Praathoek

DeletedUser65921

Guest
Ik ga solliciteren voor een assistentjob. Anders voor een PhD beurs gaan ja.
Beiden starten begin augustus :p

Ben nu nog bezig aan laatste experimentjes voor een publicatie over mijn thesis, dus nog elke dag om 8u op de uni tot de verdediging 29ste denk ik!
 
Reactiescore
60
haha goed om te lezen dat er niks veranderd is hier. Maar succes met de laatste punten Heren!.
 

DeletedUser79332

Guest
Ik vermoed einde van het jaar als de aanvalsbescherming op cas6 zich zal gaan verminderen.
 
Reactiescore
723
Wanneer casual 6 sluit opent casual 7. :) De kans is groot dat dit het einde van het jaar is. Echter kan dit ook vervroegd gebeuren.
 

DeletedUser78932

Guest
Wanneer casual 6 sluit opent casual 7. :) De kans is groot dat dit het einde van het jaar is. Echter kan dit ook vervroegd gebeuren.
Ik gok begin december als casual 5 een gewone wereld zal worden. Casual overstap mogelijk naar laatste nieuwe casual wereld staat er. Maar zo een overstap is nu al mogelijk. van 5 naar 6 dan.

Hopelijk doet men iets aan de overdracht van pakketjes. Zit nu aan 20k Prestigieus Grondstoffenpakket (casual 5). Hoeveel tijd gaat me dit kosten als ik die allemaal moet omzetten? Ga ik nog tijd over hebben om te roven.

Nog beter dan een nieuwe casual 7 zou zijn een overstap naar de nieuwste casual op .net. Met meeneembaarheid van item's vlaggen en pp. Maar een voorstel is afgekeurd wegens niet haalbaar.


Vanaf de 19de maand gebeuren de volgende wijzigingen:
  • Weghalen aanvalsblokkade
  • Weghalen bescherming eerste dorp
  • Casual overstap mogelijk naar laatst nieuwe casual-wereld
  • Overwinningsvoorwaarden worden ingesteld. (Bepaald op basis van de huidige stand van de wereld, (De Dominantie van de huidige rang 1 stam x2)
Op regelmatige tijdstippen zal ook een nieuwe casualwereld gelanceerd worden. Voor elke stap in dit proces zal je op de hoogte gehouden worden door geautomatiseerde meldingen in het spel.

nakal.
 

DeletedUser70435

Guest
@Duckje , terugkomen op de post hierboven mij. Hierin wordt aangegeven dat je nu al van Casual 5 naar Casual 6 kan, terwijl dit eigenlijk pas mogelijk zou moeten zijn zodra de aanvalsrange weg is. Waarom is dit zo, en gaat dit voor Casual 6 ook het geval zijn wanneer Casual 7 start?
 

DeletedUser72496

Guest
@Duckje , terugkomen op de post hierboven mij. Hierin wordt aangegeven dat je nu al van Casual 5 naar Casual 6 kan, terwijl dit eigenlijk pas mogelijk zou moeten zijn zodra de aanvalsrange weg is. Waarom is dit zo, en gaat dit voor Casual 6 ook het geval zijn wanneer Casual 7 start?

RQiVQ8l.png
 

DeletedUser70435

Guest
@Duckje , terugkomen op de post hierboven mij. Hierin wordt aangegeven dat je nu al van Casual 5 naar Casual 6 kan, terwijl dit eigenlijk pas mogelijk zou moeten zijn zodra de aanvalsrange weg is. Waarom is dit zo, en gaat dit voor Casual 6 ook het geval zijn wanneer Casual 7 start?
@Duckje nog snel een update hierover?:p
 
Reactiescore
2.490
Van zodra een nieuwe casual start kun je vanuit oude Casual werelden pas overstappen als de casual endgame is ingezet. (Maand 19)

Voor Casual 6 zal dat dus pas kunnen vanaf September 2019 (als je ook volledig opgeedelt kan worden dus)
 

DeletedUser70435

Guest
Van zodra een nieuwe casual start kun je vanuit oude Casual werelden pas overstappen als de casual endgame is ingezet. (Maand 19)

Voor Casual 6 zal dat dus pas kunnen vanaf September 2019 (als je ook volledig opgeedelt kan worden dus)
Maar waarom is dit vanaf Casual 5 al wel mogelijk dan?
 
Reactiescore
2.490
Maar waarom is dit vanaf Casual 5 al wel mogelijk dan?

In principe zou dat niet de bedoeling geweest kunnen zijn (not intended). We kunnen het, mits dat er vraag naar is, voor casual 6 wel activeren (heb net toestemming gekregen).

Wat denken jullie?
 

DeletedUser70435

Guest
Danwel activeren voor cas6, danwel deactiveren voor cas5 :p
 
Reactiescore
723
Activeren op casual 6.

Casual 7 naar 8 wordt dan niet mogelijk de eerste 18 maand
 

DeletedUser78932

Guest
Of gewoon niet kunnen overstappen en vanaf 26pt beginnen

Lijkt mij ook het eerlijkst. Of bij het begin van een nieuwe casual beginnen met 26 punten, en naarmate de wereld loopt voor de nieuwe starters beginnen aan de rand met de gemiddelde punten. van de spelers uit de rand.

Oneerlijke start als iemand zou kunnen starten grondstof pakketjes voor 26 edel limiet. Ik las zelfs 50 ergens.

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/casuals-inventaris-meenemen.199548/page-10



Dus 'normale' gspakketten en vlaggenboosters wel? Want dan kan ik nog steeds +50 edels boosten. Maar dit is iig een goede eerste stap


St. Jimmy, 31. aug 2018

Je kan uit die pakketje ook je voordeel halen door de markt vol te zetten. Veel pp gratis. Goedkoop groeien voor de gebruikers van pp. Als je pakketjes uitverkocht zijn stop je. Een week later begin je opnieuw van op een andere wereld.

Goed bezig, nakal.
 

DeletedUser70435

Guest
Ik stem zelf voor deactiveren op Casual 5 en dus ook niet activeren op Casual 6. Zo zou het moeten zijn en dus lijkt het me ook de beste oplossing.
 
Bovenaan