Golden Awards

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Welk moment was dat? Voor zover ik weet hebben ze altijd tegen koets EN Red moeten vechten.

Het moment dat ze Koets lieten instorten door Crack, Lo, Murus, Growing te recruiten doelt hij waarschijnlijk op.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Was er wel eventjes, maar werd aardig gebalanceerd met de reactie vanuit Red kamp om Adten daarna te recruiten.
Dit op basis van dorpen/punten. Adios had altijd meer accounts nodig maar is ook wel enigzins te begrijpen met de lastigste ligging die ze hadden.
 

DeletedUser78904

Guest
Beste speler: Dit is een van de moeilijkste keuzes om te maken, In een spel als TW waarin iedereen altijd zegt dat die het beter weet en kan is het moeilijk om een account te vinden die het dan ook daadwerkelijk beter doet dan de rest. Natuurlijk kan je kijken naar punten of ODA maar al die dingen representeren maar een klein gedeelte van het spel. Om echt een goed account te zoeken moet je kijken naar dingen die ze voor elkaar kregen wat geen enkel ander account goed kreeg. En daarin komt bij mij al snel Joachim naar boven, hij begon een stam genaamd RED met een aantal noobs, en had niet alleen de ambitie om de wereld te winnen maar ook om voor rang 1 te spelen, in de loop van het spel heeft hij ontzettend veel te voorduren gekregen. Kritiek op zijn stambeleid van binnen de stam en buiten de stam. Talloze pogingen van Adios om hem een kopje kleiner te maken. Hij heeft zijn Trots moeten inslikken zodat Mystery Men 50 dorpen van hem kon internen om een betere cluster te krijgen. Maar na al die stress, gezeik en gezever is Joachim straks gewoon trotse leider van de winnende stam, heeft die grotendeels zelf RBC op de knieën gekregen (toch een account dat lange tijd werd gezien als het pareltje van w60). En na dit alles gezegd te hebben gaat de prijs toch naar TAS want zei hebben iets nog knappers gedaan ze hebben het voor elkaar gekregen om zich naar rang 1 te edelen zonder stam hulp en ook nog eens het sportiefste account te zijn in RED.

Beste stam: Er is eigenlijk maar een stam die ook daad werkelijk als een stam heeft gespeeld en dat is RED de andere stammen hebben laten zien dat zolang je het binnen de stam niet op orde hebt je niks voor elkaar kan krijgen.

De beste stam speler: Ik kan hierin eigenlijk alleen een keuze maken van accounts die in RED zitten. ik denk dat er genoeg grote team spelers zijn in andere stammen en het doet mij pijn dat ik jullie hierin niet kan noemen want tussen al die ego’s die op TW rond lopen is een team speler die zich 100% inzet voor de stam en niks terug vraagt een hele verademing. Wij hadden het geluk dat we in RED zo’n bijzondere speler in de stam hadden genaamd Koen (DZJ). Op w60 had koen eigenlijk maar 2 dingen te doen, Deff sturen naar die ego trippers aan het front die het altijd beter dachten te weten en VV draaien van die ego trippers als de ego trippers het even af lieten weten. Beide dingen heeft koen zo goed gedaan dat RED zowaar nog de wereld gaat winnen ook.

Naast koen gaat er wederom een shout-out naar de heren van IJKYO, naast het in bedwang houden van Karel waren dit wederom de gasten die het beste uit je konden halen.

Het grootste ego: Op TW is er eigenlijk geen ego groot genoeg, hoe groter je ego is hoe beter je kan zeggen dat jij de beste TW speler bent, En omdat er op TW toch nooit naar argumenten wordt geluisterd ben je daarmee automatisch ook daadwerkelijk de beste speler op TW. Je zou dus kunnen zeggen dat de beste speler dan ook automatisch de grootste ego heeft. AL kijken we naar wie momenteel nummer een staat en naar alle waarschijnlijkheid op nummer 1 gaat eindigen, The American Sniper dan zijn dit toch niet de grootste ego’s die rond lopen, de spelers van TAS zijn schatjes <3.

Beste leider: Een goede leider weet zijn goede en slechte kanten en kan daar mee omgaan. RED had zo’n leider Joachim die wist dat die niet zo’n goede leider was en daarom heeft die er voor gekozen om alle stamzaken via een stemming regelen. Hierdoor had hij zijn handen vrij voor zijn grote passie, onzin posten op het AF en gebruik maken van zijn calamiteitenverlof

Slechte leider: Een slechte leiding (leider) kenmerkt zich zelf door teveel inschatting fouten te maken, te verliezen van de vijandelijke leiding én misschien wel het meest belangrijkst, te verliezen van je eigen stam. Toevallig hebben we zo’n leiding op w60. De leiding van adios wist het niet alleen voor elkaar te krijgen om te verliezen van RED maar ook door te verliezen van zichzelf. Uiteindelijk hebben ze het niet voor elkaar gekregen om de benodigde beslissingen te maken om een oorlog te winnen tegen RED denk aan edellijnen, een fatsoenlijke MB stam en het belangrijkste een visie. Als ze dit wel voor elkaar hadden gekregen hadden we dankzij die torens de komende 6 maanden nog wel even zoet geweest met TW nu zullen we jammer genoeg te snel afscheid moeten nemen van w60 en opzoek gaan naar een volgend avontuur.

Meest overschatte stam: RED, de andere stammen zouden eens moeten weten wat voor noobs er onder de horizon lopen.

Meest onderschatte stam: Met al die nieuwe stammen die opduiken zal er vast wel eentje onderschat gaan worden. Maar er is een stam die al een hele tijd onderschat word en dat is M.M. het gemiddelde niveau in deze stam ligt veel hoger dan in stammen zoals Adios waar nog wel eens af en toe een noobje tussen zit.

Meest overschatte speler: Ik denk dat MM verre weg het meest overschatte account is op w60 ik zou geen andere reden kunnen bedenken waarom adios ons nooit heeft durven aan te vallen (niet eens een fatsoenlijke scout wave) dan dat ze dachten dat MM werd bestuurd door superhelden.

Meest onderschatte speler: Het is al een tijdje geleden maar hier ga ik toch voor Royboyz, na hun snelle vertrek van w60 werden ze afgeschilderd als een account dat niet eens wist hoe ze moesten in loggen op tw. Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze wel wisten hoe ze moesten inloggen en zelfs af en toe een dorpje pakte van een of andere speler die graag een dorpje afstond. Hoewel hun prestaties niet al te groot zijn op deze wereld (volgende keer beter) hebben ze wel aangetoond dat ze weten hoe ze moeten loggen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Na de perfect door Adios getimede ban op Calamity viel een speler me positief op, namelijk: DBA. Zij waren zo NIET te spreken over de actie dat de dorpen die door een overijverige co ge-edeld waren direct teruggeven werden. Iets wat wij ontzettend konden waarderen. Zulke gasten zijn de parels van TW en het is jammer dat ze al die tijd in het zinkende schip van Adios hebben moeten strontscheppen.

Binnen Red zitten een aantal super toffe kerels, ik ga geen namen noemen want dan ga ik er sowieso vergeten. We hebben binnen de stam een enorm moeilijke tijd doorstaan. Dit waren voornamelijk de tijden dat Adios werkelijk niets deed en we tijd hadden om elkaar uit te kafferen. Mocht tijdens een verhitte discussie plots een massa om onze oren gegooid worden dan ging de ruzie per direct het raam uit en stonden mensen voor elkaar klaar, hulde!

Voor de rest hoop ik nog een keer beter kennis te maken met de beruchte skills van Jeremy die toevallig helemaal aan mij voorbij zijn gegaan deze wereld maar men heeft mij verzekerd dat ze echt bestaan, ik ben enorm benieuwd.


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: IJKYO, nog een wereld samen spelen met hen is echt te veel van het goede. Het zit namelijk zo: als je met IJKYO in de stam zit dan word je constant herinnerd dat er een team is dat actiever is dat jij, het ook nog eens slimmer aanpakt dan dat je het zelf hebt gedaan en na 2 werelden word je daar zo onzeker van dat je langzaam begint te denken dat dat ik beter moet gaan luisteren naar andere mensen.

Mooiste speler naam: De Kerstman, al die Engelse namen tegenwoordig. De top 35 van deze wereld heeft een Engelse naam of een naam waarvan ik niemand ken die zo heet. De Kerstman laat zien dat je ook een Nederlands naam kan verzinnen als je Creatief genoeg bent.

Mooiste stam naam: Red Sky at Morning, deze naam inspireert mij elke ochtend om toch maar even tw te openen. En niet meteen al die onzin van mijn telefoon te gooien.
Het tofste topic: Golden awards, een perfect forum voor TW spelers die het altijd zelf beter denken te weten en mensen die graag lezen hoe goed ze het wel niet doen in het leven dat TW heet.

Het domste topic: Stelling van de dag, dit topic gaat er vanuit dat je op een forum kan discussiëren over een stelling, en sorry om jullie teleur te stellen maar dat is gewoon niet mogelijk.
Favoriete forum poster: Patje, die weet precies wat een account als mystery men wil horen over zich zelf, en dat is helemaal niks we zijn niet voor niks een mystery.
Minst favoriete forum poster: Ik ben al blij dat mensen nog de moeite neemt om zich betrokken te voelen bij dit spel, we moeten het toch met elkaar spelen. Dus deze negatieve prijs gaat naar niemand als je hem toch wilt hebben wees dan zo bijdehand om een eigen lijstje te maken en jezelf hier neer te zetten.
Dikste wannabe op het forum: geen idee.
Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk dat Fort Nox nog wel een speler kan zijn die in de toekomst zijn weg weet te vinden in veel discussies.
Meest belovende stam voor de toekomst: RED, ik denk dat het de enige stam is met een toekomst maar wie weet ben ik hier ook fout in.
Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:
2wnzs4g.png


Ik heb de hele zomer kunnen genieten van een blauwe hemel maar die blauwe hemel van het profiel van Blue heb ik niet gezien als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat die niet eens blauw is.

Grootste blunder: Het falen van alle stammen om er een sportieve strijd van te maken. Iedereen loopt zich constant te beroepen op maar de regels zeggen dat en we hebben dit afgesproken dus wat wij doen mag gewoon. Als je er een sportieve strijd van wilt maken moet je elkaar dingen gunnen en dat is bij verre weg niet voldoende gedaan. En dat is zo jammer want bedenk je eens hoe leuk deze wereld was geweest als iedereen elkaar gewoon het spel plezier had gegund.

Mooiste actie van de wereld: Persoonlijk vind ik mijn aanval op Tiranu het mooist, in een nacht 7 dorpen kunnen pakken van hun. Eerlijk is eerlijk ik had wel wat hulp van Tiranu zelf nodig gehad voor het ontstaan van dit moment. De desbetreffende speler was zo vriendelijk om 2 min voor ik de edels ging sturen te gaan slapen. Ook was het team zo behulpzaam geweest om alle dorpen leeg te zetten en voor te edelen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Nog een lijstje uit Blue misschien? :3
 

DeletedUser76269

Guest
nah, net 1 gemaakt :p

Ja en een goed lijstje kost even dus dan komt die toch lekker morgen? :)

We weten al hoe die eruit ziet;

Beste speler; tad omdat nathan er speeld
Beste stam; red o.dat nathan er speeld
Beste stamspeler; tad omdat nathan er speeld
Meest belovende speler; tad omdat nathan er speeld
Beste forum poster; nathan
Grootste wannabe op forum & spel; martijn omdat nathan niet alle credits mag :(
Grootste ego; nathan vanwege deze post :D
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
We weten al hoe die eruit ziet;

Beste speler; tad omdat nathan er speeld
Beste stam; red o.dat nathan er speeld
Beste stamspeler; tad omdat nathan er speeld
Meest belovende speler; tad omdat nathan er speeld
Beste forum poster; nathan
Grootste wannabe op forum & spel; martijn omdat nathan niet alle credits mag :(
Grootste ego; nathan vanwege deze post :D

Ik krijg aids van je spellingsfouten :(
 

DeletedUser79415

Guest
Ik had zin om nog eentje te maken, is al een tijdje geleden en een hoop gebeurd :) .

Beste speler: Ik vind niet dat er een 'beste' speler is er zijn goeie spelers de speler die ik dit keer hier wil benoemen is cala. veel laten zien veel tegenslag gehad en zelfs na ban en een hele nare actie is het account er alleen maar sterker van af gekomen.


Beste stam: RED, geen twijfels. Ja er zijn leuke en goede spelers in andere stammen maar qua beste stam zeker red functioneert top.

De beste stam speler: hier wil ik eerst zelf van maken goeie stam speler en zeker niet beste... DBA, altijd deff geven, altijd clears gooien, altijd fakes droppen zo veel mogelijk vv's aangenomen en adios altijd bij elkaar gehouden tot op punt dat we het niet meer zagen zitten en toen opeens was het ook poef weg..

Het grootste ego: Door de vorige vraag automatisch op deze ook DBA (meen vorige wel lol).

Beste leider: Joachim 4 sure, say no more.

Slechte leider: Kenneth

Meest overschatte stam: zijn die er ?

Meest onderschatte stam: Team DBA

Meest overschatte speler: RBC

Meest onderschatte speler: weet niet of die er zijn maar anders zet ik hier onze medespeler op namelijk devillance.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: TuG, Cala, Rik van ijkyo, MM, TAD/macnate(ja ik vergeet jullie niet :p), TAS, Tiranu, Punkerke, Cracksparrow, jeremy, Justin, devillance en heel DBA(sherwin en Pieter)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: alle spelers van rbc (10 stuks zaten daar geloof ik allemaal running/shout out naar jer), royboyz, viral (sorry je was te inactief groot gedeelde van de wereld). epdej (deffbunker die je in een stam zet(Noble) vervolgens de rug keert naar jou en je mb gaat aanvallen/edelen(stabstab)). Kayguzel (leider van Noble).

Mooiste speler naam: 24feb2018, inspiratie was ver te zoeken dat vind ik wel leuk haha.

Mooiste stam naam: sorry vind oprecht geen stam naam bijzonder mooi misschien omdat je er elke dag tegen aan kijkt.. zag wel een stam die heet Okeh. dat is wel leuk doet me denken aan een filmpje..


Het tofste topic: GA

Het domste topic: Praathoek

Favoriete forum poster: Rikkert min of meer.

Minst favoriete forum poster: weet niet of ik zijn naam moet zeggen straks komt die weer actief mee chatten, maar Martijn..

Dikste wannabe op het forum: Martijn

Dikste wannabe in het spel: Martijn

Meest belovende speler voor de toekomst: Cala

Meest belovende stam voor de toekomst: RED


Mooiste profiel foto van spelers: DBA

Mooiste profiel foto van stammen: Blue

Grootste blunder: Cala ban geven.

Mooiste actie van de wereld: Uit adios gaan, wat een rust :)



Gr J
 
Reactiescore
3.457
Ik vind het ongelovelijk dat een account RBC hier zo neergezet wordt,ik heb een tijdje mee mogen draaien op dit account en had binnen 1 dag al door dat dit het drijvende kracht was van Adios. talloze vv's werden er aangenomen,niemand die ook maar zelf initiatief nam om een aanval in te zetten altijd bij RBC aankloppen. Ik snap werkelijk niet dat jij ze zo uitkotst nu.
Als er om vv werd gevraagd werd het meteen stil in de chat en was het RBC die weer aannam.

Ik vind het typerend dat jullie account ineens zo agressief reageerd op het account RBC.
Van mij krijgen ze alle respect,in het bijzonder kenneth die talloze nachten heeft opgegeven voor het draaien van de vv.s.

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/golden-awards.200160/page-26#post-6256138
 
Reactiescore
1.585
@Cevendir

Op welk account speel je dan? Hoop dat je sarcastisch bent dat je dat een mooie actie vind/vond.

Hebben hier helaas heel wat ratten gehad die het verziekt hebben voor ons.
Hoop voor diegene dat ik er ook niet achter ga komen :)

Tiranu
Luc
 

DeletedUser79415

Guest
Ik vind het ongelovelijk dat een account RBC hier zo neergezet wordt,ik heb een tijdje mee mogen draaien op dit account en had binnen 1 dag al door dat dit het drijvende kracht was van Adios. talloze vv's werden er aangenomen,niemand die ook maar zelf initiatief nam om een aanval in te zetten altijd bij RBC aankloppen. Ik snap werkelijk niet dat jij ze zo uitkotst nu.
Als er om vv werd gevraagd werd het meteen stil in de chat en was het RBC die weer aannam.

Ik vind het typerend dat jullie account ineens zo agressief reageerd op het account RBC.
Van mij krijgen ze alle respect,in het bijzonder kenneth die talloze nachten heeft opgegeven voor het draaien van de vv.s.

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/golden-awards.200160/page-26#post-6256138

Heb niet voor niets eerder een lijst gemaakt met rbc toen wel als beste uitgekomen, dit omdat dat destijds voor mij de waarheid was en zo maak ik nu een tijd later weer een lijst wat voor mij de tijd NU aankaart. Rbc is gevallen door inactieve mensen enkel jer die echt zijn best deed voor de stam en het account rest van de spelers allemaal weg, dan ga ik toch niet zeggen dat die de beste zijn maar dan mag ik toch best zeggen dat mij dat teleurstelde. Met jer zou ik later zeker weer in de stam willen zitten de overige rbc spelers zeker niet, kenneth heeft voor mijn gevoel gevaalt toen kenneth het gevoel had dat de wereld niks meer zou worden zoals meer mensen in adios hadden zijn ze gaan stoppen of minderen, dat vond ik dus tegenvallen voor een leider . Maar over VV gebied heb je zeker gelijk er is veel VV gedraaid door rbc en ze waren ook echt goed bezig vandaar mijn vorige lijst met hun wel als beste maar nu nee zeker niet.

Meningen kunnen veranderen naar mate er dingen gebeuren, wil niet zeggen dat ik ze nu slecht vind hoor !!

Gr J
 
Reactiescore
3.457
. Rbc is gevallen door inactieve mensen enkel jer die echt zijn best deed voor de stam en het account rest van de spelers allemaal weg, dan ga ik toch niet zeggen dat die de beste zijn maar dan mag ik toch best zeggen dat mij dat teleurstelde.

Kenneth heeft een behoorlijke klap te verwerken gekregen prive,iets wat ik niemand gun! Dat jij dan nog zo schandelijk durft te praten vind ik gewoon heel erg laag,geen respect van mij krijg jij.
 

DeletedUser76972

Guest
RBC was ook gewoon het top account van w60.
Erg jammer dat de spelers niet door konden gaan.
 
Bovenaan