijn en gewoon niet edelen en Rutger als hij nog wil spelen de tijd geven zijn acc op te bouwen. Zo wil je niet winnen, toch?
P. heeft genoeg meegemaakt met ons, zoals Remco al heeft gezegd wij hebben ook geen nap afgesloten met Benja en Oracle. Ook toen zag graag een NAP komen, maar er waren stamleden die dat weer eens niet nodig vonden. Nu maken wij deze zelfde situatie mee en nu zou er een NAP moeten komen? Wij hebben dit oprecht niet verdient en dat moet ik helaas zeggen als Ship lid. Dat Rutger zijn account door één of andere klootzak verkloot is dat is zeer jammer alleen Oracle en Benja waren dezelfde situatie.

Al respecteer André wel die een NAP aanbied en daar dank ik hem voor:)
 
Reactiescore
92
P. heeft genoeg meegemaakt met ons, zoals Remco al heeft gezegd wij hebben ook geen nap afgesloten met Benja en Oracle. Ook toen zag graag een NAP komen, maar er waren stamleden die dat weer eens niet nodig vonden. Nu maken wij deze zelfde situatie mee en nu zou er een NAP moeten komen? Wij hebben dit oprecht niet verdient en dat moet ik helaas zeggen als Ship lid. Dat Rutger zijn account door één of andere klootzak verkloot is dat is zeer jammer alleen Oracle en Benja waren dezelfde situatie.

Al respecteer André wel die een NAP aanbied en daar dank ik hem voor:)

Respect en waardering voor deze reactie.
Genoeg om me te vertonen hier. o_O
 

DeletedUser71298

Guest
P. heeft genoeg meegemaakt met ons, zoals Remco al heeft gezegd wij hebben ook geen nap afgesloten met Benja en Oracle. Ook toen zag graag een NAP komen, maar er waren stamleden die dat weer eens niet nodig vonden. Nu maken wij deze zelfde situatie mee en nu zou er een NAP moeten komen? Wij hebben dit oprecht niet verdient en dat moet ik helaas zeggen als Ship lid. Dat Rutger zijn account door één of andere klootzak verkloot is dat is zeer jammer alleen Oracle en Benja waren dezelfde situatie.

Al respecteer André wel die een NAP aanbied en daar dank ik hem voor:)

Voor Rutger als persoon had ik het overwogen en waarschijnlijk ook gedaan.
Had hem namelijk ook via skype al gemeld dat als hij degelijke bewijzen kan leveren dat dit vanuit P/Pack is gebeurd dat hij dan een nap kan krijgen.
Echter speelt Rutger zelf al even niet meer en wordt TIFS dus gerund door Ship.
Daarom zie ik dus totaal geen redenen om Ship tegemoet te komen
 

DeletedUser

Guest
Waarom wil iedereen überhaupt bewijzen zien? Denken jullie echt dat als er bijvoorbeeld P. lid met zijn eigen IP heeft ingelogd nee natuurlijk niet die schakelt 1 van zijn vriendjes log even op Tribalwars en verneuk een account en hetzelfde geldt voor Ship.
Dat ik dan ook te horen krijg dat jullie weer Tom verdenken leef even in jullie denkwereld kom eens met bewijzen en niet met die loze kreten.
 

DeletedUser72803

Guest
Waarom wil iedereen überhaupt bewijzen zien? Denken jullie echt dat als er bijvoorbeeld P. lid met zijn eigen IP heeft ingelogd nee natuurlijk niet die schakelt 1 van zijn vriendjes log even op Tribalwars en verneuk een account en hetzelfde geldt voor Ship.
Dat ik dan ook te horen krijg dat jullie weer Tom verdenken leef even in jullie denkwereld kom eens met bewijzen en niet met die loze kreten.

Wat wil je beginnen zonder bewijzen? Wil je liever zomaar wat roepen en dan mensen (wie weet foutief) beschuldigen? Ja ik ben het met je eens dat het lastig is om bewijzen te vinden, maar hoe kan je dan zomaar iemand de schuld geven? Op basis van wat beschuldig je iemand dan?

Er zijn hier verschillende mensen die ieder ook weer een ander idee hebben over wie het heeft gedaan. Wat is dan het nut van ongefundeerde beschuldigingen uiten op iemand?
 

DeletedUser

Guest
Wat wil je beginnen zonder bewijzen? Wil je liever zomaar wat roepen en dan mensen (wie weet foutief) beschuldigen? Ja ik ben het met je eens dat het lastig is om bewijzen te vinden, maar hoe kan je dan zomaar iemand de schuld geven? Op basis van wat beschuldig je iemand dan?

Er zijn hier verschillende mensen die ieder ook weer een ander idee hebben over wie het heeft gedaan. Wat is dan het nut van ongefundeerde beschuldigingen uiten op iemand?
Omdat die bewijzen echt niks gaan bewijzen tegenover wie het gedaan heeft. Laten we het zo stellen ik schets deze scenario even

Ik ga naar bibliotheek ik log daar even in op een pc. Ik log even in op Zibi en log daarna op de vv van Rutger en ik verneuk het hele account. Je hebt dan bewijzen, maar je kunt er gewoonweg niks mee, omdat je niet weet wie het gedaan heeft. Of je laat je vriend even inloggen en zegt even wat die moet doen. Het volgende scenario is draai even een VPN en bam je bent ook binnen de dader heeft het echt niet gedaan op zijn eigen PC of adres.

Hier noemt werkelijk maar 1/2 personen op dat het van P. komt en die spelen hier geen eens meer. Maar jullie komen hier met ongefundeerde beschuldigingen, want ja Tom heeft het gedaan. Omdat Tom in het verleden meer stabs uitgevoerd zou die het weer hebben gedaan? Ik ken Tom goed, maar die naait Rutger zijn account echt niet. Die naait ook Peter niet. Dus ik roep je dan op om dingen te bewijzen en niet met waardeloze argumenten komen!!
 
Reactiescore
2.178
Het is zeker wel gefundeerd hoor, als je puzzelstukjes bij elkaar legt is het hoogst waarschijnlijke dat een ex schip lid dit gedaan heeft. Laat Tom nou net zijn gezicht weer eens zien met een beschuldiging en laat hij ook het wachtwoord weten. Is het waterdicht bewijs? Nope maar de beschuldiging is wel gefundeerd.
 

DeletedUser79767

Guest
Tom heb heel ship genaaid, dus zeggen dat ie rutger en peter niet zo naaien is nou niet echt een goed argument
 
Reactiescore
179
Voor Rutger als persoon had ik het overwogen en waarschijnlijk ook gedaan.
Had hem namelijk ook via skype al gemeld dat als hij degelijke bewijzen kan leveren dat dit vanuit P/Pack is gebeurd dat hij dan een nap kan krijgen.
Echter speelt Rutger zelf al even niet meer en wordt TIFS dus gerund door Ship.
Daarom zie ik dus totaal geen redenen om Ship tegemoet te komen

Haha, bewijzen gaan niet geleverd worden deze ga ik nooit vanuit het support krijgen. We gaan er nooit achter komen wie deze actie heeft geflikt heeft we kunnen enkel beschuldigen, maar ikzelf heb daar geen enkele behoefte aan.
Alleen die laatste 2 zinnen zijn echter onjuist. Rutger speelt namelijk gewoon op zijn eigen account dat wordt niet onderhouden door Ship.
 

DeletedUser72803

Guest
Omdat die bewijzen echt niks gaan bewijzen tegenover wie het gedaan heeft. Laten we het zo stellen ik schets deze scenario even

Ik ga naar bibliotheek ik log daar even in op een pc. Ik log even in op Zibi en log daarna op de vv van Rutger en ik verneuk het hele account. Je hebt dan bewijzen, maar je kunt er gewoonweg niks mee, omdat je niet weet wie het gedaan heeft. Of je laat je vriend even inloggen en zegt even wat die moet doen. Het volgende scenario is draai even een VPN en bam je bent ook binnen de dader heeft het echt niet gedaan op zijn eigen PC of adres.

Hier noemt werkelijk maar 1/2 personen op dat het van P. komt en die spelen hier geen eens meer. Maar jullie komen hier met ongefundeerde beschuldigingen, want ja Tom heeft het gedaan. Omdat Tom in het verleden meer stabs uitgevoerd zou die het weer hebben gedaan? Ik ken Tom goed, maar die naait Rutger zijn account echt niet. Die naait ook Peter niet. Dus ik roep je dan op om dingen te bewijzen en niet met waardeloze argumenten komen!!

Volgens mij zitten we allebei volledig op dezelfde lijn. Ik ben het met je eens dat het enorm lastig is om zoiets te bewijzen (nagenoeg onmogelijk zelfs ja), maar dat betekent nog steeds dat we ook niemand kunnen beschuldigen. Daarom zul je van mij dus ook zeker geen beschuldigingen richting Tom horen. Ik heb geen flauw idee wie het heeft gedaan en ik kan daar dus ook niet over oordelen.

Dat een aantal van mijn stamgenoten Tom beschuldigen vind ik niet netjes en verkeerd. Ik speel hier dan ook minder lang en heb dus geen frustraties uit eerdere gebeurtenissen die evt bij zoiets mee kunnen spelen. Maar dan nog oordelen zij net zoals anderen puur op basis van vermoedens, waar ik dus zeker niet achter sta.
 

DeletedUser65921

Guest
Net wat ik ook dacht. Ik snap niet wat ze er aan vinden zo. Is geen lol aan om op deze manier te winnen lijkt me.
Ik zou dit als ww kiezen: gwko4se1wn9! F1. En dat regelmatig aanpassen. Maw pas op en zorg goed voor de veiligheid van je account. Vertrouw niemand !
Succes

Maar fam, je wachtwoord hier zeggen is echt wel vragen om mensen in te laten breken op je account he.

SHIP en P op bb, MARHAM wint de wereld. Klinkt als een goed plan.

Go MARHAM! Ik ben fan.
 

DeletedUser71298

Guest
Waarom wil iedereen überhaupt bewijzen zien? Denken jullie echt dat als er bijvoorbeeld P. lid met zijn eigen IP heeft ingelogd nee natuurlijk niet die schakelt 1 van zijn vriendjes log even op Tribalwars en verneuk een account en hetzelfde geldt voor Ship.
Dat ik dan ook te horen krijg dat jullie weer Tom verdenken leef even in jullie denkwereld kom eens met bewijzen en niet met die loze kreten.
De bedoeling is dat jullie met bewijzen komen schat
Wij hebben met de gehele situatie Tom & Jorrit ook constant bewijzen kunnen leveren en dat jullie dat zagen als geen bewijs is dan weer jullie ding.
Hier beschuldigen jullie ons dus bewijs het maar eens.

Omdat die bewijzen echt niks gaan bewijzen tegenover wie het gedaan heeft. Laten we het zo stellen ik schets deze scenario even

Ik ga naar bibliotheek ik log daar even in op een pc. Ik log even in op Zibi en log daarna op de vv van Rutger en ik verneuk het hele account. Je hebt dan bewijzen, maar je kunt er gewoonweg niks mee, omdat je niet weet wie het gedaan heeft. Of je laat je vriend even inloggen en zegt even wat die moet doen. Het volgende scenario is draai even een VPN en bam je bent ook binnen de dader heeft het echt niet gedaan op zijn eigen PC of adres.

Hier noemt werkelijk maar 1/2 personen op dat het van P. komt en die spelen hier geen eens meer. Maar jullie komen hier met ongefundeerde beschuldigingen, want ja Tom heeft het gedaan. Omdat Tom in het verleden meer stabs uitgevoerd zou die het weer hebben gedaan? Ik ken Tom goed, maar die naait Rutger zijn account echt niet. Die naait ook Peter niet. Dus ik roep je dan op om dingen te bewijzen en niet met waardeloze argumenten komen!!
Mooi verhaal maar je mist 1 cruciaal puntje: Hoe moeten wij aan het ww van Zibi gekomen zijn?
Daarbij stonden er hier genoeg mensen klaar om met hun vingertje naar Andre te wijzen, puur omdat hij nu in P zit.
Wat betreft of Tom erachter zou zitten, hier heb ik volgens mij niks over gezegd in het openbaar.
Wat ik wel in onze eigen platformen en ook tegen Rutger heb gezegd via Skype is dat ik vermoed dat dit een actie is vanuit Tom of Jorrit en heb ook uitgelegd waarom ik dit denk.
Dat SHIP en P elkaar niet kunnen aanzien is algemeen bekend, dat er bepaalde zaken zijn voor gevallen ook. Wat zou nou de ultieme manier zijn om je eigen reputatie te redden en die van een andere partij te verzwakken? Naai je eigen stam en geef de andere stam de schuld. Beter dan dat kun je het gewoon niet krijgen.

Dat Tom al schuldig is aan het kapot maken van 11 accounts staat er zowel los van als dat het bij 1 geheel hoort.

Haha, bewijzen gaan niet geleverd worden deze ga ik nooit vanuit het support krijgen. We gaan er nooit achter komen wie deze actie heeft geflikt heeft we kunnen enkel beschuldigen, maar ikzelf heb daar geen enkele behoefte aan.
Alleen die laatste 2 zinnen zijn echter onjuist. Rutger speelt namelijk gewoon op zijn eigen account dat wordt niet onderhouden door Ship.
Even me post aanpassen.
Ik ben ondertussen aangesproken door Rutger en heb het eerdere gesprek met hem verkeerd begrepen.
Hij was/is inderdaad niet gestopt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan