Golden Awards

Reactiescore
3.457
Dat mag jij vinden,ik geef daarmee aan dat ik dat een situatie vind die vele malen lager is dan het indienen van een support.
Dat jij dat anders interpreteert is niet mijn zorg.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Bekijk bijlage 13354 Het verlinken van je eigen stam,doorgeven van cruciale info aan de vijand( bv het direct doorgeven dat een bg is beindigd die je eigen stam vol zette met deff)
Het moedwillig infiltreren in de stam van de vijand .
Ik noem maar even wat voorbeelden;-)

Het indienen van een support omdat de vijand zich verlaagt tot schelden valt alles behalve onder een stab.

Ik denk dat dit over Noble gaat. Wat voor info zou Red kunnen hebben doorgespeeld aan Noble?

Bekijk bijlage 13354
Het indienen van een support omdat de vijand zich verlaagt tot schelden valt alles behalve onder een stab.

Het moedwillig wachten zodat het account tijdens massa geband is wel. Maarja je hebt nu in je posts al duidelijk aangegeven dat je dat normaalste gang van zaken vind. Echt jammer om te zien dat iemand die zich laatst ook zo sterk maakte voor fair play op W62 maar hier zo een lage actie (wat dicht tegen stabben aanzit) goedkeurt als het over je eigen oud stammies gaat:(
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
Maarja je hebt nu in je posts al duidelijk aangegeven dat je dat normaalste gang van zaken vind.
Citeer mij even waarin ik aangeef dat ik dit heel normaal vind?

Jullie hebben de zaak zo opgeblazen terwijl jullie fout zaten, das het enige waar ik tegenaan trap.
Prachtig weer hoe jij de boel wilt omdraaien.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dit is een uithaal richting Noble of lees ik verkeerd?
 
Reactiescore
3.457
Apart aangezien de leider waar jij het nu over hebt degene is van de screen.
 
Reactiescore
3.457
Echt jammer om te zien dat iemand die zich laatst ook zo sterk maakte voor fair play op W62 maar hier zo een lage actie (wat dicht tegen stabben aanzit) goedkeurt als het over je eigen oud stammies gaat:(
Wat een vergelijking!
Als je jezelf aanmeld voor tribal wars ga je ook akkoord met de regels.
Zoals je zelf kan vinden in de straffenboom staat daar heel duidelijk dat schelden niet is toegestaan en dat daar een straf op staat.
Dat alles gebeurde binnen 23 uur na de scheldpartij tijdens een massa idd.
Je stamgenoot presteerde het om 3 dagen na een belediging tijdens een massa een support in te dienen!

Dat je nu mijn w62 fair play verhaal daarmee gaat vergelijken is echt absurd!
Iedereen weet nu wel zo’n beetje hoe ik dit spel speel,ik heb een hekel aan mensen die moedwillig het spel verzieken ongeacht stamgenoot of vijand.
 
Reactiescore
3.457
Inge verveel je je dat je zo graag overal tegen an trapt?
Anders ga je weer klagen dat het af zo saai is,lekker de boel scherp houden is veel leuker op deze saaie wereld nu voor jullie :p
 
Reactiescore
62
Ik denk dat je bewust DBA zen post mis interpreteert. Het klopt toch gewoon dat die het nu hebben laten afweten?
Zoals wordt aangehaald stonden ze in de eerste 30(?) lijstjes gewoon bij iedereen terecht opgelijst als beste speler, dat dat nu verandert lijkt me dan ook logisch.

Kenneth was wel een top leider, weinig doorzetters zoals hem die ook nog eens goed en correct naar iedereen toe communiceren.

Ten slotte bedankt voor de benoeming, als het ooit nog eens kan zou ik zeker terug met jullie in de stam willen zitten!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Sluit ik me bij aan.

Dennis is op wereld 63 begonnen en heeft ons/mij op W60 gewoon in de steek gelaten wat ik zeer treurig vind.

Dit is een voorbeeld waar je RBC voor kunt bekritiseren.
Dus dat DBA het account overschat noemt is echt niet raar ofzo. Vind ik alleen maar terecht.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Nooit gesnapt hoe je meerdere werelden tegelijk kan spelen :p

Maak jij eens een lijstje Joachim!

Ik zit weer in de auto, terugkerend van mijn vakantie in Oostenrijk/Slovenië. Leek mij het perfecte moment om eens een lijstje te maken! :D


Beste speler:

Hier ga ik Mystery Men neerzetten. Wat dit account tot dusver bereikt heeft is gewoon prachtig om te zien. Ze hebben al maar liefst 135 dorpen winst gemaakt op Adios en hebben altijd het beste doorzettingsvermogen gehad en wisten vrijwel altijd winsten te halen, of het nu een stammassa was of dat ze het op eigen kracht moeten doen. Keep it up guys!

Beste stam:

Red
. Ik denk dat hier geen twijfels over zijn op dit moment. Red is al langere tijd de stam die de winsten boekt en alle massa's afslaat, als we de ban even niet meerekenen. Geen verdere toelichting nodig.

De beste stam speler:

Vanuit de Red-kant een shoutout naar I Just Knocked You Out. en Dzjenghis. Ik zou niet weten wat Red zonder jullie zou moeten beginnen Rik, Ruben, Karel en Carlo van IJKYO. Altijd staan jullie klaar om de stam weer uit de brand te helpen. En Koen van Dzjenghis, ik vind het prachtig om te zien hoe je van moraalbreker van ons op W53 zo bent uitgegroeid tot een belangrijke schakel van Red. Jullie verdienen deze award mannen!

Vanuit de Adios kant wil ik toch echt in het speciaal Discovered by Accident nomineren. Adios zat een tijdje in een neerwaartse spiraal. Ik heb een lange tijd van meerdere Adios spelers/leiders aan moeten horen dat ze het niet meer zagen zitten, zich negatief uitlieten over stammies of constant over (massa)delete praatten. DbA is een van de weinige accounts die het hoofd recht hield, VVs bleef pakken van onder andere Lo Inolvidable in een kansloze positie, en ook aangaf te blijven doorspelen, no matter what. Ik ben er ook van overtuigd dat ze tot op heden nog een belangrijke rol vervullen binnen Adios.

Grootste ego:

Deze award is voor jou Jeremy. Ik denk dat je jezelf toch wel vaak overschat, een simpel voorbeeld is RBC als beste account neerzetten terwijl het zoete er allang vanaf was. Verder ben je ook vrij goed in negatief doen over anderen uit je stam.

Beste leider:

Jeremy,
ook deze is voor jou (^.^). Ik zie eigenlijk niet echt mensen die 0,0 fouten gemaakt hebben deze wereld en échte goede leiders zijn, maar ik vind dat je echt wel een dikke pluim verdienen met name voor goed kunnen communiceren naar spelers buiten je eigen stam wat een leider toch wel degelijk nodig heeft.

Slechte leider:

Deze laat ik open. De leiders op deze wereld hebben allemaal fouten gemaakt maar er is niet eentje die ik er direct uit kan pikken dat zich van zijn slechtste kant laat zien.

Meest overschatte stam:

Op dit moment worden er geen stammen overschat.

Meest onderschatte stam:

Adios.
Ze zaten lange tijd in een neerwaartse spiraal en ik merk dat Red jullie echt even onderschat heeft en de comeback niet zagen aankomen. Het lijkt nu wel weer minder te zijn maar het is wel zo dat Adios zijn kansen daardoor toch behoorlijk zijn gestegen.

Meest overschatte speler:

The Rainbowchicks.
Eigenlijk vanaf het moment dat ze incommings kregen was het een en al drama waar ik behoorlijk van opkeek. Het oude RBC team bestaande uit onder andere Dennis en Kenneth vind ik toch hevig overschat. Jeremy heeft er nog het beste van proberen te maken, hoewel ik daar ook veel slordigheden zag. Kenneth leek nog teruggekeerd te zijn maar lijkt enkel tijd te hebben gehad om Cala te bannen? Nu zag ik weer nieuwelingen op RBC waaronder ene Bram, ik vond het allerminst indrukwekkend wat daar gepresteerd werd. Jeremy & Kenneth lijken gevlogen te zijn, van eerstgenoemde weet ik dat hij een break heeft genomen maar de timing is een beetje ongelukkig.

Meest onderschatte speler:

Tiranu. Ik denk dat Red niet verwacht had om hem nu nog op de kaart te zien. Hoewel het account niet zozeer sterk heeft gedeffed, heeft het toch wel een waanzinnige uithoudingsvermogen. Het account heeft inmiddels rond de 150 dorpen mogen verliezen aan Red, maar ze blijven vechten, ondanks dat hun account tweemaal bijna gehalveerd werd en het cluster nu op vrijwel bijna niets slaat.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Discovered by Accident. en Jeremy. Ik zou het tof vinden om nog eens met ze een wereld te willen spelen want beide spreken me erg aan.

Ook zou ik dolgraag weer een wereld willen spelen met huidige Red leden. Het is altijd prettig om bij jullie in de stam te zitten <3

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Kenneth
na zijn vieze streek, geen verdere uitleg nodig.

Mooiste speler naam:

Ik vind Mystery Men nu toch wel een mooie en passende naam voor het account. Ze komen weinig ter sprake hier, niet veel mensen weten goed wie hier spelen.

Mooiste stam naam:

Red Sky at Morning.
Lees, luister en geniet!

Het tofste topic:

Golden Awards, lijstjes zijn altijd boeiend.

Het domste topic:

Alle topics met nutteloze discussies over wat wel of niet fairplay is.

Favoriete forum poster:

@Felicitys voor goede P&P.

Minst favoriete forum poster:

Posters die in geen van beide stammen zitten en zich mengen in discussies zonder een objectieve kijk. @Serenity & @underground tacticz.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Ik denk dat eigenlijk heel Adios oost nog veel in zijn mars gaat hebben, maar in het bijzonder verwacht ik wel veel van het account CrackSparrow.

Meest belovende stam voor de toekomst


Op dit moment lijkt Red de beste toekomst te hebben, maar ik hoop dat Adios mij nog eens positief verrast.

Grootste blunder:

Voor mij was dat toch wel het geheimendorp pakken.

Mooiste actie van de wereld:


De comeback van Adios, uit een "verloren" positie nog ballen laten zien kan ik enkel respect voor hebben.

Voor wie heb je nu echt respect:

Discovered by Accident. Ik bewonder hun doorzettingsvermogen en heb echt respect voor het maken van de keuze om goed om te gaan met de ban die Cala kreeg.

Hoe kan deze nou nog niet in je geheugen gegrift zitten ! :mad:
Btw: Hoe meer likes, hoe sneller ik er weer eentje maak he :D:oops:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78904

Guest
Discoverd By Accident. zei:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: TuG, Cala, Rik van ijkyo, MM, TAD/macnate(ja ik vergeet jullie niet :p), TAS, Tiranu, Punkerke, Cracksparrow, jeremy, Justin, devillance en heel DBA(sherwin en Pieter)

Dat word een hele volle stam :O


aapjeklap zei:
@Cevendir

Op welk account speel je dan? Hoop dat je sarcastisch bent dat je dat een mooie actie vind/vond.

Hebben hier helaas heel wat ratten gehad die het verziekt hebben voor ons.
Hoop voor diegene dat ik er ook niet achter ga komen :)

Tiranu
Luc

Ik speel op MM, Hoewel ik moeilijk kan zeggen dat er helemaal geen ironie in mijn lijstje te vinden is. Is dit van uit het stand punt van MM inderdaad een heel mooie actie geweest. Zonder enige massa of clears in een aanval 7 dorpen veroveren is gewoon een hele mooie prestatie. Dat wij de volgende ochtend een PM kregen met de uitleg dat wij die 7 dorpen konden pakken omdat jullie gingen slapen 5 min voordat wij stuurde en nog een aantal redenen waarom je in 3 uur 7 dorpen kan verliezen.

Het feit is gewoon dat Tiranu als een hele grote noob de dorpen van Zheq internde. Deze intern leiden rechtstreeks tot de val van Tiranu waarmee ze het hele westelijk front van Adios in gevaar brachten. En onze blitz is voor MM het symbool van de fouten van Tiranu waar MM van kon profiteren.

Ik heb een aantal postieve dingen gehoord over Tiranu na de massa dat ze maar door gingen deffen terwijl andere spelers al zouden zijn gaan runnen in hun situatie. Hoewel ik respect heb voor hun uithoudingsvermogen. Moet ik wel concluderen dat ze zich zelf in deze situatie hebben gebracht die heel goed voorkomen kon worden.
 
Bovenaan