Casuals - Inventaris meenemen?

DeletedUser79332

Guest
Denk dat de belangrijkste nu wel zijn aangehaald. Op deze manier wordt het bootsen al een stuk lastiger.
 
Reactiescore
338
Als je dan enkel de grootste boosdoeners wilt tegenhouden, waarom laat je dan niet gewoon meteen de optie om de inventaris mee te nemen weg?
 

DeletedUser72496

Guest
Gewoon een welkomspakket, de optie om jouw dorp te verplaatsen en 300 bijl en 200 lc meegeven bij de start. Niets meer en niets minder, zodat iedereen met gelijke wapens aan de Casual begint.

ss+(2016-12-23+at+04.05.40).jpg
 

DeletedUser78932

Guest
Als je dan enkel de grootste boosdoeners wilt tegenhouden, waarom laat je dan niet gewoon meteen de optie om de inventaris mee te nemen weg?
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/casual-werelden-items.198113/
Dit had ik voorgesteld maar is afgekeurd. Ik veronderstel dat die items veel geld opbrengen. Ik vrees als je nu doet zoals een regering, eerst iets opdringen en van zodra het genoeg opgebracht heeft terugdraaien dat veel spelers zullen afhaken. Beter zou zijn die spaak niet meer aanbieden bij de item's.
Een bevraging over het onderwerp zou misschien iets opleveren.

En waarom je dorp verplaatsen? Laat iedereen toch eens met een gelijk dorp beginnen. Of met meerdere dorpjes zoals ik al gezien heb op een normale wereld. https://zz2.tribalwars.works/ Voor iedereen gelijke kansen.

Nog een prettige dag nakal.
 
Reactiescore
2.489
Als je dan enkel de grootste boosdoeners wilt tegenhouden, waarom laat je dan niet gewoon meteen de optie om de inventaris mee te nemen weg?

-->

We proberen het er door te pushen maar het staat op dit moment nog ter discussie.

Er zijn natuurlijk wel personen die op deze manier heel veel items 'verliezen' en daar terecht niet tevreden mee zouden zijn.

Ik zou persoonlijk iedereen geen items of een startbonus geven (identiek setje items voor iedereen). Echter is het nog to be decided. Vermoedelijk dus niet voor Casual 7 gerealiseerd.

InnoGames geeft aan dat het misschien makkelijker (en sneller) is om enkel specifieke items op dit moment te blokkeren en dan te evalueren dan om meteen de gehele inventaris eruit te coden. Op deze manier eventueel voor Casual 7.

Daarom dat NLP7 (ook al hebben we hem al) nog niet gelanceerd is in afwachting van de mogelijkheid tot niet meenemen van deze 2 specifieke items.

We wachten hierop op antwoord van InnoGames.

In elk geval, bedankt voor jullie feedback.
 
Reactiescore
142
Bedankt om dit al te laten weten
 

DeletedUser78932

Guest
Ik stel voor nog enkele item's niet mee te nemen.
Deze zijn belangrijk voor een vlugge start.
Verzameld.

+20% productie (1 dag) 4+5+3
Grondstoffen pakket totaal 751% van opslag plaats zie ook Goede connecties.
Grote oorlogsbuit 2
Vlaggenbooster 6
Edeldecreet 2
Privilege 1
Flamboyante Spraak 9
Prestigieus Grondstoffenpakket 20.507
Gescherpt Gereedschap 1
Vaste Stenen 2
Verbeterde mijnwagens 1
Efficiënte werkers 1
Wapenmeester 1
Verbeterde zadels 1
Verbeterde Bouwkunde 1 (voor in dorp 2)
Goede connecties 2 Verhoogt permanent de maximale opslagplaats van het huidige dorp met 25%
Oorlogsinspanning 4 +30% grondstoffenproductie.
Large War ChestConsumableReward 0
Gain a number of gold coins in the Academy equal to the number of villages

Indien mogelijk toch iets laten weten voor het evenement afgelopen is. zodat we de juiste keuze kunnen maken.

Toch nog een prettige dag gewenst nakal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
21
Het verschil wordt niet met flamboyante spraak gemaakt. Op de oude wereld waar je veel edelmannen hebt gebruik je juist de flamboyante spraak, niet op de nieuwe wereld). Het gaat juist om de prestigieuze grondstofpakketjes die daaruit worden gegenereerd.
Met de andere items kan je nauwelijks verschil maken als deze mogelijkheid weg is.
- Voor edeldecreet mis je de veelvoud aan grondstoffen;
- goede connecties (verhoogde opslagplaats) idem;
- vlaggenbooster icm munten slaan vlag idem;
- andere gs bonussen zijn slechts van tijdelijke aard en maken zeker niet het verschil. Een uitzondering zijn de gewone gs pakketten die voor alle dorpen gelden, maar die zou ik zeker niet in het begin van een wereld gebruiken.
- oorlogsbuit (dit creëert slechts een beperkt aantal munten (evenveel als aantal dorpen op dat moment) in het beginstadium).

Kortom, het verwijderen van de items
- prestigieus grondstofpakket (voor start);
- gewone grondstofpakketten (voor later als opslag en adelshoeve in alle dorpen zijn uitgebouwd en je nog maar een beperkt aantal edelmannen hebt);
zou al veel voordeel weghalen.
 
Reactiescore
698
Het verwijderen van Prestigieus Grondstoffenpakket bij de overstap naar een nieuwe wereld zorgt voor veel meer gelijke kansen.

Andere items die dan nog overblijven gaan slechts een voorsprong kunnen geven van 5-20 dorpen. Dit is als je heel actief farmt in een paar weken in te halen. Je hebt dusdanig een casual waarbij iedereen alsnog gelijke kansen heeft.
 
Reactiescore
2.489
Ik kan bevestigen dat Prestigieus grondstoffenpakket + Flamboyante spraak niet overgedragen zal worden naar Casual 7. We verwachten dit in de update binnen 2 weken en nadien zal Casual 7 starten.
 
Reactiescore
323
Ik kan bevestigen dat Prestigieus grondstoffenpakket + Flamboyante spraak niet overgedragen zal worden naar Casual 7. We verwachten dit in de update binnen 2 weken en nadien zal Casual 7 starten.
Dus 'normale' gspakketten en vlaggenboosters wel? Want dan kan ik nog steeds +50 edels boosten. Maar dit is iig een goede eerste stap
 

DeletedUser78932

Guest
Dus 'normale' gspakketten en vlaggenboosters wel? Want dan kan ik nog steeds +50 edels boosten. Maar dit is iig een goede eerste stap

Dan heb je enorm veel grondstof pakketjes. Ik heb pakketjes 915% opslag. Opslag is +25% Dus 50.000. Heb maar een vlag - 23% een item -10%. +Vlaggen booster. Daarmee kan ik 346 muntjes slaan. Dat is voldoende voor een edel limiet van 26. Met een vlag -24% zou ik 27 halen.

Ben wel tevreden met de oplossing dat Flamboyante spraak niet overgedragen zal worden. Dit zou een edel limiet van 250 geweest zijn.
Op casual 5 was de edel limiet maar 70 bij de start.

Groetjes nakal
 
Reactiescore
1.019
Dit is dus nogsteeds niet helemaal eerlijk als sommige al met edellimiet 25 beginnen :p
 

DeletedUser78932

Guest
Dit is dus nogsteeds niet helemaal eerlijk als sommige al met edellimiet 25 beginnen :p

Maar iedereen wist wel dat hij pakketjes kon opsparen om mee te nemen naar een casual. Hier onder mijn afgekeurd voorstel.
Ik zou het alvast niet erg vinden dat er niets mee genomen zou worden.
Je kan proberen om nog eens een voorstel in te dienen. Mijn stem krijg je.

Groetjes nakal.

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/casual-werelden-items.198113/




  1. nakal
    LID GEWORDEN:
    23. SEP 2015
    BERICHTEN:
    107
    LEUK BEVONDEN:
    10
    Op casual 5 kon men kiezen item's van de vorige wereld mee nemen of niet.
    Het is wel leuk om een wereld te starten met enkele duizenden Prestigieus Grondstoffenpakket. en honderden gewone Grondstoffen pakket. Maar het is waarschijnlijk minder leuk om als nieuwe speler na een dorp overname op casual te moeten starten bijna zonder item.

    Voorstel item niet meer meeneemhaar vanaf volgende casual.

    nakal, 15. mei 2017Meld
    #1Leuk


  2. Moonlight
    LID GEWORDEN:
    13. MEI 2012
    BERICHTEN:
    256
    LEUK BEVONDEN:
    144
    Afgekeurd, gaat tegen de bedoelde werking in.

 
Bovenaan