Raad, gefeliciteerd

DeletedUser77704

Guest
Beste leden van Raad,

We zijn het niet altijd met mekaar eens geweest, maar gefeliciteerd en bedankt voor deze wereld.

Net nu we dachten bij Mad weer een beetje op gang te komen (eindelijk beetje progressie boeken op front met winst en bijna alle accounts actief sturend) verlies 1 van onze dierbaarste accounts en 1 van de aanvoerders dorpen door een stab (Speler reageert nergens op, doet OS terugtrekken en targets opeens niet vullen, valt niet mee aan en polst bij vijand). Dit is mentaal de druppel en Raad heeft deze overwinning meer dan verdient. Altijd een stabielere stam gehad na de soortement fusie met Fury en het toetreden van UC en eerdere samenwerking is ook oprecht een mooie zet geweest.

Lick (Mad.) heeft altijd zich moeten behelpen met risico accounts en had achteraf gezien beter niet moeten willen rekruteren. Beter langer de kat uit de boom moeten kijken hier is het van oorsprong verkeerd gegaan. LOR, TP, SbL, TOTR hebben altijd de leiding genomen en zijn de drijvende kracht geweest (oorspronkelijke Lick). Kan oprecht zeggen dat we allemaal alles hebben gegeven wat mogelijk was, maar waren te beperkt in de uitvoering van onze wensen/plannen door slecht recruitbeleid. Wel wil ik mijn CO en die 3 andere accounts een eervolle vermelding geven voor wat ze hebben gedaan. Deze 4 accounts hebben onderling altijd goed samengewerkt, actief geweest, de leiding genomen en resultaten gezamenlijk geboekt enkel was Raad met stuk aantal meer van dit soort accounts een flinke maat te groot.

Bedankt voor de leuke momenten en gefeliciteerd, hebben ons best gedaan maar zat helaas niet meer in. Hadden jullie oprecht een leukere wereld willen bieden, maar het mocht niet zo zijn.

Justin
 

DeletedUser73162

Guest
Allereerst bedankt voor de felicitaties, echter is de wereld nog niet gewonnen, en zijn er gewoon nog meerdere accounts van Mad. die nog staan. Bij deze wil ik melden dat we de wereld niet versneld willen winnen dmv rune dorpen, maar elk account van ex-Lick kapot willen spelen tot er geen meer zijn. Daarnaast kunnen andere Mad accounts ook nog op wat rekenen, we hebben nog een appeltje te schillen met onder andere @crodie , ren je deze keer niet weg?
 
Reactiescore
3.540
Kan niet geloven dat jullie verloren hebben van een ginger. Maar toch, als het echt nu al voorbij is gefeliciteerd Hidde (en stam) en goed gevochten Justin (en stam)!
 

DeletedUser73657

Guest
Khan : Noob
LOR: Gio is wel aardig
Tijd : Noob
No pressure : Noob
TBR : Noob
Crusaders : Noob
Crodie : Super noob
TP: Beste speler van mad
TOTR: Noob
SBL: Noob , 3 wereldwinsten op zen profiel maar kan nog steeds niet deftig aanvallen. Enkel als iemand vergeet de vv over te dragen maak je winst. Als je wil kan ik wel een guide voor je schrijven want het is nodig.
Lilsmoker: Noob

Aan alle noobs

Jullie zijn tering slecht en kunnen enkel internen.

Aan TP & LOR : Thx voor de leuke tijd op w61 :cool:
 
Reactiescore
3.540
Khan : Noob
LOR: Gio is wel aardig
Tijd : Noob
No pressure : Noob
TBR : Noob
Crusaders : Noob
Crodie : Super noob
TP: Beste speler van mad
TOTR: Noob
SBL: Noob , 3 wereldwinsten op zen profiel maar kan nog steeds niet deftig aanvallen. Enkel als iemand vergeet de vv over te dragen maak je winst. Als je wil kan ik wel een guide voor je schrijven want het is nodig.
Lilsmoker: Noob

Aan alle noobs

Jullie zijn tering slecht en kunnen enkel internen.

Aan TP & LOR : Thx voor de leuke tijd op w61 :cool:

Benji jij bent echt wel vet aardig en bemoedigend, dat vind ik zo tof aan je!
 
Reactiescore
634
Typisch Justin,

Eerst ontkennen, dan weer erkennen, achteraf ontkennen.
Justin jij bent een Noob en zal tot de Noob klasse behoren !

Ga nu niet op AF je voorbeeldig proberen te gedragen, zodat mensen gaan denken dat je een FAIR speler bent.

Als leider zou jij je inzetten voor de CF en Kata afspraken.
Onder jouw leiding als leider van Lick, zijn er meerder CF gelegd via BB dorpen.
Jij gaf aan deze op te lossen, maar achteraf kregen wij te horen dat je zogenaamd ermee was gestopt.
Laatst legt zelfs jouw eigen account een CF via BB ;)

Buiten de andere gebeurtenissen waar jij je telkens onderuit probeerde te lullen en aangaf dat je een fair speler bent.
Komen wij er telkens achter dat jij gewoon een NOOB bent.

Gaius Julius Caesar: Persoonlijke vriend van me en de persoon die de oprichting van .NWO verder heeft kunnen zetten. Hij heeft lange tijd voorzichtig maar toch slim gespeeld waardoor er in het oosten toch een mooie stam is kunnen bloeien. Desondanks het feit dat hij de "makkelijke" weg had kunnen kiezen door een BG aan te gaan met Raad., heeft hij toch voor het tegenovergestelde gekozen. De tijd zal uitwijzen of dit de beste beslissing was, maar het maakt de wereld in ieder geval al iets spannender.

Een beetje FAIR speler zou niet een BG gaan benaderen om samen verder te gaan.
Als je dit al doet, zorg er dan voor dat eerst de ene BG wordt opgezegd.

Gaius Julius Caesar,

Jij bent ook een Noob en tevens een stabber.
Jij laat je verleiden door Mad en gaat met hun de BG aan, zonder de BG met Raad op te zeggen.

Er wordt beloofd dat er geen OS verstuurd zal worden, maar de stats tonen hele andere dingen !

34 Gaius Julius Caesar
116553_thumb
.NWO 33.569 gisteren
6 1nsomnia
116553_thumb
.NWO 152.266 gisteren


Kan zo noh tich voorbeelden kunnen aantonen, maar jullie Noobs zijn het gewoon niet waard.
Zelfs met jullie achterbakse speelstijl, kunnen jullie niks uithalen !
 

DeletedUser78236

Guest
Ipv dat jullie de felicitatie in ontvangst nemen kraken jullie de spelers van Mad/Lick. alleen maar verder af, maakt verder niet uit wie ik ben.
 
Reactiescore
634

DeletedUser78825

Guest
Goede oude stamgenoot van W60, jij hebt gelijk, zoveel ervaring als jouw account heb ik er niet mee :)

Ken je jouw Co nog, ene Tristan, die onze stam toen had gestabt, terwijl jullie join naar Red al akkoord was :)
Voor wie jij destijds keihard ging opnemen :)
(begin fase van W60 dus)

Later stabt jouw Co wederom en dit maal RED :)

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/statement-cryptic-bespeler-tragedy-under-grace.200782/

Tristan heeft nooit een stab naar Yavapai gepleegd - dus dat is een leugen.
Het enige wat er is gebeurd is was dat SbL en TuG samen naar Red zouden of niet - maar wij als team daarna besloten hebben toch te gaan. Hierin was Tristan niet eens de doorslaggevende factor, maar ikzelf. Tristan heeft zelf dat gesprek met SbL niet eens gevoerd.

Vervolgens kwam er een aanval van SbL op onze MB gedurende de NAP, waardoor de NAP tussen SbL en MBs ook verviel.
Hierop heeft onze MB een MB van SbL aangevallen - en ging jij beweren dat het een breuk was van de NAP tussen TuG en Coruscant omdat jullie edels eerder zouden aankomen - wat nota bene nergens op slaat. Het enige wat hier fout is gegaan is de manier van communicatie van Tristan naar jullie toe.

Dat Tristan vervolgens bij beide stammen heeft gespeeld is wel waar - en hiervoor is hij ook per direct van het account en uit de stam verwijderd, zoals het hoort.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Neehoor er worden geen oude koeien uit de sloot gehaald :eek:
 
Bovenaan