Golden Awards

DeletedUser69389

Guest
Omdat je over wat alles wat hier gebeurt wel een mening hebt en uitspreekt. Dan ben ik wel benieuwd naar een lijstje vanaf jouw kant.

Ik zal ook nog wel lijstje gooien binnenkort.
Die heb ik een poosje terug nog gedaan. Plus ik weet daar te weinig voor. Ik zal er binnenkort wel eentje op 59 doen.
 

DeletedUser76932

Guest
Beste speler: Zijn er genoeg, ga hier geen namen noemen omdat ik vind dat er genoeg spelers zijn die hier moeten staan. Veel mensen zetten hier accounts neer, maar ieder account heeft zo wel zijn toppers en zijn iets mindere spelers. Denk dat als ik hier namen ga noemen ik sommige spelers te kort doe en dat is niet nodig. Mensen die hier willen staan en denken dat te verdienen weten dat wel van zichzelf!
Beste stam: Red? Misschien toch maar red ja. Het is een stam die er al vanaf het begin is. Had adios dezelfde spelers als het oude adios en gingen we met zijn alle voor de volle 100% had ik hier met alle plezier mijn oude stammetje opgeschreven. Jammer genoeg is dat het nu niet dus dan word het Red
De beste stam speler: Ook hier vind ik het lastig om een naam te noemen. Ik heb genoeg maatjes leren kennen in adios die imo behoren tot de beste stamspelers. Hier zou het ook jammer zijn als ik maar 1 of 2 namen neer zou zetten omdat ik dan ook veel mensen de das om doe.
Het grootste ego: In mijn opzicht is dat Jeremy. Tis echt een toffe peer, maar er zijn hier en daar wel wat beloftes geweest die niet door zijn gegaan. Ik denk dat hij zelf wel weet welke ik bedoel. (no hard feelings, vind je een toffe peer)
Beste leider: Kenneth. No doubt. Joachim heeft het ook zeer goed gedaan en wil hem hier ook niet in het verkeerde daglicht zetten, maar ik heb nooit in red gezeten. Voor wat ik weet is kenneth er altijd geweest tot wanneer die kon. Zelfs toen hij niet kon zorgde hij ervoor dat er toch gedaan werd wat gedaan moest worden. Jammer genoeg moest hij op begeven moment toch stoppen, maar ik ben blij dat ik hem heb leren kennen deze wereld en vind het een top leider!
Slechte leider: Is er niet, iedereen die leider speelt/wilt spelen doet het voor zijn stam. Dat je ooit verkeerde keuzes maakt is menselijk en als mensen je een slechte leider vinden zat je niet op die functie. Respect to all the leaders!
Meest overschatte stam: Niemand is meer overschat, denk dat de wereld wel duidelijk weet wat beide stammen kunnen.
Meest onderschatte stam: Red. Als EX-Adios lid weet ik dan Red bij ons altijd werd overschat. We dachten altijd dat we hun wel konden breken en dat is tot vandaag nogsteeds niet gelukt.
Meest overschatte speler: Denk dat ik hier zelf de fout in ben gegaan met Murus en Lo. (alle spelers inbegrepen op sean na). In het begin toen we hun van koets wouden hebben, ging ik er met de volle 100% voor dat hun echt een top aanwinst waren. Dat was in het begin ook, maar toen de incs kwamen en ze ineens front hadden waren ze nogal snel weg. De spelers zelf zullen wel goed zijn, maar denk dat ze deze wereld gewoon onder gepresteerd hebben en daarom zijn ze door mij overschat.
Meest onderschatte speler: Mystery men. Dit omdat er altijd werd gezegd dat ze niet actief waren, dat ze vaak fouten maakte en dat ze makkelijk te breken waren. Dit is in mijn ogen niet waar en zeker in de Heat of the battle, hebben ze nog altijd goed gestreden en zich in mijn ogen bewezen! (heb ze zelf ook altijd goed onderschat!)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Toen ik deze vraag las kwam meteen Oud-Adios in mij op. De spelers die samen met ons als DBA adios hebben gebracht tot hoe het was 4 weken geleden. De spelers die toen we 2 fronten hadden altijd bereid waren om te helpen/vv'en hoe dan ook. Verder zijn er in Red ook zeker een paar spelers waar ik graag bij in de stam wil zitten. Misschien niet in wereld 60 maar voor de toekomst? :p
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: niet moeilijk : Nua en jammer genoeg ook Shakedown8 (daan) Als ik moest gaan uitleggen waarom dan ben ik morgen nog bezig. Kort samengevat passen team DBA en NUA niet in 1 stam. Ligt niet alleen aan NUA maar ook aan DBA. Daan van shakedown8 vind ik persoonlijk jammer dat ik hem hier neer heb moeten zetten. Ik kende hem van 0v3rl0rd waar ik veel respect voor heb opgebouwd. Door ons besluit om Adios te verlaten die hij niet kon waarderen hebben we nu een soort van haat naar elkaar opgebouwd. Jammer maar helaas.
Mooiste speler naam: Mooiste heb ik niet, wel de leukste: Intern Ior De eerste keer dat ik die naam las moest ik wel even glimlachen ja! Leuke naam dit!
Mooiste stam naam: DBA Spreekt voor zichzelf toch? :p (vind deze wereld niet echt een mooie stamnaam zo 1-2-3 dus dan maar mijzelf)
Het tofste topic: Ben geen AF fanaat dus dan maar GA
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: NUA Vaak genoeg gehoord dat ze super goed zijn en de wereld helemaal aankunnen. Eerst zien dan geloven en misschien hebben ze gelijk, maar in mijn ogen zijn de gewoon een stelletje WanneBe's
Meest belovende speler voor de toekomst: Team DBA laat je hoorreeennnn!!!
Meest belovende stam voor de toekomst: Blue De meest belovende stam is de kleur van mijn eerste woord als antwoord op deze vraag ;) (You see what i did there? :p)
Mooiste profiel foto van spelers: Ben niet zo van het profielen bekijken dus kan hier geen goed antwoord op geven
Mooiste profiel foto van stammen: DBA Thanks @Cryptic Je hebt er een pracht plaatje van gemaakt!
Grootste blunder: R2W van Koets naar Adios.
Mooiste actie van de wereld: Moet nog komen.
 

DeletedUser76972

Guest
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: niet moeilijk : Nua en jammer genoeg ook Shakedown8 (daan) Als ik moest gaan uitleggen waarom dan ben ik morgen nog bezig. Kort samengevat passen team DBA en NUA niet in 1 stam. Ligt niet alleen aan NUA maar ook aan DBA. Daan van shakedown8 vind ik persoonlijk jammer dat ik hem hier neer heb moeten zetten. Ik kende hem van 0v3rl0rd waar ik veel respect voor heb opgebouwd. Door ons besluit om Adios te verlaten die hij niet kon waarderen hebben we nu een soort van haat naar elkaar opgebouwd. Jammer maar helaas.

Zou niet zover gaan als haat, maar meer als sterk meningsverschil.
In deze fase verlaat je stam niet, maar los je interne gezemel op en ga je er gwn samen voor.
Dan kan je in het verleden nog zoveel gedaan hebben voor Adios, maar ik vind geen excuus om er als eerste de brui aan te geven.
 

DeletedUser76932

Guest
Zou niet zover gaan als haat, maar meer als sterk meningsverschil.
In deze fase verlaat je stam niet, maar los je interne gezemel op en ga je er gwn samen voor.
Dan kan je in het verleden nog zoveel gedaan hebben voor Adios, maar ik vind geen excuus om er als eerste de brui aan te geven.

Ik gebruik het niet als excuus. Ik speel dit spel voor mijn plezier, mijn plezier ging eraf op het moment dat ik hoorde dat KOETS overkwam. Ik heb nog gewaarschuwd dat dat killing zou zijn. Kijk waar we nu zitten. Het is niet voor niets dat niet 100% van adios er meer is sinds koets er is hè ;)
 
Reactiescore
310
Ik gebruik het niet als excuus. Ik speel dit spel voor mijn plezier, mijn plezier ging eraf op het moment dat ik hoorde dat KOETS overkwam. Ik heb nog gewaarschuwd dat dat killing zou zijn. Kijk waar we nu zitten. Het is niet voor niets dat niet 100% van adios er meer is sinds koets er is hè ;)

voor dat wij kwamen heb ik nog gevraagd hoe jullie er naar keken en dat zou goed zijn geweest.
 
Reactiescore
1.367
Ik gebruik het niet als excuus. Ik speel dit spel voor mijn plezier, mijn plezier ging eraf op het moment dat ik hoorde dat KOETS overkwam. Ik heb nog gewaarschuwd dat dat killing zou zijn. Kijk waar we nu zitten. Het is niet voor niets dat niet 100% van adios er meer is sinds koets er is hè ;)

Als je al met zon instelling begint... ;)
 
Reactiescore
62
Ik blijf het één van de lafste excuses vinden die er bestaat: 'er komen spelers bij, vandaar dat er activiteitsproblemen ontstaan'. Slaat nergens op in mijn ogen.
Iedereen die weg is, was sowieso weg (op Inge na, vrij zeker dat zij er wel nog ging gestaan hebben) met of zonder onze join. Op de onenigheid tussen Sherwin en Martijn na heb ik ook nergens echt problemen opgemerkt.
 
Reactiescore
376
Beste speler: Ehm, dit vind ik een zeer moeilijke. 'Beste speler' is relatief en wordt bepaalt door verscheidene uiteenliggende factoren imo. Daarom zou ik deze graag opsplitsen:
Allround, lijkt dit me Calamity of The Rainbowchicks. Calamity vanwege de compleetheid en de geschiedenis van het account deze wereld. Joachim is een fantastische leider die vuil spel in de mate van het mogelijke probeert te vermijden en vaak ook afstraft wanneer nodig. Daarbij heeft dit account ook al zoveel gepresteerd deze wereld, met het sterker terugkomen na de (on)terechte ban als kers op de taart.
Ook benoem ik graag RBC, vanwege Jeremy (want heb de vorige bespelers niet meegemaakt, tenzij Kenneth in de negatieve zin). Die Jer is onvoorstelbaar, echt waar. :D


Het beste verdedigende acc moet wel Tiranu zijn. Hoewel dit account enorm veel hulp heeft gekregen van Adios uit, werd er altijd gemotiveerd en vaak foutloos gedeffed door de bespelers, wat ook wel moest aangezien het echt wel een sleutelaccount was in de oorlog tussen Adios en Red. Helaas is het nu afgelopen voor hen.

CrackSparrow is in mijn optiek wel de beste aanvaller, altijd bereid te helpen en deed goed mee aan de massa's. Dit is een moeilijke want zoveel goede aanvallen of massa's heb ik niet meegemaakt in de tijd dat ik speel. :p

Beste stam:
Hier kan gewoon geen enkele twijfel over bestaan: 100% Red. Wat Red deze wereld gepresteerd heeft is ongekend en dat nog eens met een bijna onveranderde groep van accounts. Complimenten naar Joachim voor het opbouwen van deze gezellige en steengoede stam en ook de huidige leiders voor het ineen kunnen houden van de structuur. Altijd wordt er vanuit Red geprobeerd zo schoon mogelijk te spelen mét respect voor de vijand, waarvoor meermaals mijn dank en complimenten.

De beste stam speler:
Hier kan ik (tot mijn spijt) enkel spelers benoemen die ik meegemaakt heb in Adios. Dus: Discovered By Accident en The Rainbowchicks. Deze accounts zijn/waren bijna altijd online, steeds bereid vvs te draaien waar nodig, meestal ( :p ) erg gezellig in de chats en hadden dan vaak ook nog eens de mentaliteit van 'de stam op de eerste plek', dus altijd OS'en mits de mogelijkheid er was en vaak ook aanvallen organiseren of andere spelers binnen Adios helpen met vragen en dergelijke. Ook lijkt het me dat Calamity hier een plekje in verdiend, maar dat heb ik reeds eerder onderbouwd. :p

Het grootste ego: Pfew, hier kan ik wel een erg lang lijstje neerknallen :D. De mannen van NUA kunnen er zeker wat van, hoewel in de tijd dat ik ze heb meegemaakt, dat eerder in de negatieve zin was. Ook moet ik zeker enkele andere losse spelers benoemen maar dit dan eerder met een gezond ego hihi: Jeremy, Jonah van DBA, Patrick (<3) en ik ook natuurlijk he :p

Beste leider:
Ook hier bestaat volgens mij weinig twijfel over en moet ik dus Calamity en TuG (denk btw dat ik nog iemand ben vergeten, oeps) benoemen. Wat hun gedaan moeten hebben om huidig Red te krijgen, is onvoorstelbaar. Het is voor mij dus ook logisch dat de beste leiding bij de beste stam hoort :engel: . Ook zag ik hier meer dan eens Kenneth genomineerd worden, maar aangezien ik hem amper heb gekend, is dit dus geen overtuigde nominatie. Hoewel hij wel nog steeds respect afdwingt door die hele tijd Adios geleid te hebben.

Slechte leider:
De leiding van Adios na Kenneth. Er zat niets meer van structuur in de stam, geen samenhang dus iedereen deed maar zijn eigen ding. Ook waren er vaak onderlinge ruzies, die nooit uitgevochten werden en dus steeds bleven aanslepen wat erg hinderlijk was. Enkele rotte appels hebben dus ook zo (in)direct tot de val van Adios geleid imo.

Meest overschatte stam: Adios is de enige stam die deze verdient. Hoewel iedereen in dezelfde 'stam' zat, had ik niet echt het gevoel dat Adios een stam was. Iedereen die maar wat deed en deed wat het beste was voor hun eigen account. Helemaal geen echte stam, zo bleek ook later. Hoe dan ook, door de 1e plek die Adios soms had, werden ze toch wel wat overschat volgens mij. Desondanks zat er wel gewoon genoeg kwaliteit in de stam!

Meest onderschatte stam: Ehm, hier ga ik geen enkele stam nomineren. In mijn optiek is al duidelijk gebleken wat alle stammen waard zijn. Hoewel ik er heilig van overtuigd ben dat er sowieso nog stammen zijn die ons/mij gaan verrassen, zijn ze niet onderschat.

Meest overschatte speler: Ik mag dan niet helemaal op de hoogte zijn van de situatie in Red, maar toch ga ik Dzjenghis nomineren. Het account heb ik nog niet veel gezien en ook weinig veelbelovends over gehoord. Nuja, dat kan zijn aangezien ik hem niet als stamgenoot heb maar zo kwam het account wel over :p

Meest onderschatte speler: Hier ga ik DBA en TuG nomineren. Ik denk persoonlijk dat deze 2 accounts (die overigens qua kwaliteit en activiteit sowieso tot de topaccs behoren) een redelijk grote invloed gaan hebben komende weken op deze wereld. Althans zoveel vertrouwen heb ik in Sherwin en Patrick. :p Toch zag ik hen niet veel benoemd worden bij beste accs noch bij meest onderschatte accs noch bij meest belovende accs, vandaar dus. Hopen dat ze het kunnen bewijzen dus.
Ook even een shoutout naar
Mystery men, je hoort er niet vaak van, maar denk wel dat ze een pak werk verzetten hoor daar in Red.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Thaud, Saphira, Patrick, Sherwin, Jeremy, Joachim en Tiranu vooral. Zullen vast nog wel meer zijn die ik vergeten ben hihi

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die runnen bij de eerste incs, alsook bij mensen die andere spelers bans aansmeren op de meest irritante momenten en daarbij vooral hun eigen stam naaien. :rolleyes:

Mooiste speler naam:
Tragedy Under Grace en Calamity zijn wel leuke hihi

Mooiste stam naam: Red sky at dawn is toch iets leuker dan Red sky at morning hoor :eek:

Het tofste topic: Golden Awards, lekker leesvoer. Of dat topic van @Cryptic , chapeaukes

Het domste topic: elk topic waarin eeuwige discussie blijven voortduren ookal wilt iedereen dat ze stopt :mad:

Favoriete forum poster: Cryptic, Calamity en Jeremy, hun posts kunnen mij vaak wel bekoren, ja.

Minst favoriete forum poster: rikkert en bij momenten Inge, blijven vaak gewoon door drammen ookal boeit het niemand meer :D

Dikste wannabe op het forum: Rikkert en soms wel Martijn eens

Dikste wannabe in het spel: Ikke :oops:

Meest belovende speler voor de toekomst: TuG
en DBA, uitleg heb ik hierboven al gegeven :p

Meest belovende stam voor de toekomst: ik hoop oprecht dat Blue nog iets kan betekenen tegen Red!

Mooiste profiel foto van spelers:
108453_large.gif

Mooiste profiel foto van stammen:
118014_large.png

Grootste blunder:
deze kutwereld beginnen spelen :(

Mooiste actie van de wereld: Calamity die sterker terugkomen dan ooit, KIU!


liefs, kusjes xx
Pieter|Viral
 
Reactiescore
3.452
Ik gebruik het niet als excuus. Ik speel dit spel voor mijn plezier, mijn plezier ging eraf op het moment dat ik hoorde dat KOETS overkwam. Ik heb nog gewaarschuwd dat dat killing zou zijn. Kijk waar we nu zitten. Het is niet voor niets dat niet 100% van adios er meer is sinds koets er is hè ;)


Nah ... jij had bezwaar tegen 1 speler in het bijzonder.
De dag dat bekend werd dat ze zouden komen sprak jij de spelers aan die behoorlijk tegen waren .
Jij vond het onbegrijpelijk dat iemand bezwaar kon hebben terwijl je de dagen daarvoor in de gesprekken met mij privé je afgunst liet blijken tegen ze :)

En daar was je niet de enige in wat mijn besluit makkelijker maakte om per direct te stoppen in Adios.
 

DeletedUser76932

Guest
Nah ... jij had bezwaar tegen 1 speler in het bijzonder.
De dag dat bekend werd dat ze zouden komen sprak jij de spelers aan die behoorlijk tegen waren .
Jij vond het onbegrijpelijk dat iemand bezwaar kon hebben terwijl je de dagen daarvoor in de gesprekken met mij privé je afgunst liet blijken tegen ze :)

En daar was je niet de enige in wat mijn besluit makkelijker maakte om per direct te stoppen in Adios.

Koets is in 3 stappen overgekomen. Bij 2 daarvan heb ik enorme spijt gehad en dat ook duidelijk aangegeven.

"Jij vond het onbegrijpelijk dat iemand bezwaar kon hebben terwijl je de dagen daarvoor in de gesprekken met mij privé je afgunst liet blijken tegen ze :)"

Ik deed dit omdat ik dacht dat het beter voor de stam was, hier hebben we het over lo en murus. Nadat Crack en Growing overkwamen en jij er al geen zin meer in had, ben ik nog gaan kijken naar kaartjes en alles terwijl ik heeeeel erg tegen R2W en toen nog tegen Martijn was. Heb 2 keer door de zure appel heen gebeten en de 3e keer was het voor mij over.

Zoals ik al eerder aangaf is en blijft het een spelletje voor mij. Door mijn besluit heb ik veel meer plezier in het spel nu ;)
 
Reactiescore
3.452
Jij was zwaar tegen de recruit van Crack? De rest vond jij prima.
Jij bestookte mij privé of ik er aub voor wilde zorgen dat ze niet kwamen .
Een dag later vond jij het ineens onbegrijpelijk dat er mensen bezwaar hadden tegen hem.
Dat vond ik gewoon onbegrijpelijk...
 
Bovenaan