P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Reactiescore
205
En ook ik ga in herhaling vallen, je kan wel zeggen nu kunnen ze me wel aan.
Ja lekker makkelijk praten, jij gebruikte bots, en dan kom je nog stoer doen met je prestaties ook xD
Eecht man, ik wist altijd al dat jij van heeeel laag niveau bent, maar je blijft me toch elke keer verbazen met je vermogen nog lager te kunnen.
Nogmaals, had je maar geen bots moeten gebruiken, noob

Haha droeftoeter. Net of het me iets interesseert wat jij vindt. Jij wordt weggespeeld door Daan, terwijl die 1x per 3 maanden inlogd. Als je nooit iets doet kun je ook niet gebanned worden he. Niet dat ze daar ooit de kans voor zullen krijgen, want voor je het weet sta jij toch alweer delete.
 

DeletedUser77954

Guest
Echt he.. Bots gebruiken om te kunnen winnen en dan gaan lopen janken als je een ban krijgt en je je vals verkregen dorpen weer kwijtraakt. tsk. :rolleyes::confused:
 
Reactiescore
38
Tja... Ze zien wat de gevolgen daarvan zijn.
 
Reactiescore
205
Hehe, al die p'ers die nu onder hun steen vandaan komen. Hebben jullie ook eens iets om trots over te zijn he. Wie is dat eigenlijk precies waarvan jullie dorpen veroveren?



En Mystic, niet gelukt om in SHIP te komen dus dan maar terug naar P? Was ook niet echt meer nodig zeker, gezien julile toch al genoeg spionnetjes binnen SHIP hebben zitten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
603
Hehe, al die p'ers die nu onder hun steen vandaan komen. Hebben jullie ook eens iets om trots over te zijn he. Wie is dat eigenlijk precies waarvan jullie dorpen veroveren?



En Mystic, niet gelukt om in SHIP te komen dus dan maar terug naar P? Was ook niet echt meer nodig zeker, gezien julile toch al genoeg spionnetjes binnen SHIP hebben zitten.
Voel ik daar frustratie?
& ik zie btw links bloemkool4life staan :)
 

DeletedUser79674

Guest
Roept de noob die bots nodig heeft om iets te kunnen presteren :x
Je dorpjes gaan aardig hard stuk nu :eek:

Haha kijk hoe goed je jezelf voelt, je bent hoe oud? In de 20? En je kickt nog zo hard op een spelletje. Bro gaan een leven zoeken ofz en doe iets nuttig en wees niet de heilige vn casual die nu winst pakt door gebannde accs te edelen. Mijn dakpan heeft nog een leuker leven dan jij :x
 
Reactiescore
603
Haha kijk hoe goed je jezelf voelt, je bent hoe oud? In de 20? En je kickt nog zo hard op een spelletje. Bro gaan een leven zoeken ofz en doe iets nuttig en wees niet de heilige vn casual die nu winst pakt door gebannde accs te edelen. Mijn dakpan heeft nog een leuker leven dan jij :x
Bro, bemoei je met je eigen leven :p
Jullie gaan nu allemaal doen alsof het P. hun schuld is dat die accounts banned zijn omdat hun de spelers gaan edelen?
lel
 

DeletedUser79674

Guest
Bro, bemoei je met je eigen leven :p
Jullie gaan nu allemaal doen alsof het P. hun schuld is dat die accounts banned zijn omdat hun de spelers gaan edelen?
lel

Haha nog een fan van Remco die hier random komt reageren.

Btw zou ge u collega's 'mods' eens moeten leren wat bewijzen zijn ;)
Kwaak kwaak maar er komen geen bewijzen..

Maar goed, dat is het leven. Goede en slechte tijden, ken er wel een paar die nog wat slechts gaan tegenkomen ;)
 
Reactiescore
603
Haha nog een fan van Remco die hier random komt reageren.

Btw zou ge u collega's 'mods' eens moeten leren wat bewijzen zijn ;)
Kwaak kwaak maar er komen geen bewijzen..

Maar goed, dat is het leven. Goede en slechte tijden, ken er wel een paar die nog wat slechts gaan tegenkomen ;)

Hoe weet jij dat ik een fan van remco ben? :eek:
Klopt 100% wat je zegt, het leven is met slechte en goede tijden.
 
Reactiescore
38
En Mystic, niet gelukt om in SHIP te komen dus dan maar terug naar P? Was ook niet echt meer nodig zeker, gezien julile toch al genoeg spionnetjes binnen SHIP hebben zitten.

Dat is oud nieuws Tom. Mijn solli werd enkele maanden geleden door jullie geweigerd en de samenwerking met SHIP-noord werd stopgezet dus waarom zou ik verder moeite doen om dan nog in SHIP te kunnen geraken? Daarom terug naar P. idd.
Dat er eventueel spionnen in jullie stam zouden zitten heb ik er niets mee te maken.
 

DeletedUser71298

Guest
Haha kijk hoe goed je jezelf voelt, je bent hoe oud? In de 20? En je kickt nog zo hard op een spelletje. Bro gaan een leven zoeken ofz en doe iets nuttig en wees niet de heilige vn casual die nu winst pakt door gebannde accs te edelen. Mijn dakpan heeft nog een leuker leven dan jij :x
Geen idee wie jij nou weer moet voorstellen maar wees er gelukkig mee :)
Dat is oud nieuws Tom. Mijn solli werd enkele maanden geleden door jullie geweigerd en de samenwerking met SHIP-noord werd stopgezet dus waarom zou ik verder moeite doen om dan nog in SHIP te kunnen geraken? Daarom terug naar P. idd.
Dat er eventueel spionnen in jullie stam zouden zitten heb ik er niets mee te maken.
Voor jou ook?
Wie moet jij voorstellen? :p
 
Reactiescore
2.177
Dat is oud nieuws Tom. Mijn solli werd enkele maanden geleden door jullie geweigerd en de samenwerking met SHIP-noord werd stopgezet dus waarom zou ik verder moeite doen om dan nog in SHIP te kunnen geraken? Daarom terug naar P. idd.
Dat er eventueel spionnen in jullie stam zouden zitten heb ik er niets mee te maken.

Blijf maar weg, doe je niet enkel P een plezier mee.
 
Bovenaan