spotprentjes

DeletedUser

Guest
zielige figuren jullie in ship. Hadden gewoon geen bots moeten gebruiken, je wist dat dat verboden is, je wist dat er een ban opstaat. en dan nu alsnog zo zielig komen doen. jullie zijn gewoon ongeloofelijk dom, echt heel dom, maar dan ook echt xD
Ik lach me rot, Al die stoer doenerij afgelopen maanden, maar jullie zijn gewoon een stelletje botters.
Ik zeg lekker voor jullie, justice is served
Denk dat ik niet kan stoppen met lachen tot de wereld voorbij is :D:D:D:D:D
Ship en Ship dat, maar Ship is 36 leden niet een groepje van 4

Owhja verder mag jij stilhouden, want jij bent enkel een speler die runt voor incs.
 

DeletedUser77892

Guest
Ship en Ship dat, maar Ship is 36 leden niet een groepje van 4

Owhja verder mag jij stilhouden, want jij bent enkel een speler die runt voor incs.
Nog altijd beter dan een laffe botter....
Met de zielige figuren in ship bedoelde ik dan ook de botters, de overige 30 spelers hoeven zich dan ook niet aangesproken te voelen.
Voor die vind ik het juist lullig dat je met een aantal laffe vals spelers zit die het voor de rest nu kei hard verpesten.
 

DeletedUser

Guest
Nog altijd beter dan een laffe botter....
Met de zielige figuren in ship bedoelde ik dan ook de botters, de overige 30 spelers hoeven zich dan ook niet aangesproken te voelen.
Voor die vind ik het juist lullig dat je met een aantal laffe vals spelers zit die het voor de rest nu kei hard verpesten.

Ik bot niet. Zonder bots zijn jullie ook te rekken.
Ik speel al tijden niet meer, en moet zeggen het spel mis ik oprecht niet.
 

DeletedUser74966

Guest
Ik support Ship, maar dan vraag ik me echt af wat jij hier nu dan opeens weer doet.
Tegen mensen in gaan die het gek vinden dat ze gebant worden en P. er onterecht voor blamen. Denk dus dat we dezelfde ideeën hebben, maar dan aan de andere kant ^^
 

DeletedUser

Guest
Tegen mensen in gaan die het gek vinden dat ze gebant worden en P. er onterecht voor blamen. Denk dus dat we dezelfde ideeën hebben, maar dan aan de andere kant ^^
Hehe, maar anders is het forum ook zo saai die P&P hier is allang vervlogen:(
 

DeletedUser72496

Guest
2fkcqq.gif


;)
 

DeletedUser

Guest
Maar waar moeten we dat over voeren? :O

Ik geloof dat er na zo veel jaar alles al wel uitgekauwd is :(

Dus dan maar wachten op mooie massa's, acties of tijden voor campagnes :)
Laten we dan campagnes voeren dat verhoogt het niveau dermate:D

Want bb’s edelen zit echt geen actie in:p
 

DeletedUser71298

Guest
Jaren aan een stuk was Style! en SHIP de beste, had ook het imago dat ze alles aankonden en dat ze dat alles deden zonder laf spelen en valsspelen. Jammer dat dat imago niet meer behouden is, los van het feit of het nu waar is of niet. Zeer jammer

cf9ec776d1.png


zielige figuren jullie in ship. Hadden gewoon geen bots moeten gebruiken, je wist dat dat verboden is, je wist dat er een ban opstaat. en dan nu alsnog zo zielig komen doen. jullie zijn gewoon ongeloofelijk dom, echt heel dom, maar dan ook echt xD
Ik lach me rot, Al die stoer doenerij afgelopen maanden, maar jullie zijn gewoon een stelletje botters.
Ik zeg lekker voor jullie, justice is served
Denk dat ik niet kan stoppen met lachen tot de wereld voorbij is :D:D:D:D:D

422a023a77.png



Bekijk bijlage 13288

Oy man, geef me een Aspirine :D
f997a4be94.png



Right, daarom kun je me nog steeds niet vertellen wie er in P geband is...
 
Bovenaan