Top/Flop stammen

Reactiescore
1.367
Vooral daarom kan het me weinig schelen:p Als Adios het zelf zo laag spel en onredelijk vindt was de leiding toch nooit akkoord gegaan.

Ach, netjes genoeg imo.
Als je dan spahira/de oostelijke spelers dan ook ff tijd geeft het goed neer te zetten is er niets om over te klagen
 

DeletedUser77710

Guest
Ben wel benieuwd naar een screen van de speler van adios die beweerd dat de support bewust is uitgesteld. Dat zou een hoop verklaren en kunnen we stoppen met moddergooien.
Dan is het namelijk niet slim van het acc cala om een ban te forser en en niet netjes van adios om hier het ultieme voordeel uit te halen. (Al valt de hoeveelheid geedelde dorpen ook wel weer mee in deze situatie).

Ik heb screens gezien uit een whatsapp groep van Adios waar er iemand duidelijk zegt dat hij gaat wachten tot morgen om het account te bannen. Deze speler heeft mij wel gevraagd om deze screen voor mezelf te tonen.
 

DeletedUser76972

Guest
Verder was spenky ook zeker geen spion, en heeft hij uit eigen zin gehandeld.
Die zegt zelf iets heel anders.
Capture.png

Maar je had hem erbij genaaid ofzo?
Untitled.png
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Spenky lult gewoon. Dat weet Adios leiding als het goed is ook gewoon, zij hebben alle PMs ontvangen.

Is Spenky's fout dat ze info doorgaven, ze vonde het klaarblijkelijk nodig. En ze dachten klaarblijkelijk dat er iets van een NAP was ontstaan wat nergens in die PM's staat.
 

DeletedUser79332

Guest
Spenky lult gewoon. Dat weet Adios leiding als het goed is ook gewoon, zij hebben alle PMs ontvangen.

Is Spenky's fout dat ze info doorgaven, ze vonde het klaarblijkelijk nodig. En ze dachten klaarblijkelijk dat er iets van een NAP was ontstaan wat nergens in die PM's staat.

Ging jij niet studeren? :p:p:D:D
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Afgelopen zondag

Kijk weet je wat het is met je screens. Ze leiden tot niks. Je toont geen enkel bewijs aan dat Trase hier een NAP had beloofd aan Spenky. Wat nu lijkt het of Spenky maar wat verzint. En als de screens van zondag waren, toen lag er al een plan om via Saphira en Red hem weg te edelen dus tenzij je kan aantonen dat er inderdaad vanuit Trase beloofd is Spenky niet meer te gaan aanvallen zie ik niet dat er wat fout is gegaan vanuit het Red kamp.
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ging jij niet studeren? :p:p:D:D

Ik heb nog drie weken vakantie. Aangezien de schade ook dik meeviel en het spel lastig los te laten is ga ik tot einde zomervakantie door iig, wellicht dat de wereld dan al stuk verder is.
 

DeletedUser79332

Guest
Ik heb nog drie weken vakantie. Aangezien de schade ook dik meeviel en het spel lastig los te laten is ga ik tot einde zomervakantie door iig, wellicht dat de wereld dan al stuk verder is.

Fijn dat je nog doorspeelt. Zou een gemis zijn op de wereld. Zorg echter wel nu dat je je studie wel haalt.
Misschien nu alvast wat taken delegeren zodat je misschien op een laag pitje alsnog kan blijven doorspelen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Fijn dat je nog doorspeelt. Zou een gemis zijn op de wereld. Zorg echter wel nu dat je je studie wel haalt.
Misschien nu alvast wat taken delegeren zodat je misschien op een laag pitje alsnog kan blijven doorspelen.

Nah ik moet gewoon meer doen dan die 10 mins per dag dat ik er aan bezig ben :D
 

DeletedUser76972

Guest
Hij was blijkbaar wel in de veronderstelling dat er een NAP zou gelden.
Misschien niet officieel vastgelegd, maar heeft die suggestie wel ergens vandaan dan.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Hij was blijkbaar wel in de veronderstelling dat er een NAP zou gelden.
Misschien niet officieel vastgelegd, maar heeft die suggestie wel ergens vandaan dan.

Ik kan me voorstellen dat als zo'n Trase zo lief tegen je praat dat mensen gaan denken dat ze geen kwaad doen ja :eek:
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Hij was blijkbaar wel in de veronderstelling dat er een NAP zou gelden.
Misschien niet officieel vastgelegd, maar heeft die suggestie wel ergens vandaan dan.

Dus alle bewijzen die je net postte moeten we eigenlijk niet heel serieus nemen?

Overigens hebben jullie als stam wel besloten dat Trase een deel mag hebben maar komen later aankakken met dat hij een zogenaamde NAP (waarin je zelf al eigenlijk aangeeft dat die NAP grootse onzin is) heeft? Rare gedachtegang:confused:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76972

Guest
Ik kan me voorstellen dat als zo'n Trase zo lief tegen je praat dat mensen gaan denken dat ze geen kwaad doen ja :eek:
Nee, die Rick deed gwn alles om zijn eigen hagje te redden. Een echte stabbertje.

Wat ik ook wel wist, maar was benieuwd hoe het nu gegaan was. Vond die screen over afspraken die niet na gekomen waren richting spenky nogal vaag.

Maar meer dan die ene screen wilde hij ook niet geven, dus zal allemaal wel dan.

Dus alle bewijzen die je net postte moeten we eigenlijk niet heel serieus nemen?

Overigens hebben jullie als stam wel besloten dat Trase een deel mag hebben maar komen later aankakken met dat hij een zogenaamde NAP (waarin je zelf al eigenlijk aangeeft dat die NAP grootse onzin is) heeft? Rare gedachtegang:confused:
Jij laat je ook snel op de kast jagen
 
Bovenaan