Golden Awards

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
En maar goed ook :rolleyes::cool:

Wij hebben ook amper interns :cool::cool:
 

DeletedUser79458

Guest
Noem eens iemand in de top 5 die niet geinternd heeft dan

Niet geinternd en de hele wereld alleen maar internen is groot verschil he. Voor de rest beantwoord je mijn vraag ook niet. Dus bedankt voor je nutteloze reactie.
 
Reactiescore
62
Niet geinternd en de hele wereld alleen maar internen is groot verschil he. Voor de rest beantwoord je mijn vraag ook niet. Dus bedankt voor je nutteloze reactie.

De hele wereld geïnternd? Geen idee wie zoveel zout op jouw frietjes gedaan hebt, maar noch je toon noch je arrogantie zijn hier op hun plaats.
 

DeletedUser79458

Guest
De hele wereld geïnternd? Geen idee wie zoveel zout op jouw frietjes gedaan hebt, maar noch je toon noch je arrogantie zijn hier op hun plaats.

Maak is een top 3 van jullie meest succesvolle aanvallende acties deze wereld. Als je ze niet kan bedenken is 1 ook genoeg want ik zou er niet echt veel kunnen bedenken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79458

Guest
WIJ hebben dat lijstje dan ook niet gemaakt dus wij hoeven geen top 3 te maken lijkt me.

Doordat jij dat lijstje niet maakt bevestigd alleen maar dat het schandalig is dat Cracksparrow benoemd is tot beste aanvaller en dat jullie niks noemenswaardig hebben gepresteerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
62
Doordat jij dat lijstje niet maakt bevestigd alleen maar dat het schandalig is dat Cracksparrow benoemd is tot beste aanvaller en dat jullie niks noemenswaardig hebben gepresteerd.

Wij hebben daar geen verantwoording voor af te leggen. Toen Crack front had zijn de vijanden steeds weggespeeld of gerund (dat is precies de nieuwe standaard, weinigen die dat nog niet zijn tegengekomen). Daarna heeft Crack bewust gevraagd in de Rim te blijven, waardoor of hetzelfde gebeurde of we moesten internen van stamgenoten die wegvielen. Nu hebben we terug front, een kleintje weliswaar, met 1 van de sterkere spelers , waar we evenzeer tevreden mee zijn. Allemaal niet meer dan logisch.

Nogmaals, je arrogantie is hier niet op zijn plaats. Sterker nog, ik vraag me überhaupt af wat je motivatie is om hier zo fel uit de hoek te komen. De wereld zogezegd niet spelen, maar wel een AF-account maken zuiver en alleen voor deze wereld?
Toon eens op de pop waar Crack jou heeft pijn gedaan ;)
 

DeletedUser76972

Guest
Wij hebben daar geen verantwoording voor af te leggen. Toen Crack front had zijn de vijanden steeds weggespeeld of gerund (dat is precies de nieuwe standaard, weinigen die dat nog niet zijn tegengekomen). Daarna heeft Crack bewust gevraagd in de Rim te blijven, waardoor of hetzelfde gebeurde of we moesten internen van stamgenoten die wegvielen. Nu hebben we terug front, een kleintje weliswaar, met 1 van de sterkere spelers , waar we evenzeer tevreden mee zijn. Allemaal niet meer dan logisch.

Nogmaals, je arrogantie is hier niet op zijn plaats. Sterker nog, ik vraag me überhaupt af wat je motivatie is om hier zo fel uit de hoek te komen. De wereld zogezegd niet spelen, maar wel een AF-account maken zuiver en alleen voor deze wereld?
Toon eens op de pop waar Crack jou heeft pijn gedaan ;)

Dat je uberhaubt nog op zo'n flapdrol reageert :p
 

DeletedUser76269

Guest
Wij hebben daar geen verantwoording voor af te leggen. Toen Crack front had zijn de vijanden steeds weggespeeld of gerund (dat is precies de nieuwe standaard, weinigen die dat nog niet zijn tegengekomen). Daarna heeft Crack bewust gevraagd in de Rim te blijven, waardoor of hetzelfde gebeurde of we moesten internen van stamgenoten die wegvielen. Nu hebben we terug front, een kleintje weliswaar, met 1 van de sterkere spelers , waar we evenzeer tevreden mee zijn. Allemaal niet meer dan logisch.

Moet zeggen dat ik de reactie van envisioner wel begrijp.

Beste aanvaller vind ik namelijk ook niet echt een verdiende nominatie maar goed iedereen zn mening. Misschien omdat jullie zolang gerimt hebben dat het daardoor komt dat de aanval zo kwam. Ik denk ook niet dat iemand min jullie tegenstanders en jullie zelf (misschien wat stam genoten) heeft mee gekregen wie of wat jullie weggespeeld zouden hebben.

#nohate
 

DeletedUser78825

Guest
Aangezien ik nogmaals felicitaties heb mogen ontvangen, word het misschien tijd om over te stappen naar Einde Wereld Awards ipv Golden Awards? :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Aangezien ik nogmaals felicitaties heb mogen ontvangen, word het misschien tijd om over te stappen naar Einde Wereld Awards ipv Golden Awards? :eek:

Klinkt als een puik plan. Wie maakt het topic?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Patrick zou nog een GA lijstje maken. Die kan die dan gelijk bij einde wereld awards neerzetten :eek:
 
Bovenaan