Golden Awards

Reactiescore
853
Premades for the win! Red was een premade en is ook een van de sleutels tot succes gebleken ;-). Helpt ook om je recruits vroeg uit te kiezen en vooral heel zorgvuldig. Daar kunnen Koets/Adios accs een voorbeeld aan nemen.
Niet helemaal mee eens, op het moment dat je al niet in een premade zit weet je niet wat je kan verwachten van andere accounts. Jullie konden recruiten met meer info dan de Adios en Koets, die moesten handelen naar hoe de accounts presteerden (op w60 dus niet al te best)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Niet helemaal mee eens, op het moment dat je al niet in een premade zit weet je niet wat je kan verwachten van andere accounts. Jullie konden recruiten met meer info dan de Adios en Koets, die moesten handelen naar hoe de accounts presteerden (op w60 dus niet al te best)

Ik volg je even niet? Meer info?

Red heeft accounts MM, TAS, IJKYO moeten recruiten en bleken ook de sterkste accs te zijn. Eigenlijk zijn er tot dusver geen recruits geflopt, enkel onze AK wat nog minst erge acc was om te verliezen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Is da zo? Het is dat die naam hierboven stond anders wist ik niet eens dat ik hier had gespeeld HAHA
 

DeletedUser79415

Guest
Beste GA lijstjes makers,

Super bedankt voor de nominaties en benoemingen, dit is natuurlijk altijd leuk om te zien en te horen al helemaal van de tegenstander. Helaas kunnen wij dit niet waarmaken....


CALA UITSPRAAK:
“Vanuit de Adios kant wil ik toch echt in het speciaal Discovered by Accident nomineren. Adios zat een tijdje in een neerwaartse spiraal. Ik heb een lange tijd van meerdere Adios spelers/leiders aan moeten horen dat ze het niet meer zagen zitten, zich negatief uitlieten over stammies of constant over (massa)delete praatten. DbA is een van de weinige accounts die het hoofd recht hield, VVs bleef pakken van onder andere Lo Inolvidable in een kansloze positie, en ook aangaf te blijven doorspelen, no matter what. Ik ben er ook van overtuigd dat ze tot op heden nog een belangrijke rol vervullen binnen Adios”

Wij als account hebben er altijd alles aangedaan 170 bijna 180 dagen adios geholpen waar het mogelijk was maar na vandaag zijn wij er helemaal klaar mee, stel bso kinderen en met sommige valt niet te praten en dan elke dag of om de dag wel een discussie of weer gezeik sorry maar tw is niet meer wat het hoort te zijn.... erg spijtig dat het zo moet lopen maar wij gaan solo door en zien wel hoe het schip strand ben benieuwd hoe adios gaat presteren nu...


Gr J
 

DeletedUser79415

Guest
Beetje lelijk dat je de vergelijking tussen Adios en mensen die bso studeren maakt, snap je frustraties maar in bso zitten is in mijn ogen geen schande of een beperking


Wat maakt mijn vergelijking nou uit?
Het zijn net kleine kinderen .

Betekenis bso :

Buitenschoolse opvang (BSO), soms ook naschoolse opvang genoemd, is een verzamelnaam van alle professionele kinderopvang, geregeld voor schoolgaande kinderen buiten de schooltijden.

Zo gedragen sommige zich wel alsof ze altijd een politie agend om hun heen moeten hebben..

Btw niet iedereen in adios denk ik zo over er zijn ook serieus goeie en leuke gasten !
 

DeletedUser79415

Guest
Waar ik vandaan kom (België) betekent het 'Beroepssecundair onderwijs'. Denk dat daar de verwarring zat.


Excuus dan richting alle belgen die het zo hebben opgevat dat was natuurlijk niet de bedoeling !
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Denk dat de uitdaging die Red nog zou kunnen krijgen niet meer groot genoeg zou kunnen zijn voor ons, we gaan de wereld niet rekken iig.

de spelers die gemotiveerd zijn bezitten 1/3e van de wereld, dus uitdaging genoeg, mits ze de clusters kunnen fixen :p
 
Bovenaan