Top/Flop stammen

DeletedUser76269

Guest
Je bedoeld :dit is de Red uitleg

Doei

Mochten er nog meer bezittingen gevonden worden dan zullen die terug gaan naar de rechtmatige eigenaar.
Mocht het zo zijn dat er een prijs op het hoofd staat van de zakkenroller ( dan pas kan degene aanspraak maken op een verdeling of deel van de som geld.

De reden waarom dit "red zijn uitleg" is is wss omdat je voorbeeld niet te vergelijken valt met wat er speelt op wereld 60..

Hoe kan je een zakkenroller die van een oud vrouwtje steeld vergelijken met 2 stammen in oorlog.

Probeer je uitleg nu nog is en dan met 2 drugskartels die in oorlog zijn, dan klopt het verhaallijn misschien nog een beetje..

Je kan toch niet een oorlog (waar fairplay word geprobeerd) vergelijken met een zakkeroller en een oud vrouwtje die niks met elkaar te maken hebben?
 
Reactiescore
3.452
De reden waarom dit "red zijn uitleg" is is wss omdat je voorbeeld niet te vergelijken valt met wat er speelt op wereld 60..

Hoe kan je een zakkenroller die van een oud vrouwtje steeld vergelijken met 2 stammen in oorlog.

Probeer je uitleg nu nog is en dan met 2 drugskartels die in oorlog zijn, dan klopt het verhaallijn misschien nog een beetje..

Je kan toch niet een oorlog (waar fairplay word geprobeerd) vergelijken met een zakkeroller en een oud vrouwtje die niks met elkaar te maken hebben?
Hiermee geef je perfect weer dat eigen belang boven FairPlay gaat trouwens,wat ik dus al zei: de Red uitleg.

Jammer om te moeten lezen dat jullie daadwerkelijk zo in deze strijd staan.
Adios wordt gedupeerd door een lid die info lekt,vertrouwen is geschonden .
Alsof dat nog niet erg genoeg is wil Red een deel van zijn dorpen omdat ze vinden dat dat terecht is.
Snap je hem?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76269

Guest
Hiermee geef je perfect weer dat eigen belang boven FairPlay gaat trouwens,wat ik dus al zei: de Red uitleg.

Jammer om te moeten lezen dat jullie daadwerkelijk zo in deze strijd staan.
Adios wordt gedupeerd door een lid die info lekt,vertrouwen is geschonden .
Alsof dat nog niet erg genoeg is wil Red een deel van zijn dorpen omdat ze vinden dat dat terecht is.
Snap je hem?

Wat jij wilt, ik ben een speler die niet aan fairplay doet. Denk dat iedereen in adios die me kent die mening met je deeld xD.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik denk dat jij drommelsgoed de kern van mijn verhaal snapt ;-)
drommels-drommels-.jpg
 

DeletedUser76269

Guest
Ik denk dat jij drommelsgoed de kern van mijn verhaal snapt ;-)

Nou eigenlijk niet. Gezien jij niet speelt, dba vond dat trace een goede reden had en het snapte, snap ik niet waarom het voor jou z'n isseu blijft.

Daarnaast snap ik ook niet waarom jij de uitspraak ik vind dat je de situatie niet kan vergelijken met een zakkenroller en een oud vrouwtje, gelijk vind staan aan dat eigenbelang bovem fairplay gaat.
 
Reactiescore
3.452
Gezien jij niet speelt,
ik speel wel en al zou ik niet spelen dan nog mag iemand zijn mening ventileren op een openbaar forum

dba vond dat trace een goede reden had
Ja en?Daarom moeten we allemaal het er maar mee eens zijn/
snap ik niet waarom het voor jou z'n isseu blijft.
Jij citeert mijn reactie van gisteren,denk dus eerder dat het voor jou een issue is dan voor mij aangezien je het weer aanhaalt!
 

DeletedUser76269

Guest
Knap van je om alles te citeren maar het stuk waar het daad werkelijk om gaat negeerd.

Misschien speel je wel maar je speelde niet in adios volgens mij? Wat boeit iemand buiten adios dan het feit of trace dorpen krijgt in ruil voor de info ja of nee. Ik snap dat iedereen zn mening mag hebben, maar vind dat als het bij adios begrepen word (al weet ik niet precues of iedereen het snapt of niet) dat er buiten adios niet echt geklaag over mag zijn. Een mening prima, maar jij doet net of we alles bij elkaar stabben of net binnen de lijntjes maar wel vies spelen.

Prima dat red je target is op het AF maar in mijn ogen mag je best wat realistischer zijn dan express al je fpcus op red zetten met slappe redenen.
 
Reactiescore
3.452
Knap van je om alles te citeren maar het stuk waar het daad werkelijk om gaat negeerd.

Lol ga je serieus op deze toer? Vond je altijd 1 van de weinige die een beetje volwassen overkwam op het af maar ik heb mij dus duidelijk vergist.

Misschien speel je wel maar je speelde niet in adios volgens mij? Wat boeit iemand buiten adios dan het feit of trace dorpen krijgt in ruil voor de info ja of nee. Ik snap dat iedereen zn mening mag hebben, maar vind dat als het bij adios begrepen word (al weet ik niet precues of iedereen het snapt of niet) dat er buiten adios niet echt geklaag over mag zijn. Een mening prima, maar jij doet net of we alles bij elkaar stabben of net binnen de lijntjes maar wel vies spelen.

Prima dat red je target is op het AF maar in mijn ogen mag je best wat realistischer zijn dan express al je fpcus op red zetten met slappe redenen.

Je kan lullen wat je wil,een spion aangeven en daarbij dorpen eisen is gewoon een hele lage manier van spelen.
Ik wil gerust door blijven lullen hierover hoor,jij hebt schijnbaar niets anders te doen ofzo.

En wil jij mij even precies uitleggen wat mijn slappe redenen zijn/ Ben daar heel benieuwd naar. Misschien moet je dat maar even prive gaan doen aangezien we iedereen gaan vervelen vrees ik met een wellus nietus discussie.
 
Reactiescore
1.962
Je kan lullen wat je wil,een spion aangeven en daarbij dorpen eisen is gewoon een hele lage manier van spelen.
Ik wil gerust door blijven lullen hierover hoor,jij hebt schijnbaar niets anders te doen ofzo.

En wil jij mij even precies uitleggen wat mijn slappe redenen zijn/ Ben daar heel benieuwd naar. Misschien moet je dat maar even prive gaan doen aangezien we iedereen gaan vervelen vrees ik met een wellus nietus discussie.

Een spion aangeven valt inderdaad onder een lage manier van speleno_Oo_O
Wij zijn als account gewoon naar de leiding van Adios gestapt met het gelekte plan en zijn in overleg gegaan wat er mee gedaan moest worden. Toen is er besloten om samen (Saphira, Trase en Gentleman) het account spenky weg te spelen omdat Adios er zelf natuurlijk ook graag vanaf wilde. Hierbij is toen afgesproken welk account welke dorpen zou gaan edelen, hoezo nou dorpen eisen en een vorm van laag spel? Lijkt me meer dan logisch dat hierbij lijnen en dergelijke worden afgesproken om misverstanden te voorkomen.
 

DeletedUser69389

Guest
Een spion aangeven valt inderdaad onder een lage manier van speleno_Oo_O
Wij zijn als account gewoon naar de leiding van Adios gestapt met het gelekte plan en zijn in overleg gegaan wat er mee gedaan moest worden. Toen is er besloten om samen (Saphira, Trase en Gentleman) het account spenky weg te spelen omdat Adios er zelf natuurlijk ook graag vanaf wilde. Hierbij is toen afgesproken welk account welke dorpen zou gaan edelen, hoezo nou dorpen eisen en een vorm van laag spel? Lijkt me meer dan logisch dat hierbij lijnen en dergelijke worden afgesproken om misverstanden te voorkomen.
Het is idioot om als Red zijnde dorpen te eisen van Spenky in ruil voor het vrijgeven van informatie over een spion. Adios wilde er natuurlijk zelf graag van af. Maar dat houdt niet in dat ze de dorpen zomaar willen vrijgeven aan Red in ruil voor de info.

Dan kun je wel stellen dat dat niet zo is. Maar ik heb screens gezien waarin jij of in elk geval iemand van Trasecolare informatie wilde geven over een lek bij Adios, maar wel op voorwaarde dat jullie een deel kregen van Spenky. Dat noem ik misbruik maken van de situatie. Dat is alsof je een oud vrouwtje wilt waarschuwen dat haar account geld van haar jat en aftroggelt. Maar als je dat wilt melden nog wel even 10.000 Euro claimen.... Want ja voor niets gaat de zon op natuurlijk.
 
Reactiescore
3.452
Een spion aangeven valt inderdaad onder een lage manier van speleno_Oo_O
Wij zijn als account gewoon naar de leiding van Adios gestapt met het gelekte plan en zijn in overleg gegaan wat er mee gedaan moest worden. Toen is er besloten om samen (Saphira, Trase en Gentleman) het account spenky weg te spelen omdat Adios er zelf natuurlijk ook graag vanaf wilde. Hierbij is toen afgesproken welk account welke dorpen zou gaan edelen, hoezo nou dorpen eisen en een vorm van laag spel? Lijkt me meer dan logisch dat hierbij lijnen en dergelijke worden afgesproken om misverstanden te voorkomen.
Weet je dit heel heel zeker?
 
Reactiescore
1.962
Het is idioot om als Red zijnde dorpen te eisen van Spenky in ruil voor het vrijgeven van informatie over een spion. Adios wilde er natuurlijk zelf graag van af. Maar dat houdt niet in dat ze de dorpen zomaar willen vrijgeven aan Red in ruil voor de info.

Dan kun je wel stellen dat dat niet zo is. Maar ik heb screens gezien waarin jij of in elk geval iemand van Trasecolare informatie wilde geven over een lek bij Adios, maar wel op voorwaarde dat jullie een deel kregen van Spenky. Dat noem ik misbruik maken van de situatie. Dat is alsof je een oud vrouwtje wilt waarschuwen dat haar account geld van haar jat en aftroggelt. Maar als je dat wilt melden nog wel even 10.000 Euro claimen.... Want ja voor niets gaat de zon op natuurlijk.

Weet je dit heel heel zeker?

Nee ik heb deze PMs niet zelf verstuurd. Het kan me trouwens ook vrij weinig schelen wat jullie er van vinden, wij zien het als een afspraak om de dorpen te verdelen en jullie zien het als dorpen eisen en laag spel. Klaar, discussie kan wel eeuwen doorgaan.
 
Reactiescore
3.452
Haal het dan ook niet meer aan!
Jij maakt het verhaal zoveel mooier dat het is,of moeten we de Pm hier neergooien?
 

DeletedUser78224

Guest
Spenky was en is ook helemaal geen spion geweest. Als wij spenky als spion hadden en hen dan zouden aangeven dan zou dat inderdaad een rare gang van zaken zijn geweest. Echter, spenky en trase hebben en hadden amper contact. Verder was spenky ook zeker geen spion, en heeft hij uit eigen zin gehandeld.
Waar wel sprake van is geweest is dat het plan is gelekt en dat wij dit zo eerlijk mogelijk met de leiding van adios hebben willen oplossen. Mocht adios vinden dat dit helemaal niet zo is dan hadden ze dat aan moeten geven tijdens de onderhandelingen. Maar volgens mij is er geen enkele adios speler die dit een rare gang van zaken vindt aangezien er alleen niet adios spelers reageren.

Verder maken we er geen woord meer aan vuil. Jullie hebben al aangegeven dat jullie hier niet meer over willen praten dus houden we erover op.
 
Reactiescore
1.367
Nee ik heb deze PMs niet zelf verstuurd. Het kan me trouwens ook vrij weinig schelen wat jullie er van vinden, wij zien het als een afspraak om de dorpen te verdelen en jullie zien het als dorpen eisen en laag spel. Klaar, discussie kan wel eeuwen doorgaan.

Het leuke is, beide zitten ze ook niet in adios :p
 
Bovenaan