Spotprentjes

Reactiescore
310
niet zo moeilijk als je 2x zo weinig front hebt met ons en wel 2x zoveel middelen beschikbaar hebt, met al dat intern gedrag en je voorsprong is het inderdaad niet moeilijk deffen, verder hebben wij enkel clears gestuurd lel dus rare spotprent.

we bieden in ieder geval al meer weerstand dan heel adios heeft gedaan :D je moet iets he.
 
Reactiescore
1.283
Je bedoelt ons front met blue?

Die is nml vele malen groter dan dat ieder aangrensend blue lid op ons heeft.
Ik begrijp dat je het alleen leuk vind om tas foutjes door te sturen en gevoelig word als ik jou even troll?

Het staat er los van of je clears stuurt of meer, de massa was een dikke flop en dus teer je op dodgefoutjes.

Verder ben ik blij dat blue er is hoor en heb ik genoten van de incs dus nog altijd respect voor het opzetten van die massa:engel:
 
Reactiescore
62
Je zit best snel op je paard voor er 'zo hard van te genieten' hoor tasje.

Blue heeft zich geamuseerd, Red heeft zich geamuseerd, en we hebben toch wat winst weten te pakken. Deze massa was geen flop voor ons :D
 
Reactiescore
1.283
Je zit best snel op je paard voor er 'zo hard van te genieten' hoor tasje.

Blue heeft zich geamuseerd, Red heeft zich geamuseerd, en we hebben toch wat winst weten te pakken. Deze massa was geen flop voor ons :D

Ik snap dat van die paarden niet en ben er ook nog eens allergisch voor :eek:

Amusement is het belangrijkste, nogmaals ik kan alleen maar zeggen dat ik blij met met blue, betekend niet dat ik Ruben niet even wilde plagen :)
 
Reactiescore
310
plaag wie je wilt, kom even een massa op ons doen, dan leer ik je hoe je met weinig middelen/stamdeff goed deffed, het enige wat jullie namelijk doen bij deffen is stacken en vooredelen dus ik betwijfel uberhaupt of jullie kunnen snipen :p

je hebt 8m punten ofzo? waarvan 6m intern is denk ik? weinig om trots op te zijn :D
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
plaag wie je wilt, kom even een massa op ons doen, dan leer ik je hoe je met weinig middelen/stamdeff goed deffed, het enige wat jullie namelijk doen bij deffen is stacken en vooredelen dus ik betwijfel uberhaupt of jullie kunnen snipen :p

je hebt 8m punten ofzo? waarvan 6m intern is denk ik? weinig om trots op te zijn :D

Snel op je teentjes getrapt hé.
TAS heeft inderdaad een kwantitatief voordeel, maar als je met maar liefst zes/zeven accounts edels/clears had kunnen smijten moet je niet deze rol gaan aannemen.

Met deze kinderachtige opmerkingen bereik je niets.
Sterker nog, als je zegt dat TAS easy alles op BLOCK OK of RECAP OK kon zetten had je een andere tactiek moeten nemen hé.
 
Reactiescore
1.283
plaag wie je wilt, kom even een massa op ons doen, dan leer ik je hoe je met weinig middelen/stamdeff goed deffed, het enige wat jullie namelijk doen bij deffen is stacken en vooredelen dus ik betwijfel uberhaupt of jullie kunnen snipen :p

je hebt 8m punten ofzo? waarvan 6m intern is denk ik? weinig om trots op te zijn :D

Haha het word steeds mooier.

Dus, je valt een speler aan die zelf kwantitatief voordeel heeft, die in een stam zit met kwantitatief voordeel en welke tactiek pas je daarbij toe, juist front bashen..hopelijk kan ik dan beter leren deffen bij je dan een tactisch offensief opzetten want front bashen terwijl je in de minderheid bent is wel heel kansloos.

Duidelijk inderdaad dat je zelf geen edelpogingen deed want dan kwam die onnozele opmerking over snipen niet naar boven, snipen is alleen de minst gunstige tactiek aangezien je daar niks mee sloopt behalve edels, maar dat hoef ik jou natuurlijk niet uit te leggen.

Het is heerlijk vermakelijk dat jullie niet in staat zijn om zo een noob deffer een kopje kleiner te maken, offensief echt heel sterk man #Not

Ps.

9 mil en minder intern, als je zo ongedetaileerd te werk gaat dan snap ik wat er mis ging :)
 
Reactiescore
62
Ruben heeft niets met de planning te maken, de cracknoobjes vroegen hulp dus de cracknoobjes kregen hulp.
En kansloos? De avvd was best mooi en nog steeds de 3(!!!) volle dorpen winst :rolleyes:

Ik kijk al uit naar de volgende veldslag mister TAS! :D
 

DeletedUser78825

Guest
Ruben heeft niets met de planning te maken, de cracknoobjes vroegen hulp dus de cracknoobjes kregen hulp.
En kansloos? De avvd was best mooi en nog steeds de 3(!!!) volle dorpen winst :rolleyes:

Ik kijk al uit naar de volgende veldslag mister TAS! :D

Welke dorpen is TAS dan kwijt?
 

DeletedUser78825

Guest
Ik had het duidelijk over de massa, heb al aangehaald dat TAS best goed gedeffed heeft.
Niet doen alsof ik hier probeer neer te praten op iemand :p

Maar het gaat hier niet over de gehele massa - het gaat hier over het gedeelte op TAS :eek:
 

DeletedUser79458

Guest
Ik speel niet in Red maar wil wat mededelen.

Blue moet niet gaan zeiken over kwantitatief voordeel van TAS als je met zoveel accs clears gaat smijten. Als je zo trots bent op 3 dorpjes wat in elke massa van Red zou gepakt in 1e uur doe je echt iets fout.

“Leuk” dat Blue nog wat probeert maar overduidelijk hebben ze de activiteit en skill niet om in de buurt te komen van Red. Kijk maar hoeveel Koets en Adios accounts gevallen zijn ten opzichte van Red. Zegt genoeg lijkt me;)

Voor de enkeling die in Blue zit en wel kwaliteit heeft is het gewoon hopen dat ze volgende wereld wel in normale stam zitten.
 
Reactiescore
62
Ik speel niet in Red maar wil wat mededelen.

Blue moet niet gaan zeiken over kwantitatief voordeel van TAS als je met zoveel accs clears gaat smijten. Als je zo trots bent op 3 dorpjes wat in elke massa van Red zou gepakt in 1e uur doe je echt iets fout.

“Leuk” dat Blue nog wat probeert maar overduidelijk hebben ze de activiteit en skill niet om in de buurt te komen van Red. Kijk maar hoeveel Koets en Adios accounts gevallen zijn ten opzichte van Red. Zegt genoeg lijkt me;)

Voor de enkeling die in Blue zit en wel kwaliteit heeft is het gewoon hopen dat ze volgende wereld wel in normale stam zitten.

Je moet zelf niet zo zeiken man, het was duidelijk lachwekkend bedoeld.
Dit was de eerste stamactie met Blue, er werd gevraagd hoe het gegaan was en ik (als persoon, spreek niet voor de stam) ben er best tevreden mee.

Normale stam? Zie niet in wat er zo raar is aan Blue.
 
Reactiescore
3.452
Als Crack incommings krijgt pakken Kenneth en ik geen vv hoor :eek:
 
Reactiescore
310
Ik speel niet in Red maar wil wat mededelen.

Blue moet niet gaan zeiken over kwantitatief voordeel van TAS als je met zoveel accs clears gaat smijten. Als je zo trots bent op 3 dorpjes wat in elke massa van Red zou gepakt in 1e uur doe je echt iets fout.

“Leuk” dat Blue nog wat probeert maar overduidelijk hebben ze de activiteit en skill niet om in de buurt te komen van Red. Kijk maar hoeveel Koets en Adios accounts gevallen zijn ten opzichte van Red. Zegt genoeg lijkt me;)

Voor de enkeling die in Blue zit en wel kwaliteit heeft is het gewoon hopen dat ze volgende wereld wel in normale stam zitten.

wie de fuck ben jij dan?:eek:
 
Reactiescore
310
Je bedoelt ons front met blue?

Die is nml vele malen groter dan dat ieder aangrensend blue lid op ons heeft.
Ik begrijp dat je het alleen leuk vind om tas foutjes door te sturen en gevoelig word als ik jou even troll?

Het staat er los van of je clears stuurt of meer, de massa was een dikke flop en dus teer je op dodgefoutjes.

Verder ben ik blij dat blue er is hoor en heb ik genoten van de incs dus nog altijd respect voor het opzetten van die massa:engel:

ik denk dat je het door sturen van dodges foutjes iets te serieus neem ik was gewoon lekker yvo der mee aan het plagen dat mag wel als je samen op een account speelt
als ik jullie allemaal der mee wou hebben zou ik je wel een pm sturen hoor ;)

.R:engel:
 
Reactiescore
1.283
ik denk dat je het door sturen van dodges foutjes iets te serieus neem ik was gewoon lekker yvo der mee aan het plagen dat mag wel als je samen op een account speelt
als ik jullie allemaal der mee wou hebben zou ik je wel een pm sturen hoor ;)

.R:engel:

Ik kan juist de lol er wel van in zien, evenals de spotprent die we daardoor gepost hebben.

Had het idee dat jij er ook de lol wel van in kon zien maar het tegendeel is bewezen.

Verder even goeie vrienden hoor, beetje bitchen op mekaar is prima :)
 
Reactiescore
310
Ik kan juist de lol er wel van in zien, evenals de spotprent die we daardoor gepost hebben.

Had het idee dat jij er ook de lol wel van in kon zien maar het tegendeel is bewezen.

Verder even goeie vrienden hoor, beetje bitchen op mekaar is prima :)

had dit pas net gelezen je hebt me like ook gekregen hoor kan er zeker om lachen :D

.R
 
Bovenaan