Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Maar we gissen nu wel op basis van woorden die nog niet bevestigd zijn doormiddel van bewijs. Dat ze de verdachte van de moord en verdwijning van Nicky Verstappen nu op het spoor hebben kunnen ze ook alleen maar zeggen, omdat ze sluitend bewijs hebben gevonden middels het DNA Verwantschapsonderzoek en de DNA sporen die er waren gevonden op de kleding. Door dat kunnen ze de dader a.k.a. donor van de sporen gaan traceren en opzoeken. Zouden ze dit zonder bewijs doen dan is de beschuldiging een grove aanval die niet gegrond is en zou diegene onschuldig zijn.

Het is een heftige vergelijking en voorbeeld. Maar voor Noble geldt nog steeds enigszins hetzelfde. Er is een beschuldiging geuit door Discover, maar het gaat te ver om Noble nu al te gaan verafschuwen. Zou er bewijs gepost worden ja dan is de zaak helemaal anders. Maar voor nu is het onterecht om Noble te gaan blamen en de kata's als iets gerechtvaardigd te zijn.

Daarom staat er ook een "als" in de zin.
 

DeletedUser79415

Guest
Martijntje hier nog ff snel laatste voor ik weer moet werken.

Dusja ik was stom verbaasd toen...
 

Bijlagen

  • E838FBCB-142A-4367-8623-C0F38BBB265E.jpeg
    E838FBCB-142A-4367-8623-C0F38BBB265E.jpeg
    118,2 KB · Weergaven: 20
  • 34E6F02D-448B-4270-9F21-CF18B273E534.png
    34E6F02D-448B-4270-9F21-CF18B273E534.png
    432,9 KB · Weergaven: 20
  • 44210F0B-505A-41D7-8181-A4012641414D.jpeg
    44210F0B-505A-41D7-8181-A4012641414D.jpeg
    38,1 KB · Weergaven: 20

DeletedUser79415

Guest
Dus katas smerig of niet wij hebben deze actie indd bewust gekozen te nemen.
 

DeletedUser76932

Guest
Goed uitgelegd door jonah. Misschien beetje te agressief tegenover martijn :p

Verder mogen mensen vinden wat ze willen en moesten ze meer info willen weten ze me te bereiken. We spelen ons spel al 4 jaar zuiver qua kata's, maar na deze actie ben ik ook voor het eerst kata's gaan gebruiken. Het zien van een "stabber" zijn boerderijen die ineens van 30 naar 1 gaan is nog leuk ook nog :p

Nu wel even een mening van de rest: Vinden jullie dat Blue (die niets met deze strijd te maken heeft) nu ook kata's op ons mag gooien? Ik sta open voor andere hun mening
 

DeletedUser76972

Guest
Of dit het gebruik van kata's rechtvaardigt valt nog te betwisten, maar ziet er wel naar uit dat noble in dit verhaal de schuldige is.
 
Reactiescore
62
Goed uitgelegd door jonah. Misschien beetje te agressief tegenover martijn :p

Verder mogen mensen vinden wat ze willen en moesten ze meer info willen weten ze me te bereiken. We spelen ons spel al 4 jaar zuiver qua kata's, maar na deze actie ben ik ook voor het eerst kata's gaan gebruiken. Het zien van een "stabber" zijn boerderijen die ineens van 30 naar 1 gaan is nog leuk ook nog :p

Nu wel even een mening van de rest: Vinden jullie dat Blue (die niets met deze strijd te maken heeft) nu ook kata's op ons mag gooien? Ik sta open voor andere hun mening

Ik denk dat dit met Noble moet uitgepraat worden, want of ik ben blind of ik zie nog steeds niet goed in hoe ze je gestabd hebben (op het niet geven van die 2 dorpen na?).
Het maakt het wel makkelijk om te beslissen tot kata'en over te gaan als jullie iets doen dat ons niet aanstaat.
 

DeletedUser76932

Guest
Ik denk dat dit met Noble moet uitgepraat worden, want of ik ben blind of ik zie nog steeds niet goed in hoe ze je gestabd hebben (op het niet geven van die 2 dorpen na?).
Het maakt het wel makkelijk om te beslissen tot kata'en over te gaan als jullie iets doen dat ons niet aanstaat.

Als eerste wil ik aangeven dat niemand anders kata's krijgt. Ook niet uit noble want dit is gewoon iets tussen ons en epdej, wie stabbed moet het imo voelen.

Zoals je kan zien hadden wij met MB/Adios een NAP van 2 weken met Noble. (nadat ze ineens ons front leegtrokken zonder enige waarschuwing). Nou allemaal leuk en aardig dus wij hadden al ons deff naar het front gestuurd om z.s.m tiranu etc bij te stacken omdat die veel kwijt raakte door noble die alles terug trok.

Aangezien er dus 0 deff thuis stond wat noble wist, hebben ze het vuur geopend op Devillance (onze mb). Die tevens dus inbegrepen was met de nap en hebben zo 4 dorpen van hem kunnen bemachtigen. (ook hij had al zijn deff aant front). Nou jammer maar helaas gaat epdej daar al over de lijn.

Nou Team DBA nogmaar eens een conversatie aangegaan met epdej om te kijken hoe we dit nu weer gingen oplossen. Na even gepraat krijgen wij groen licht en mogen we op zijn minst 2 dorpjes terug (van de 4) omdat die in ons cluster lagen. Nou super! vergeven en vergeten en lets move on met de wereld. TOTDAT wij doodlopen op een grote stack waarvan door jonah het scout berichtje hierboven heeft vermeld. Dan ga je alweer over de lijn?

P.S. Voor mensen die het verkeerd begrijpen. Het is Epdej en niet noble. Noble zitten gewoon wat toffe spelers in die echt loyaal zijn aan hun leider en goed hun best doen! Het is echt Epdej die het hier verpest. Kijk daar aub Noble niet voor aan :)
 

DeletedUser76972

Guest
Noble had btw voor het complete plaatje wel aangegeven in de beëindiging van de relaties met Adios dat de NAP niet van toepassing was voor de MB stammen.
Capture.png

Daarnaast waren die overnamens op 9 augustus en was DBA toen Adios ook geleaved.
Praat het niet goed van Noble, want het is nog steeds erg krom. Maar vind gebruik van kata's wel extreem.
 
Reactiescore
3.457
Noble had btw voor het complete plaatje wel aangegeven in de beëindiging van de relaties met Adios dat de NAP niet van toepassing was voor de MB stammen.
Capture.png
Daarnaast waren die overnamens op 9 augustus en was DBA toen Adios ook geleaved.
Praat het niet goed van Noble, want het is nog steeds erg krom. Maar vind gebruik van kata's nog steeds extreem.
Als nog vuil aangezien ze onmogelijk de dorpjes konden terugpakken door hun nap!
En dat wisten ze drommelsgoed ;-)
 

DeletedUser76932

Guest
Noble had btw voor het complete plaatje wel aangegeven in de beëindiging van de relaties met Adios dat de NAP niet van toepassing was voor de MB stammen.
Capture.png

Daarnaast waren die overnamens op 9 augustus en was DBA toen Adios ook geleaved.
Praat het niet goed van Noble, want het is nog steeds erg krom. Maar vind gebruik van kata's wel extreem.

Aanvallen waren al gestuurd voordat wij Adios geleaved waren. Dus dan was het nog steeds gepland terwijl wij in adios zaten
 
Reactiescore
62
Als eerste wil ik aangeven dat niemand anders kata's krijgt. Ook niet uit noble want dit is gewoon iets tussen ons en epdej, wie stabbed moet het imo voelen.

Zoals je kan zien hadden wij met MB/Adios een NAP van 2 weken met Noble. (nadat ze ineens ons front leegtrokken zonder enige waarschuwing). Nou allemaal leuk en aardig dus wij hadden al ons deff naar het front gestuurd om z.s.m tiranu etc bij te stacken omdat die veel kwijt raakte door noble die alles terug trok.

Aangezien er dus 0 deff thuis stond wat noble wist, hebben ze het vuur geopend op Devillance (onze mb). Die tevens dus inbegrepen was met de nap en hebben zo 4 dorpen van hem kunnen bemachtigen. (ook hij had al zijn deff aant front). Nou jammer maar helaas gaat epdej daar al over de lijn.

Nou Team DBA nogmaar eens een conversatie aangegaan met epdej om te kijken hoe we dit nu weer gingen oplossen. Na even gepraat krijgen wij groen licht en mogen we op zijn minst 2 dorpjes terug (van de 4) omdat die in ons cluster lagen. Nou super! vergeven en vergeten en lets move on met de wereld. TOTDAT wij doodlopen op een grote stack waarvan door jonah het scout berichtje hierboven heeft vermeld. Dan ga je alweer over de lijn?

P.S. Voor mensen die het verkeerd begrijpen. Het is Epdej en niet noble. Noble zitten gewoon wat toffe spelers in die echt loyaal zijn aan hun leider en goed hun best doen! Het is echt Epdej die het hier verpest. Kijk daar aub Noble niet voor aan :)

Er was geen NAP met je mb's toch?
Je was toch ook geen lid van Adios (waarmee de NAP liep)?

Wel raar dat hij dan toch schuld bekent door 2 dorpjes terug te willen geven, en zich daar dan niet meer aan te houden.

Tenslotte; je kata't een lid van een stam en een BG, vind het maar laf om dan achteraf te komen zeggen 'maar het is enkel die speler hoor', zonder ook maar een woord hierover te zeggen tegen de desbetreffende stam/BG.
 

DeletedUser79415

Guest
Devillance kon die toch terugpakken?

Nee kon niet dorpen waten gestacked team DBA mocht de dorpen pakken maar was al gestacked... dus ook dat was onzin van epdej.

Jup en zover mijn duidelijk is heeft DBA zich wel netjes aan die NAP gehouden.

Wij hebben ons er zeker aangehouden enkel 1x een scout (na24 uur geen gehoor van epdej kan wel openen van berichten/lezen) verzonden omdat we de dorpen terug mochten pakken (beweerde al dat het leeg was) die devil was verloren maar die stonden toen stacked ...
 

DeletedUser79415

Guest
Aanvallen waren al gestuurd voordat wij Adios geleaved waren. Dus dan was het nog steeds gepland terwijl wij in adios zaten

Boven dien een mb/du is indirect jezelf dus als mensen beweren dat jezelf had goedgekeurd dat iemand je mb/du aanvalt in nap tijd let me know...

Boven dien wij waren adios geleaved indd maar de aanvallen liepen al, wil je bewijs kunnen we zo opzoeken maar ook dit dan na werk.
 
Bovenaan