Top/Flop Spelers

DeletedUser76269

Guest
Zal zeker wat pp inzitten daar, maar denk niet perse veel meer dan de rest aan de top. Nummers 2 tm 6 hebben allen een paar schijtdorpen ge-edeld en dan ga je dus vanzelf sneller als je dat niet doet.

Durf zelfs te beweren dat sommigen in de top meer gebruikt hebben, zie bijvoorbeeld een cloudy die echt pure schijtdorpen heeft ge-edeld van 300 punten die nu even groot zijn als know zijn hoofddorp.

Ken de spelers in kwestie niet dus kan niks over hun niveau zeggen.

Hahahahhaha bro begin screens te verzamelen van de pp uitgaven alsjeblieft xD. Niet meer als andere in de top 6.. misschien beter geinvesteerd maar zeker niet minder pik.

Thanks voor m'n slappe lach xD
 

Deleted User - 487920325

Guest
Hahahahhaha bro begin screens te verzamelen van de pp uitgaven alsjeblieft xD. Niet meer als andere in de top 6.. misschien beter geinvesteerd maar zeker niet minder pik.

Thanks voor m'n slappe lach xD

Als je alleen maar als een debiel een inhoudloze post met 0 onderbouwing kan posten blijf dan alsjeblieft weg van dit forum.
 

DeletedUser76269

Guest
Als je alleen maar als een debiel een inhoudloze post met 0 onderbouwing kan posten blijf dan alsjeblieft weg van dit forum.

Zolang jij niet met bewijs komt dat dit account "minder" pp gebruikt dan de andere top 6, is jou bericht ten eerste net zo inhoudloos en daarnaast volkome BS.

Ja Macnate! Hij is al lid van 20 maart 2018, dus hij weet waarover hij praat!

Omg.. sorry ik zal nu wel doen alsof ik ook geen noob meer ben :(
 

DeletedUser79711

Guest
Zo grappig om die reacties te lezen hier wel grappig.. sommige die gereageerd hebben over ons bestaan al niet meer..wij mogen mss niks voorstellen maar jullie mogen het bewijzen he...
 
Reactiescore
382
Zo grappig om die reacties te lezen hier wel grappig.. sommige die gereageerd hebben over ons bestaan al niet meer..wij mogen mss niks voorstellen maar jullie mogen het bewijzen he...
Als ik jou was, zou ik eerst maar eens laten zien dat je een normaal leesbare zin kan opstellen. o_O
 
Reactiescore
831
Zo grappig om die reacties te lezen hier wel grappig.. sommige die gereageerd hebben over ons bestaan al niet meer..wij mogen mss niks voorstellen maar jullie mogen het bewijzen he...

Wie heeft gereageerd over jullie en bestaan niet meer? En nee jullie gaan het moeten bewijzen want iedereen vind jullie dikke flop :D Maar koop nog lekker wat PP, dan komt het wel goed.
 

DeletedUser76269

Guest
Zo grappig om die reacties te lezen hier wel grappig.. sommige die gereageerd hebben over ons bestaan al niet meer..wij mogen mss niks voorstellen maar jullie mogen het bewijzen he...

Zo grappig dat er stoer word gedaan om spelers weg te spelen door middel van pp abusen :s. Bravo, ga zo door. Win de meest grote noob wereld die er geweest is en wees er trots op :).
 
Reactiescore
55
Zo grappig dat er stoer word gedaan om spelers weg te spelen door middel van pp abusen :s. Bravo, ga zo door. Win de meest grote noob wereld die er geweest is en wees er trots op :).

als mensen in rl wel geld hebben, laat ze het lekker spenderen op zo'n spel en stop is met zeiken op dat PP.
en btw ik gebruik ook bijna niks aan pp dus ik vind het soms ook wel eens jammer maarja... life is a bitch if you have one
 

DeletedUser76269

Guest
als mensen in rl wel geld hebben, laat ze het lekker spenderen op zo'n spel en stop is met zeiken op dat PP.
en btw ik gebruik ook bijna niks aan pp dus ik vind het soms ook wel eens jammer maarja... life is a bitch if you have one

Denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik heb niks tegen spelers die pp abusen. Dat heeft het spel zelf gedaan en dat is wat het verkloot heeft. Ik heb wel wat tegen spelers die stoer doen over dat ze spelers hebben "weggespeeld" door middel van pp abusen.

Het is een onderdeel van het spel geworden, ik erger me er ook niet aan. Maar kom pas stoer praten als je iemand weg hebt gespeeld op skill ipv een overmacht door pp. Iedereen in de top heeft nog 0 laten zien, en gaan voorlopig ook niks laten zien dus er is niks speciaals aan.
 
Reactiescore
55
haha het gaat dus puur om iemand die te stoer doet.. :D

stoer doen vind ik zowiso not done, als de rest goed praat over jou, dan kan je zeggen dat je het goed gedaan hebt :p
 
Reactiescore
420
Het is niet omdat iemand PP gebruikt dat die automatisch iemand weg kan spelen en andersom ook. Als je een mooie berg PP hebt en je steekt dat in je account maar erna speel je een hele stam tactisch weg dan kan dat ook mooi gespeeld zijn. Zonder PP ga je wel geen hele stam wegspelen maar ik denk dat je men punt wel snapt.
 

DeletedUser79711

Guest
Het enige wat ik hier lees is dat jullie zich stoer opstellen tov mensen die pp gebruiken? Er is niks mee + Hebben jullie nu echt niks beter te doen man man echt zielig dit.. We zullen zien wie wanneer ons neerhaalt en of we genoeg "skills" hebben xd
 
Bovenaan